Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Monika wat spannend bij jou! Inderdaad ververst je lichaam (ik geloof ieder uur) het vruchtwater. Succes met platliggen en hopelijk gaat alles verder goed! Mocht de bevalling starten dan wens ik je vast heel veel succes! Geniet nog maar even heel bewust van je ronde buik.

Lilo wat een prachtig meisje hebben jullie! Geweldig om te lezen dat alles zo goed gaat. Geniet ervan!

Denise ik zit hier gewoon met kippenvel, tranen branden in mijn ogen. Heb zo met je te doen! Wat een onzekerheid allemaal... ik hoop dat er voor jou snel duidelijkheid komt, zodat je je enigszins kan voorbereiden op wat komen gaat. Je bent een hele dappere moeder! Je kan het!

Ego; controles waren vandaag weer goed. Best nog wel veel gedaan in huis. Manlief heeft het plankje boven het commode opgehangen, voetenbord van ons bed weggehaald en de matrasstoppers erop gezet. Wiegje staat klaar in onze kamer... kortom; kleintje je mag komen; wij zijn er klaar voor!
    Belde het ziekenhuis straks... dan schrik je wel even zeg! Maar er was niks ernstigs. Of ik de paasdagen voor de controles naar het ziekenhuis wilde komen, want ze hadden zieken. Geen probleem! Ben ik er ook een uit.:)

Ik heb al jullie verhalen gelezen, weeën die niet doorzetten, dikke buiken die in de weg zitten, nieuwe auto, bezoek Prenatal (kan ik overigens beter alleen heen gaan. Met manlief erbij kopen we zo'n beetje de hele keten op:)).
    Helaas niet genoeg tijd om op iedereen te reageren, want mannetje wil weer achter de pc....:(

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: fijn dat de controles goed waren!!!

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,
    ben er weer even, ctg;s van net waren zelfde al vanmorgen, kindje weegt nog steeds 1200 gram.hopen dat hij sterk genoeg is, het is afwachten wanneer het gaat gebeuren.

4. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Denise: Wat onwijs spannend allemaal! Heel veel sterkte en succes!

Guusje: Fijn dat de controle's weer goed waren.

Monika; Fijn dat je nu internet hebt. Ben benieuwd of de harde buiken/ weeen nu door gaan zetten.

Gravid: Bij jou blijft het dus ook maar door rommelen. Hier ook wel voorweeen maar niet zo duidelijk en veel als bij jou denk ik.

Vagans: Lekker patatjes! Geniet er maar van!

Lilo: Wat fijn dat jullie kleine meid het al zo goed doet, netjes hoor al om de 3 uur! Hopelijk wordt de volgende nacht dan wat beter dan ben je zelf ook weer sneller de oude! Super zo'n kraamhulp!

Marjan: Lekker fikkie stoken, of het nog niet warm genoeg is.

Verder weet ik het niet meer.... sorry!

Mijn middagdutje werd ruw verstoord, dus ik ben moe! Er waren hier een paar rot mormels die met een mini scootertje om het blok aan het crossen waren (wij wonen in een auto vrije straat, dus je hoort eigenlijk nooit gemotoriseerd verkeer) echt een pokke herrie en L. was helemaal overstuur.

Later nog op kraamvisite dat was wel weer leuk! Lyanne vond het maar gek zo'n echt baby, maar wel bere intressant.

Hier heeft mijn man bijna de weeen opgewekt vanmiddag, we zaten nog even in de tuin en terwijl hij gewoon in gesprek is en niets gek doet krakt hij door de tuinstoel, dat ding was gewoon helemaal in gruzelementen! En een grote winkelhaak in z'n shirt... maar jeetje wat zag dat er komisch uit. Zo de slappelach gehad, dat ik er erg veel buikpijn van had!

5. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Guusje, fijn dat de controles goed waren.

Denise, wanneer hoor je meer over eventueel inleiden etc?
    Ik leef met je mee!!

Ik ben niet vooruit te branden zeg. Zal wel door de warmte komen. Heeft Troetel al iets laten horen? Ze had van die vervelende klachten?

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Denise:Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.Kindje is wel levensvatbaar toch? worden wel kindjes geboren die nog minder wegen!(lees vandaag in het nieuws 1tje van 436 gram:$)

@Lilo:Leuk zo'n Doodoo beer! Werkt het ook? wordt ze echt rustig als ze die geluidjes hoort?Trouwens fijn dat je het zo getroffen hebt met de kraamhulp!

@Monika:spannend bij jou dus...hoop voor je dat het doorzet!

Hier vandaag veel last van mn buik...onderin sowieso drukkend gevoel en rond de navel pijn;) Zullen wel indalingsweeen zijn ofzo geen idee

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Aukje: HAHAHAHAHAHA ja ik geloof dat ik ook helemaal dubbel zou liggen van het lachen! ;) Jammer dat je zo moe bent!

@ Denise: Hou vol meid! en hou vol kleine baby, groei maar heeel snel sterk!

@ Wish: ja wie weet bij mij waren dat echt van die steken!

@ Sunnie: ik ben ook extra lui nu hoor! geen idee hoe het nu met troetel is...

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ vagans: lilo doet het nog steeds goed. tijdens het badderen van de baby heeft mn schoonmoeder lilo op gepakt zodat ze goed kon meekijken. Dat helpt echt dat we haar overal bij betrekken. ben benieuwd hoe het bij jullie gaat met de hondjes :)

@ denise: dikke knuffel!!! Blijf in jezelf en de kleine geloven!!!

@ guusje: fijn dat alles weer goed was !

Ben momenteel de kleine aan het voeden. Heb dr toch maar wakker gemaakt want vond 5 uur tussen de voeding wel erg lang ;)

xxx

9. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Lilo, wat een geweldige foto! Leuk om alle spulletjes die de laatste weken in huis gehaald zijn nu eindelijk te kunnen gebruiken. Fijn dat het zo goed gaat allemaal.

Aukje, ik kan me voorstellen dat je krom hebt gelegen. Als jouw weeen vannacht nu gaan beginnen, dan weet ik wat de komende dagen op het programma staat.... lompe actie forceren en lachen. Altijd leuk.

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Lilo: Super te horen dat het goed gaat met het hondje! Jij doet het namelijk op dezelfde mannier zoals ik het wilde aanpakken ;) Blijft toch altijd een spannend iets dieren v.s. kinderen! Lekker hoor dat ze zo door sliep hihi maar kan me voorstellen dat ook jou boobies wel op een voedingsbeurt zaten te wachten ;)

11. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @ Denise ; jeetje 1200 gram is idd weinig maar dat is met sommige tweelingen ook vaak dus geen paniek. de duur van de zwangerschap is vaak belangrijker dan het gewicht. Het gaat meer om de volgorde van ontwikkeling dan de grootte of zwaarte ervan. 36 weken is dus prima, alles is af en diet het alleen is het wat kleiner van stuk en heeft het wat meer zorg en warmte nodig. Ze hebben die reserves en speklaag nog niet waardoor ze eerder vatbaar zijn voor dingen maar het heeft niets met de ontwikkeling te maken.
    Nog 1 tip voor als ze er moeilijk over gaan doen(zoals bij mij, wat ik me nu niet meer laat gebeuren!) ; meteen aandringen op kolven!! Voor deze hele kleinen is bv echt het beste voor de start.

Nogmaals succes en we zijn er voor je wanneer je vragen of een schouder nodig hebt!! :):)

12. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    #2432 Esmee81, 23 apr 2011
    Laatst bewerkt: 23 apr 2011
    @monika; succes!!!

@namen: nee kind zit al die tijd verbaast te kijken over het feit dat de baby een naam krijgt. Het is toch 'baby':cool:.
    En dan ineens door de kamer roepen:$ ach gelukkig houd mijn vriendin haar mond wel.

Hier ook lekker met de pootjes omhoog op de bank. Net lekker in het nieuwe huis met ouders en schoonouders gebbqt. Zij gaan nog even klussen en ik heb ze heerlijk met de zooi achter gelaten :D

Verder begeeft mijn geheugen het geloof ik met dit warme weer ;)

De kleine man ligt alweer een half uur te brabbelen in zijn bed over buiten spelen... Morgen weer een drukke dag hier dus!

X aan iedereen!

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Esmee:haha lekker he die kleine kindjes die hun mondje voorbij praten;)

Wat zijn jullie plannen voor komende dagen meiden?

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: Morgen naar opa&oma verder niks bijzonders savonds ook vrij normaal eten enzo.
    Overmorgen gewoon thuis en savonds komen mn oom & tante eten.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

zo wij zijn weer thuis. was toch wel zwaar de auto rit er heen driekwartier dus dat was wel minder. wel erg leuk om steve ze neeft te ontmoeten en ook hoe Silver reageeerde op het feit dat die kindje een ander taal spraken echt grapig

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ohh lekker rustig vagans!!

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Wat is het hier stil zeg!!:$

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: Ja stil he!

@ Binna: Ja ik wil ook echt niet meer te ver weg! das ook de reden dat ik niet meer naar s-familie wil! naja EEN reden ;)

Hier Ik hou van Holland kijken, maar meer een beetje op internet te snuffelen. Mn rug en heupen doen erg veel pijn, kleine meid voel ik gelukkig wel lekker bewegen!

vriendlief was rond 7e thuis en gaat zo lekker slapen, morgen oproepbaar dus we zullen zien of die nog ffies bij me langs kan komen.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    tja ik zou het anders ook niet gedaan hebben. maar nu vondt ik het we biezonder zo steve ze neef en gezin leren kennen

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi meiden,

BBQ was erg gezellig!! Lekker gegeten!! En gekletst! Mn zwager had een hele schaal zelf gemaakte knoflooksaus en daar ben ik gek op!!! Alleen baby volgens mij de baby niet..... krampjes joh foei foei een heuse opstand!!
    Morgen gaan we een videocamera halen:D

Nu zo nog ff douche en dan duik ik lekker mn bedje in;)

Deel Deze Pagina