@ Lilo: Geen idee wanneer ik de bevalling verwacht, heb eerder zo iets dat ik precies tot 40 weken ga lopen, maar niet echt dat ik me daar aan vast hou ofzo. @ Wish: Shopse! enne hahaha ja t zou maar zijn dat ze midden in de winkels breken, moet er niet aan denken maja op t moment zelf kan je er toch niks meer aan doen. @ Troetel: Hoe vaak ik al wel niet heb gehoord ''je moet alles aanpakken al wordt je er dood ongelukkig van'' en '' dan zou ik eerst maar wat beesten weg doen'' of ''ja dan had je niet aan kinderen moeten beginnen'' verschrikkelijk! Mensen hebben altijd wat te zeiken, altijd mensen zie het zelf wel goed hebben! Niks van aantrekken meid! * msn: vroeger zat ik er 24/7 op, tegenwoordig niet meer. Ik ben zo vaak moe en heb last van mn rug enzo dat ik het huishouden in etappes doe dus dan toch steeds van msn moet weglopen en dt vind ik heel irritant hihi Nou alles was goed bij de VK 1 1/2 kilo aangekomen dus nu een totaal van 7 1/2. Ze lag (wat ik al dacht) koppie onder, billen boven en voetjes rechts. Tijdens het hartje luisteren had ze de hik hihi. Verder heb ik eigenlijk niks besproken, geen zin in mn voet doet nog steeds pijn en we moesten nog boodschappen doen en had geen zin om me op te winden, ik vertel nog wel duidelijk hoe ik er over heb als we het over de bevalling gaan hebben. Nu moet ik over 2 weken weer terug. Vriendlief gaat zo de hondjes uitlaten , ik heb het wel uitgekozen om door mn voet te gaan... het regent hahaha naja wordt die hard van
Zo hier huisje weer schoon Lekker ons bedje verschoont en gelijk het hoofdboord eraf gehaald (boxspring) Van het weekend kunnen we dan alvast de kratten in huis halen om het bed omhoog te zetten. Nu lekker met de beentjes omhoog. Zo eerst nog effe de hond uitlaten en dan echt niets meer doen .. ja met jullie kletsen @ Binna: heb je toegevoegd op msn! Had je gegevens nog van je buddyberichtje Snap dat je wilt dat ze eerder wat doen. Wanneer krijg je daar meer over te horen? @ Vagans: Fijn dat alles goed is met jullie kleine meid! Denk dat ik zo maar eens een stokbroodje in de oven doe. Heb HONGER Ohja durf niet meer op de weegschaal te staan .. was vorige week al 15 kilo aangekomen
@vangas fijn dat je je meisje weer gehoord hebt @troetel heb gereageerd in het topic sorry niet ontopic @lillo heb je een pb gestuurd me mail adres is gecrast en ik ga ook niet meer op die weegschaal hoor en ik hoop dat we volgende week een plan van aanpak gaan bespreken. ik was er van uit gegaan dat ik de af gelopen keer al een gyn zou heben maar had een vk. dus nu nog even een week wachten
Goeiemorgen meiden... Sjonge zeg.. klets even een dagje nie mee,.. en loop gelijk meters pagina achter hahah Wel lastig om nu overal op te reageren hoor, probeer het zo goed mogelijk Vagans: gefeliciteerd met je 32 weken! en wat fijn zeg dat alles goed was, en jullie uk al naar benede ligt met koppie! Nu lkkr rustig an doen hoor, hoop dat het met je voet ook gauw weer beter gaat! Guusje: Fijn zeg dat je weer thuis bent!! Stampertje: Welkom hier Leuk, weer een nieuwe meimamma er bij! Lilo: Heerlijk he, huisje schoon hier ook hard mee bezig om opgeruimd en schoon te krijgen. Sunny: Erg leuk die box zo!! En hoop dat ballonnen bij jullie wel helpen. Hadden het hier ook gedaan, en ze waren er eerst bang voor, maar op den duur kropen ze in de box onder de ballonnen door.. dus het is nu goed opletten, want wil ze er echt niet in hebben. Wish: shopse straks! en je moet maar zo denken, breken ze dan breken ze.. iedereen ziet dat je zwanger bent, dus ze zullen heus niet raar kijken/raar doen. tenminste, zo denk ik dan en daarbij beginnen maar 10% vd bevallingen met breken van de vliezen. al waren we laatst naar voetbal veld wel met iemand anders mee gereden en had ik gister avond zo iets van we gaan mooi met eigen auto, gebeurt dr wat kunnen we ook zo weg. Troetel: sommige mensen :x ik kan daar ook nie tegen hoor, gaan me nekharen ook overeind staan.. en moet dan echt oppassen dat ik niet giftig ga reageren. Gisteren ook, stond ik bij de DA voor het postloket.. moest pakketje versturen.. ik stond als 3e in de rij, en achter mij nog 1. Komt dr een wijf binnen, stampt zo voor me langs, en voor dat andere vrouwtje wat voor me stond. en werd gelijk geholpen ik had echt een giftige opmerking voor op me tong liggen, maar heb me netjes ingehouden.. pff sommige denken echt de hele wereld te hebben. Monika: succes met intake!! Bevallingsdatum: 1 mei uitgerekend, maar van mij mag hij vanaf 10 april komen, ben dan 37 weken.. dus prima weet donders goed dat ik 2 weken overtijd kan lopen (dochter ook met precies 42 weken geboren) maar daar moet ik nu nie an denken, laat Uk maar lkkr eerder komen. Weegschaal: Hier pas 12 kg aangekomen, dus valt me nog reuze mee (aangezien ik bij dochterlief 23kg aan gekomen was.) Hier: Gisteravond lkkr mee naar voetbal geweest, regenen was echt verzope katje.. maar was wel ff lkkr.. ruikt gelijk overal heerlijk fris, en het was ook niet koud.. Toen we in auto opweg naar huis ginge weer veel pijnlijke harde buiken. Vanacht verrot geslapen, vanaf half 5 tot 6 wakker gelegen. maar goed daarna lkkr geslapen tot half 9, en op bed blijven liggen tot 11. Nu weer veel harde buiken, tis hier echt al ant rommelen.. Nog 30 daagjes vandaag, dus ben benieuwd Ga straks weer ff verder met mn kleding kasten, en dan ist boven weer netjes! Daarna ff ziekenhuis tas inpakken en kinderwagen spul wassen, kan de wagen bak bij ons op de kamer.. en dan zal de dag zoetjes an wel weer voorbij zijn tis trouwens wel bagger weer hier, alleen maar regen.. gelukkig word het zaterdag super lkkr weer!! fijne dag meiden!
Haha meiden, girlpower in dat topic in de lounge hihi.. Nou de stoom kwam me hier letterlijk uit de oren toen die troela die reactie gaf hoor. En vlak daarna kwam mijn moeder ook nog met familiegedoe.. Dus toen was ik echt op oorlogspad! Toen belde mn tante(maar ik herkende t nr niet) dus toen nam ik heel sago op met JA WAT? Maar ze belde alleen omdat ze wat spullen over had van mijn nichtje dus ik weer helemaal blij hihi @ Vagans; fijn dat alles in orde was bij de VK. Volgens mij ligt ons meisje ong. hetzelfde als jullie meisje. Wel grappig. @ MSN; Ik kan weer eens niet inloggen grrr.. @ lilo; ach die kg's gaan er na de bevalling gewoon weer keihard vanaf meid
Troetel: ja ik heb het topic gelezen, wilde reageren op die opmerking... maar heb het niet gedaan omdat er al van alle kanten op werd gereageerd. Ik denk dan hoef ik niet nog eens aan te komen Maar wat een troela zeg. Ook mensen in de Bijstand kunnen aftrekposten hebben hoor voor de BD... en over wat ze "krijgen" wordt ook belasting geheven. Hier in de familie ook een dergelijke discussie: zwagerlief gaf even een lekkere sneer naar E. "Ja sommige mensen kopen een huis in Duitsland en gaan dan lekker in NL een uitkering vangen." Alsof E voor de lol WAO ontvangt en dagelijks met pijn loopt. Ze zien alleen maar dat ie geld "krijgt" en dat hij thuis wel klust.... Ja maar vraag niet hoe hij het doet en hoe lang hij over bepaalde zaken doet. Zelfs de buurman maakte er vorige week een opmerking over "Kan zien dat E. echt de ene dag wel beter is dan de andere dag... dan loopt hij echt als een ouwe man" Dus ook hier lichtelijk stomend nav je topic Troetel.
@ Troetel: ik hoop het maar denk dat ik de 20 kilo wel haal als ik zo doorga ben verslaafd aan spek hahaha
Troetel: Whaha die opmerkingen van jou Heerlijk!! Wilde zelf ook reageren op dat wijf, maar khou de eer an mezelf kan laatste tijd toch al zo giftig reageren, dus laat maar Maar word zelf ook gek van die belasting hoor, helemaal omdat ik steeds nog dingen van 2009 krijg, van toen ik nog met me ex was. Kan alle post wel naar zijn admin.kantoor sturen, maar gister belde die vent dat ik zoveel 100 euro op me eige rekening had gekrege van belasting, en daar moest ik weer zoveel 100 euro van terug betale.. terwijl ik nergens van af weet as ik zoveel 100 euro op me rekening had gekregen had ik dat toch wel gewete lijkt me. Pff gezeik elke keer :x maar goed, lkkr boeiend.. zoekt vent zelf maar uit met ex.. gaak me nie nog is druk om make.
@ Marjan; Haha ik had echt flink het stoom uit mn oren. Natuurlijk zijn er mensen die er misbruik van maken van zo'n uitkering. Maar zo zijn er ook werkende mensen die van zoveel dingen misbruik maken. Ik werd vooral boos omdat mijn topic niet zo bedoelt was en ze er een hoop stennis kwam schoppen + omdat mijn s-moeder echt niet voor haar lolletje in de bijstand zit... en ik denk dat dat in weinig gevallen zo is, dat iemand het voor zijn/haar lol doet! Maar helaas zijn er mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is voordat ze oordelen. @ lilo; Haha maar voor de zwangerschap was je mooi slank toch? Dat komt dan vast wel weer terug na de bevalling hoor meid, lekker genieten En na de bevalling zodra je wat fitter bent, de boel eraf trainen. Hier nog maar 5 kg aangekomen Maar ik juich niet te vroeg, ook hier zijn er enorme verslavingen en krijg ik op de gekste momenten ergens zin in hihi. @ pijntjes; Meiden ik had van de week toen ik bij de VK vandaan kwam echt aparte pijn die ik niet kon plaatsen. Wat voor mooie benaming ga ik het eens geven.. Hmzz. Haha Nou mn bovenbenen en doos deden echt helemaal pijn, als je ongesteld bent heb je dat ook wel eens dat vermoeide gevoel omdat je zoveel bloed verliest. Maar nu was het echt tien keer zo erg en het deed ook 'pijn'. Ik mopper sindsdien al een paar dagen over k*t-pijn en vriendlief maar lachen en zeggen : Doet het poesje auw?
@ Gravid; Belastingdienst stinkt haha. Hier hebben wij in januari een bedrag op de rekening gehad maar we hebben geen idee waar het van is. We dachten zorgtoeslag, maar de volgende maanden kregen we niks. Dus begin maart nog eens nagebeld hoe het nou zat. Konden ze niet zien. Heb ook gelijk navraag gedaan naar hoever het nu zit met terugbetalen v. beschikkingen toeslagen etc. want die betalen we nu al jaren af (en er verdwijnt 100 p.mnd dus het moet zo onderhand toch afbetaald zijn!).. Ze zouden binnen 10 werkdagen terugbellen (we zijn nu al 1 mnd verder.. )..
@troetel ik heb ook wel eens steken in me doos maar niet dat het lang blijft wel soms dat ik merk dat ze wat aan het doen zaken of zo dan duurt het langer
@ Troetel: Ja ben altijd wel slank geweest, dus ga mn best doen om het weer zo te krijgen als vroeger .. maar verwacht er niet te veel van 9 maanden zwanger, dus 9 maanden ontzwangeren zeggen ze toch altijd
@ binna; Ja het waren niet echt steken ofzo. Dat heb ik ook wel eens van die messteken. Maar nu is het echt een vermoeiend gevoel, net alsof ik te lang iets heb gedaan wat ik hier niet te uitgebreid ga beschrijven hahaha Het is meer aanhoudende pijn, continu. Heb de afgelopen nachten ook met een warme kruik tegen mn doos aan geslapen hihi
Troetel: Ja belasting stinkt inderdaad, en niet zo'n klein beetje ook Hier baby ziekenhuistasje al klaar staan, nu bezig met die van mezelf. Word nu allemaal toch wel heel echt haha.. (wat zijn nou 30 dagen )
Haha dan heb je nog even toch Ik ben vroeg altijd super slank geweest, alleen sinds schommelingen met de pil sinds 2008 ofzo wat aangekomen en wat bredere heupen gekregen etc. Vlak voor de zw. schap flink wat kg's afgevallen en nu nog niet teveel aangekomen. Maar wil toch ook wel een mooi gewichtje bereiken straks na de bevalling hoor. Maar dat komt allemaal wel Dat zebrapad op mijn buik (striae) zit er toch al hihi
Nou zo blijf ik reageren haha. Wilde met je gaan kletsen op msn Gravid en ook met Binna, maar MSN doet #$*!$*!@#*!@#*!@ hier.. zucht @ Gravid; mooi dat je al een eind bent met de vluchttas. hier de inhoud al in gedachten maar de tas nam mijn moeder mee.. en die komt volgende week pas haha
@ Lilo: Oooo dan heb ik het nog goed gedaan met mn 7 1/2 Maar 15 is niet gek toch? @ Gravid: Ik heb ook al mn hoop gevestigd op zaterdag! @ Troetel: Ja ik probeer in topics altijd met respect te reageren, ookal ben ik het er totaal niet mee eens, net als dat mens van de kerk die zit te piepen dat ze geen AC mag gebruiken bla bla bla. Maar ja als het je dan te ver gaat en je echt niks positiefs meer weet te zeggen (zoals ik op dat moment) zeg dan niks... * straie: hier nog niks van te zien! Ik ben zoooo benieuwd wanneer we het eerste berichtje gaan krijgen dat een van ons bevallen is! En natuurlijk ben ik super nieuwschierig naar de namen die jullie hebben uitgezocht en fotos van de pasgeborenen! Vind het ook best bijzonder dat we hier zon leuk cluppie hebben en dat moeten we zeker zo houden! ook na de geboorte!
@ Vagans: Hahah die 15 kilo extra zijn voor mij best belastend maar het houd me aan de andere kant weer niet tegen om niet te snoepen whahah denk bij mn eigen .. nu mag ik aankomen @ striae: Hier op benen en billen maar nog niet op mn buik. Wacht het geduldig af je weet maar nooit. Hoor vaak dat de striemen er tijdens de bevalling nog in kunnen schieten. @ eerste bevallen: Ik ben ook zeer benieuwd wie van ons als eerste is leuk leuk leuk straks al die verhalen! Kan echt niet meer wachten
Zo meiden, kom jullie weer even vervelen aangezien ik met de belastingdienst in de telefoon hang (5-8 minuten wachttijd zucht).. *een ogenblik geduld alstublieft..* PIEPP hahaha irritant! @ eerste bevallen: Ja het wordt nu wel echt spannend he? Ik kan ook niet wachten, wie denken jullie dat de eerste zal zijn? @ Aankomen; Haha ja nu is het geoorloofd he