Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff Vermoeiend; Mannetje verspringt hier echt van heeeeeeeel irritant naar heel lief. Helemaal geen trek in nu hahahaha.

Gelukkig is hij nu weer aan de slag in de badkamer.

Kwam daarstraks op de babykamer en tot mijn verbazing hebben we (naar mijn zin) te weinig kleertjes in maatje 50/56.
    Ook niet echt setjes waar ik helemaal verliefd op ben haha.
    Dus heb manlief medegedeeld dat we daar iets aan moeten veranderen en snel:D Hij was het met me eens en ik ben nu aan het MP-en haha

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jeetje meiden wat is het HEET
    vind het gewoon niet leuk meer. Kan er al niet zo heel goed tegen... Heb het enige strookje schaduw in de tuin ingepikt en miss dat vriendlief zo nog ff langs kan komen :)

pffffffffffff ik lees later wel weer bij, mij te heet, wordt er gewoon kortademig van!

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier ook niet veel kleertjes hoor. Ik hoop dat mensen kleertjes geven en anders mag manlief shoppen. Heeft hij nu al zin in!:)
    Ik heb ook geen idee wat we aan maatje kunnen verwachten. Ben zo ontzettend benieuwd naar de groeiecho dinsdag...

Niemand weeën of Buddynieuws? Begon er net aan te wennen dat het iedere dag wel zo'n beetje raak is!:);)

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij hebben voor M.ariëlla best wel kleertjes gekregen, maar vooral in de wat grotere maten, vanaf 62 en meer. Alleen van mn vriendin wat kleertjes in 50-56 gehad... maar ja die stond op dag 3 al op de stoep :p

Nu ben ik best benieuwd wat voor kadootjes we zullen krijgen, omdat we ook nu een meisje krijgen. Dus kleertjes genoeg :)

M'n moeder vroeg afgelopen maandag nog wat voor "speciaal" kado we voor frummel wilden hebben.... Voor M.ariëlla hebben we nl een mooie kinderbijbel kado gehad. Pffff daar moet ik toch echt nog even over gaan nadenken hoor.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik heb echt een hele kast VOL kleertjes!!! :$
    Van maat 50 t/m 80 en alles wat daar tussen zit hahaha

Net ff bij mn wandelende takken gekeken, en mn PSG 270 (van die zwarte wandelende takken met rode vleugeltjes) hebben hun 1ste Ei gelegd :D:D:D Hoezo Pasen! hihi ;)

6. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    * Kleertjes;
    Ja ik dacht dus dat we giga veel hadden. Maargoed wij hebben ook gedacht tot de 20 weken zeker dat het waarschijnlijk een jongentje zou zijn. Dus veel kleertjes daarop aangepast gekregen! (echt giga veel:(!) Maar dat ligt nu dus allemaal op zolder!

Het is niet dat we 'niets' hebben. Maar qua kleine maatjes hebben we enkel van rompers echt genoeg haha.

Denk dat we dit ong. hebben (maatje 50/56)
    - 2 vestjes maat 50
    - 2 broekjes maat 50
    - 2 truitjes (lange mouw) maat 50
    - 3 truitjes (lange mouw) maat 56
    - 2 leggings maat 56
    - 1 jurkje mt 56
    - en nog wat pakjes(vestje+broekje) maat 50, 56 en 62

Maar merendeel is unisex:(

@ Vagans; Jeej! Een ei, leuk zeg op 1e paasdag:D

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mmm... vriendlief was in slaap gevallen, niks langskomen dus en vanaaf gaat die weer naar boord :( ach ja ik moet ook niet vergeten dat dit gewoon zn werkweek is en als die al thuis komt dat dat dan de uitzondering is...

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier op dit moment ook niet veel spannends. Nog altijd aan het wachtend op echte weeen. Het rommelt wel, maar niet goed genoeg.

9. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans; Balen zeg dat je vriendlief niet nog even gezien hebt.
    Dikke knuffel!
    @ Monika; Nou zeg die kleine laat wel op zich wachten! Ik hoop wel voor je dat de weeën gauw beginnen, dan is het toch natuurlijk, inleiden is niet altijd een pretje heb ik begrepen.

Hier gutst het zweet echt van mijn hoofd, niet normaal! pff.
    Mannetje is bijna klaar met het voegen v.d. vloer (en het schoonmaken), de randen langs het bad zijn allemaal gekit. Zometeen lekkere zomerse salade eten. Maar zelfs van het maken daarvan stond het zweet alweer overal!

Nu effe bij vriendlief kijken of zijn voegkunsten goedgekeurd worden.

Liefs

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

He Monika das balen! Ik hoop dat ze lekker door gaan zetten!

Hier ook niet veel te melden, strakkies eten Rostirondjes, aardappel anders, sla en lente rollade.

11. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een krampen!! Het trekt door naar mijn rug en komt als een golf opzetten. Maar ze zitten erg kort op elkaar en zijn nog erg onregelmatig, dus als dit ' maar' voorweeen zijn, dan begin ik wel huiverig te worden voor het echte werk.
    Het gaat nu wel al een aantal uren door, wordt steeds erger, en een warme douche net heeft niets uitgehaald.

Zou het dan toch?? Misschien wel een valse start. Ben wel begonnen met timen. You never know.

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Sunnie; Oeh ja ik weet wat je voelt. Ik heb gisteren ook constant die golfen gehad, maar ze zaten ook erg dicht op elkaar en waren onregelmatig.

Als je het niet vertrouwt zou ik de VK effe bellen. Beter 1 x teveel als 100 te weinig;)

13. Gravid

Gravid Niet meer actief

Hopmarjanneke: Oh heerlijk, BBQ-en ;) hier zijn we aan het mee genieten met de bbq geur van de buurman :p
    Ik had bij Lydia ook kinderbijbel gehad, en hoop die nu eigenlijk ook te krijgen, was namelijk een erg mooie!! Met duidelijke verhaaltjes en plaatjes!

Troetel: Gewoon lekker irritant terug doen haha.. enne.. pff ik heb hier kleertjes genoeg voorlopig.. hele zak vol gehad met maatje 50 t/m 74, en van me ma ook nog het 1 en ander.. dus kunnen even vooruit ;)
    al zit vriendlief al wel in de winkels te snuffele steeds, dus die zal straks ook wel los gaan als hij er eenmaal is haha :D

Vagans: Oh wat leuk dat je takken een ei hebben, wist eigenlijk nie eens dat dat kon haha :);) Wat balen dat je vriendlief niet even gezien hebt.

Monika: He wat balen zeg dat ze niet doorzetten!!

Sunnie: Niks an he, die voorweeen.. Maar denk maar zo, vaak doen ze wel werk!

Hier vanmiddag even 'lekker' op bed liggen lezen, maar pfff wat was het warm..
    Daarna maar even voetbal zitten kijken met vriendlief, maar weet van de warmte echt niet hoe ik zitten moet.. voel me niks lekker door dit weer en met zo'n dikke buik :(:)
    Het enige wat koelere plekje is de gang en de badkamer, maar verder is het over snikheet..
    Nu maar weer achter pc, maar ook dat zit nie lekker.. en dan ook nog is hele dag weeen die om de 6 tot 15 min komen en flink zeer doen en maar niet door willen zetten..
    whaaaa ga zo gillen, ben het echt mega zat aan het worden!! :)

Strakjes maar film kijken denk ik.. verder zou ik niet weten wat ik doen moet..

14. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Marjan en Esmee; dank voor de tips over ouderschapsverlof. Ik krijg het eerste jaar 75% doorbetaald dus wil het eerste jaar wat minder werken en daarna wat meer omdat het finacieel anders niet haalbaar is. Kan dus mooi. Wij mogen idd 6 perioden aangeven dus dat ga ik dan ook maar doen, idd ook handig mocht ik wat anders willen doen. Bij defensie is P&O centraal geregeld maar daar weet niemand waar ze mee bezig zijn, ze verwijzen naar een formuliertje waariop je het in moet vullen en voor de rest mag je het zelf uitzoeken.

rabarber is goed gelukt, idd flink wat suiker:)

Dank voor iedereen die me op hyves heeft toegevoegd; gezellig!!

Guusje; mooi dat alles goed was, hopenlijk zijn de laatste loodjes nu wat meer ontspannen. En hier ook wel blij dat het een paar graadjes koeler wordt

Gravid; wel een beetje rustig aan blijven doen he

Binna; mijn badpak is al heel lang te klein, het ging nog net in ceterparcs begin februari :$

Vagans; gefelicieeteerd met je vruchtbare wandelende takken :D

Troetel; hoop dat al het voeg en kitwerk gelukt is, hier zal mijn mannetje zo de vloer "effe" voegen, ben benieuwd. Ik heb ook nog de kleding koop kriebels hoor, al hebben wij wel meer dan genoeg :)

Sunnie....spannend

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Mooi dat de rabarber is gelukt :D

Enne verder goed geregeld dus bij Defensie. Is je baan trouwens wel zeker? Gezien alle bezuinigingen die er aan zitten te komen.

16. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Nou ja wat dat betreft is niemand zeker maar ik werk bij het munitiebedrijf en die blijven gespaard. We zitten nu wel net in een reorganisatie waarbij ik opnieuw op een functie moest solliciteren aangezien de mijne verdwijnt maar aangezien ik dat zelf gedaan heb (zit in ons Managementteam) heb ik gevoelsmatig niet zoveel te vrezen. Ik heb gesolliciteerd op en functie die ikzelf geschreven heb maar je weet het nooit. Ik kom van oorsprong uit de jeugdhulpverlening en ben dit gaan doen omdat ik meer het management in wilde maar denk dat ik over een poosje toch wel weer terug ga...nadat ik eerste gebruik gemaakt heb van het gunstige ouderschapsverlof van defensie :p

euhh iemand heeft mij net uitgenodigd voor hyves maar wie ?? Wie heeft net een nieuwe full HD camera :):)

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Stefanie dat ben ik die je heeft uitgenodigt op hyves;)

Nou ja gister dan gebbqt bij mn zus en tot dat ik naar bed ging nergens last van. Toen werd ik na 2,5 uur wakker met zoooooooonnnn buikpijn. Op de wc deed het me ook echt pijn. Nou later weer naar bed half uur later weer wc. Toen een uurtje of 3 geslapen en toen kots en kots misselijk!!! Toen gauw emmertje gepakt en kwam het van 2 kanten. Wat een hel zeg!! Waarschijnlijk de knoflooksaus van mn zuster niet goed gevallen???
    Dus vandaag voelde ik me niet helemaal top.
    Maar wel een videocamera gekocht. Moesten er even een kleine 1,5 uur voor rijden maar we zijn dr helemaal happy mee:D Nu kunnen we filmpjes maken van ons kleine wonder:D:D:D

18. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    haha ook dank je wel. Hoop dat je je weer wat beter voelt. Wel genoeg blijven drinken he (goh ik klink nu al moederlijk ;))

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    @stefanie.... ja dan is het wat anders hè. Heb oooooiiiiiit jaren geleden bij Luchtmacht willen werken, maar kwam niet door de sporttest :)

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hahahah je mag wel ven op me oefenen met moederen hoor hihi:D
    Maar ik drink me suf dus dat zit wel snor:p

Deel Deze Pagina