Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    *inbraak*

Lilo en liloman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Maelynn. Hele mooie naam, nu lekker genieten!

*uitbraak*

2. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Wuhaaah ik heb geen zin!!! CV is in ieder geval weer geupdate! Brief ook al aan begonnen, hoeft ook pas volgende week binnen te zijn.

@ Aukje, dat is een rot begin van de dag ja. Mannen!

Hier beseft hij eindelijk dat het hier ook kan gaan losbreken!

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ denise: suc6 met de ctg

@ gravid: Fijn dat je weer naar de wc kan! ik weet hoe belangrijk dat is! mijn ukkie is ook erug stil...

@ stefanie: fijn dat de harde buiken zijn afgezwakt.

@ Aukje: he meid das balen! ik kan er ook heel slecht tegen als werk in de weg staat van iets leuks!

@ Ducky: hee wat leuk ook weer is wat van jou te horen! hoe is het met jou dan? Hier begint het flink te rommelen, hebben we allemaal wel een beetje last van volgens mij ;)

* kletsen als we bevallen zijn: Blijven we hier met zn alle door praten tot iedereen bevallen is en dan met zn alle over naar een bevallings mei mama's topic? of gaan we een voor een al over?

Nou heb nog ff geprobeerd te slapen al ging dat niet echt meer, buiten schijnt een heerlijk zonnetje, miss wel weer voor een kortere broek ;) Nu ff ontbijtje maken en rustig aan doen want mn buik is gewoon NOGSTEEDS pijnlijk :( en als ik iets doe wordt het alleen maar erger.

fijne dag iedereen!

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Lilo....GEFELICITEERD MEID..met jullie dochter...wat een super mooie naam!!!

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Vagans:tis zeker weer voor een korte broek...alleen heb ik die helaas niet een positie korte broek;) Heb op marktplaats geboden op setje zomerkleding...vind het echt zonde om bij Miss etam weer 100 euro uit te geven voor zomer positiekleding

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier positieshirts (2 geloof ik) en dan met rokjes die ik al had. Ga voor die paar dagen niets meer kopen. De kans dat ze me iedere dag in het ziekenhuis opnemen is aanwezig, dus ik ben maar creatief.

Pfff, ik wil naar buiten maar moet binnen blijven anders hoor ik de bel niet. Kwam die verpleegster nu maar!

7. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Lilo! Gefeliciteerd met Maelynn! Wat ben je heerlijk op tijd bevallen! (net 37 weken was ze toch? ;))
    En wat een haast had ze :$ krap 8 uurtjes vanaf vliezen breken! En een heerlijk gewicht, klinkt super goed allemaal, geniet ervan!

Guusje, mijn oudste is in 2000 ook geboren in Amersfoort, in het toenmalige St Elizabeth ziekenhuis, is dat dezelfde? Ze heten nu anders die twee ziekenhuizen geloof ik...
    Ik vind je beschrijvingen van thuismonitoring en begeleiding in ieder geval geweldig, zouden ze overal moeten hebben!

Minnie, ontstoken wond, dat is ook niks zeg! Wel heerlijk als de ziekenhuis periode over is en ze naar huis mogen, dat kan ik me nog goed herinneren, dan begin je ergens pas echt!

Ramen lappen, heet water, beetje spiritus (ammoniak stink zo erg!) en een ui in stukken en het is heerlijk schoon en makkelijker streeploos inderdaad!
    Zeep erin niet doen, maakt een "laagje" op je ramen die uiteindelijk meer vuil aantrekt weer ;)

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Rianne, exact hetzelfde ziekenhuis! De namen bestaan nog helemaal, maar ze hebben het ook vaak over Meander medisch centrum.
    Ik ben het absoluut met je eens dat ieder ziekenhuis dit zou moeten hebben. Als ze me in het ziekenhuis hadden gehouden hadden ze een psycholoog kunnen langssturen.

9. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    In het jaar 2000 kwam mijn zoon in de couveuse daar en ik lag op de kraamafdeling, ze hadden toen al een camera boven de couveuse en ik kon de hele dag baby kijken vanuit mijn bed, dat was toen vooruitstrevend dus dat doen ze nog steeds, vooruitstrevend zijn, leuk!

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Inderdaad! Alleen zal ik de eerste 2 dagen gescheiden zijn van mijn ukkie. Lijkt me heel moeilijk. Heb je 8,5 maand zo dicht bij elkaar geleefd en dan word je de eerste dagen gescheiden... Maar ja, laten we hopen dat ik snel naar de couveuse afdeling mag en dat er dan een suite voor ons is.

Waarom moest jouw zoon de couveuse in?

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Belasting Grrrrr :x Hoor nu al een paar minuten: Een ogenblik geduld alstublieft :x zoveel ogenblikjes heb ik bijna nie meer ;)
    wat een tijdtrekkers zeg...

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Guusje:heerlijk dat je die rokjes nog aan kan zeg!! Ik kan niks meer van mn zomerkleding aan:(

13. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @bloem1978 is er een specifieke reden dat je van baan wil veranderen ? Succes met solliciteren.
    @gravid, heb je de kleine uk alweer gevoeld ? makkelijke kunnen we het niet maken bij de belastingdienst, en maar w8 w8.
    @aukje als je helemaal gerekend op het feit dat jij de auto hebt en nu dat niet zo is kan me voorstellen dat je daar een rothumeur van krijgt, heel veel succes bij de VK dat je maar weer goedgekeurt mag worden.
    @vagans lijkt me wij.wel zo leuk om gewoon verder te gaan met de ukkie erbij.
    @guusje ik zou ook zo graag ff naar buiten willen maar mag niet vandaag.Spreken ze geen tijd of met TM, hopelijk is je bloeddruk niet te hoog.

Soms als ik jullie "to do list " dingen lees krijg ik helemaal de kriebels hoe moet het gaan als ik ineens beval, huis ect is er allemaal nog lang niet klaar voor, dan schiet ik echt ff in de stress, moet maar denken komt allemaal wel goed, ooit.

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Had gehoopt met Pasen even naar huis te mogen maar ook dat mag niet, vind wle jammer dit is de eerste Pasen die de kleine meid bewust mee gaat maken.vlg wk koninginnedag gaat nog moeilijker worden denk, lekker slenteren door de stad enzo *huil huil*

Net ctg gehad zag er gelukkig beter uit, flow meting was goed zelfs nadat ik gezegd dat ze dat in zón kort tijdbestek niet kunnen meten dan wordt er gezegd vlg wk groeiecho daar leven we naar toe.

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Denise:wat moet er allemaal nog gebeuren dan? kan me voorstellen dat je ervan in de stress schiet.Kan je man met behulp van vrienden of familie niet alvast wat doen of zijn het echt dingetjes die je zelf wil doen?

16. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Denise, ik heb het niet meer naar mijn zin op het werk. Nieuwe leidinggevende waar het niet mee klikt en ook collega's die niet zo vriendelijk zijn. Er wordt ook lekker gedreigd met als je niet mee kan komen in het nieuwe beleid dan pas je niet meer binnen de stichting. Werk er nu bijna 5 jaar, was eerst erg leuk, nu dus niet meer. Daarnaast moet ik ook meer dan een uur reizen om er te komen.
    Joh dat huis is zo geregeld, neem aan dat je familie dat allemaal wel op tijd regelt. Zorg jij eerst maar goed voor jezelf en je ukje in je buik.
    Jammer dat je niet naar buiten mag, zeker met dit heerlijke weer.

Ik ga zo maar even liggen denk ik.

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    lillo: Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Prachtige naam :D

18. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Vagans: Hier alles goed hoor. Af en toe wel wat rommelen, maar heb zo'n vermoeden dat deze beeb gewoon tot week 41 blijft zitten!
    Verder voel ik me echt een olifant, ik heb geen conditie meer. Als ik ergens heen ga moet ik steeds tussen door even gaan zitten. waha echt net een bejaarde vrouw.

Maar goed als ik hier alle meiden hoor die naar het ziekenhuis moeten en allerlei zorgen hebben, dan zijn mijn laatste loodjes een luxe!

19. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou zomaar kunnen zijn dat ik de volgende mei/april mama ga worden. Vanochtend een controle VK gehad en mijn bloeddruk was goed verhoogd. (ineens onderddruk boven 100).
    Dit zou betekenen dat ik waarschijnlijk weer een consult in ZKH zou krijgen en dat ze me daar zouden houden (ik heb ook meer klachten die op zw-vergiftiging duiden) en een inleiding plannen.

Voor de zekerheid heeft ze me getoucheerd (zo spel je dat toch?) en daaruit bleek dat de bmmond goed verweekt is en dat ik zo'n 1-2 cm ontsluiting heb.
    Daarom als waarschijnlijk laatste poging om thuis te kunnen proberen te bevallen heeft ze me gestript. Nu rustig wachten of er vandaag weeën komen. Mocht dat gebeuren dan worden de vliezen misschien vanavond gebroken.

Erg spannend allemaal. Ik hoop natuurlijk dat het doorzet.

20. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Wuahaa! Sunnie! Spannend hoor! Gaat het nu dan echt los?

Deel Deze Pagina