@ sunnie: Jeetje meid SPANNENDDDDDDD alleen wat is strippen? hier net de buurvrouwen in de tuin, met buurhond dr bij. Vliegen die 2 op elkaar af (met de deur ertussen) en lelijk doen!!! ik durfde spontaan niet meer te vragen of ik er bij mocht komen zitten en ben huilend alleen naar huis gegaan. Vind het zooooo jammer!
Denise: Ja ik heb hem wel weer iets gevoeld, maar hij is niet zo druk als normaal. En inderdaad, belastingdienst word ik helemaal tureluurs van Maar goed, tis nu weer geregeld. Wat balen zeg dat je met Pasen ook niet naar huis mag. Wel fijn dat de ctg er beter uit zag! Bloem: Wat balen van je werk! Kan me goed indenken dat je dan opzoek bent naar iets anders. en helemaal als je meer dan uur moet reizen! Ducky: Je bent niet de enige hoor die zich bejaard voel Hier zit er nog 1 haha.. Sunnie: Wat spannend voor jou zeg!! Hoop dat het strippen gauw aanslaat bij je!
Sunnie wat spannend!!!! Lekker in beweging blijven, dat schijnt de weeën te bevorderen (als ze komen). Wel een hoge bloeddruk en nog meer klachten... inderdaad zullen ze jou deze week wel niet uit laten lopen. Succes en ik denk aan je! Denise bah mag je niet eens naar buiten met dit weer?! Ik vraag me echt af wie daar beter van wordt? Jij ligt er niet vanwege een hoge bloeddruk, maar voor de kleine. Het zou je zo goed doen! En ja met Pasen niet naar huis. Dat had ik in jouw situatie ook niet verwacht. Ze houden de kliene heel goed in de gaten. Dikke knuffel vanaf hier! Hoe lang lig jij eigenlijk al daar in dat ziekenhuis? Bloem lukt het een beetje met de brief? Wel lastig om nu te solliciteren. Wanneer gaat de baan in? Morgen of na je verlof? Grrrr verpleegster is nog niet geweest.... :x
Vagans: Gewoon blijven proberen meid!! Komt vast goed, en vraag anders gewoon eens of zij haar hond eens een keer binnen wil laten, zodat jij er ook even bij kunt zitten.. *Knuffel*
Sunnie wat spannend!! De babyboom komt dan nu wel op gang lijkt het. maar voel je je verder wel ok dan?? Meerdere tekenen van zwangerschapsvergiftiging is ook best heftig lijkt me...
Hey meiden, Zo ben een klein uurtje geleden uit bedje gerold en zit nu effe te ontbijten achter de pc (slecht he!?) @ Lekker weertje & korte broek; Hmm tis inderdaad weer voor jurkjes, korte broeken etc. Maar dat gaat vandaag voor mij niet op aangezien ik gisteren tijdens de discussie met vriendlief onder de douche stond. Hij er sago bij kwam staan en ik het zo zat was dat ik met 1 geschoren en 1 ongeschoren been de douche uit ben gestapt. Hahaha vanavond of morgenochtend de ander maar effe bijwerken @ Kletsen; Ja handige vraag hoe we dat verder gaan doen, mij lijkt het wel gezellig gewoon dit deel vol te kletsen en een volgend te openen daarna. En daar als mamas verder te kletsen. Maar ik weet niet wat de rest daarvan vindt? @ Gravid; gelukkig is het een gratis nr he hahahaha @ Sunnie; Spannend hoor meid! Zet hem op
@wish alle meubels ect moeten nog een plek krijgen en dozen uitgepakt worden, alles eigenlijk nog wat er na een verhuizing gedaan moet worden.Heb niet echt het idee dat de fam nu na het opknappen nog veel hulp gaat bieden zeker met het mooie weer, vriendlief moet het denk ik in zijn eentje klaren. @Bloem heel erg vervelend nieuw beleid en leidinggevende, het moet idd wel passen bij jouw denkwijze,60 min rijden is ook wel lang maar voor een leuke baan te doen maar als het zo gaat niet. @sunnie hoop voor je dat het doorzet, sterkte ! @gravid hou het goed in de gaten he als je twijfelt echt bellen naar gyn @guusje lig nu 1,5 wk. Wachten daar wordt je gek van of niet.
Troetel: Hahaha, dan ist te hopen dat je op dat andere been niet al te veel haar heb En inderdaad, gelukkig ist een gratis nummer.. dat scheelt hele hoop..anders was ik al arm denk Denise: Ja ben het vandaag goed in de gaten aan het houden. Gelukkig moet ik vandaag ook naar de vk, dus scheelt wel. Hij is wel rustiger dan normaal naar mijn idee. Topic: Mij lijkt het ook wel leuk om gewoon te wachten tot alle baby's er zijn, en dan met zn alle over te gaan op het mama topic! Neej, gistere heb ik slap gelege van het lache.. Vriendlief vertelde me dat de auto doorging: ''volgende week komen ze de Vovlo brengen'' whahahaha
Sunnie, succes meid. Fijn dat ze geen risico's nemen met je hoge bloeddruk en dat de vk je gestript heeft. Hopen dat het snel op gang komt. En dat alles maar voorspoedig en goed mag verlopen.
Mijn eerste twee kindjes waren dysmatuur en iets prematuur, beetje zelfde als bij Denise nu gebeurd. Ze eerste was bij 36,1 weken 1905 gram en de tweede bij 35,4 weken 1860 gram en ze bleven daardoor beide 3 weken in het ziekenhuis waarvan 2 weken in de couveuse en ik mocht naar huis na 3 dagen en heb daarna gependeld tussen huis en ziekenhuis met verse ks wond, heerlijk genieten NOT :x Gravid, oh joy, belastingdienst moet ik ook nog bellen... Krijg na een wijziging in januari in de kinderopvang nu nog steeds geen geld extra en betaal al sinds februari zelf de extra opvangdag en ben nu zo goed als failliet/broke enz... Denise, niet rot bedoeld maar als je kleine geboren wordt en je hebt nog dingen niet klaar geeft dat toch niet want de baby kan toch niet mee naar huis... Die moet toch groeien in de couveuse, het is dan toch een dysmatuur kindje? En laat anderen helpen met dingen doen waar je kan, ik ben gestopt met willen zoals ik het wil Geboortekaartje is wel handig om al vast te hebben staan, die is onmisbaar, ook bij te kleine en/of te vroege kindjes en een naam voor de baby is wel handig De rest kan allemaal later!
@rianne weet dat hij in de couveuse moet maar om daarna thuis alles eerst nog te moeten doen en pendelen zie ik zo tegenop. We hebben gister weer getracht uit de naam te komen maar zijn er niet uit gekomen,hij vindt Kay een leuke naam en ik kan er gewoon niet aan wennen, wil er niet in bij mij.
Denise dan zitten we bijna even lang aan het ziekenhuis vast, al hebben ze mij een beetje los gelaten. De tip van Rianne is super; loslaten, maar dat is zo ontzettend moeilijk! Ik heb gemerkt dat ik het me sommige dingen gewoon niet kan... En dat wachten.... ik begin gewoon pissig te worden! Ze is er nog niet! Rianne dat is heftig zeg; 2 keer couveuse en jij dan ook nog met je keizersnee... Ik hoop dat dat me bespaart blijft! Topic Ik zeg ook lekker volkletsen deze en dan met z'allen naar een nieuwe. Lilo Weet je al of je straks naar huis mag?
@guusje pfff dan duurt de tijd om op de verpleging te wachten net zolang als in het zhuis, minuten lijken wel uren. Ik begin vocht vast te houden ineens zal wel door de warmte komen. jak ruik het middag eten alweer.
Denise: Misschien dat vrienden/familie je willen helpen met alles thuis te doen? En wat balen dat je nog niet uit de naam bent. Die stond hier al vanaf week 1 vast al hebben we er voor een paar weken terug nog wel een 2e naam achteraan geplakt. Guusje: Wat naar dat ze er nog niet is!! Had ze geen tijdstip gezegd? Vocht: Hier ook sinds 2 weken heel iets.. niet extreem veel.. maar merk het wel an mn ring. Zal wel door het weer komen. Hier ondertussen aan de middag boterhammetjes. Met glaasje melk. Met dit weer vind ik koude melk heerlijk Kan ik liters van drinken zomers (niet dat ik het doe hoor haha ) En jakkes, ben gewoon zenuwachtig voor vanmiddag stom eigenlijk.. en nergens voor nodig, maar ja.
Nog steeds geen verpleegster te bekennen! Als ze om 13.00 uur nog niet is geweest ga ik even bellen. Bah, voel dat er weer een emodipje komt....
Goedemorgen LILO GEFELICITEERD MET JE MEISSIE!!!!!! Hier ben ik gisteren naar R.Kelly ( R&B zanger ) geweest en het was geweldig alleen zo kort betaal je dan 50 euro voor een 75 min optreden nee was daar wel ff zuur van maar ja Frummie heeft ook heerlijk genoten en was eigenlijk best wel rustig terwijl het toch heel lawaaiig was En vandaag is het weer feest en dat viert frummie want we hebben de 35 weken gehaald WHOOHOOOOOHOOOOOO nog 2 weken en dan mag ik lekker Michael jackson wii experience dansen De bevalling komt steeds dichterbij en hoe ik eerst zo relax naar bevallingsverhalen keek zo weeïg voel ik me als ik er nu naar kijk hahaha ben niet bang maar die vrouwen zitten zo te gillen en te doen.. Ben alleen reuze bang voor een knip of het uitscheuren brrrrrrrrrrrr @ denise hou vol hoor het komt echt wel goed weet hoe naar het is maar loslaten is echt het beste wat je kan doen @ Sunny whooo spannend hoor nou hopelijk dat je gauw mag en kan bevallen!!! succes!!! Dikke knuffels!!!!
@guusje niet in dippie raken meid, is veel te mooi weer voor en je bent lekker thusi eigen bankie, ect........ze komt hopelijk zo. Ik heb eindelijk weer eens een redelijk hap, vis met sperziebonen, gebakken aardappelen en salade en toetje, smaakt beter dan de rest de afgelopen dagen.
@ vocht vasthouden; hier niet extreem erg moet ik zeggen. Maar heb wel mijn verlovingsring al sinds januari/februari om mn ketting i.p.v. rond mijn vinger. Zag daarbij wel dat het vocht eromheen ging zitten. @ Guusje; Groot gelijk dat je gaat bellen als ze er zometeen nog niet zijn hoor. Ze moeten je niet zolang laten wachten! @ Chaartje; Wat fijn om weer wat van je te horen, gefeliciteerd met je 35 weken Hier ondertussen aan de middag boterhammetjes, dat kleine meisje in mn buik zorgt voor constante honger! Nou ik sta net echt versteld van wat de kat nou weer voor streek uit haalt! Hij klimt ineens in de hordeur omhoog, klampt zich vast in de kozijnen en wil op de keuken springen (nagels letterlijk in de keukenkasten).. Nou je had me moeten horen roepen.. Irritante rotbeesten, volgens mij wil hij vliegles!
Strippen: Als de baarmoedermond al aan het verweken en verstrijken is en er is 1 cm ontsluiting, dan kan de verloskundige met een vinger de baarmoedermond ingaan en de vliezen losmaken van de wand van de baarmoeder. De vliezen worden alleen losgemaakt van de wand, ze worden dus niet kapot gemaakt! Door dit losmaken wordt de baarmoeder geprikkeld en komt er oxytocine vrij, net voldoende om je lichaam aan te zetten tot de bevalling. Ramen wassen: emmer met water, dopje allesreiniger, dopje spiritus en scheutje glasspoel (vaatwasser). Heerlijk streeploos schoon. Zomerkleding: lange broek pijpen oprollen = korte broek
Zit te eten en ineens weer dat drukkende gevoel met steken naar mijn vagina, vind het zón raar gevoel, alsof hij eruit wil of zo. Hier is gisteravond een vrouw bevallen 33 weken was ze, van een dochter van 2400 gram dan denk ik pfff ik ben 35wk en die kleine van mij is nog niet eens 1500 laat staan 2400. Zakt de moed me even in de schoenen, maar dochtertje is heel mooi klein prinsesje en ze doet het al goed ook.