Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedenavond meiden!

@ Lilo; Wat een dropje zeg. Hihi ik smelt helemaal!
    @ Gebroken vliezen; Dat wist ik dus ook niet dat ze je er nog best wel even mee kunnen laten lopen (liggen dan in dit geval). Dacht altijd dat het binnen 48 uur geboren moest worden. Pff hoop voor Monika dat de bevalling zichzelf snel instart dan.
    *namen; Hier hebben we de naam alleen nog maar tegen de hond & poezen gezegd haha. Maar manlief vertelde dat hij van de week met ons nichtje (4 mnd) bijna ONZE meidennaam zei omdat hij haar naam steeds vergat.. Hahaha Ik ben me toch blij dat hij dat niet heeft gedaan.
    @ Gravid; Balen van die auto zeg! En je weeën die weer niet doorzetten, verdorie dat wordt wel irritant hoor.
    @ Guusje; Fijn dat de controles goed waren
    @Aukje; Hahahahahaha ik zou ook in een deuk gelegen hebben hoor. Jammer dat de slappe lach de weeën niet opwekt he?

Ego;
    Hier echt gek geworden van de warmte. De VK heb ik niet meer gebeld, ik weet het slecht slecht slecht.. Na een p-molletje was de hoofdpijn weg en kwam hij +- uurtje later pas weer hevig terug. Het vocht in mn pootjes is nog steeds, maar maak me er niet meer zo druk om (miss gewend eraan ofzo?) ze doen wel verschrikkelijk pijn, 24/7 weet niet of dat normaal is?
    Verder veel drukkende pijn naar mn doos toe en wat voor/oefen weeën gehad.
    Zolang het zo gaat bel ik de VK nog niet en wacht ik even tot de controle donderdag. Mocht die hoofdpijn nou echt aanhouden en de tintelingen ook dan bel ik uiteraard. Maar voor nu komt het met vlagen en is het te doen (en evt. te wijten aan de warmte). Kleintje is verder flink beweeglijk:D

Mannetje heeft de wanden v.d. badkamer gevoegd & ik heb geholpen want hij was zo slim geweest om eerst overstaande wanden te voegen. En door warmte en droogte was het voegsel op de tegels al goed droog nadien, dus ging het er slecht van af..
    Vanmiddag nog een aanvaring gehad. Hij kan zo lekker bezig zijn de laatste week met ROTopmerkingen en ik kan dat gek genoeg steeds slechter hebben. Zo vanmiddag ook.. We moesten effe wat hebben bij de action maar ik ben niet zo snel nu met al die kwaaltjes dus hij wilde graag mee (ook uit ongerustheid denk). Maar dan loopt hij naar beneden en maakt de opmerking: Ach ik krijg het voegmiddel nu al niet van de tegels af, dus over 3 dagen zal het niet veel erger zijn.. Nou toen ben ik met tranen in mijn ogen de woonkamer ingelopen en heb gezegd dat hij et effe mooi kon uitzoeken. Vervolgens komt hij vragen wat er is??! Nou toen brak mn klomp.. Ik werd zo boos dat ik een glas kapot gooide.. Tja toen nog bozer dat ik dat had gedaan. Uiteindelijk hem maar effe weggestuurd naar de winkel en zelf het glas opgeruimd..

Verder effe wat rust genomen want was flink moe en door de warmte werd mn humeur niet veel beter. Maar nu net maakt hij weer een stunt. Ik zit binnen en hij staat buiten alle troep op te ruimen v.h. voegen. Bonkt hij giga hard op het raam en zwaait en al. Dus ik loop rustig! Naar t raam en hij blijft maar wijzen, zwaaien en doen en steeds op een geïrriteerdere manier. Ik moest dus de buitenlamp effe aandoen.. Nou hij kan ook effe geduld hebben ik loop nou eenmaal niet zo snel met die steken in mijn doos..

Grr ik ben blij als mijn oogjes straks dichtvallen in bed! Mannen af en toe kun je ze wel schieten!

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Meimamma: fijn dat de BBQ leuk was! en suc6 met het uitzoeken van je videaocamera!

@ Troetel: Jeetje wat irritant! Zo kan die van mij ook wel zijn hoor! Heel bezorgd enzo maar rekening houden met je schijnen ze niet te snappen! Adem in Adem uit en probeer er niet teveel mee te zitten! Hoop dat de pijntjes snel minder worden voor je!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meimama ha ha dus geen knoflook fan de baby

@troetel oo wat zijn ze ook onk het die mannen dan. soms kan je ze wel wat .

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Meiden ik ga naar naar bed.
    weltrusten allemaal!

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier op 7 harde buiken na in 2,5 uur tijd alles rustig.
    Ga nu proberen wat te slapen.

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Troetel; ik zou toch echt wel effe de VK morgen bellen; zijn wel heel veel tekenen van zwangerschapsvergiftiging. Echt beter 100 keer te veel dan 1 keer te weinig!!!
    Hier zijn we ook aan het voegen toe, wordt dus nogal en klus...hmm zorg wel dat ik wat anders te doen heb ;)

Hier vanavond naar de verjaardag van onze buuf geweest, ze wordt 50. Ze gaan komende week verhuizen, wel jammer want waren hele fijne buren maar het het stel wat er komt is nu 22 weken zwanger dus dat is wel heel leuk :D Mijn man moet allebei de paasdagfen werken dus ik heb niets op de planning. Dinsdag en woendag is hij vrij en dabn wordt er door hem weer geklust..Ben het nu wel zat. Heb ook gezegd dat we effe en lijstje van kleine klusjes moeten maken maar dat hij geen grote klussen meer gaat doen voorlopig.

Sorry rest ben ik alweer kwijt, ga zo ook naar bedje toe. Ik wens jullie allemaal veel nachtrust toe, tenzij je het zat bent en dan wens ik je en nacht met doorzettende weeen toe :D:p:D

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Morgen meiden

Pfff wat doet mijn lichaam zeer elke beweginen en draai doet me
    Zo'n pijn. En uit bed komen helmaal. Echt balen dit

Straks maar eens de eittjes kokken en broodjes maken en dan lekker ontbijten ben benieuwd

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Goede morgen allemaal!

Binna, lijkt me erg vervelend zo te moeten slapen met zoveel ongemakjes... Heb ik eigenlijk nog geen last van. Ik kom wel met steeds meer moeite makkelijk het bed uit. Buikje begint nu een beetje in de weg te zitten en wat ben ik daar toch blij mee!

Denise, weet je al meer over het halen van de baby? 1200 gram... dat is echt nog niet veel, maar het kan wel geboren worden hoor! Tuurlijk is op dit moment ieder grammetje welkom, maar als de baby zo rustig is in jouw buik... Bah, dit is echt niet leuk. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent! Denk aan je!

Ego, leuk met Pasen zo vroeg wakker; maar ja we moeten over een uurtje in het ziekenhuis zijn voor de controles... dan wel lekker nog de heel dag voor onszelf!
    Vandaag en morgen dus voor controles naar het ziekenhuis en vanavond proberen we even naar mijn ouders te gaan. Lekker bbq en!

Fijne Pasen allemaal!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Guusje suces in het ziekenhuis zo drekt

10. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goede(paas)morgen!

@ Binna: Vervelend dat alles pijn doet! Wanneer moet jij weer op controle (weet dat je vrijdag nog bent geweest) en gaan ze dan ook iets zeggen over inleiden??

@ Guusje: Succes in het ziekenhuis maar weer! Is het voor jullie qua reizen een beetje te doen?

Ik ben vandaag 39+3, bij L.yanne ben ik op deze dag bevallen. Hadden we op deze tijd net de VK gebeld. Helaas blijft deze baby langer zitten. Maar moet wel zeggen dat ik nu ik vanacht veel beter heb geslapen dat ik het niet heel erg vind om met dit weer weeën weg te moeten puffen.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @aukje dinsdag moet ik weer heen en dan kijken of het Open is en als dat zo is inleiden waarschijnlijk woesdag de 27 (op me verjaardag ;) )

Wel gek dan hè dat je nu bijna langer zwanger bet als bij je eerste

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!! Vrolijk Pasen allemaal!

@Binna:pfff heb jij ook zoveel pijn?? Hier ook heel veel last van bekkenpijn weer;) Kan me amper omdraaien in bed!

@Guusje:Hopelijk is alles goed in het ZH!

Wij gaan zo om half 12 lekker brunchen met de familie bij vd Valk jammieeee

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Denise:Hoe is het vandaag??Al iets meer bekend?

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

Vrolijk Pasen allemaal !!
    Zo krijg ik te horen hoe wat en wanneer.
    Raar maar waar de kleine is nu ontzettend druk in mijn buik weet niet goed wat ik daar nu ineens van moet vinden, alsof hij weet wat er gaat gebeuren.
    Iedereen geniet van het schitterende weer en de mensen van wie jullie houden.

Liefs Denise

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Denise:Misschien dat als je dat zegt ze nog een ctg gaan maken en dat ie misschien toch nog ff kan blijven zitten??

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oeh, Denise wat spannend! Wij komen net uit het ziekenhuis (waar alles weer goed was) en ik moest gelijk even hier kijken. Zeggen hoor dat je de baby zo goed voelt! Denk maar zo: het is een goed teken!

Aukje, met 10 minuten zijn wij er. Is echt goed te doen.

Heb vandaag al 3 harde buiken gehad. Zegt de verpleegster; je gaat bellen als je weeën om de 5 minuten hebt. In de auto bedacht ik me dat ze eerder zeiden dat ik gelijk moest bellen en komen, omdat ze de kleine dan aan de ctg leggen om te kijken of die het trekt. Morgen nog maar eens vragen. Trouwens, ik ga bellen zodra ik het niet vertrouw; ben immers ziekenhuispatiënt!

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Guusje:fijn dat alles weer goed was! Gelijk heb je gewoon bellen wanneer je denkt dat je moet bellen!!
    Ik heb nog steeds geen flauwwww idee wat een harde buik is;) zal ik dan nog wel niet gehad hebben he dan had ik het wel geweten lijkt me

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dat was jij hè Wish!:)
    Een harde buik kun je niet indrukken. Hij is echt hard. Kan pijn doen, maar hoeft niet. Als ze pijn gaan doen dan is je baarmoeder zich aan het oefenen voor de bevalling. Misschien heb je ze wel, maar heb je het niet echt door.

Gravid, hoe bevalt de auto tot nu toe?

Denise, weet je al meer? Ben zo ontzettend benieuwd! Voor jou moet het onwijs spannend zijn. Is je man bij je of is die thuis met je kleine meisje?

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik had gisteren wel een keiharde buik maar dat was maar aan 1 kant? dus denk dat dat gewoon de billetjes van de baby waren ofzo...Ik ga ff douchen en aankleden en dan richting vd Valk! Tot later allemaal!!!!

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Volgens mij kun je ook een gedeeltelijke harde buik (dat klinkt wel een beetje maf!) hebben. Maar dat weet ik niet zeker. Eet smakelijk straks!

Deel Deze Pagina