nog wat babyspam http://94.100.121.32/1287750001-1287800000/1287774201-1287774300/1287774202_5_TBC5.jpeg
Denise, spannend allemaal! Fijn wat Esmee allemaal verteld. Ik kan me voorstellen dat je daar echt wat aan hebt. Ik hoop dat ze nu snel de knoop doorhakken van hoe/wat zodat je niet meer in de onzekerheid hoeft te zitten. Succes meid en een dikke knuffel! Troetel, let je wel op? Die symptomen bij elkaar zijn altijd de moeite waard om te bellen en de bloeddruk een extra keertje te laten meten. Monika, ik hoop dat de weeen nog heel eventjes uitblijven en anders op een zeer voorspoedige en goede bevalling. ----------- Nog veel meer berichten gezien, maar zo vergeetachtig als de pest. Sorry. Er wordt inderdaad weinig gedaan met de meimama hyves. Wel jammer, maar leuk om te zien wie/wie nou eigenlijk is. Ben net weer lekker druk geweest. Plantjes gehaald voor in de tuin en boodschapjes gedaan. Nu maar echt de voorgenomen rust pakken en met de beentjes omhoog in de tuin. Het is zo heet! Vandaag trouwens 38 weken!! Wat is de tijd toch hard gegaan. Kan me nog zo herinneren dat ik 20 weken zwanger was.
Denise heel veel sterkte meis!!!!! Weer: Hier volop zon en bloedje heet. Binna hoe is het bij jou????? Hier naar Prenatal geweest. Voedingshemd gekocht en lillypads. Ik moest wel lachen met zon hemd hoe je tieten in zon houder zitten hahahah maar ja hij lijkt me wel heel praktisch en helemaal met die Lillypads. Ook nog even een luchtje gescoord bij de Douflas, daar had ik nog een bon van. En een heerlijke ijscoupe gegeten We zouden gaan bbq& met zn 2tjes maar we zijn uitgenodigd bij mn zusje waar mn anders zusjes (ik heb er 4!) ook komen. Dus dat wordt gezellig!! Gezellige middag/ avond meiden!
@ Monika: Super meid, zet hem op! ik hoop dat het lekker doorzet!!! @ Sanny: haha zo zie je maar, je weet nooit hoe het loopt! @ Lilo: Lievvvvvv @ Sunnie: feli metje 38 weken! Net terug van boodschappen doen, pff toch wel zwaar. En mn buik is veranderd!!! alsof ze nu een stuk hoger ligt Eerst stond mn navel bijna op het punt te ploppen en nu is die ineens weer super diep... vaag!
Zo hehe, internet in het zh is eindelijk geregeld. Hadden een storing ofzo, en aangezien in geen internet op mijn mobiel heb moest ik wachten. Vliezen zijn vanmorgen rond 8 uur gebroken. Gelukkig wel helder vruchtwater. Zh gebeld en moest maar even langs komen. Daar 40 minuten aan de CTG gelegen. De kleine doet het nog goed. Bloeddruk is verrassend goed en bloed is ook goed. Alleen zijn er nog geen weeen te bekennen. Moet nu sowieso 48 uur in het zh blijven. Zijn er dan nog geen weeen mag ik waarschijnlijk weer naar huis. Ze willen nu kijken zolang er geen weeen zijn of de kleine nog tot 37 weken kan blijven zitten. Als de kleine zich niet meldt, dan wordt ik volgende week zaterdag ingeleid. Dan ben ik 37 weken. Al met al denk ik dat ik toch een april mama zal worden. Ben eens benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Heb hier gelukkig wel een prive kamer. Wist trouwens niet dat je zo ontzettend veel vruchtwater kon hebben. Het blijft maar stromen. Ja nu dan wel wat minder dan vanmorgen, maar toch.
@ Monika: mijn moeder en ik vragen ons het volgende af, als je vruchtwater verliest dan komt je kind toch droog te liggen of niet??? haha we snappen het niet Heel veel suc6 en ik hoop voor je dat de kleine lekker zelf aandient om naar buiten te komen!!!
Ik voelde kleine nu ook beter dan eerst. Blijkbaar is droogliggen geen probleem. Dacht namelijk ook eerst dat het dan met uiterlijk 72 uur geboren zou worden. Mijn moeder zei dat je dan alleen 'droog' bevalt en dat het dan wat langer kan duren.
@ Vagans: En je lichaam blijft vruchtwater aanmaken Dat merkte ik omdat het maar bleef lopen. @ Monika: Ben benieuwd wanneer de weeen starten! Ik dacht alleen dat het maar uiterlijk 72 uur mocht zijn ivm infectiegevaar, maar dat is dus niet het geval??
Aha nou dat wist ik dus niet hihi Ik zag het al voor me als zon spartelende vis op het droge hahahahaha Pff das weer het nadeel van zwanger zijn, mn zus belde net of we mee wilde naar de Pasar malam, hartstikke leuk maar ga ik denk ik niet trekken nu met die warmte en al die mensen... toch jammer maja het komt nog wel een keer!
Hallo dames, Wilde al eerder even wat laten weten.... maar heel de cohtend fikkie staan stoken en toen ik koud vijf minuten achter de pc zat kwam er onverwacht bezoek.... Hier niets veranderd.... dus ook nog geen nieuwe baby. @namen raden.... zijn hier wel al met M.ariƫlla bezig de naam te noemen, maar ze noemt eigenlijk alleen nog steeds maar de laatste lettergreep. En in gezelschap zeg ik ook vaak alleen maar "de baby" of frummel tegen over dochterlief... en dan komt er heel lief "fummul" achteraan. @lilo mooi meisje heb je hoor!!!! @denise: hoop dat je toch snel duidelijkheid krijgt over je frutsel en dat ze je vlot kunnen vertellen wanneer je mag bevallen en hoe.
@ hopmarjan: fikkie stoken! jij durft met dit weer *namen: Ben zo blij dat mijn hondjes niet kunnen praten! maar kun je tegen kleine kinderen ook niet gewoon beter de naam niet zeggen? Pff rugpijn mn papa staat nu patatjes te bakken yeah
Het eten is hier in het zh best goed te doen, moet ik zeggen. Heb nu net mijn eerste harde buik/wee gehad, nu kijken of het door gaat zetten.
Lilo: Nogmaals, erg mooi meisje!! Monika: Wat spannend zeg! Sunnie: Gefeliciteerd met je 38 weken! Sanny: Wat fijn dat je wieg klaar is! Denise: Hoop dat je gauw wat zekerheid heb meid! Denk aan je!! Esmee: Oh dat is wel heel erg dat je kleine ineens de naam riep. Had je niet verwacht zeker. Vagans: Doe je wel lekker rustig an meid?! Troetel: Vk al gebeld? Hoop dat je je weer iets beter voelt! Meimamma: Wat een mooi gedichtje zeg! Namen: Me schoonzusje was 6wke eerder dan mij uitgerekend, dus zij en haar man wisten de namen wel, en wij die van hun. voor het geval we dezelfde zouden hebben. Nou, hier heerlijk van 11.30u-13.30u op het voetbalveld gezeten. Lekker in de schaduw, maar zelfs in schaduw was het warm Om 14.00u waren we thuis en zaten toen echt van wat zullen we gaan doen.. Maar gisteren hadden we The Godfather 1 gekeken, dus vanmiddag maar The Godfather 2 zitten kijken duurde 3 uur, dus middagje was weer gevuld. Nu is vriendlief lkkr eten aan het koken, dus ik denk even gauw op zp kijken Auto komt helaas pas vanaf maandag,. die vent die de wagen zou komen brengen had ruzie gehad en zat nu in de cel dus hij komt a.s. week de wagen brengen. (kunnen we nog heel even van onze auto genieten ) Dacht heel even dat het hier door ging zetten, weeen kwamen van 15min ineens om de 9 minuten en toen ineens om de 7 min. Maar uiteraard zakte ze daarna weer af.. echt waar.. ben het beu Zo lekker eten, en dan maar weer bankhangen.. Tis echt te warm om iets te doen, zelfs om bank te hange.. weet van gekkigheid nie meer wat ik doen moet, en hoe ik zitten moet, bleh.. ben het echt zat (*klaag modus uit*)
@ Monika: Spannend!!!! @ Gravid: Bij jou ook spannend zeg! Ik moet zeggen dat hoe ik het dacht jij echt vandaag zou bevallen hihi, wel lullig van de auto en al helemaal de reden ahahaha maja heb je nog wat om naar uit te kijken Hier net ff patatjes op, nu lekker uitbuiken.
Haii meiden, hier gaat alles wel goed. Afgelopen nacht alleen wat minder. Maelynn had last van dr darmpjes en de hik, dus viel niet zomaar in slaap. Ik heb in totaal misschien 4 uurtjes slaap gehad, dus vanochtend na de voeding van 8 uur nog lekker 2 uurtjes terug in bed gedoken (gelukkig bestaat kraamhulp) Onze kraamhulp is een schat. Heb niet eens door dat ze hier is. Ze doet haar werk goed! Jammer genoeg krijgen we vanaf maandag een ander die de laatste 3 dagen over neemt. Hoop dat we het daarmee net zo treffen. Verder heeft de kleine het goed gedaan vandaag. Omdat mn bv nu goed loopt laten we de kleine komen wanneer zij eraan toe is. Dat werkt best fijn want zo wilt ze altijd drinken. Ze heeft wel een automatische wekker die kleine en meld zichzelf om de 3 uur ongeveer. Vanmiddag heeft mijn vriend de kleine voor het eerst gebadderd. Zooo super de qute was dat hihi heb hier een foto: http://94.100.120.149/1287900001-1287950000/1287903301-1287903400/1287903398_5_bSrx.jpeg Nu ligt ze sinds een uur of 3 al te slapen, dus ben benieuwd wanneer ze komt Hopelijk gaat het aankomende nacht ook zo goed als vandaag.. Heb van mn ouders een doodoo beer gehad die de geluiden van de baarmoeder laat horen. Zodra de kleine begint te huilen gaat het beertje automatisch afspelen. Dus dat is ideaal. Natuurlijk houd ik wel in de gaten waarom ze huilt. Niet dat ze een voeding overslaat. Bij mij zijn mn hechtingen volgens mij aan het helen. Ze voelen een beetje geirriteerd aan maar volgens de kv ziet het er netjes uit. Dus nu met een ijscompress aan het koelen whahah. Als ik loop lijk ik net een pinquin.. Nou hoor de kleine al een beetje wakker worden, dus zal zo maar gaan verschonen en voeden Dit vinden mn borsten ook wel weer fijn denk want ze staan op springen hihi! Hoop snel dat er nog meer babynieuws volgt zodat we daar lekker over verder kunnen kletsen xxx
@ lilo: wat fijn dat het zo goed gaat!!! Kom op... wat is je geheim hihi dat wil ik zo ook wel! Fijn ook dat ze zelf al wat ritme heeft en om de 3 uur komt, zo ben je niet de hele dag een melkkoe hahaha Fijn ook van de leuke kraamhulp en wat een ontzettend leuke foto!!!! Geniet er lekker van, hopen dat ergens binnenkort nog veel meer van dit soort verhalen komen! Heerlijk en dan ergens ook nog eens die van mij met die verhalen van jou begin ik steeds meer te denken : kom straks ook maar lekker vlot! hihi Doet Lilo het nog steeds goed?