Oh ga ik ook maar eens proberen met kussen tussen mn knieeen...krijg weer superveel last met omdraaien in bed...rug/heup en liezen doen zo'n pijn
Sunnie: Ja inderdaad, dat rustige wachten is nu wel voorbij,.. word er echt gek van.. Nu weer steeds heftige menstr. krampen.. heb echt zo iets van ik denk en zeg niks meer.. zakt toch steeds af.. we zien wel. Maar leuk ist nie meer. En het buikje ga ik echt niet missen, ben hem echt zat Meimamma: Prenatal is voor mij ook slechte winkel dan heb ik vaak mazzel dat vriendlief mee is, scheelt boel centen haha. Wish: Veel plezier vandaag!
Kleine update uit het indiaantjes topic.... Monika is onderweg naar het zh. Haar vliezen zijn vanmorgen gebroken.
ja dat heb ik dus ook. Ik lig snachts ook auw auw auw te roepen als ik omdraai Maar het verlicht wel zon kussen tussen je benen.
Het neemt hier allemaal onverwachte wendingen bij wie de vliezen breken hahaha Je verwacht de een maar het gebeurd bij toaal iemand anders hahah
Het kan inderdaad iedereen zomaar gebeuren. De baby bepaalt (of de gyn in sommige gevallen ). Het werd wel weer tijd voor een toevoeging aan onze bevallingslijst. Monika, zet hem op. Succes!
eoii monika spannend @graivd jeetje meis balen dat je nog steeds niet voledig in de weeen zit. ik weet van de aug mama's eentje die had het 2 weken lang en beter een grote auto @meimama veel plezier ik hou van de prenatal @wish balen dat je zo veel wakker bent geweest
@ Lilo: Wat een droppie!!! en wat een lekkere bos met haar al!!! Dat vind ik zoooo leuk bij baby's! Kan je snel zon staartje maken hihi @ Aukje: Hier ook zon nacht!!! grrr :x @ Binna: Ik hoop het voor je meid! @ Gravid: Jeetje meid je maakt het wel heel spannend, elke ochtend dat ik de pc aan zet denk ik: Zal ze al... hihihi Fijne relaxte dag vandaag! @ Wish: Oe lekker! @ Meimamma: Haha hier ben ik juist degene die op de centen let @ Monika: Go Girl!!! woohoo! Goedemorgen dames Hier niet zo lekker geslapen, buik zat in de weg en ik had enkel dromen dat ik vriendlief betrapte op vreemdgaan... stom... Arme man moest de hele nacht werken en dan ga ik dat soort dingen dromen hihi De kleine vanochtend nog niet gevoeld, ze slaapt zeker uit... Toch irritant dat ik iedere x als ik dr niet voel me zorgen maak, maar dat komt denk ik ook omdat ik nog steeds niet weer waar die constante pijnlijke buik vandaan komt. Heb er nog steeds last van en wordt er erg moe van Vandaag niet teveel doen, ff boodschappen met mn moeder en miss ff langs de dierenwinkel waar ik altijd gewerkt heb, tis de laatste dag dat deze open is dus ff afscheid nemen. nu ff wat te eten pakken! fijne dag enne ben benieuwd naar nieuws over Monika! die schrijft hier immer ook mee!
@ Lilo, wat een mooi kindje! @ Aukje, zo lekker vroeg, hier ook niet al te best geslapen! Zo de jongeman even op bed en zelf misschien ook even liggen. @ Binna, nu hopen dat het doorzet en dat je dit weekend kan bevallen! @ Gravid, zo, dat is een flink ontbijt! Jeuj de nieuwe auto! Geniet van je relaxte dag! Ik duim voor je dat het vandaag wel doorzet! @ Meimama, ik krijg mijn vriend niet eens naar binnen bij de prenatal! Ik heb hier het voedingskussen tussen de benen en soms ook onder mijn buik. @ Monika, ZOW Spannend! veel succes!!!! @ Vagans, fijne dag vandaag, zou wel leuk zijn even bij die dierenwinkel langs te gaan. Hier geen nieuws eigenlijk. Vriend is uiteraard alweer weg! Voor de kleine man even de teletubbies aangezet. Kan hij even rustig zijn fruit eten. Niet te best geslapen dus ga zo denk ik met de kleine man ook even liggen.
Binna: ja hier ook al 2 weke, maar sinds maandag echt steeds valse start. Vagans: Ik reken al nergens meer op Wat balen dat je nog steeds zo'n pijn hebt Bloem: Ja anders kom ik de ochtend nie door al zit ik nu alweer an de boterhammen haha.. Net lekker gedoucht, heerlijk me 3kwart broek an, hempie an.. en zo op naar het voetbalveld! Ze moeten thuis spelen, dus scheelt.. mocht het doorzetten hier, ben ik zo thuis (als ze uitwedstrijd hadden, was ikd enk nie mee gegaan.. aangezien ik nog steeds met menstr.krampen loop)
jeetje ik schrik er wel even van hoor... 36 weken.... zit ik dan met mijn gedachten bij het feit dat we nog wel een paar weken hebben voordat de baby komt.... zo zie je maar weer dat het dus ook eerder kan..... Zegt niks natuurlijk, maar ik ben donderdag 36 weken en heb nog van alles op de planning staan....
ooh lilo wat een schatje en idd wat een bos haar Rianne; balen dat je zo slecht (of gewoon niet) hebt geslapen, ach hier liggen nog van jaren foto's, zit al sinds januari thuis maar had er geen "tijd" voor Binna; ik hou mijn telefoon vanaf nu echt bij de hand, succes!!! Monika; echt onderweg dus!! Succes. hmm ontbijt; maar weer een stukje kwarktaart Hier niet zoveel op de planning. Ik ben weer in de stress van mijn 1e outfit. Had een leuk jurkje van lief samen met een ramportje met Lm en een malliot maar vraag me nu af of dat wel lekker zit als ze daar de hele nacht in zou moeten slapen in het ziekenhuis. Pff ga nu weer twijvelen ga maar eens opzoek of ik ook een ander pakje heb en anders maar shoppen...