Sunnieee! Gefeliciteerd met Enora! Dat heb je echt supersnel gedaan zeg! Viel de bevalling mee, of was het doordat het zo snel ging, juist extra heftig?? Denise... waar zit je? Ik hoop nog steeds zo erg dat het 'geen bericht is goed bericht' is, maar begin me wel een beetje zorgen te maken... Hopelijk is dat niet nodig! Lilo: gelukkig zijn er hier andere mama's die alles goed herkennen en je advies kunnen geven. Het lijkt me inderdaad heel zwaar hoor, zo die eerste daagjes. Het is natuurlijk wel echt de grootste verandering die je in je leven gaat hebben (tenminste... zo stel ik het me voor)Ik ben zelf niet zo heel goed in veranderingen. Voor de buitenwereld kan ik heel goed mooi weer spelen, maar vanbinnen voel ik me dan onrustig en raar en weet ik niet wat ik daaraan moet doen, dus kruip ik thuis maar weg. Ben dus heeeel benieuwd hoe het mij zal vergaan en vind het fijn om te lezen hoe jij ermee omgaat en hoe de anderen erop reageren. Zo zie je maar dat zelfs meerdere zp'ers iets aan jouw bijdrages en de antwoorden van de andere hebben! Vagans: wat grappig dat je takken maar eitjes blijven leggen op Pasen! Stefanie: hopelijk komt de kip weer terug! Binna, veel shop-plezier bij Karwei! Euh.... dat was even alles wat ik nog wist... Hier niet zo heel best geslapen door rug en later misselijkheid door maagzuur. Daar was ik nog nooit misselijk van geweest. (wel van die nare oprispingen elke keer als ik me omdraai, maar dat is al zo lang dat ik eraan gewend ben inmiddels... bleh...) maar nu was het echt zo'n misselijk gevoel in m'n hele buik. Bah. Bibbe is wel aant bewegen, dus het zal allemaal wel goed zijn. Boterhammetjes liggen te ontdooien, dus ik ga ze zo in de tuin opeten. Eerst nog wat strijken. (breng straks ook een flinke tas strijkwerk naar S-moeder. Ze had aangeboden dat ze dat leuk vond om te doen, dus dan mag het ook! Hihi) Ik zorg zelf dat ik voldoende kleine kleertjes en wiegbeddengoed gestreken heb, zodat alles klaarligt. Qua buik wel ongi-achtige krampen en het idee dat de bibbe heel laag ligt met het koppie. Maar nog niks regelmatigs en geen vruchtwater/slijmprop tekenen ofzo, dus het zal nog wel even duren. Tot later!
@ sanny: Ja ik kan wel zeggen e spannend krampen! maja tot nu toe zijn de meiden ook totaal niet bevallen waarvan je het verwacht had hahaha, fijne dag!
@Sunnie, Van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Dat is aardig rap gegaan! De rest geen idee meer, ben een beetje kapot van gisteren, had echt een OFF-day. Vent was meer weg dan thuis en ging 's avonds ook gewoon weer weg. Straks gaan we met S-ouders naar een koffieboerderij met speeltuin. Gelukkig gaan zwager en schoonzus met hun dochtertje ook mee. Wordt het misschien ook nog gezellig. Nu maar even gestrekt, heb ik straks wat meer energie!
Sunnie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Enora!!! Geniet ervan!! Veel geluk gewenst!!
De kip is weer terecht en ik heb ze de ren maar ik gelokt en die dicht gedaan, blijf niet aan de gang nee volgens mij liopen ze normaal niet vrij maar de buern zijn aan het verhuizen en ik weet niet eens of de ren goed omheidn is, ach ik merk het vanzelf wel. de tip was idd schudden met voer. Ineens kwam de derde kip eraan, geen idee waar die nou zat. Vagans; wij hebben een naam die best vaak voorkomt, een uit mij zwangerschapsclubje had het als 2e naam (en er zijn pas drie bevallen) dus het zou met niet verassen maar dat is niet erg, is ook een heeeeeele mooie naam Zo vindt ik ons geboortekaartje ook met stip het mooiste kaartje wat er is en kan die van niemand eraan tippen, ach ja zo hoort het toch ook Bloem; hoop dat je snel weer meer energie krijgt Sanny; heb jij ook het gevoel dat je oevrtijd gaat lopen?? Ik denk het namenlijk wel, heel raar maar ik ga er vanuit dat het hier nog een paar weekjes duurt. Rianne; alvast gefeliciteerd met draakje 2 en hoop dat je een leuke dag hebt Hier net naar de bouwmarkt geweest dus dat is klaar, heb nu afbak croissantjes in de oven en mijn zusje belde net,m die komt vanmiddag met mijn zwanger, de wtee kids en de hond effe langs want anders was ik zo alleen .
Hier komt vanmiddag ook even visite. Mijn ouders belden of ze ook moesten fungeren als tijdverdrijf, haha. Ze komen op de namiddag, eerst even lekker in de tuin zitten en dan Chinees halen, lekker! Ik heb ook dates ingepland voor vrijdag en volgende week zondag! Ik ga niet op dit kereltje zitten wachten, plan maar wat door.
Haai! Hier weer vanaf het bedje(voornemen om iedere middag ff te rusten en dan zp bij te werken ) @sunnie:GEFELICITEERD MET ENORA. Idd een prachtige naam!!! @naam: kunt merken dat Chris een sprongetje heeft gemaakt want hij is ineens heel goed in 'nog' meer woorden zeggen. Lees; de naam van de baby te pas en te onpas roepen. Manlief en ik zijn er dus al op voorbereid dat het eerder uitkomt dan de geboorte Zal een wonder wezen als we het volhouden. Hij is nu bezig met de gezins samenstellingen,wie bij wie hoort; opa Nico hoort bij oma Diny. Dat doen zij ook bij hem; mama Esmee en papa Bart en Christiaan ( en dan houd ik mijn hart vast en adem in wanneer ze gaan vragen 'en baby........' want dan zijn we de klos haha!) ik begin dan maar over de bomen langs de weg of wat hij wil drinken ofzo haha!! @Denise en gravid Ik denk dat denise inmiddels wel bevallen is want anders hadden we wel wat gehoord tussendoor. En ik kan me voorstellen dat in die situatie je meer met je kind bezig bent dan met zp En gravid is volgens mij gewoon een ijsje eten @wat een klussers hier zeg!! Haha hier precies hetzelfde hoor alleen zit ik met een ander kind wat ook vermaakt moet worden. Morgen mag hij weer naar de 'kindjes' spelen! Ik ga ff tukken, trustuh!
Ben ik weer even! Vriend heeft hier net schattig staan strijken, maar hield het al gauw voor gezien, hahaha. Maar bijna alles is nu gedaan gelukkig. Alleen kregen we gisteren van m'n ouders nog twee hele leuke pakjes die ze op vakantie in Turkije hadden gekocht. Echt superschattig! Maar da's voorlopig echt het laatste! Stefanie: ik heb ook zo'n over tijd loop idee inderdaad... al zou ik het liever niet willen eigenlijk... Ben op 2 mei uitgerekend en hoop niet dat het op 4 of 5 mei komt, maarja, je hebt het niet voor het zeggen he... (koninginnedag lijkt me ook niet leuk trouwens... altijd je verjaardag op koninginnedag...) In eerste instantie was ik trouwens op 9/10 mei uitgerekend. Zelf had ik het op internet uitgerekend en de vk zei het bij de eerste controle ook. (naar aanleiding van eerste dag laatste menstruatie) maar bij de eerste echo ben ik toen vooruit geschoven. Maar ik weet heel precies wanneer de bevruchting moet hebben plaatsgevonden (haha) want ik gebruikte van die eisprong-testjes en hield alles heel precies bij op menstruatiekalender.nl, dus er zit wel in m'n achterhoofd dat het later kan komen. Maarja zoals je ziet aan degenen die al bevallen zijn, of die in het zh liggen enzo, je weet het toch nooit van te voren...
Hier ga ik er ook maar vanuit dat Denise aan het bevallen is of haar baby al heeft. Dat is tenminste dat wat ik hoop. Als ze gewoon nog in het ziekenhuis ligt en internet doet het niet, dan is dat ook nog een mogelijkheid, maar vind het dan wel een lange storing... Laten we er het beste maar van hopen! Hier nog altijd misselijk. Het lijkt op een hele milde vorm van de gal aanval die ik 2 weken geleden had. We werden nog uitgenodigd voor een barbecue, maar daar moet ik echt niet aan denken. Heb een crackertje en een kopje bouillon naar binnen weten te werken. En dat is voor even ook echt genoeg! Naam de kans is goed aanwezig dat een ander hier onze naam ook heeft. Leuk toch?! Zal hem echt niet veranderen daarom. Geboortekaartje tja, er zijn meerdere mooie. Vind het kaartje niet zo ontzettend belangrijk. Wie ging er 's middags ook alweer op bed liggen? Heel goed! Moet je echt doen; je lichaam en vooral dat van ukkie heeft het nodig. Sanny 39 weken alweer! De einddatum komt nu echt snel dichterbij! Gefeliciteerd! Stefanie fijn dat de kip door de loktip weer terecht is!
@ Stefanie: fijn dat de kip terecht is! @ Sanny: feli met je 39 weken! Net te horen gekregen dat wij wss een nieuwe auto hebben! we rijden nog steeds in een auto zonder remmen (althans niet goed werkende) en das ni zo veilig natuurlijk. Net mn zus op gehaald en die vertelde dat haar zwager een oldtimer ford Orion voor 300 wel aan ons wil verkopen, hij is zelf monteur en heeft m altijd goed onderhouden maar niemand wil m... nou WIJ WEL dat zijn de zelfde mensen als van de Maxi cosi! Zo lief!!!! Dus ik heb al gebeld dat we m willen en vriendlief moet de rest maar regelen (die is het er uiteraard mee eens) das wel een fijn idee, een veilige auto straks met de kleine!!!
Ja hij is ook nog eens wegebelasting vrij link: Marktplaats.nl > Ford Orion 1.6 L 1984 Grijs Ford Orion met APK. - Auto's - Oldtimers pff wat is het warm, ik ga weer ff lekker in de tuin zitten.
Super auto toch?! Moet een heerlijk gevoel geven dat jullie straks veilig met jullie meisje kunnen gaan toeren of niet?
@ Guusje: Ja zeker wel. dat ding wat we nu hebben voel ik me echt niet veilig in en gebruiken we dn ook zo min mogelijk, maja zonder auto kom je tegenwoordig nergens!!!! lekker met mn laptoppie in de tuin en ben nu ook wel heel benieuwd naar Gravid & Denise! heb troetel trouwens ook nog niet voorbij zien komen vandaag.
@Vagans: lekker joh een andere veilige auto!!!Fijn dat het jullie ook eens meezit. @Dutjes:ik doe ook bijna elke dag een dutje van anderhalf uur.Ik slaap niet elke keer even goed maar lekker ff mn lichaam rust geven is heerlijk en zorgt ervoor dat ik de avond doorkom
Hai Ladies, ook nog lekker aan t genieten van t mooie weer? Heb al lekker buiten gezeten en er hangt alweer was aan de lijn, laatste draai zometeen nog even ophangen. Hier weinig verandert, E. kan uiteraard nog gelijk krijgen met zn voorspelling wanneer ik zie hoe snel het bij Sunnie ging. De 25e is nog niet "om" Hebamme is net nog even langs geweest met een kleinigheidje... ze had een mutsje en slofjes gebreid, mooi knalrood! Komt altijd van pas. Hebben uitgebreid zitten kletsen, ondanks het "even kleinigheidje brengen" is ze hier nog een uur geweest Ik vertelde het verhaal van Denise (gewicht en vlakke CTG gisteren), haar reactie was "direct keizersnede uitvoeren, waar wachten ze in vredesnaam nog op?" Sunnie & Sunnieman: Van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje Enora!!! @Vagans: oh fijn zeg dat je nu eindelijk weer een goeie auto onder je kont hebt! Dat scheelt ook weer! @Guusje: balen van je buikpijn zeg @Geboortekaartje... heb er nog steeds geen @Sanny: gefeliciteerd met je 39 weken!!!! @esmee: ja dan zou je willen dat je zoon even niet zo'n vlotte was mbt praten. @aukje: ook gewoon lekker doorplannen hoor, anders komen ze toch gewoon op poppeslok? Ik had nog in gedachten om donderdag alsnog naar mn ouders te gaan ivm de 60e verjaardag van mn vader.... nou die heeft hij dus vanmorgen afgeblazen ivm de zorgwekkende toestand van pake. Die mijlpaal kunnen we altijd later ook nog wel vieren zegt ie en daarnaast weet je nooit wanneer het telefoontje komt dat het "mis" is met pake... wanneer dat donderdag zou gebeuren, dan moet je donderdag nog al je gasten gaan afbellen (en het gros moet ook nog een stukkie rijden....)
Hoi meimama's, Bevalling gisteravond verliep goed, maar wel heftig intens en snel. Vlak na mijn bericht op ZP kwamen de weeen om de 2 minuten en dat is nooit meer afgenomen tot aan de bevalling om half 10. Maar die weeen hebben dus wel een vlotte ontsluiting gegeven. We zijn thuis bevallen. Helaas verloor ik behoorlijk wat bloed en viel het hechten tegen waardoor we wel voor de nacht naar het ziekenhuis zijn gegaan. Vandaag thuis gekomen en de kleine doet het fantastisch. Ze is echt een plaatje! De eerste dagen zijn wat hectisch, merk dat ik nog door de adrenaline op de been ben, maar nu echt lekker moet gaan rusten. Meiden ik lees snel weer bij als alles zich weer stabiliseert en bedankt voor de felicitaties.