Marjan; ik ben gewoon burger bij defensie dus mag kijken naar allemaal sportende militairen Troetel; tsja het is allemaal nieuw hier dus ik zal nog wel ewffe wat oefening nodig hebben...Mannetje is hier al klaar met de vloer. Was veeeel makkelijker als de wanden..haha zal zo effe mijn kritsiche oog over laten gaan
@ Sunnie: Oe spannend!!! en idd gewoon VK bellen als je denkt dat dat nodig is! @ Gravid: Jeetje meid die weeen breken je echt op he! Hoop voor je dat ze snel doorzetten!!! @ meimamma: wat vervelend dat de knoflooksaus wss niet zo goed gevallen is! hier net lekker gegeten, beetje veel hihi Nu ff lekker uitbuiken want die voelt al weer heel de dag gespannen aan...
Meiden is het vochtvasthouden nog een risico of iets tijdens de zwangerschap??? En is er verder nog wat aan te doen naast het matigen van zout en zorgen dat de pootjes hoog liggen??? Ik houdt echt een hoop vocht vast joh! Krijg het van alle kanten te horen en merk het zelf ook.
Meimamma, dan heb je er wel fiks last van! Ik had het vanmiddag voor het eerst! Zou koelen helpen? Weet het zo niet. Bij mij is het alweer weggetrokken geloof ik.
Volgens mij heeft denise vanmorgen alleen gezegd dat ze de kleine goed voelde en dat ze vandaag meer te horen kreeg...verder idd stil, zou het??? ga effe bankhangen, tot later!!
Dit heb ik inderdaad ook meegekregen. Stilte kan van alles betekenen. Ik hoop dat het goed met haar en de kleine gaat. Of de geboorte nu heeft plaatsgevonden of niet. Denise, we denken aan je!
Ben ook benieuwd hoe het met denise gaat, op dr hyves stond ook geen nieuws... miss heeft ze toch meer visite gehad dan ze verwacht had
Hey meiden, @ Stefanie; Mannetje zelf is niet zo tevreden over het kitwerk dat hij al gedeeltelijk heeft gedaan. Het voegwerk zijn we wel tevreden over Morgen alle cementsluier verwijderen en de restanten kitten. Hihi ik word er ook steeds bijgeroepen of ik even wil kijken. Mannetje staat nl. ook te voegen met maar één lens in, zijn oog is ontstoken. @ Meimamma; Balen zeg meid dat je zo beroerd werd na het bbq-en. Welke videocamera hebben jullie gekocht? Wij zijn nl. Ook nog opzoek naar eentje! * vocht vasthouden; hier is het ook flink erg! T lijken net olifantenklauwen mn voetjes/handjes. Om dan nog maar niet over mn benen te spreken. @ Denise; Ben ook we benieuwd hoe het met je gaat! We denken aan je meid, dikke knuffel!
ik zit ook al de hele tijd te kijken of er iets van Denise is. hmmm hoop dat geen nieuws goed nieuws is Vochtvast houden,. pffff praat me er niet van. keek net naar de foto's die we vandaag gemaakt hebben zit Silver naars me been nou wat een poten Badpak omdat ik nog aan ouder kind zwemmen deed een badpak in een mt groter gekocht dus het gaat nog redelijk. zal straks even een foto in me album plaatsen ga hem niet hier zo open baar zetten
Haai allemaal! Ff ego: hippie de baby 'kamer' is af! De wand is dicht dus nu is er een kamer! Mijn vader heeft meteen met hubbie de kleding kast al verplaatst dus kan ik morgen ( of ergens de komende tijd maar de nestel drang is ingeslagen als een bom ) alle kleertjes verdelen. De kast van Chris lag namelijk al half vol met meisjesbaby kleren en nog winterkleding. Hij puilde echt uit en nu heb ik tenminste twee kasten joepie!!!! Het is dat Chris al in bed ligt en ik niet meer op zijn kamer kan Morgen maar ff samen doen met mVind ie leuk! Ga nu in bad want die kleine is zo druk aan het draaien. Pfff en dan heb ik nog niet eens weeën..
Hoiii meisjes!! Heb niet zoveel te melden.kwam ff kijken of er al nieuws van Denise was maar zie niks.Hier lekker gegeten vanmorgen bij vd Valk,daarna nog ff bij mn ouders in de tuin gezeten..pfff wat was het warm!!! Van 16.30 tot 18.30 lekker ff dutje gedaan,nu languit op de bank!
ik heb net even bij de mei indiaantjes gekeken maar daar heeft Denise ook niks geschreven. heb gevraag of ze daar een buddy heeft. hier niet namelijk. En ze is ook niet op hyves geweest. want ze reageerd altijd wel op me www of foto's
nee helaas hebben wij ook nix meer van haar gehoord... voor zover ik weet heeft ze bij ons ook geen buddy helaas...
Meiden, ik heb de laatste tijd ook dat mn buik jeukt... meer meiden hier last van? of zou ik nu aan het oprekken zijn en als nog striemen krijgen? (dees heb ik gelukkig niet niet namelijk hihi)
Jeuk aan je buik betekend geloof ik dat de boel aan het rekken is ja Troetel wij hebben een JVC Everio Gzhm-445 Full HD. Heel compact dingetje en erg mooi beeld Ik heb Denise een krabbel gestuurd op hyves. Misschien dat ze in een dip zit? Wat heel begrijpelijk is?? Maar tis idd wel verdacht stil. Ik heb zojuist een voedingskissen onder het voeteneind van mn matras gelegd voor die dikke pootjes. Hopelijk scheelt dat..? Beter als een kussen in bed, die trap ik er toch uit
@vochtvasthouden: het is wel bekend dat je in het laatste stukje van de zwangerschap vocht kunt vasthouden en ook bij warmte ezno.... maar als het echt te gek wordt, dan zou ik toch even de VK contacteren. @Desiree: ze maakt het wel spannend hoor Hoop dat er niets zorgwekkends aan de hand is. @meimama: kussen onder je matras is idd een goed idee om het vocht weer uit je benen te krijgen. Ik slaap al weken in V-vorm voeteneind wat hoger en twee hoofdkussens ivm maagzuur. @esmee: fijn dat de babykamer af is! @Stefanie: ah burgerfunctie dat scheelt uiteraard. Dan kunnen ze je zeker ook niet uitzenden?
Hallo Meiden! Spannend met Denise, ik hoop maar dat het "geen bericht, goed bericht" is. Hier een lekker dagje gehad, we zijn naar de kermis geweest. Daar vind ik meestal niets aan, maar dit was de eerste keer dat L. in de draaimolen zat en dat vond ik toch wel weer heel schattig. Daarna lekker patatjes gegeten. Had aan het begin voorweeen die even hoopvol waren, maar onder de douche hield het meteen op, helaas! ' @ Vocht: Hier ook erg last van, echt olifantenpoten... En niet alleen bij de enkels, maar ook mijn handen en gezicht, niet echt een fraai gezicht. @ Meimamma: Zag dat je mij ook had toegevoegd, fijn dat jullie wel een camera hebben kunnen kopen, erg leuk hoor! @ Vagans jammer dat je je vriend niet meer hebt gezien. @ Binna: Ik hoop voor je dat het dinsdag open genoeg is om in te leiden! Spannend! @ Guusje: Fijn dat je controle's weer goed waren. Jullie wonen ook lekker dichtbij het ziekenhuis dus, dat is wel makkelijk wanneer je er zovaak heen moet! @ Troetel: Fijn dat het klussen een beetje opschiet! Je hebt niet heel veel kleding, maar nog altijd meer dan ik had bij L. Ik had toen ook heel weinig, maar dat is zo bijgekocht. Nu heb ik ook maar 4 pakjes... Maar wel een hele lading rompers enz. want die had ik bij L. neutraal gekocht. @ Esmee: Fijn dat de kamer nu af is! Kun je nu volop nestelen.