Houd op met die zoetigheid :x ik MAG niet hebben en het water loopt me hier in de mond Heb net al heel verantwoord aan de winterpeen gezeten.... voel me net zo'n konijn
Jij bent goed bezig hopmarjanneke Ik hou het meestal ook netjes, maar kan vandaag nie van de paaseitjes afblijve Binna: Ja kmoet hier ook niks in bakkie hebbe zitte.. dat overleeft de dag niet Kheb et warm joh ben dr gewoon duizelig/misselijk van.. ramen kunne helaas nie open.. regent het in bah.. echt bagger dagje.
Ik ben de ABC-tjes weer beu, nu wil ik paaseitjes. Gravid, breng eens een paar hahaha.. Hebben jullie nog gekke verslavingen sinds de zw. schap?? Ikke hier komkommer, ohh kan ik zo van genieten
Kom ze maar halen Troetel En neej verder geen extreem gekke verslavingen. Alleen tijd lang verslaafd geweest aan bruin brood Word nu wel weer wat minder. En verder dronk ik sinds zwangerschap geen koffie meer, maar gister weer bakkie op en smaakte me toch lkkr Verder verlang ik wel weer naar filet american, en laatste dagen ook weer naar sigaret (fout fout fout fout ik weet het.. maar dan zie ik vriendlief roken, en vooral met het lekkere weer.. krijg ik dr heel fout weer zin in ) maar kan me nie echt bedenke dat ik gekke verslavingen heb.
Ik ben juist erg anti-rook geworden sinds de zwangerschap hahaha. Ik kan echt niet tegen die lucht en hier bij de cafées staan ze ook nogal eens te blowen en dan loop ik voorbij met iets voor mijn neus en mond, kan er echt niet tegen! *verlangen naar: BIEFSTUK LEKKER ROOD
@ Troetel: Geen gekke verslavingen hierzo @ Hopmarjanneke: Dus dan zou ik ongeveer 16 kilo aan mogen komen nou dan zal ik er iets overheen gaan! Thanks voor de geruststelling haha @ Wish: Lekker geshopt lees ik nu maar effe lekker uitrusten! @ Gravid: Ja daar had ik ook last van! Ik kreeg wel 10 verzoeken achter mekaar op msn van mensen die ik niet eens ken heb nu effe msn opnieuw geïnstalleerd en vooralsnog geen last van gelukkig. MMMM witte paaseitjes lekker @ bijna: Hahah ik ben ook echt een snoepkont Bij mij werkt een bakje niet .. als 1 bakje op is denk ik bij mn eigen ooo kan nog wel een klein bakje voornamelijk met chips heb ik dat dan haha Hier bijna een heel stokbrood op ooooohh en heb nog honger
* verlangen naar: Gewone sex kunnen hebben zonder dat er een buik in de weg zit Pff weet niet hoe het bij jullie zit hoor, maar mijn vriend wil het eigenlijk niet meer omdat hij het geen fijn idee vind dat de baby al aan het indalen is ... Typisch geval van een beetje jammer
@ wish: Ja ik vind shoppen ook mega inspannend! @ Gravid: ja idd! enne witte chocolade... bah bah @ troetel: wilde het idd niet hardop zeggen maar idd! enne voor mij is het goed te doen hoor! hihi Enne OOOO die dingen, ja die zijn lekker HAHAHA. Ga je nu ook heel de tijd de baby naam maken en opeten? * verlangen naar: sex in het algemeen... tis al weer zoooooo lang geleden, weet niet meer of ik het kan! haha Al moet ik zeggen dat ik vanaf nu ook geen sex meer zou willen, ik voel die kleine zoooo laag af en toe. Maar ja ik heb het vriendlief echt wel verweten dat hij me niet meer wil hoor!
geen gekke verslaving en verlange naar carpatio ooooo wat kan ik daar naar verlangen. maar voor deel is straks als ik in het ziekenhuis beval heb al gezegd dat me ouders eerst langs het winkelcentrum moeten want daar zit een slager en die heeft zo'n lekker broodje carpatcio die moeten ze dan dus mee nemen he
Wat sex betreft, gebeurt hier eigenlijk ook niet meer. Puur omdat buik in de weg zit, gaat niet meer zoas we willen haha.. Dus eh ja, ik verlang ook wel weer naar platte buik *zucht* ben echt nie vooruit te brande vandaag.. planne genoeg.. maar nu nog uitvoeren
Verlang hier naar heeeeeerlijke biefstuk lekker rood,cappaccio mmmm.....gerookte zalm mmmmm Wat sex betreft:Gaat hier ook wel rottig met die buik maar met beetje creativiteit lukt het nog aardig hoor En er zijn nog meerder manieren om sex te hebben he...zeg maar de hand en spandiensten erom heen
Nu we het toch over sex hebben. Gebeurd hier nog wel zo nu en dan, maar het is wel minder met die buik hoor. Krijg laatst zelfs commentaar dat bep. standjes gingen vervelen Moet zelf ook zeggen dat het niet echt fijn meer voelt,, maar in tegenstelling wel constant zin erin hebben.. Heel fijn! NOT Maar mannetje heeft geen 'last' van het idee baby ertussenin of dat ie het raar vind ofzo. Een van de uitzonderingen is ie dan denk ik he? Grrr msn doet het nog niet en hij wil het programma niet verwijderen, hoezo irritant!
@ Sex: Er zijn inderdaad nog wel standjes die we zouden kunnen doen maar het voelt ook anders sinds ik zwanger ben .. op de een of andere manier is het down under allemaal wat strakker ... en krijg er een pijnlijke harde buik van.
Ja hier dus net zo, en lijkt net of ik stuk droger ben op een of andere manier.. voelt echt nie meer zoas het was. nog ff, dan kan het allemaal weer
@ gravid: Gelukkig ben ik niet de enige Maar inderdaad nog effe .. en hopelijk is het dan na de bevalling weer zoals het altijd is geweest