Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetel ik heb dat dus ook gehad met me msn en toen uit eindelijk stopte me mail adres er ook mee. echt raar. of doet de mail van je mannejte het ook niet weet niet of je dat kan chekken

@vanas dat vindt ik nou de juiste instelling. reageer als je normaal kan reageren met intresse (op welke manier) en anders niet inderdaat

en het is zo leuk om na de geboorte ook te kletsen. ik klets nu gewoon al sinds 2007 met de meiden van de aug mama's echt zo leuk

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Oh oke haha.. ja kheb hier gewoon zo'n grote Blokker tas voor mezelf :p en voor Uk een leuke Dikkie Dik tas :D
    Niet te moeilijk haha..

Maar balen dat je MSN het weer niet doet :(
    Leuk he, pc's ;)

Vagans: Ja ik ook hoor, beter dan dit bagger weer..

Striae: Had ik bij mn vorige zwangerschap ontzettend veel last van, was net een wereldkaart.
    Nu heb ik er juist weinig tot geen last van.. :)

Bevallen: Ik ben ook super benieuwd wie het eerst bevalt, en naar alle baby's en de namen :D

Cluppie: Inderdaad, zou leuk zijn as na bevalling cluppie nog steeds dr is, al zullen we dan iets minder tijd hebben dan nu ;)
    zouden eigenlijk eens moete afspreke als alle baby's dr zijn, en dan groepsfoto :D
    Of een boek maken van de toppics voor alle mama's. leuk aandenken :cool:

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Gravid: Leuk leuk leuk daten met de babys :D

4. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Wie er als eerste bevalt: Denk de geplande keizersnedemama's
    of binna misschien wel ;)

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb msn ook maar weer eens van mn comp af moeten gooien en opnieuw moeten installeren :) liep continu vast en kreeg allemaal van die valse vriendschapverzoeken ..

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    over een paar weken komen de eerste berichtjes: Vliezen gebroken, weeen, slijmprop verloren euuhhmmm en nog veel meer hahahah

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Pff het huishouden wordt wel steeds zwaarder hoor, nu eerst maar effe pauze ;)

@bevaldatum. ik ben op 11 mei uitgerekend, dat is ook mijn eigen verjaardag. Ik hoop voor de kleine dat ze wat eerder komt. Lijkt me fijner om vlak voor mama jarig te zijn dan vlak erna. je zal wel gaan krijgen dat mensen bezoekjes gaan combineren enzo en dan heb ik later liever dat ze voor haar komen...en anders maar gewoon 2 weken overtijd, dan mag men 2 keer komen :p Maar of ik daar nu nog de puf voor heb??

@aankomen, was net 25 kilo afgevallen (kwam van 117 :) maar nu alweer 15 aangekomen. vooral de laatse weken gaat het snel maar dat verplichte ziektewet doet ook geen goed. Straks hopen dat het er met de BV weer goed afgaat.

@Ziekenhuis tas, moet nog. Heb wel al een lijstje en heb al een pake dextro gekocht..

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

* daten met baby's incl groepsfoto, Ja dat is wel een heel leuk idee eigenlijk. Al zal het altijd moeilijk worden omdat we niet allemaal in de buurt wonen en niet allemaal de mogelijkheden hebben om ergens ver weg heen te gaan. Maar als het een beetje binnen de perken blijft ben ik zeker van de partij hoor!

9. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hang nog steeds aan de lijn, ben al 5 keer doorverbonden.. Dombo de olifant heeft zich vermenigvuldigt en ze werken massaal bij belastingdienst haha..
    oh wat een zooitje ze weten allemaal de helft maar en ze zoeken de helft uit. De een mag dit niet en de ander mag dat niet.. Ohhhhhhhhhhh STOOM UIT OREN!

@ binna; Heb idd ook al geprobeerd met mannetje zijn msn in te loggen maar ook dat lukt niet. alleen beide e-mail adressen kan ik op hotmail.com wel mee inloggen! Weird..

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Troetel: Op mastaline.com kun je op webmessenger :)

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    heb een stokbroodje in de oven gedaan die ik direct lekker met veel kruidenboter ga besmeren :D jummie

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja dat is helaas zo, ze lezen alleen maar bijstand en BD.... en dan hebben ze meteen hun woordje klaar en maar oordelen :x
    Ik bedoel, je moet alles verantwoorden en je kunt je bijna niks veroorloven, ieder extraatje wordt zo ongeveer gekort.... als er iets kapot is en je kunt het niet vervangen... dan mag je ook niet klagen kennelijk etc etc etc.

Nee ik ben wel blij dat we in Nederland zo'n goed sociaal vangnet hebben... ben blij dat we niet in Amerika wonen :$

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ lilo; Ik ga zo mijn frustratie gewoon op MSN afreageren en het hele programma eraf gooien hahaha..
    Eet smakelijk; je maakt me jaloers met je stokbroodje hihi.

@ Marjan; Denk dat we er idd maar blij mee moeten zijn, dat sociale vangnet. Het is niet altijd een pretje, maar beter iets dan niets achter de hand!
    bij mijn s-moeder ook, tja die was toen ze nog getrouwd was huismoeder (25-40 jaar geleden was dat veel normaler voor vrouwen) dus toen ze ging scheiden en ziek bleek te zijn kon ze niet werken, werd ze afgekeurd en tja als je nooit gewerkt hebt krijg je bijstand;)

Ik eet ABC-tjes jummie!!

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

????

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Over aankomen gesproken.... gemiddeld gezien komen slanke dames meer/sneller aan dan de rondere dames. Hier in Duitsland hebben ze zelfs een staffeltje. Ik zal m er even bijpakken....

Aanbevolen ;) gewichtstoename

BMI < 19,8 12,5 - 18 kilo
    BMI 19,8 - 26 11,5 - 16 kilo
    BMI 26 - 29 7,0 - 11,5 kilo
    BMI > 29 > 6 kilo

Terwijl ze in NL volgens mij hanteren tussen 12 en 15 kilo toch? gemiddeld gezien?

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoiiiii

Pffffffff daar ben ik weer meiden...ben KAPOT!!!!!!!!!!!!!! Ben in totaal nog geen 2 uurtjes weggeweest maar was lang zat.Weet niet of ik dit nog een keer doe.Wel leuke dingetjes gekocht.
    Nog 2 pakjes maat 56 van makkelijke stof...van die dunne joggingbbroekjes zeg maar...de wikkeldoek van de kruidvat voor erbij;) Wat make-upjes...boek van Loes den Hollander...lekkere italiaanse bollen voor vanavond(lekker makkelijk want we moeten om 19.15 naar bijeenkomst van VK)
    Dus eigenlijk wel voldaan gevoel maar toch KAPOT ben ik hahahaha straks maar ff liggen...

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Stefanie: Oh das wel toevallig, je eigen verjaardag :) Ik ben 1 mei uitgerekend, en 17 mei jarig.. dus ben niet echt bang dat hij dan geboren word.. 17 dagen overtijd is wel heeel lang.
    18 april hoeft van mij ook niet, is me jongste zusje jarig (al vind ze het zelf wel heel leuk as hij dan komt ;)) en 15 mei is me broertje jarig haha..
    ach, we zullen zien.

Vagans: Het hoeft natuurlijk niet te extreem en overdreven.. kunnen bv gewoon ergens centraal afspreken, wat voor iedereen dan haalbaar is.

Troetel: Soms zou je die bedrijve he :x Zo heb ik geen goed woord over voor rijschool van Buuren.
    Was daar op gesprek geweest voor vrachwagenchauffeur opleiding/rijbewijs. (ben ik 9 sept. geweest)
    Die kerel met wie ik dat gesprek had zou me binne week terug bellen.
    na week had ik nog niks gehoord, dus ik weer gebeld.. tuttebol an receptie zou het doorgeve, hij zou me trug belle..
    3 weke later heb ik nog maar eens gebeld, maar volgens tuttebol was het druk en ware ze me heus nie vergete, hij zou me bellen.
    Ondertussen zijn we half jaar verder, en heb nog niks gehoord :( Dat noemt zich dan bedrijf met goeie naam, zo omgaan met personen..pfff.
    heb nu echt zin nog eens te bellen van eh ik zou trug gebeld worde, hoe zit dat nu na half jaar??

Wie eerst bevalt: Ik denk inderdaad ook de geplande keizersnee mama's en/of Binna..

Msn: Bij mij doettie het nog steeds, maar krijg in me hotmail inbox wel steeds van die virus linkjes, en van die vriendschap verzoeken van lui die ik nie ken en wat waarschijnlijk ook virus is, erg irritant!

18. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ben trouwens vandaag zeer verslaafd aan de paaseitjes :$ Vooral melk en wit .. hmmmm ;)

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @gravid hmmm lekker :)
    Ik had vanmorgen snoep gekocgt en meteen een klein beetje in een bakje gedaan zo van dat is voor de hele dag. maar ja dat was natuurlijk vanmorgen al op :p

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Babydate; Als het maar beter verloopt dan vlak voor de uiteenvalling van het topic haha..
    Anders komen jullie gewoon allemaal op ons huwelijksfeest (juli volgend jaar, dan zijn de baby's +- 1 jaar hahaha).. Tuin & huis is groot genoeg.. Nee geintje is voor sommigen echt niet haalbaar naar t zuiden rijden;)

@ bedrijven; spreek me er niet van. Heb vandaag echt wel onze portie gehad en moet zeggen ze zoeken echt oorlog met een zwangere vrouw hahahaha
    @ Vagans; Van die biscuitjes in de vorm van het alfabet:D

Deel Deze Pagina