Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Zo ff vanaf de bank liggend op mijn nieuwe iPad (verjaardagscadeanu!) ;

@gravid: GO BABY GO!!!

@ lilo: Chris heeft de eerste 4 weken ook naast mij in de kinderwgen geslapen. Handig met bv want ik hoorde hem al als hij wakker werd dan kon ik nog even plassen en wat drinken pakken en tegen de tijd dat ik terug was had hij HONGER!(lees 'ik sta op het punt om te gaan huilen')
    En idd ze zijn de stilte meestal niet zo gewend dus moeten even wennen hieraan.

Verder ben ik het even kwijt want ik ben moe.
    Chris vandaag thuis dus mama gebroken van al de hele ochtend spelen ;)
    Daarentegen ben ik nu wel verplicht om tijdens zijn middag dutje thuis te blijven en niets te doen.

Gisternacht is Chris zijn grote bed gekomen en heeft hij gisteren heerlijk in geslapen! Ging in 1 keer goed en nu net ook weer. Mama trots!!!

En nu ga ik ff tukken!
    X aan all

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ troetel: nou idd, ben blij dat ik hier bij mn ouders een heerlijke tuin tot mn beschikking heb met ook schaduw plekken waar ik nu lekker met mn mini laptopje op schoot in zit :D (wil niks missen van de evt bevallling ;))

hoe ziet een zwangerschapsmasker er eigenlijk uit? en is dit alleen je gezicht of kan t op je gehele lichaam komen? Ik heb tot nu toe nergens last van alleen dat mn lijf (vooral benen en voeten) heel droog is!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    he meiden

daar was ik weer. goed gesprek gehad, en den gyn heeft gevoelt
    tis alleen jammer genoeg nog niet rijp genoeg om nu al te beginen met inleiden. moet nu dinsdag weer hen en hoogs waarschijlijk wordt ik woensdag de 27 (dan ben ik jarig :D ) in geleid. ben erg benieuwt

nu wel wat last en zo maar ja dat is logies.

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Een zwangerschapsmasker is donkere vlekken op de huid. Het kan overal. Hoeft dus niet alleen in het gezicht.

Ik heb geluk, ik word egaal bruin dus bij mij geen masker te bekennen.
    Wel droge huid, maar dat heeft er niks mee te maken.

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mooie foto binna!
    Kijkt Silver er al naar uit om straks haar zusje te kunnen zien?

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @monika ja ze is er wel mee bezig. en soms vraagt ze of ze al komt dan zeg ik bijna en dan zucht ze ;)

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja maar wachten duurt ook altijd zo lang he ;)

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ binna: mooie foto!!! Maaruh vind je dat niet vervelend ingeleid worden op je verjaardag?

@ Monika: aha thanx, hier tot nu toe ook geen last van (denk k) ik heb wel altijd al wat donkere vlekjes en sproetjes enzo.

10. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Binna;
    Wat een leuk verjaardagskado zou dat zijn op je verjaardag!
    Spannend hoor;)

Enne haha Silver kan slecht wachten, maar denk dat jij het nu ook al wel zat bent.

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    @binna: mooie foto zeg, wij proberen dat al weken.... maar M.ariëlla vindt het achter de camera veeeeeeel interessanter.... dus heb niet echt van die buik-zoen-foto's jammer genoeg.
    Balen dat ze het nog niet voldoende vinden om actie te ondernemen.
    Ook ik mag me de 27e melden, maar dan moet er dus nog een datum voor inleiden worden vastgesteld.

@vagans: masker/zonnetje... ik smeer met factor 50 in mn gezicht en heb ook nog niets ontdekt gelukkig. Maar probeer wel wat in de schaduw te blijven.

@Gravid: Yo Go Girl!!!!! :) Ik wil oooooooooooook :)

@Esmee: oh groot bed voor je zoon is ook wel heeeeeel erg spannend. We dubben hier nog een beetje mbt groot bed. Frummel komt toch eerst in de wieg te liggen.... dus het ledikantje kan nog een aantal maanden worden gebruikt.

@guusje: hoop voor je dat je toch nog even "poliklinisch" onder controle mag komen ipv met thuis monitoring.... scheelt toch weer.

@SQ: fijn dat je je tuinmeubels met een leuke korting hebt gekregen.... maakt dat gezeur met HEMA wel weer een beetje goed denk ik.

@denise: nou scheelt toch weer dat het CTG goed was.

Ik vergeet vast de helft :)

Stiefje heeft een mooie echo gehad, kloppend hartje gezien en gehoord... over drie weken weer langskomen *Pak van mn hart*

Zometeen lekker met een boekje in de tuin gaan zitten... krukje erbij en dan lekker relaxen!!!!

12. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Go Gravid!

Sunnyqueen, ik zou ook klaar zijn met dat boxkleed en zeker mijn geld terug willen maar begrijp dat je geen zin hebt om er weeeeer heen te gaan...

Lilo, logisch dat zo'n kleintje niet alleen wil liggen in de stille nacht, ze zijn inderdaad geluiden gewend dus naast je bed in de kinderwagenbak helpt wellicht en anders lekker in bed, bij papa kan ook toch? (deed mijn lief altijd, vond ie lekker, ik niet, ik moet ruimte hebben :))

Guusje, 2000 gram en 37 weken is officieel te klein maar is prima hoor! Op de kinderafdeling kom je dan in een wiegje en als drinken goed gaat mag je mee naar huis!

Troetel, ik ben ook net begonnen met schapjes scannen voor het gfk!

Denise, lastig als ze zeggen dat een paar uurtjes uit het zkh op eigen verantwoording is want het is niet zo dat ze je nu elke minuut in de gaten houden! Ik zou ervoor kiezen om niet te gaan, het is kut maar het is allemaal tijdelijk. Ik heb toen vier weken in het zkh gelegen voordat mijn eerste kwam en het voelt alles behalve fijn, een postnatale depressie heb ik niet gehad maar mezelf was ik ook niet hoor. Neem je tijd voor alles, verwacht niks van jezelf als straks de baby er is, neem het zoals het komt en gun jezelf rust in je hoofd meid.

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Fijn dat tot nu toe alles goed gaat met de zwangerschap van stiefje marjan.

Gisteren had ik voor het eerst de nieuwe single van take that gehoord. Eerst had ik echt iets van: blegh dit is niks voor hun, maar nu ik hem een paar keer gehoord heb is het best een lekker nummertje.

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

pff op het hondenforum waar ik zit is een zwangere meid aagevallen door 5 Labradors!!! die waren met nog andere honden met een uitlaatservice mee en vielen haar hondje en toen haar aan, kapotte arm, gat in dr buik! echt verschrikkelijk! En het ergste nog, zij en haar vriend stonden te vechten en niemand deed was, de mensen van de uitlaatservice stonden er bijna bij te lachen!!!

tis toch erg met de mensheid tegenwoordig!!!!!

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Had het net gelezen op telegraaf.nl ja. Echt vreselijk.

16. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    hè bah wat een naar verhaal van die honden. Ik heb er nu ook een hekel aan om naar schoonouders te gaan, hebben een heel drukke hond die springt, bijt enzovoort. kruising labrador en mechelse herder geloof ik. Vind het ook niet fijn met mijn zoontje daar. 1 hap en hij is verminkt voor z'n leven.
    Gelukkig hebben buren een heel lieve labrador die hij kan aaien enzo. Hij moet natuurlijk ook geen angst hebben voor honden.

17. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Even snel tussedoor (ik ben kozijnen aan het schuren en de ramen aftappen) Maar Gravid ik hoop voor je dat dit dan eindelijk het echte werk is!

Binna: Bij jou is het ok al bijna zover!

Mogen wel weer wat baby's bij komen! *spreekt haar eigen spruit ook streng toe: 24 of 25 april mag je eruit komen hoor!*

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Rianne heb na sinterklaas ook al 5 weken in het zhuis gelegen en daar was best door tekomen maar nu...pfffffffff

Ik heb geslapen en ben helemaal gaar dus ga even douchen om te kijken of ik er van op knap, als de gyn straks zegt dat ik niet even weg mag leg ik me er bij neer danis het niet anders.

19. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Hey Denise, goed idee dat douchen, ga ik ook maar even doen. Ben ook zo duf als een konijn na mijn tukkie van net!

20. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Ben aan het hyven met de overbuurvrouw! Hahaha, is ook hoogzwanger 2 weken na ons uitgerekend. ik heb het gevoel dat zij eerder bevalt. Wordt nog spannend!

Deel Deze Pagina