Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ja aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit, maar aan de andere kant mag de baby nog wel even wachten, want de tuin is nog niet klaar hahaa. Terras is nu klaar gelukkig, maar de schutting moet er nog om heen.... Nou maar goed met de benen over elkaar zitten en een kurk er in duwen whahahah!!! Ach als het komt dan komt het daar doen we niks aan....

Liefs

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou meiden het rommelt nog niet echt hoor dus ik verwacht niks.
    net wel heel fout (maar beetje exspres ) het onkruid uit de voor tuin weg gaan halen. was niet fijn maar dacht mischien met rare bewegingen komt het op gang (jaaa gek wijf he ;) )

@stefanie Silver had ook een jurkje met majo aan en langemouwen romper heeft ze ook in geslapen. zolang het zachte stof is. (als het goed is het het zelfde jurkje alleen ander kleur toch)

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    En qua waneer het komt het kan zo verschillend zijn. en op zich 36 weken moet je niet willen want kan zijn dat het dan nog niet klaar is.
    maar ja het kan wel. en ja het kan tot 42 weken dus daar zit nog al wat tijd tussen

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Nou de kleine wel weer gevoeld hoor, ze begon met de hik en toen ging ze ligge draaien. Zou ik ook doen... ik kan ook heele rg de hik hebben dat het gewoon zeer gaat doen!

zo en nu weer lekker de tuin in!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas het is ook gewoner he dat je de kleine minder gaat voelen naar maten ze groter worden en dus minder kunnen bewegen. enzo

ik heb trouwens de letters van ons meisje der naam in der kamer op gehangen zo gaaaf. zou het eigelijk wel al aan iedereen willen showen maar ja dat is een beetje gek he ;)

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier guts het water me weer van mn kop af, verschrikkelijk!!!
    En ik zit hier gewoon rustig met de laptop op de bank!!

7. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goedemorgen!

Ik ben de minuten aan het wegkijken op de klok. L.yanne gaat om half 1 op bed en dan ga ik ook even een uurtje tukken. Het weer is wel lekker, ik heb al in de zandbak gespeeld en raketjes gegeten (vooral die combi is heerlijk; kleefbende!)

Mijn man is aan het verven; gaat best snel. Gister hebben we beneden alles geschuurd, kitrandjes verwijderd en op nieuw gekit enz. en nu staat de achterkant al in de grondverf.

Vanmiddag gaan we op kraamvisite! Jongetje is al 2 maand, beetje laat misschien maar zo vaak zien we ze anders ook niet! Maar het zal pas weer vanavond zijn wanneer ik weer reageer.

Geniet lekker van het weer meiden!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Een bultje hier
    Een bobbeltje daar ,
    Mama ben je daar ?

Een klein buikje hier ,
    Een dikke buik daar ,
    Mama ik word al aardig zwaar ,

Een meisje hier
    Een jongetje daar,
    Mama nog maar even fantaseren maar,

Een schopje hier
    Een trapje daar ,
    Mama nog even en dan ben ik klaar

Veel liefde hier
    Veel liefde daar
    Mama we houden nu al van mekaar

Een dag hier
    Een kwartier daar.
    Mama nog even en dan zijn we los van elkaar

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: Ja dat is ook zo ja, ben alleen nog steeds niet gerust op die pijn in mn buik. Maar dat zal ik woensdag bij de Gyn nog een keer aangeven.

@ Meimamma: wat een lief gedichtje! en zo waar! kreeg mierentietjes op mn armen en benen ;)

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja lief gedichtje he.
    Een van mn zusjes stuurde m via hyves;)

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Binna; klopt volgens mij hetzlefde jurkje, vroeg me ineens af of dat wel lekker lag voor zijn kleine met die roezeltjes aan de onderkant.:)

12. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

Oh wat is het warm! Sinds gisterochtend houd ik gigantisch vocht vast echt niet normal. Mijn schoenen gingen knellen bij mn wreef (bovenop) zegmaar en ook de slippers kan ik niet meer aan!
    Later op de dag bleek dat het niet alleen mn voeten waren maar mijn hele benen. Ook tintelingen over mijn lichaam en barstende koppijn.. Komen er nu extra kwaaltjes.. pff

Even kijken hoe het verder gaat anders bel ik voor de zekerheid effe de VK.

@Lilo; Wat fijn dat alles goed gaat en wat een prachtwondertje!
    @ Vruchtbare buurt; Valt hier wel mee voor zover ik weet hihi. Maar wie weet komen we nog in contact met net mama’s of al mama’s als we bevallen zijn.
    @ Aukje; Jeetje meis balen van je korte nacht. Zou het een voorteken zijn??
    @ Binna; Kom op, hopelijk zet het door;)
    @ Gravid; Wow wat eet jij giga veel als ontbijt! En hoe bevalt de nieuwe auto??
    @ Monika; Woehoew zet hem op.
    @ Vagans; Balen van die droom vannacht meid, de dromen worden steeds heftiger. Hier ook gehad en nu is het al een paar nachten minder qua engheid en irritandheid. Maar de vage dromen blijven!
    @ SQ; Hier ook hoorr.. We zijn nog druk bezig met de badkamer.. Hahahaha het wordt echt eng dat die kleine zich zomaar kan melden.. Zal zo de stickers boven het ledikant ook maar eens opplakken en van het weekend de laatste was draaien!
    @ Meimamma; Zag het gedichtje ook al op je hyves, prachtig gedichtje zeg:D

@ego; Hier mannetje de badkamer aan het voegen en ik een beetje rustig aan doen. Mannetje wilde vanmorgen trouwens de sluierstok in elkaar zetten (vorige week gekocht bij babydump) is de helft gewoon verroest! Ohh ik was pissig. De grondplaat zitten allemaal roestplekken op, nou daar gaan we dus ECHT mee terug. Kan er allemaal nog wel bij, irritanttt!

Meiden ik ga effe een p-molletje innemen en als de hoofdpijn niet zakt bel ik de VK effe. Maak me toch wat zorgen met die tintelingen+vocht+hoofdpijn.

Liefs

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meimama wat een lief gedichtje

@aukje lekker he als ze naar bed gaan. ik kijk ook wel eens 100 keer op de klok ze vergen toch veel engerie

@vangas ja dat is wel verveelnd die buikpijne woensdag goed vragen inderdaat meot je dan weer naar de gyn niet maar naar de vk

@stefhanie ik heb daar nooit over na gedacht ha ha

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik lees trouwens op hyves voor de geen die denise daar niet hebben

Ctg's blijven te vlak,baby is te rustig.Gyn gaan bevalling plannen........... @ ziekenhuis Gouda

16. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Whoeboe :$ mijn beste vriendin heeft de naam van de kleine geraden/gehoord.
    Ze vroeg aan Chris; hoe heet de baby van mama? ( we hebben werk naam Charlotte)roept Chris ineens heel hard de naam!!:$:$
    Telkens als wij dat vroegen dan zei hij niets totdat wij het dan zeiden en herhaalde hij ons maar nooit uit zichzelf..
    Zelfs mijn vriendin schrok zich rot! Oh dat had ik niet verwacht dat jullie dat met hem zouden oefenen blijkbaar!?!

Ik ga ook een dutje doen. Ben kapot na een ochtend buiten spelen en de kleine is heel druk met draaien pfff. Vind het zeker niks om klem te zitten met haar hoofd.. :x

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Wie heeft voor mij trouwens die link naar de hyves van de meimamma's of hebben jullie elkaar er persoonlijk in ofzo?? Lijkt me ook wel gezellig ;)

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden,

Hier gaat het niet zo best, ctg was vanmorgen helemaal vlak,constant zelfde hartslag, zelfs na beweging en schudden geen verandering, meerdere gyns hebben overleg gepleegd wat te doen nu, ze zijn van plan de bevalling in te zetten alleen is de vraag hoe. En er is op dit moment geen echoscopist in het zhuis die voor de bevalling nog een groeiecho zou kunnen maken dus die moet van buiten het ziekenhuis komen, daar is dus ook nog wachten op en daarna gaan ze kijken wat de beste optie is, ook gezien mijn gbs bacterie en te kleine baby.

19. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Esmee, balen. Mijn zusje weet het hier ook al. Had een docje op de pc genaamd kleertjes .... en die zag ze dus. Ze zei dat het was omdat ik zo panisch reageerde ze het zag anders was het haar niet eens opgevallen ;)

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Binna; Oef dat is even zwaar nieuws voor Denise. Maar dan weet ze wel waar ze aan toe is en kan ze haar kleintje binnenkort dus verwachten. Ben benieuwd hoe het allemaal verloopt

@ Esmee; Jeetje dat is even zwaar rot dat je beste vriendin de naam van de kleine weet. Hopelijk houdt ze het wel voor zich;)

Deel Deze Pagina