Joepie, ben alweer terug uit het ziekenhuis! Bloed was goed, uitslag urine krijg ik morgen. Bloeddruk was eerst wat hoog, later was het goed. CTG was prima. Vruchtwater was iets meer geworden (maar dat kan per moment verschillen), gelukkig in ieder geval niet minder! Ook de navelstreng werkt prima. Eindelijk een gynaecoloog gesproken, maar die had ook niks nuttigs te vertellen. Alles hangt af van de groeiecho volgende week! Zo spannend!!!! Ik heb ook nog een rondleiding gehad op neonatologie. Mensen wat liggen daar een kleine popjes! De verpleegster daar kon zich nauwelijks voorstellen dat met een geschat gewicht van 2000 gram ons kindje in de couveuse komt. Joepie! Van zulke berichten knap ik op! Sunnie en Gravid ik hoop voor jullie dat het vandaag jullie dag mag zijn! Vagans en SQ gefeliciteerd met jullie 35 weken! Troetelbeer jullie zijn nog wel heel intiem zo op het eind! Wel vervelend dat het niet zo prettig voelde... opelijk heb je er nu geen last meer van. Bloem loop jij nog niet in het ziekenhuis met deze bloeddruk? Denise gelukkig ben je er weer! Fijn dat je bloeddruk weer normaal is, maar wat jammer van de ctg. Zou zo leuk zijn als die ook goed ging! Jij had maandag toch de groeiecho of zit ik nu verkeerd? Ik weet hoe onwijs spannend het is. Ik ga in de schaduw buiten liggen. Straks gaan we (hoe illegaal) nog even bloemetjes en de laatste dingetjes voor de kleine shoppen!
Vagans en SQ: Jullie gefeliciteerd met jullie 35 weken! Bloem: Succes bij de kapper, voor mij vind ik mijn kapper perfect, maar voor kindjes vind ik haar niet geschikt... Ze wordt er zelf nerveus van en knipt dan niet echt goed. Misschien moet ik ook maar eens verder kijken! Lekker dat de kleine ligt ingedaald en vast ligt! Denise: Tjeetje houd bij jou ook nooit op; nu weer de bloeddruk niet goed en CTG ook niet echt. Succes meid! Sunnyqueen: Fijn dat het gaslek weer gemaakt is. Hebben ze de tegels niet weer terug gelegd? Troetel: Over de pijntjes na de sex kan ik je niet helpen, maar ik weet wel dat de vagina soms wat droger is aan het einde van de zwangerschap. Ook bij het geven van borstvoeding is dat zo! Droogt je letterlijk uit.. Gravid: Gewoon dat kind op 2e paasochtend voor het ontbijt eruit persen dan krijg je paasontbijt op bed en kan je mannetje niet voetballen! *was het maar zo makkelijk* Ik ga even met een boekje buiten zitten! Heerlijk dit weer! Ik kan goed merken dat het nachtje beter slapen me goed heeft gedaan, voel me echt veel beter als gister. Nu maar duimen op meer van die nachten!
Guusje: Wat fijn dat je controles tot zover goed waren. Hopelijk is volgende week op de groeiecho volgende week te zien dat je kleintje een groeispurt heeft gemaakt, dat zou helemaal mooi zijn! Lekker shoppen vanmiddag!
@ Grvid: hoop ook dat je ukkie er dan al is hoor, heb wel weer zin in een nieuwe forum baby @ Troetel: Ja het ergste vind ik nog dat wij daalijk de schuld krijgen van iets wat onze schuld niet is, iemand opzettelijk de vangrail in duwen mag van mij wel een straf tegenover staan! wie weet wat er had kunnen gebeuren!!! Met die pijn kan ik je niet helpen aangezien wij het de gehele zwangerschap al niet meer doen... anders ff vk bellen? @ Bloem: fijn dat het goed was bij de VK en dat uk lekker is ingedaald! @ Denise: wat rot van je hoofdpijn en bloeddruk. Ben benieuwd naar de uitkomst van de groeiecho! @ SQ: haha ja ik wordt er altijd via het forum aan herrinnerd als mn plaatje weer is verandert hihi! Veel plezier met teunmeubels zoeken! * pasen: Vriendlief is werken, ik ben bij mn ouders. Eerste paasdag gaat mn moeder een aantal indische gerechten maken (sinds we een indo in de familie hebben, mn zwager. Zijn we helemaal om naar het indische eten hihi) en mn oom en tante komen dan eten. Jeetje mensen wat is het warm!!! Ik zag dat ik 2 van die korte broeken had die beide super goed zitten en deze is groen, zwart topje er op en zweten maar! pfff waar die honden dan de energie vandaan halen om te rennen en rond te snuffelen... naja honden... mn mopsje heeft het ook heel warm en doet nu het liefste niets
AARGH! Ik had 2 hele mooie positietopjes en die ben ik kwijt!!!! (Net als zoveel andere handige dingen....) Stomme hormonen!
Gossie liep ik ff een hele pagina achter hihi @ Meimamma: fijn dat de cursus leuk was! En lekker rustig aan doen als je zo moe bent! @ Arri: tuurlijk meid! Gezellig en als je wat te zeggen hebt dan lezen we het wel @ Guusje: fijn dat je weer terug bent, ik heb zon afdeling nog nooit gezien, zal vast heel speciaal geweest zijn! Enne ik ben ook alles kwijt! @ Aukje: geniet van de zon!
Ik zit me erg af te vragen of ik het badje op zal zetten voor L.yanne... het is heerlijk weer! Of ben ik te optimistisch??
Weet niet hoe warm het daar in het noorden is, maar hier zou ik een badje zo opzetten. 28 graden in de schaduw...
Hier heerlijk aan het genieten van het weer. Aukje ik zou het badje opzetten hoor, het is gewoon echt warm (ook voor niet zwangere ) Guusje; blij dat alles goed was en hoop dat de kleine nog wat onsjes aankomt en dan is de couveuse idd waarschijnlijk niet nodig. Het kan best dat ze door rust nog effe een spurtje maakt toch?? Ga weer effe een wasje ophangen, tot later
[FONT="]@ Bloem; Haha ja wij hebben voorlopig geen verjaardagen en geen andere feesten. Een kraamfeest is voor ons gewoon fijner omdat we veel mensen hebben die anders na 3 maand eens komen kijken (collegas en familie van ver) en met een kraamfeest geef je aan van ja die datum en niet anders. Haha ik hoop toch niet dat het intiem wezen dit keer de boel in gang heeft gezet. Wil toch dat ze nog even 2 weken blijft zitten minimaal! Ja lekker in onderbroek op de bank moet ook kunnen hoor, alleen vandaag baalde ik n beetje dat ik niks aan mijn lijf lekker vind zitten en ik wel visite krijg. Niet zo handig om dan in je onderbroek rond te lopen Fijn dat je door de VK zo goed als goedgekeurd bent, dus nu kan jullie uk zich ook elk moment aandienen! Spannend! *Kapper; Waarom zoek je niet naar een thuiskapper dan die jullie alle 3 kan doen? Dat is hier echt de ideale oplossing! @ Denise; balen dat je je gisteravond slecht voelde, hoop dat het nu wat beter gaat! @ Intiem wezen; Tja hier was het niet de hele tijd droog, puur achteraf. Maar zie dat meer meiden zich erin herkennen. Ik schrok gewoon echt effe want tijdens dit standje raakt ie normaal nooit iets haha. En nu zei hij heel voorzichtigjes: Schatje voelde jij dat ook? @guusje; Fijn dat de controles voor zover goed waren! @ Arri; Klets lekker mee of lees mee meid. Gezellig @ ego; Visite is er nog niet. Huisje is wel redelijk aan kant. Nu effe bijgekomen en zo maar nog effe paar dingetjes afmaken. Nog even een doek over de wc-vloer want er had iemand wc reiniger gemorst grr.. Ballonnen &aluminiumfolie uit de box, nog effe snel naar supermarkt voor drinken en ijsjes, glazen in de vriezer zetten (visite heeft 3 kwartier gereden dus zal wel dorst hebben hihi) en als het nog lukt bed opmaken &zeiltje eronder! Mannetje kwam om 13:00 ineens binnen met boterhammen in zijn hand. Vanmorgen om 8:00 kwam hij ook al de slaapkamer in wandelen en zei hee schone slaapster. Haha hij werkt hier om de hoek aan een school die verbouwd wordt, maar hij moet voor de sloop van een monumentaal NS-station iedere ochtend en middag de brandmeldinstallatie in& uit schakelen. En dat moet sochtends al om 6:15 dus hij heeft steeds tijd over als hij bij een school aan de slag moet want die zijn er pas half 8 op schooldagen en half 9 op vrije dagen(zoals vandaag). En tja vanmiddag kwam hij gewoon effe thuis lunchen, gezellig hoor [/FONT]
@ Warmte; Hier mis ik de Zeeuwse zomers/lente's wel hoor. Als je daar bent opgegroeid ben je echt gewend aan die briesjes zeewind. Hier is het me af en toe echt te warm om stil te staan!! Maar het went wel.
Hier is het ook te warm om ook maar een beweging te maken pppfff. Ik ga maar eens een raketje uit de vriezer pakken voor de verkoeling!!
Troetel: Ja dan had je het wel gehoord inderdaad Wat balen van die pijn, maar hier ben ik ook kurkdroog sinds ik zwanger ben, en brand alles na de tijd.. komt allemaal vast wel weer goed Wat gezellig dat je visite krijgt!! Kun je gelijk box uitproberen Bloem: Wat balen van de kapper! Hopelijk knippen ze nu wel recht! Fijn dat jullie Uk al is ingedaald! Denise: Wat balen dat je hoofdpijn hebt! Hopelijk blijft bloeddruk wel goed! SQ: Gefeliciteerd met je 35 weken!! Meimamma: Fijn dat de cursus zo leerzaam was! Nu maar lekker rustig an doen. Arri: Tuurlijk mag je mee lezen / reageren, gezellig!! Guusje: Fijn dat alles in zoverre goed was!! Veel plezier met shoppen Wat balen dat je je topjes kwijt bent! Aukje: Ja kon het maar haha, dan zou ik het op paasmorgen laten komen Enne.. hier is het goed 26 graden, dus als dat bij jou ook zo is, gewoon lekker badje opzetten Vagans: Ik hoop het ook haha En klinkt lekker, indisch eten!! Onze katjes hebben ook last van de warmte hoor, die weten van de warmte niet meer wat ze moeten doen. Ene keer liggen ze languit op de bank, andere keer lopen ze door de kamer als kippen zonder kop.. Pfff meiden, wat is het warm En dan hou ik het nog netjes Had even wat in huis gedaan, maar ben algauw gestopt, het is te warm, met zo'n buik Net heerlijk waterijsje op, blijf die dingen aan het eten En verder maar lekker rustig an aan het doen.. Wel heeeel erg veel heftige menstruatie achtige krampen/buikpijn, dus hoop dat het een teken is, dat het niet lang meer duurt.
Ik zou het badje opzetten... maar het bestaat uit 3 ringen en de middelste is lek.. heb me helemaal het rambam geblazen! Dus we keizen vandaag maar voor de zandbak en dan morgen even een nieuw badje scoren. En dan ga ik nu echt boekje lezen in de tuin!
@ troetel: wat leuk dat je mannetje extra tijd met je door wil brengen * badje opzettenL: had ik hier maar een badje!!! Pff meiden ik heb het echt warm en benouwd. Ik zweet normaal nooit maar nu ineens wel (niet veel maar wel een verschil met normaal) mn buik doet nog steeds zeer en had net weer ff een hele flinke kramp. Ik voel de kleine vandaag en gister ook amper bewegen terwijl ze maandag nog zo super druk was niet echt een heel fijn idee maja ga echt niet weer de VK bellen hoor...
Vagans: Gewoon bellen als je het niet vertrouwd! Beter 10x te veel dan 1x te laat! Badje: Inderdaad, wou ook dat ik een badje had Tis hier echt mega warm Heb gewoon hoofdpijn dr van, en voel me mede door die krampen ook nie heel fit. Straks maar lekker onder Lauwe/koude douche..!
Hier lekker aan mijn derde perenijsje. Heb hier alles tegen elkaar openstaan zodat we nog een briesje hebben. Gisteren trouwens een poging gedaan ons bed op klossen te zetten, nu is ons matras al 60 cm hoog maar met klossen werd dat 85 Nou ik heb daar 1 blik op geworpen en toen hebben we de klossen erweer onderuit gehaald. Echt levensgevaarlijk, ik kom nu al moeilijk uit bed...Ik beval toch niet thuis dus ik laat het aan de KV en Vk of ze ze eronder willen en dan doen we het ter plekke wel.