Monika, spannend hoor... Hopelijk zet het nu inderdaad door; lekker in beweging blijven! Hopmarjanneke, ben die knuffel inderdaad ook in andere winkels tegengekomen: babykamerpaleis en volgens mij ook intertoys of v&d.
Troetelbeer, super dat je gebeld hebt! Echt heel goed! Ik hoop dat ze je van de pijn af kunnen helpen en dat het verder niks ernstigs is. Sunnyqueen, mannen! Hihihi Arri, Nou jij bent goed beroerd... balen zeg! Eerst maar even uitzieken en hopelijk is dat snel gebeurd. Beterschap! Monika, hoop voor jou ook zo dat het doorzet! Als het zover is; zet 'm op! Denk aan je. Denise where are you???! Hier inderdaad morgen de groeiecho. Mensen wat vind ik het spannend.... het kan alle kanten op. Mijn buik is wel lekker gegroeid de laatste weken en gezien ik al niet zoveel vruchtwater had, neem ik aan dat de baby lekker vetjes aan het verzamelen is Ik weet gewoon niet wat ik moet hopen voor morgen. Inleiden of niet... pffff nog 1 nachtje slapen....
Ah wat zoet hopmarjanneke! Ik heb toen een blauwe knuffel( wij vonden het toen meer een dinosaurus dus hij heet dino) bij de Ikea gekocht. Dit is nu zijn favoriet, steun en toeverlaat. Ik dus naar Ikea en daar gezocht... En gezocht... Mevrouw hebben jullie die blauwe dino's nog? Hmm die giraf bedoelt u?!? Ah ja een giraf is ook een optie want hij heeft een lange nek Oh dan bent u net op tijd want ze gaan uit het assortiment maar misschien heb ik ze nog achter. Ah doet u mij er maar meteen 4 dan. 4? ja 4! Haleluja ze hadden ze nog Fijn dat troetel nu in het zkh is voor controle, dat ging echt niet goed, hoop natuurlijk dat het niets is maar beter dan te laat!! Gravid echt sterkte meid; ik zou ook echt gek worden! En bij de controle deze week gewoon even 'zeggen' dat ze even moeten controleren, niet vragen want dan 'zal het wel meevallen' Ik ga voor de tv hangen! X Ps waar is binna?!?
Guusje; heel veel succes morgen, wel spannend hoor. Kan me voorstellen dat het lastig is waar op te hopen want je kleintje ontmoeten is natuurlijk ook geweldig Monika; het zou toch wat zijn, mag je eindelijk naar huis, kan je weer terug Hier debiele kippen bij de buren, we hadden ze weer in de tuin gelaten als soort van herkansing. Gingen mijn man en ik net kijken, alle kippen weg. Totdat we heel goed gingen zoeken. Zittenm die beesten in de boom en niet effe op een takje, nee zo 3/4 meter hoog en allemaal in een eigen boom. Debiele beesten Wist niet dat kippen dat konden, in hun ren staan ook bomen dus ze kunnen er sowiezo wel uit. dus dat wordt elke dag vertsoppertje spelen
Ja die kippen kunnen hoog komen hoor.... dus dagelijks met de voorbus rammelen meid Heb hier twee Barnevelders (kriel) en de ene wil nog wel eens een poging doen tot uitbreken, maar daar krijgt ze de kans niet echt meer voor.... gewoon het deksel wat verder dicht doen wanneer ik de voer- en waterbus ververs.
Hahahah ja bij ons is het "Piiter, de schizofrene muis"..... hij blaft nl. Pas later kregen we in de gaten dat het daadwerkelijk een hond was.... toen hebben we ook de grote knuffel erbij gekocht. We kregen in eerste instantie dus die tutlap... en scholden het direct uit voor een muis. Maar ik heb een oproepje gedaan in het "tekoopgevraagd-forum" en heb al een blauwe tutlap aangeboden gekregen, ook met beide handjes aangenomen. Nog even afwachten of er evt nog een roze wordt aangeboden.... net wat jij hebt gedaan... doe er dan maar een paar extra.
@sunny hahah wat een vent hahaha hier hebben we wel de afspraak(die ik binnenkort weer even ga mededelen want meneer zal er zelf wel niet meer aan denken) dat hij na de 38 weken niet meer mag drinken. Want we weten hoe het gaat. Het is gezellig en mama rijd wel, MAAR NIET MET WEEËN NAAR HET ZKH! @Stephanie; haha debiele kippen ja! Lig hier helemaal in een scheur!! @Guusje; succes morgen!!!
Buddy bericht: Troetel moet in het zkh blijven! De bloeddruk was wat verhoogd, 130/80 even zo uit me hoofd (mobiel beneden liggen) en ze had wat eiwit in urine. Kwa uitslagen zat ze net op het randje van naar huis mogen, maar de gyn wil haar even ter observatie houden. Ze heeft geen internet daar, en ook haar vriend mag niet blijven, dus ze houd me via sms even op de hoogte!! Stefanie: Jullie hebben dus klim grage kippen Monika: Wat balen dat het bij jou ook nog niet echt door zet! Esmee: Ja dat is wel een goeie, niet vragen,maar zeggen!! Guusje: Spannend morgen zeg!! Hopmarjanneke: Oei, dat was dus niet zo lief van de hond! Hopelijk vind je gauw een reserve konijntje! En inderdaad, dit gaat me echt me keel uithangen.. bleh Zo, ik ga even film afkijken kom straks nog wel even buurten!!
Hahhaha, kippen kunnen kleine stukjes vliegen! Daarom knipte mijn vader de vleugels altijd! Echt hilarisch om te lezen! Bedankt meiden. Hoop dat ik vannacht wat beter slaap dan afgelopen nacht. Kwam volgens mij ook door de spanning...
@ Troetel: Goed dat je gebeld hebt meid!!! @ Gravid: Jeetje meid, hoop voor je dat het snel doorzet! Dit is ook geen doen! *Knuffel!* @ SQ: Veel plezier! @ Arri: Veel beterschap! @ Monika: SUC6!!!! spannend!!! @ Hopmarjan: Arme Piiter @ Stefanie: Jeetje wat een kippen hebben ze daar haha! Hier net lekker gegeten, erg vol. Beetje steekjes maar niks ernstigs. Er zijn leuke fotos gemaakt, daalijk ff spammen Visite is er nog dus ik hou het verder kort en idd DENISE waar ben je?
Troetel: sterkte meid en hoop dat je bloeddruk weer snel normaler mag zijn en dat je morgen weer naar huis mag! @Esmee: gefeliciteerd met je nieuwe week!!!!
Guusje: Nogmaals heel veel succes morgen! Esmee: Gefeliciteerd met je 36 weken! Troetel: Hopelijk mag je morgen weer naar huis, voor nu sterkte daar! Marjan: Fijn dat je in ieder geval al 1 op de kop hebt getikt! Stefanie: Leuk zulke kippen! Hopelijk lukt het je om ze alle drie te behouden.
hey meiden hier ben ik. bij gelezen en onder tussen kijk ik gre anatomy dus sorry niet alles goed op geslagen @troetel meis hopenlijk is het niks. maar vindt het wel goed dat je gebeld hebt @gravid moetten jullie niet even een buddy er bij jij met je weeen (ik hoop zo Net als jij zelf dat het door zet en je gaat bevallen ) @guusje heel veel suces morgen knufff @vangas wat fijn dat jullie een auto hebben @arri hele dikkke knuff meis sorry weet even niet alles meer. hebben een drukke dag gehad eerst voor die parasol en dat ging niet helemaal super. Toen kwamen me ouders op visite en gingen we bbq en nu ben k geheel gesloopt en heb alleen maar harde buiken en enorme voeten
Ha Binna: fijn dat je er weer bent... slopend zo'n druk, warm dagje dus!!! Moet zeggen een reservebuddy is erg fijn hoor. Die afspraak heb ik nu wel staan ivm de problemen die Meedje een week of drie geleden had... en ik zelf. Gelukkig is de backup bij ons niet nodig geweest, maar je weet maar nooit.