Gefeliciteerd met je neefje Rianne!! Hier Hollandspannetje sperziebonen met satesaus gegeten Alleen i.p.v via een pakje heb ik het zelf gemaakr met satesaus van de Lidl. Die uit dat pakje vinden wij niet zo bijzonder en die van Lidl is eeeerrrrrrrggg lekekr!
O meiden sorry niet bij gelezen Maar voel me zo kut alles doet zeer het huilen staat me nader Heb denk ik toch iets in de form van weeën of zo want soms komen er pijnen en dan moet ik me echt in me zelf keren En vanmorgen ik zat bij me moeder in de tuin en ik kreeg een pijn schuit leek of ze met een mesje à scherpe nagels aan me doos zaten ik liep helmaal rood aan van de pijn was echt niet fijn
@ Denise: jammer dat je niet naar buiten mag! Nog ff volhouden he! Sterkte! @ Meimamm: oe klinkt jammie! Hier nu ff eten.
Even een ego bericht, want ben helemaal kapot na vandaag. Zal straks of morgen weer even goed bijlezen. Vanmiddag bij de VK was mijn bloeddruk weer te hoog (100+). Doorverwijzing naar ziekenhuis de volgende stap aangezien het strippen helaas niet was aangeslagen vannacht. Dus vandaag weer door de hele molen heen (net als vorige week). Consult gyn, bloedprikken, urine na laten kijken en CTG. Het goede nieuws was dat de bloeduitslagen en CTG goed waren. Bloeddruk in zkh was ineens een stuk lager (90) dus bij elkaar genomen nog geen aanleiding om te gaan inleiden. SUPER nieuws natuurlijk... maar voel me wel een beetje beduusd. Sinds gisteren loop je dan met het idee dat de bevalling snel zou moeten gebeuren, nu zit je weer op dat oh zo vertrouwde wachtbankje. Wel alle kansen om gewoon thuis te bevallen, dus ben wel echt blij. Maar moet even bijkomen van al dat heen en weer geslinger volgens mij. Meiden, ik lees snel weer bij. Nu eerst met die dikke voeten op de bank ploffen en bijkomen van de achtbaan van de afgelopen dagen.
@Sunnie het zit je niet mee he, hoop voor dat je snel zal gaan bevallen. Ik heb ook super dikke voeten, bleh.
@ Binna: jeetje meid wat rot! Die steken in je dood komen mij heeeel bekend voor helaas, heb het wel is midden in de Ikea gehad en in de rij voor de kassa... sta je dan... Dikke knuffel!!! @ Sunnie: he meid wat vervelend! Ik hoop dat alles snel spontaan op gang komt! Hier net lekker gegeten, en het ging ineens keihard regenen, gelukkig zaten we binnen
Die steken heb ik wel vakker iderdaat maar nu was het echt heel erg pijnlijk maar ja hoop dat het iets betekende zeg maar
lieve meiden, Ik bericht even ego want heb niet de tijd en fut om op al die pagina's te reageren Hier gaat het goed. Afgelopen nacht alleen wat minder. Had natuurlijk al 48 uur niet geslapen. En ook Maelynn besloot dat ze ons wakker ging houden tot 04:00 Gelukkig is ze daarna goed in slaap gevallen tot een uur of 8. Het is natuurlijk de eerste nacht dus moest ze de hele bevalling nog verwerken. Jeroen en ik hopen dat het aankomende nacht wat beter zal verlopen. Ze heeft vandaag 4x goed gedronken aan de borst dus ben benieuwd hoe dat vanavond zal gaan. Oh ze wordt nu wakker .. vervolg komt nog denk aan jullie knuffel xxx
@ Lilo: fijn dat je wat laat horen!!! Super leuk! Was al hemelaa benieuwd!!!! Ben ook heel benieuwd hoe Lilo het gedaan heeft! aangezien ik dit straks ook krijg natuurlijk Geniet lekker van je kleine meid!!! fijn dat ze goed gedronken heeft! Je zal wel in de 7e hemel zijn Nou geniet er maar lekker van en als je is een gaatje vrij hebt kom je hier maar vertellen hoe het gaat, wij zijn allemaal reuze nieuwschierig!
Hai ladies, niet eens zo heel veel gedaan geloof ik vandaag..... wat was gedaan, administratie gedaan, wat telefoontjes gepleegd ivm administratie, buiten gezeten en vanmiddag nog even wat kleine dingetjes opgehaald... en een heeeeeerlijk italiaans ijsje gegeten. Er vroeg iemand over de stoelgang geloof ik.... ik heb al een aantal dagen dat ik vier, vijf keer per dag "moet" en vandaag is het helemaal hommeles... het loopt me af als koud water Hebben weer een lekker fris bedje... nouja, ivm zweten door zeiltje hebben we de onderlakens even "ververst", de rest laten we nog een weekje liggen Owh ja, weer een volle week.... E moet straks nog even een foto van mn buik maken. @lilo: fijn dat je even laat weten hoe het gaat. @Binna: vervelend die steken, dikke knuffel @Rianne: gefeliciteerd met Ruben @Vagans: doe lekker rustig aan en laat je lekker vertroetelen door je ouders
@ hopmarjan; oe lekker ijsjes! Hier net ook een cornetto op! dat vind ik de lekkerste. Nu is het lekker koel binnen, heb de kleine meid nog een paar keer gevoeld. Miss stel ik me dus wel aan maja die constante buikpijn is niet leuk en ik denk soms ook dat mn kindje miss wel langzaam aan het dood gaan is in mn buik ofzo !!! brr enge gedachtes, snel weer GTST kijken
Vagans; terwijl mijn buik hard was voelde ik haar ook niet, heeft wel een paar uur geduurd waaarin ik haar geel af en toe voelde als mijn buik weer wat "zachter" werd. Mijn harde buiken waren wel vervelend (alsof er iemand boven op me zat) maar niet pijnlijk. Ennu regen, ik heb hier net de tuin staan sproeien Wish; ik kreeg ook geen tandheelkundige verklaring want bij mij was het ook te voorzien. Mijn verzekeraar heeft 1 groot aanvullend pakket, als je het hoogste hebt, heb je van alles het hoogste, een soort van all-in zeg maar Er zijn dus mogenlijkheden. let vooral op P, R en volgens mij J codes (laatste weet ik niet zeker) die zijn voor implantaten en kronen. Rianne; gefeliciteerd en 8 pond, da's een gezonde jongeman Jeetje binna klinkt heftig hoor, ik heb het ook niet eerder gehoord. Sterkte! Sunnie, eigenlijk is het goed nieuws maar kan me voorstellen dat als je je instelt dat de kleine komt en dan ineens is dat weg dat dit heel raar voelt. lilo; fijn dat alles goed gaat en ik duim voor een goede nachtrust voor juliie alle drie Hier restant koude schotel van gisteren gegeten, zo lekker op de bank de mentalist kijken. Tot straks!
@ Stefanie: ja het is echt alsof ik een bowlingbal ingeslikt hebt, harde buiken ervaar ik normaal wel als een beetje pijnlijk en daarna is het over dit is constant aanwezig en gaat maar af en toe weg en die buikpijn die ik al had heb ik nog steeds al heb ik het idee dat het steeds meer '''went'' miss is het toch aan het afzakken... Zat net te kijken bij algemene clubs, daar is ook een club voor mei mama's die hun eerste verwachten, klein cluppie maar maar de eerste is al bevallen! best leuk om te lezen
@vagans ieeeeeeeeeeeeeee enge gedachte, bannen die gedachte, tenzij het een gevoel wordt dan moet je er wat mee doen. Ik heb net vriendlief met mijn kleine mied op bezoek gehad, ooo wat mis ik me meissie en ze wordt zo groot als je haar niet de hele dag om je heen hebt. Ze gaat morgen naar mijn ouders zodat mijn vriend van het weekend in ons huis kan werken. Ik ga toch nogmaals vragen of ik paar uur er tussen uit mag van het weekend, maar twijfel ook heel erg want dan moet je verklaring teken ( als ik al toestemming krijg ) dat als er iet smis gaat het mijn verantwoording is en dat risico vind ik wel erg groot maar ja lig er ook al 2 wk en er is niets gebeurt, wat zouden jullie doen in mijn situatie ? hoor graag jullie mening.
Hier net tranen over de wangen............van het lachen. Omdat ik nu veel op slippers loop enzo heb ik nogal droge voeten. Maar ja ik kan ze zelf niet insmeren. Dus dat heeft mn vriend net gedaan. Maar ik kan het helemaal niet hebben als een ander aan mn voeten zit Dus ik had het net niet meer ahhahaha! De pedicure gaat nog net maar die doet het toch net ff anders Heb voor volgende week een afspraak bij de pedicure
@ Denise: oe das lastig... ik zou het zowiezo heeeeel erg goed navragen! miss dat je wel officiele toestemming krijgt Leuk dat je je kleine meid hebt gezien! @ Meimamma: Hier kan ik mn voeten gewoon nog insmeren hoor, moet dan wel zitten en mn been naast me op t bed neer leggen maar het gaat nog wel Hier nu the mentalist aan het kijken en dan castle
Al krijg ik officieel toestemming moet ik nog tekenen voor verlof. Ben helemaal opgeknapt nu ik mijn kleine meid gezien heb, en vind het nu weer fijn dat ik alleen lig, kan me lappie aan blijven staan en tv zonder hoofdtel, is maar net hoe je humeur is hoe je tegen het in het zhuis blijen aankijk zo voel ik het in elk geval. Wat zijn jullie nu allemaal aan het doen ? Ik kijk nu dames in the jungle,jaaa zenders zijn weer terug
Hier ook echte meisjes in de jungle aan het kijken. Denise wat fijn dat je een oppepper hebt gehad na het zien van je kleine meis. En zo zie je maar dat er toch wel een voordeelte zit aan alleen op een kamer liggen Vagans hier kost het me echt enorme inspanning als ik mn voeten wil insmeren of nagels knippen. Pff echt niet tof!
@ Denise: Fijn dat je tv het weer volledig doet en dat je de positieve kant van het alleen liggen in ziet, enne met ons hier op het forum ben je niet helemaal alleen he! @ Meimamma: Ja inspannend is het wel ja haha! * niet meer bij kunnen: Ik kan me dus echt niet meer scheren van onder , en het begint echt veel te lang te worden naar mijn idee! vind het alleen eng om het door vriendlief te laten doen maar voornamelijk heel genant!!! Hoe lossen jullie dit op???