@ Sanny; Vervelend he dat to-do-lijstje die kunnen we echt niet aan de kant leggen! En dan nog die dingen die er even tussen komen, ook zo fijn!
Zo ben d'r klaar mee, die brief, vind het goed zo. Hihi heb niet gezegd dat ik hoogzwanger ben, zien ze vanzelf als ze me binnenkort uitnodigen voor gesprek!!!
Hallo, Iedereen al lekker druk aan de gang met het mooie weer. Ctg vanmorgen was een te lage hartslag maar verder wel redelijk. Zit een beetje te computeren ga zo uitzending gemist kijken generatie 2010. Geniet van het weer en jullie buikjes meiden !!
@ Monika, ik heb het ook nadat ik de stad ben in geweest dat ik een keiharde pijnlijke buik heb. Kan het gewoon niet lang meer vol houden. Zodra je dan gaat zit ontspant de boel weer, maar je hoeft maar even op te staan of hij wordt weer keihard.   @Scheren, gaat hier prima. Ik doe het op de tast. En benen wil ook nog wel want we hebben een uitklapstoeltje aan de muur in de douche (seniorenwoning) en dan steun ik daar op met mijn voet. Alleen tenen afdrogen gaat steeds moeizamer dat zal ik straks ook op die manier moeten gaan doen ben ik bang!!   @Troetel fijn dat het gezellig was met de visite en dat je even hebt kunnen ''oefenen''   @Gravid, goh meid bij jou blijft het ook maar rommelen zeg!! Het mag nu wel eens door zetten!   @aukje, winkelse!!!   @Sunnie, wat een domper zeg! Je hebt het gevoel dat je in de startblokken staat en dan moet je maar weer wachten. Hopenlijk niet te lang meer!!!   @Lilo, fijn dat ze het zo goed doet met de voedingen zeg! En mooi dat je daardoor ook even lekker kon bij slapen! Je hoort het wel vaker dat baby's wat moeite hebben met het ledikant omdat het zo groot is. Ze willen nog graag begrenzing hebben omdat ze dat in de buik ook hadden.   Zo ik heb vast een paar over geslage, sorry daarvoor is niet bewust, maar is een beetje veel allemaal!!!   Nou we zijn geslaagd met de tuinmeubels hoor!!! Ik had van de week al gezien op de site van de blokker dat ze sets in de aanbieding hadden dus wij daar heen en daar stond dus die set met het kaartje van de aanbieding die wij graag wouden hebben. Dus zij kijken of die er nog was met de kussens die ook in de aanbieding waren. Nou alles was nog op voorraad dus wij afrekenen.... Komt ze er achter dat die actie dus al afgelopen is. Ze had die dag ook op haar lijstje staan om al die plakkaten en kaarten met die acties weg te halen, maar daar was ze nog niet aan toe gekomen en aangezien die korting er bij ons er nog op stond hadden wij gewoon recht op die korting volgens haar. Dus dat was weer een mazzeltje. Ik ben ook nog naar de Hema geweest met het boxkleed. Ik sta mijn verhaal te doen bij de klantenservice. Roept ze de chef er bij en ze pakt een nieuw boxkleed er bij. Die legt ze op die van mij en draait vervolgens beide om om het verschil te kunnen zien. Dus die van mij lag boven op en de nieuwe er onder. Nou je zag duidelijk dat hij gekrompen. Zegt de chef dat dat met 100 % katoen altijd een risico is... Dus ik zeg ja maar er staat op 60 graden wassen en ik heb het maar op 30 gedaan... Dus hij zegt ik kan je wel wat vergoeden maar niet het hele bedrag. Dus ik zeg dat ik geen vergoeding wil, maar gewoon een nieuwe. Nou ik kon hem dan inderdaad wel zo omruilen voor een nieuwe. Nou prima. Wat doet die muts pakt ze mijn oude boxkleed weer in en op die nieuwe plakt ze een briefje met gerkompen! Dus ik zeg heb je nu wel de goede er in gedaan??? Ja hoor zegt ze! Dus ik zeg nou volgens mij niet hoor want de bovenste was die van mij en die heb je er in gedaan. Nee hoor zegt ze ik heb hem omgedraaid en de nieuwe er in gedaan. Komen we thuis ik dat ding uit de tas... En ja wel het is toch echt degene die ik al had.... GRRRRRRr Ik had dus wel gelijk. Nou zijn vriendlief we gaan meteen weer terug, want dan staat dezelfde er misschien nog. Dus wij weer heen nou zij was dus al klaar met werken, maar haar collega heeft even een nieuwe gepakt voor ons. Zegt ze dat haar collega die andere heeft mee genomen om te gebruiken als kleed voor haar hond!!! Nou ik zei dan heeft ze een nieuwe mee hoor hahahah! Komen we thuis, en ja dit was inderdaad een nieuwe (zaten geen kattenharen op namelijk) Leg ik hem in de box is hij nog te klein.... Op de verpakking staat 80 bij 94 cm.... Nou vriendlief het meetlint er bij... Nou beide maten haalt dat ding dus echt niet.... Hij is iets van 74 bij 84 ofzo.... Nou ik was echt helemaal kapot van dat heen en weer vliegen dus ik zei ook laat maar hoor ik heb er geen zin meer in. Dus ik heb nu een nieuw boxkleed via de Prenatal besteld want ik ben er klaar mee. HEt is gewoon geen gezicht een te klein boxkleed in de box. Dus ik gebruik hem wel als speelkleed voor op de grond ofzo!!! Nou een heel verhaal, maar het moest er even uit!!! Liefs
Buddy bericht: Gravid is even op bed gaan liggen omdat ze constant harde buiken/weeën had. Ze blijven nu maar komen om de 6 minuten en houden 1 minuut aan. Ze doen flink pijn en ze moet ze echt wegpuffen. Wat vinden jullie meiden? 22-04-2011 is toch wel een heel mooie datum. Go ukkie & Go Gravid.
@ Sunnyqueen, jeetje wat een gedoe zeg! kan er ook wel bij en dat over een boxkleed. Heb hier ook van de prenatal, al een paar keer gewassen en nog in prima staat. Had van kennissen nog 2 gekregen die gebruik ik ook op de grond en zoonlief speelt ermee!
Nou dat mag na al dat rommelen ook wel eens zeg. Laat het nu maar door zetten ze zijn er zo klaar voor!!!! HUP GRAVID HUP zet hem op!!!
@ troetel, het is goede vrijdag dus zeker een goede dag om te bevallen! Hup Gravid, hoop dat het nu doorzet meid!!!
@ SQ; Zo snap wel dat je flink effe baalt van dat boxkleed zeg. Wat een stomme rotservice van de hema.. Ondanks dat je er al een bij prénatal hebt besteld zou ik er toch nog achteraan gaan dat de maten niet kloppen. Achterlijk gedoe bij die hema, pff. @ Denise; Fijn dat de CTG redelijk was Ik hoop dat je je een beetje kunt vermaken me dit weer.
@ Bloem; Klopt ja dat het goede vrijdag is Hopen dat het voor Gravid ook een goede vrijdag is en wordt dan hihi
@ Meimamma: Ze ligt dan op mijn dekbed en onder laken en wiegdeken. Maar vanaf vanavond wordt het gewoon de kinderwagenbak weer @ Vagans: Bv gaat wel goed, maar is best pijnlijk maar daar moeten we doorheen he de melk komt in ieder geval goed op gang . De kraamhulp zei dat het wat beter is om nog in de kinderwagenbak te leggen omdat ze nog zo klein is en dr temp goed moest vasthouden. Wanneer de de 37,5 graden vast blijft houden kan ze in de ledikant. @ Bloem: Vannacht inderdaad al wat meer rust gehad. Hopelijk slaapt ze vanavond goed, zodat ik ook een bed voor me alleen heb @ Gravid: Zet hem op meid! Hopelijk zetten de weeën door! Kleintje heeft net voeding gehad (bijna 45 min ) en ligt nu lekker te slapen. Waarom ze nu wel in de kinderwagen wilt liggen en snachts niet moet ik nog effe uitzoeken misschien omdat ze overdag van allerlei geluiden hoort en snachts is het stil. We zullen het vanavond weer meemaken xxx
Goede middag allemaal! Het is even te veel om op iedereen persoonlijk te reageren. Leef wel met jullie mee hoor! Rianne bedankt voor je info. Net met de verpleegster ook over gehad en die heeft ook zoiets van; 2000 gram en 37 weken.... zou me niet te druk maken. Manlief zei doodleuk; ach, ieder kindje kan met een beperking op de wereld komen. Hier dus geen grote zorgen meer. Ga verder ook niet lezen. Gravid wat zou het toch een prachtige dag zijn om een mensje op deze wereld te zetten! Ik hoop na alle dagen dat het nu door mag zetten! Denk aan je. Denise lastig wat je moet doen; wel of niet naar huis. Ik kan je hierin geen advies geven. Sorry! Dit moet je denk ik echt zelf afwegen en met je vriend overleggen. Heel fijn dat je je meisje weer even gezien hebt. Ik hoop dat de ctg's goed blijven. Ego even ego; ben namelijk nogal misselijk de laatste uren. Wiegje vanmorgen klaargezet. Zo ontzettend schattig! Dat was het moment dat ik dacht; als je komende week komt is het helemaal goed! CTG en bloeddruk was net weer goed. Verpleegster had het er zelfs over dat als ik dinsdag een goede groeiecho heb, ik misschien weer uit de thuis monitoring mag en gewoon 2 x per week naar de poli. Joepie! Vandaag 37 weken!!!! Als de baby nu komt dan is dat niet extreem vroeg. En dat geeft mij een heel fijn gevoel! Wat een mooie dag is het toch vandaag!
Gravid; veel succes, ik hoop dat het doorzet Lilo; mij is verteld dat omdat kinderen 9 maand groeien in heel veel heriie (schijnt echt veel lawaai te zijn in je lijf) ze onrustig worden van de stilte 's nachts . Dat kennen ze niet Goed om te horen dat Bv goed op gang komt, scheelt al een heel eind SQ; wat een mutsen bij de hema zeg Hier boodschapjes gedaan en kan mijn mannetje zo aan de slag, heb mijn box vol liggen met spul voor in mijn koffertje dus zal dat effe inpakken en onze slaapkamer maar een goed poetsen aangezien daar straks de wieg komt te staan.
@ Guusje: Feli met je 37 weken!!!! Hier ff met de hondjes gelopen, jezus wat is het warm zeg! Duik zo ff met een glas ijthee de tuin in hier! (heb me wel goed ingesmeerd en ik ga toch niet echt liggen bakken) @ Gravid: GO GRAVID GO!!!! Dat je eindelijk je kindje in je armen kan sluiten!!!!! Heel veel suc6 meid!!! prachtige dag ervoor! (of het komt morgen en je zwager zat een weekje verkeerd )
@ Guusje; Dat klinkt mooi. Zou wel fijn zijn als je evt. uit de thuis monitoring mag en gewoon weer naar de poli. Gefeliciteerd met je 37 weken!!!! @ Vagans; Ja niet normaal die hitte he?? Als het zo blijft hebben we voor onze ukkies meer rompertjes nodig dan kleding omdat ze meer in rompers liggen dan wat anders haha. @ ego; Hier serieus al 2 keer gegeten sinds 08:00 en nu alweer honger. Ohh echt erg haha. Zometeen nog even aan de slag hier in huis, effe de tafels af doen, wasje ophangen en handwasje doen. Om 13:30 komt er iemand van het consumer scan panel om mijn scanner te installeren Kunnen we eindelijk beginnen met boodschapjes scannen. Wip hier vanmiddag wel weer effe langs en als ik iets van Gravid hoor meld ik het uiteraard
He he Gravid! Dat mag ook wel na al dat gerommel. Mooie datum en mooi weer dus laat die kleine maar komen meid!