Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik scheer me op de tast

en me teen nagels doet me man

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb het ook op de tast geschoren, in het wilde weg dus hihi.

Shit ik ben gewoon vergeten dat generatie 2010 ook bezig was, nou ja kijk het morgen wel bij uitzending gemist.

Mijn gevoel is zo moeilijk, heb het idee dat ik mentaal instort hier maar weet ook dat ik me neit moet aanstellen maar is zo dubbel allemaal, denk dat als ik eventueel wel weg zou mogen dat ik er wel een enorme boast van zou krijgen waardoor ik de bevalling ook weer beter aan zou kunnen, ach moet er maar weer een nacht over slapen.

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ja weet dat jullie van het forum er zullen zijn,maar wel tussendoor leuke gezellige dingen aan het doen zijn hihi.

Waar ik meer tegenop zie is dat ik bijna heel zeker weet dat er weinig mensen op bezoek komen van het weekend, mijn ouders passen op mijn dochter dus zullen heel even komen, vriend komt niet want gaat huis doen en de rest geniet van het lange paasweekend.

4. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Vagans ik doe het voor de spiegel (scheren dus).

Teennagels knippen kan ik nog zelf.

Lilo: Leuk dat je weer even wat van je laat horen. Doe rustig aan want vooral de eerste week wordt je geleefd en die is echt slopend! Fijn dat de BV tot nu toe goed gaat!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heb het een poosje op de tast gedaan....maar afgelopen zondag heeft mn vent het mes gehanteerd en vakkundig de boel gemaaid :D
    Vind het niet genant... hij is alleen zelf wel bang dat hij mij pijn doet.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Owh... morgenochtend ook nog spannend.... stiefje is zwanger en heeft morgen haar eerste echo. Hoop zo voor ze dat het nu wel goed is. Ze heeft nl al twee VMK's gehad (4 wk en 5,5wk) Dus ze is allang blij dat ze nu al 8 weken is... maar ja.... nu die eerste echo nog!

Maar als alles goed gaat, worden onze meisje dus nog voor de jaarwisseling TANTE. En ik Beppe :$

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Denise: snap dat je moeite hebt met je gedachtes, idd maar is lekker een nachtje over slapen en ik hoop dat je toch nog wat visite krijgt!!!

* scheren: Ja ik ben bank dat vriendlief me snijd ofzo... ik heb een hele gevoellige huid dus je moet het echt heel voorzichtig behandelen, en de haartjes woekeren nogal ruim gespreid zeg maar niet echt heel charmant...:)

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Meiden , ik ga naar bed!
    weltrusten en een fijne nacht allemaal!

x

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ vagans: speciaal voor jou ;)

Lilo reageerde vrij goed. In het begin beetje onwennig en vermeed ze mij een beetje. We hebben haar overal bij betrokken.
    Nu kwispelt ze al naar de kleine :) en ze loopt haar te zoeken als ze in de kinderwagen ligt ;) dus het gaat goed :)

lieve meiden succes met de laatste weekjes :D ik blijf hier zeker kletsen, alleen de komende dagen wat minder! Probeer wel iedere dag een berichtje te plaatsen.

dikke xxx

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Dames weltrusten en tot morgen

11. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Ik durf het bijna niet meer te zeggen maar:

LILO GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!

Ik ben dus even niet geweest ivm de drukte en zie twee berichten na mijn laatste bericht dat lilo bevallen is! SORRY!!

Verder alles prima hier, mag nu alleen nog naarde klinisch vk en hoef niet meer langs de Gyn. Hippie!

Ik ga nu slapen. Volgende week heb ik meer tijd maar ik probeer om het bij te houden :$:D

12. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Meiden, ik kom ook even welterusten zeggen. Ben helemaal bijgelezen, maar heb niet meer de puf om te reageren. Hopelijk wordt het niet zo'n benauwde nacht...
    Allemaal succes met de warmte weer morgen en met de harde buiken en nare steken en in het ziekenhuis en met het hopelijk beter doorslapende dochtertje :)
    en tot morgen!!

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Daar zit je dan...... tien over vijf smorgens.... klaarwakker te zijn

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@marjan ik was ook wakker had ook nog even zitten zp :)

nou wij gaan zo op naar de gyn ben onwijs benieuwt. zoals ik me gister voelde. voel ik me niet meer gisteren avond vlak voor het naar bed gaan voelde ik me op knapen.

ons meisje is voor vandaag wel erg rustig dus dat maar even melden.

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    @binna, ja ik zag dat je rond vijfen ook online was.

Sterkte bij de gyn en hoop dat je frutsel gewoon even lekker slaapt en je zometeen weer lekker "plaagt"

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden!

Lilo leuk om weer even wat van je te lezen:D

Marjan, heb je nog een beetje geslapen na 10 over 5?

Binna succes bij de gyn strakjes!

Esmee moooi dat je nu alleen nog maar naar de kl.vk hoeft.

Hier het eerste deel van de nacht lekker geslapen, maar 2de deel van de nacht was vreselijk!
    Zooooon ontzettende last van mn liezen, heupen en onderrug! Omdraaien was echt een crime!!! Als ik eenmaal in beweging ben wordt het wel minder dus maar opgestaan hopelijk vanmiddag nog ffies tukken.

Ik vind het een verademing om te gaan liggen, maar zo is geen pretje!
    Straks fysio en ik wil nog even voor een voedingshemd kijken bij prenatal.
    En naar de appie kijken of ik bbq vlees kan scoren;)

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen meiden.

Hier weer redelijk goed geslapen.
    Gisteren was ik nog ff wezen winkelen en had tijdens het winkelen al pijnlijke harde buiken en 's avonds thuis was ik al helemaal niet meer vooruit te branden. Lopen deed pijn en mijn buik werd dan gelijk hard.
    Stopte ik met lopen en ontspande mijn buik, dan trok het weer langzaam weg.

Nu nog altijd wat last van mijn buik, maar hij is iig niet hard meer.
    Vandaag lekker rustig aan doen.

Scheren gebeurt hier ook op de tast en dat lukt nog aardig.
    Voeten kan ik nog altijd goed bij. Als ik mijn knie naar links omhoog trek zoals in kleermakerszit.

18. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    [FONT=&quot]Goedemorgen meiden!

Ah wat voel ik me heerlijk, echt zo’n weekendgevoel hihi. Ondanks dat ik me bagger voelde toen ik opstond (alles deed pijn). Voel me echt net alsof ik flink gesport heb!
    Vriendlief hoefde vandaag niet zo vroeg eruit dus het voelde echt als uitslapen voor ons beiden:D

@ Gravid; De box is uitgeprobeerd hoor:D hahaha
    @ Vagans; Ohh heb jij dat ook al? Ik ken mezelf echt niet meer terug w.b.t. zweten! Normaal kon ik zo ontzettend goed tegen de hitte, zelfs op Curaçao toen de eigen bevolking zeurde dat het warm was had ik nergens last van. Maar nu hier zweet ik me kapot!

*baby voelen; Meid als je het niet vertrouwt en je haar weinig gevoeld hebt probeer even te ontspannen en contact te zoeken. Let op de momenten waarop je haar normaal wel voelt.
    Als je het dan nog niet vertrouwt: bellen!! Je vergeeft het jezelf nooit als je niet belt.
    Bel desnoods naar het zkh of je even langs mag komen en leg het verhaal nog eventjes uit. Doen ze echt niet moeilijk over. (Hier gaven ze ook aan dat ik altijd kon bellen als ik me zorgen maakte of naar de VK, wat ik maar fijn vond).
    @ kraamfeest; Wij hebben de planning om het sowieso effe aan te kijken hoe de bevalling verloopt en het herstel. Maar we denken aan de 3e of 4e week van de baby. Dan kunnen we het nog inplannen als manlief vrij is. Anders wordt het uiteraard gewoon een tijdje later.
    @ Wish; Oei dat is balen van die tand! Nou hoop in ieder geval dat je er nu wat minder last van hebt;)
    @ Rianne; Wat leuk om zo vlak voor je eigen bevalling tante te worden:D
    @ Binna; Oh meis wat vervelend van die pijn! Dikke knuffel
    @ Sunnie; Pfoe ik kan begrijpen dat je in een emotionele rollercoaster zit zo. Je bereidt je erop voor dat je mama gaat worden binnen zeer korte tijd en dan ineens moet je weer afwachten. Hoop maar dat alles snel in gang komt en je alsnog gauw mag bevallen;)
    @Lilo; Wat fijn dat alles goed gaat meid. Balen dat jullie een korte nacht hebben gehad, maar dat prachtige wondertje is het vast helemaal waard;) Geniet lekker!
    @Meimamma; Hahahaha je lach zeker helemaal te kronkelen van dat het kietelde?
    @ Denise; Moeilijk hoor. Ik denk dat je het goed moet overleggen met je vriend en naar je eigen gevoel moet luisteren;)
    @Nergens meer bij kunnen vanonderen; Euhm sokken aandoen, voeten insmeren en nagels knippen is zeer moeilijk maar ik krijg het nog voor elkaar. Voordeel is dat ik met dit weer veel op slippers loop: geen sokken. Hahaha.
    Scheren down under; Tja dat heb ik gister weer gedaan (benen en de rest) want het werd me echt te lang. Kon de haartjes vastpakken en dat irriteerde me. Heb het maar op de tast gedaan en vooral bikinilijn is volgens mij redelijk goed gelukt. Had mn been op het krukje onder de douche gezet en dat ging redelijk. Vriendlief gevraagd of hij effe wilde checken vanmorgen (ook best genant haha) maar hij zei dat het redelijk goed was gelukt voor een blinde.. (wat zijn ze toch charmant die mannen he?)
    @ Marjan; Wat spannend dat stiefje zwanger is! Hoop dat alles goed gaat;)
    @ Binna; Succes zometeen bij de Gyn.. Enne stilte voor de storm??
    @ Esmee; Mooi dat je alleen nog maar naar de kl. Vk hoeft
    Gefeliciteerd!
    [/FONT]

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Senna hoe is het met jou en Dewi???

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    @meimama: neuh niet meer geslapen.... dus hoop dat ik vanmiddag nog even een knippertje kan doen ofzo

Deel Deze Pagina