Denise, dat is waar ook, je stapte toen in hier omdat je in het ziekenhuis lag of niet? (graaft in geheugen) Meid ik hoop dat het allemaal niet lang meer duurt en je een mooie, kleine maar gezonde baby op de wereld mag zetten!
@vagans tja ik hou er al rekening mee vanaf dat ik weet dat ik 29 april uitgerekend ben dat is al dicht bij mem verjaadag en vindt dan me eigen verjaardag beter als de 28 verjaardag van me oma of de 30 koninginedag. Ik hoop zo dat het voor Gravid goed door zet ze is er zo klaar voor na al dat geromel En daara. Gaan aukje Marjan en ik eens even aan het werk @Marjan wat super dat de echo van stiefje goed was @denis erg moeijk meis maar wel verstandig en denk maar zo volgend jaar snapt ze Pasen nog beter @Guusje oo wat super dat de controle zo goed was
Rianne dat hoop ik idd ook. kom net onder de douche vandaan, en heb het nog steeds vies warm bleh maar ja zo maar ffbroodje halen beneden want eten was vanmiddag niet echt super.
Ha meiden, Even een ego berichtje hoor.. jullie hebben zoveel gebabbeld, dat ik het bijna niet meer bij hou Hier nog steeds een hoop gerommel en (voor)weeen. Ze komen nog steeds netjes tussen de 6-10 minuten, maar zetten helaas nog niet door Wel doen ze me al flink zeer, moet ze echt wegpuffen.. Dus hoop zo gigantisch dat ze vanavond wel door gaan zetten.. Maar durf er bijna niet op te hopen. Kan jullie wel zeggen dat ik er helemaal klaar mee ben.. * En het is zoooo verschrikkelijk warm pfff.. mag blij zijn als ik geen waterplasje word * Liefs!
@ Gravid: He meid wat jammer dat ze niet door zetten!! Maaruh wie weet wat ik al zei had je (zwager toch?) de verkeerde zaterdag voor ze Ik hoop het voor je hoor! Hier net boodschapjes gedaan en nu weer ff de tuin in.
Gravid, ik hoop dat het doorzet. Het rommelt wel echt enorm bij je. Vergeet niet dat al die voorweeen wel echt iets kunnen betekenen. Ik loop ook al weken met krampen 's avonds en nu ondertussen al 2 cm ontsluiting en een verweekte bm mond. Voor een 1e niet slecht . Maar het zou fijn voor je zijn als het vanavond gaat doorzetten, ik duim voor je! Wat erg van die aanval op die zwangere vrouw door 5 labradors. Dat niemand haar te hulp schiet is toch te belachelijk voor woorden. Vandaag me begeven in een supermarkt. Wat een hel was dat zeg. Overal karretjes en als je niet oppast parkeren ze die recht tegen je buik! Kan niet tegen dat hamster gedrag. Het leek wel gratis. Kom je aan met 1 brood en wat appels.. Niet echt handig van me om juist vandaag te gaan. Verder heerlijk in het tuintje liggen met de beentjes omhoog. Binna fijn dat de controle goed was. Wachten tot woensdag is nog wel net vol te houden toch? Dat komt snel dichtbij en dan zijn die mooie dagen ook nog eens voorbij.
Hier viel het reuze mee in de supermarkt! maar we konden niet alles dragen dus morgen moeten we nog een keer. Hier wel erg moe, kleine wel meer gevoeld als gisteren dus helemaal blij wel nog steeds een gespannen pijnlijke buik alsof het een mega puist is, beetje dat idee. Maar zolang de kleine beweegt ga ik nog niet de VK bellen. Ben super benieuwd of ik woensdag te horen krijg of ik gewoon bij de Gyn mag blijven! Voor iedereen een knuffel! gewoon omdat jullie zon gezellig cluppie zijn!
Hoi meiden! @gravid:tis iig begonnen moet je maar denken...hoop dat het vanavond ineens lekker doorzet voor je knufff @Binna : super mooie foto zeg!!Spannend dat je woensdag ws ingeleid gaat worden Hier net een uurtje thuis uit ZH Waren er vanmorgen om 10.15.Bloeddruk weer veel te hoog natuurlijk 155/95 dus weer plassen en ja hoor eiwit in urine...bloed af laten tappen...echo laten maken en weer een uur aan de automatische bloeddruk meting en hartfilmpje.Gemiddelde bloeddruk kwam uit op 145/90 en bloeduitslag was goed.Mocht godzijdank naar huis!!! Moet er wel rekening mee houden dat als ik klachten ga krijgen of bloeddruk nog verder stijgt de bevalling eerder ingeleid gaat worden.Maar goed voorlopig heb ik weer ff tot woensdag uitstel
@ wish: fijn dat je uitstel hebt, wel jammer dat het nog niet helemaal goed was!!! Ik merk wel als mn buddy diensten nodig zijn maar met een beetje geluk blijft de beeb nog eventjes zitten Pff zit kik net lekker gooi ik zo mn drinken over t voetenbankje heen... pff weer opstaan poetsen en nu maar weer zitten
Pfff balen...had setje zomerkleding gekocht via MP,is net binnengekomen maar is allemaal net te klein weg 30 euries.Denk dat ik het er maar weer op ga zetten
@ wish: he das jammer ja! Dat is ook wel een van de redenen dat ik nooit wat bestel! Ik zit altijd met de maat, niet dat ik nou zon rare maat heb maar omdat mn borsten wat groter zijn past het daar vaak niet en broeken zijn vaak te kort... Zou het idd weer lekker op MP zetten!
Wish wat fijn dat je weer naar huis mocht. Heb je ook klachten die kunnen lijken op zwangerschapsvergiftiging? Ik loop ook met een te hoge bloeddruk en heb 2x consult zkh gehad. Gelukkig steeds ook een goede CTG en bloedtest. Balen van MP. Is toch zonde van de 30 EUR. Misschien kun je er meer voor terug krijgen .
hahaha dat zou helemaal leuk zijn als ik er meer voor krijg Ik heb nog geen zwangerschapsvergiftigingsklachten verder maar ze willen het gewoon goed in de gaten houden...zoiets kan zich binnen 2 dagen ontwikkelen
Soms zelfs sneller.. ik kreeg garantie tot aan de deur!! Is ook zo lekker veelbelovend. Maar als je je goed blijft voelen, dan zit het ook goed. Ze zeggen dat je anders ook echt goed naar wordt.
Vagans: Regen Pff.. als ik wil dat het hier gaat regenen moet ik zelf de sproeier aan zetten denk Tis hier bloed en bloed warm.. Straks om 20.00 uur (ondanks de weeen) even lekker terrassje pakken met vriendin. En inderdaad, wie weet zat me zwager er week naast haha Sunnie: Ja ik hoop echt dat het zn werk doet!! en het gauw door zet, want ben er echt klaar mee Wish: Wat balen zeg dat je bloeddruk weer te hoog was Wel fijn dat je lekker naar huis mocht! En hoop voor je dat je de kleding via mp weer kwijt raak, wel zonde van het geld zeg! Supermarkt: Moesten hier ook wat boodschappen hebben, maar pff.. was geen doorkomen aan sowieso eerst auto zien te parkeren, wat al drama was, en dan nog snikhete winkel door..pfff..bij thuis komst eerst maar aan een ijsje gegaan Nou, hier ondertussen nog steeds het zelfde.. ze blijven beetje aanhouden, maar niet meer regelmatig. Zei net al tegen vriendlief, mag toch hopen dat het dit weekend door zet, want word hier echt gek van. Zo lekker voelt het nou ook weer niet geen zin er in om hier nog weke mee te lopen Net lekker witte boontjes in tomatensaus gegeten met gebakken aardappeltjes, jus met uitjes en een boerengehaktrol..mjammie.. (al heb ik door de warmte meer dorst dan honger) en nu weer even rustig me volgende harde buik wegpuffen Zo even de afwas wegwerken, dan ist huisje weer netjes.. en dan rond 20.00u even relax met vriendin op terrassje hangen, genietend van een ijsje
@ Gravid: Sterkte met je harde buiken! geniet van het terasje! Ieuw witte bonen... ik ben geen bonen mens, hooguit sperzie boontjes die hier dus vanavond ook op het menu staan Hier dus sperziebonen met gekookte aardappels en een kipschnitzel. En bij jullie??? regen is al weer gestopt, is nu heerlijk koel buiten!
Ik heb een dikke enkel... nu is dit wel normaal (zwanger & dit weer) maar het is enkel de enkel waar ik een tijdje terug doorheen ben gegaan. Hij voelt ook nog steeds een beetje pijnlijk aan... pff... Zo, hier het eten weer op, straks miss nog een ijsje
Hier worteltjes met rosti en een boeren-gehakt-rol gegeten jammie jammie ZO maar eens dat kleffe zweet afspoelen onder de douche