Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden

@ Meimamma; Hmmm klinkt lekker haha
    @ Vagans; Goed dat je in de tuin bent gaan zitten, gewoon wat brutaler zijn;)
    @ Hopmarjan; Fijn dat alles goed was, wel balen dat er nog niets is veranderd!
    @Mac donalds; Ahh meiden ik heb net 1,5 uur geleden 2 tortilla’s gegeten maar nu krijg ik dus honger van al die lekkere praat van jullie haha. Ik wil een milkshake chocolade hmmmm.. En een big mac:D Maar denk niet dat vriendlief wil rijden!
    @ SQ; Haha zo hadden wij dat hier met een bruiloft van een collega van vriendlief. Of we even voor 1 mei willen doorgeven of we aanwezig zijn op 28 mei. Uhm ik ben 25 mei uitgerekend oepsie:D
    W.b.t. je lijstje van instanties heb ik er ook nog bij staan; paspoort aanvragen voor uk (i.v.m. vakantie/huwelijksreis in 2012 + de nieuwe identiteitsbewijs-eis per ik dacht 2012) + uitvaarverzekering, maar heb begrepen van de onze dat ons meisje tot 2 mnd na de geboorte bij mij is meeverzekerd.
    @ Aukje; fijn dat je goedgekeurd bent, hoop ook voor jou dat je gauw de volgende mag zijn met bevallen!
    @ Gravid; Mn mannetje zegt dat jouw mannetje groot gelijk heeft met de woonkamer verbouwen.. Haha die mannen, nog begrip voor elkaar tonen ook!!

@ ego; Mannetje belde om 3 uur of ik zin had om mee te gaan naar Babydump (hij moest nog even voor het werk naar Roosendaal en babydump zit daar vlak achter). Ik hield het niet meer hier van de hitte en vond het wel gezellig. Dus zijn we nog effe wezen babyshoppen. Kadootje voor mijn schoonzusje gekocht (die komt morgen met haar kleine+ mn broer & mama op visite), shirtje voor onze kleine meid en de sluierstok is ook in huis:D

Nu met mannetje knuffelen en misschien lief aankijken of ik mac mag hahahaha! :D

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetelbeer ik miste je al :) en dan moet je wel heeeel hard knufffelen mischien dat ie dan gaat voor je

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ stampertje: ik heb het geluk dat zei geen kinderen meer wil (heeft er nu 3) dus ik mag alles nog houden ook! ;)

@ Stampertje: wat is een lente schnitzel? klinkt lekker :)

@ aukje: fijn dat alles goed was!

@ Gravid: lijkt mijn VK wel! jeetje dan ik snap helemaal waarom je dacht van ''moest ik hier nou voor komen'' en toch vind ik het raar, er worden meiden ''geholpen'' met minder klachten en jou laten ze maar pijn lijden... Wel leuk dat vriendlief vakantie heeft toch!

@ troetel: hahaha ook al zon trek in mac hihi

Hier al weer thuis, vriendlief was vroeg thuis gekomen, die zit er ff helemaal doorheen! ik had bij mn ouders macaronie op en vriendlief had nog niet gegeten dus ff met hem naar de snackbar gewandeld en ja dan krijg je trek, dus nog een portie bitterballen op ;) hihi helaas geen mac, we gaan niet onnodig met die auto rijden.

Mn moeder had zich buitengesloten, naar de winkels en sleutel vergeten. Mn oma die er naast woont was niet thuis die was naar dagbehandeling (een soort KDV voor oude mensen) en mn pa was werken en wilde wel komen maar was op de motor dus had die ook niet bij. Gelukkig vlak bij mn ouders is een bejaardetehuis waar ook de zusters werken die bij mn oma komen en die hebben een sleutel dus zo is ze binnen gekomen ;) En dan te bedenken dat ze alleen voor baby kleertjes naar de winkel is gegaan hihi :p

nu lekker GTST kijken en dan criminal minds. Ik hoop snel wat van Lilo te horen, ben super benieuwd hoe het is! Heb wel al een foto op dr hyves gezien, leuk kindje!!!

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ikke wil ook baby zien op Hyves!!! Maar heb lilo niet op Hyves.Zit ze ook op de zwangerschapshyve?

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Pfff maar goed dat ik morgenochtend naar de tandarts ga,,,,die bult op mn tandvlees wordt met het uur groter:$:$ Hoop dat de napijn morgen beetje meevalt want kan natuurlijk geen ibuprofen nemen als ik thuiskom;) en niks is zo erg als tandpijn\(vind ik)

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: ja volgens mij zit ze wel op de zwangerschapshyves maar als je dr niet als vriend hebt en zij heeft alles prive kan je het nog niet zien helaas. Sterkte bij de tandarts, lijkt me verschrikkelijk om zo rond te moeten lopen!!!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee heb nu niets gekregen. Vrijdag heb ik een eenmalige AB-dosis in moeten nemen en verder nu niets, zolang ik me goed blijf voelen is er kennelijk niets aan de hand. Qua drinken geen voorgeschreven produkten.... gewoon VEEEEEEEEEL innemen :D

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier mega lui dames ;) hahah
    WIsh Lilo zit op de zp hyves;)
    Echt een heel lief klein hoopje.
    Anders nodig je dr uit als vriend. ;)

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    @ Vagans: Goed dat je vandaag toch naar buiten naar de tuin bent gegaan! Lekker bitterballen!

@ Wish: Hopelijk kan de TA morgen je goed helpen! Wel balen dat je idd geen ibu mag, dat helpt bij tandpijn altijd veel beter dan pcm (hier in ieder geval)

@ Gravid: Balen dat de VK niets heeft gedaan! Heb je gevraagd of ze wat wilden doen of niet? Wel fijn dat je weer goedgekeurd bent, nu mag het rommelen wel doorzetten.

@ Troetel: Gezellig even geshopt dus, lekker hoor! Wij zouden een macFlurry halen maar mannetje wil er niet meer uit. Dus nu zit ik aan de monapudding, ook erg lekker!

@ Binna: Een mc flurry is altijd lekker, vooral met dit weer. Kan ook na de tijd toch? Dan is het al weer een uurtje later. Ben benieuwd naar je gyn bezoekje vrijdag. Ik ben het ook zat, tis nu mooi geweest! Ben benieuwd wanneer we gaan bevallen..

@ Guusje: Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn. Lekker dat het zo kan!

@ Vocht: Ik houd de laaste dagen echt veel vocht vast, kan nu alleen nog op birckenstocks lopen.. Laatste loodjes!

Hier is mijn humeur weer 10x beter als vanochtend. Maar begin het gewoon zat te worden. Hoop op weer eens een goede nacht... dat maakt het weer iets makkelijker. Tot morgen, ben benieuwd naar Sunnie!

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoe heet ze daar?

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

NAJAAAA :x:x:x

vorig jaar zijn wij aangereden, het ging als volgt:
    Wij reden achter een audi, de audi zat te kutten op de weg al in de tunnel, eenmaal de tunnel uit moesten wij de afrit hebben en de Audi ook. De Audi reed snel de afrit op en wij ook, remt de Audi plots! vriendlief schrikt en wijkt uit naar de vluchtstrook, wij komen dus in alle snelheid een stukje naast de remmende Audi uit die vervogens het stuur omgooit en ons zo de vangrail in ramt!!!
    Vriendlief stapt uit maar achter ons stopt nog een auto met een agent in burger, deze gaat naar de Audi bestuurder toe en komt ons vertellen dat we beter geen stennis kunnen maken. Mn vriend vraagt wat HEM bezielde zegt hij: nee ZEI reed (hoogzwangere vrouw) bijde van (ik denk) marrokaanse afkomst. Ook in de verklaring staat HIJ als bestuurder opgegeven...

Nu is de Arag al een hele tijd hiermee bezig, de tegenpartij verteld natuurlijk wat anders, krijgen we nu de mail dat ook de politie man ONS de schuld geeft! dat wij er te dicht achter zaten en hem via de vluchtstrook in wilde halen!!! Nou das belachelijk!!!

Geen idee hoe we dit aan moeten vechten want ja de Polotie zelf is tegen ons! Wss krijgen we dus NIKS terug van de verzekering (en het gaat financieel al zo kut) en met een beetje pech moeten we daalijk de tegenpartij gaan betalen!!!

Wat moeten we hier nou weer mee
    dit is echt ff een klap in mn gezicht, aangezien ik er bij zat weet ik precies hoe het echt zat en ik ging er van uit dat de waarheid altijd boven kwam :(:(:(

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heb je die verklaring op schrift gekregen? Want het ziet er wel raar uit dat ze nu ineens zeggen dat het jullie schuld zou zijn.

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Nee die politieman zei dat alleen tegen ons, onze auto was total loss dus we hebben toen op stel en sprong (terwijl we heel het geld niet hadden) een andere moeten kopen...

en ik snap er ook geen reet van, eerst zegt die tegen ons dat we ons geen zorgen moeten maken en nu is het getuigenschrift dat het onze schuld is!!! En dit is het echt niet, ik zat er naast! mijn kant werdt de vangrail in gedrukt!!! nou noem dat maar is onze schuld!!! :x

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vagans wat een kloot situatie met die klootpolitie!
    Ik hoop dat jullie je gelijk krijgen hoor!

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Pfff Vagans ook dat nog!!! Snap dat het een klap in je gezicht is. kan je er helaas niet in adviseren meid,hoop alleen dat als jullie moeten betalen dat het wel verzekeringswerk is

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Wish: maar is het ook verzekeringswerk als ze ONS de schuld geven? Als ik expres een bushokje in elkaar trap moet ik dat toch neem ik aan ook zelf uit eigen portomonee betalen!?

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Volgens mij wel,wij hebben vorig jaar ongeluk veroorzaakt omdat we er uiteindelijk toch te dicht opzaten en voorligger had 4000 euro schade,is gewoon betaald.Was toch geen opzet!

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wisH: Maar bij ons denken ze dat wij wel OPZETTELIJK de Audi van rechts over de vluchtstrook in wilde halen wat dus zowiezo al niet mag! Dus in hun ogen hebben wij zowiezo een vette overtreding begaan waar we miss al voor moeten dokken en dan ook nog de schade aan de andere auto...

geen idee ook waar ik met mijn verhaal terecht kan, de man van de arag zegt het dossier te sluiten als er over 2 weken geen nieuwe info is... en dan denk ik dan...???

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Denise, wat een patiënt vriendelijk ziekenhuis heb jij zeg! Nu weer zenders verwijderen… Maar wat ontzettend heerlijk dat je naar buiten kon! En leuk dat je werk nog contact met jou houdt! Hier houd ik voornamelijk contact met hen…

Sunnyqueen, de huisarts krijgt hier geen geboortekaartje. Ben er de afgelopen 9 maanden niet geweest. Bij ons krijgt de kraamafdeling (of neonatologie) wel een kaartje, want daar verblijven wij een poosje na de geboorte. Hier krijgt ook de kinderopvang een kaartje. Vroegen ze ook om i.v.m. de aanmelding ofzo. De vrouw van zwangerschapsyoga en de verloskundige (tot 33 weken gelopen) krijgen er ook één.
    Leuk zo’n personeelsuitje. Op het werk van mijn man hebben ze het voor onze baby speciaal een maandje verzet!
    Binna, hier is de kraamafdeling op de 5de verdieping en de couveuseafdeling op de begane grond… Als het goed is, is er wel een cameraverbinding, zodat ik mijn kleintje in de couveuse kan zien!

Stefanie, dat is ook wel een goede; werk inlichten. Even over nadenken hoe ik dat ga aanpakken. Collega’s en directeur krijgen geboortekaartje, maar hoe zit het dan met het salariskantoor…. Denk dat ik die gewoon een digi kaartje mail.

Gravid, wat een gek vk bezoek! Ik had er ook meer van verwacht… wel lekker dat alles nog goed is. Nu inderdaad die kleine even toespreken! (net als je mannetje!)

Vagans dat jullie dit nu weer moet overkomen! Ik hoop op een goede afloop. Eerlijkheid duurt tenslotte het langst!

Hier ging manlief vanavond een paar uurtje wat leuks doen en liet mij met de vaat zitten. Prima, maar die mag ik dus niet doen en denk maar niet dat het dan voor morgenavond gedaan wordt! Zit ik morgen tegen al die vaat aan te kijken (we hebben helaas geen vaatwasser). Ik heb het dus zelf maar gedaan, net als het fornuis dat al 2 dagen niet was gedaan.
    Mijn moeder kwam nog even langs en die was het met me eens. De irritatie zal mijn kleintje vast meer kwaad doen dat een vaat wegwerken.
    Merken jullie al dat ik het niks doen zat ben?! Hier heerst heel sterk het gevoel dat ze dinsdag zeggen dat ze het gaan halen. Of ik nu 24 uur horizontaal lig of af en toe nog wat doe en geniet van de laatste dagen. Morgen ga ik dus na het ziekenhuis naar de Prenatal. Even een voedingsbh, nagelsetje, borsteltje en wat versieringen inslaan. Als ik naar het ziekenhuis kan, kan dat ook nog wel:)

Oh en mannetje is inmiddels thuis, maar denk maar niet dat het hem is opgevallen dat de vaat weg is:cool: MANNEN!:x

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Arag is verzekering? is toch raar als jullie echt fout zaten dan hadden jullie toch allang een bekeuring moeten krijgen daarvoor? Ben wel benieuwd hoe ze dat verklaren dan.Ik zou de Arag opbellen hoe je dit het beste kan aanpakken en kweet niet of je iets van rechtsbijstand hebt?

Deel Deze Pagina