Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Pulchra & Ik :)

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Troetel: Goed dat je gebeld hebt meis! Het is misschien niet fijn om in het zh te blijven maar zo kunnen ze je tenminste goed in de gaten houden. Ik vond het ook verschrikkelijk dat ik alleen achter bleef in het ziekenhuis en dat mn vriend niet bij me kon zijn, maar alles voor de kleine he ;) Sterkte en hoop dat je met rust snel weer naar huis mag!

@ Gravid: Heb het met je te doen meis!! Hoop dat de weeën nu maar snel doorzetten. Dikke knuffel!

@ Marjan: Wat een leuke knuffel!

@ Monika: Zet hem op meid! Hopelijk zet het vanavond door!

@ Denise: Denk aan je meid! Hopelijk is alles goed met jou en de kleine

@ Esmee: gefeliciteerd met je 36 weken! Heb je nr opgeslagen! Thanks!!

@ Arri: Beterschap meid!

Sorry als ik iemand vergeten ben!

Vandaag ging het redelijk met Maelynn. De eerste 3 voedingen zonder problemen gegeven maar vanaf de middag werd ze erg onrustig en ontroostbaar.
    Ik heb haar vandaag ook meer aan moeten leggen. Ze kwam om 17.20, 19:15 en ben dr nu aan het voeden. Dit ben ik dus helemaal niet gewend van haar zoveel drinken in een korte tijd. Hoop maar dat ze genoeg voeding binnen krijgt.

Verder ging het met mij overdag wel goed. Maar richting de avond begon ik weer te huilen en kan ik elk moment weer in huilen uitbarsten. stomme hormonen ook. Probeer me dr aan toe te geven maar voel me dan zo beroerd! En dat terwijl het overdag best goed is gegaan. Heb lekker met haar gewandeld etc maar toch savonds weer dat down gevoel :(

Morgen gaat mn vriend weer werken en ben zo bang daarvoor! Heb hem echt nodig. Gelukkig komt er redelijk wat visite morgen zodat ik me niet zo alleen hoef te voelen!

Nou hopen dat ik aankomende nacht een beetje kan slapen. Ga mezelf ook verplichten om middagdutjes te doen want voor nu kom ik daar niet aan toe.

Nou meiden ik ga nog effe verder voeden en dan naar bed toe!!

Slaap lekker allemaal! XXX

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marjan wie heb jij nog meer als buddy dan

kijk ik zit goed heb er ook drie. en dan nog eens een bij de aug mama's dus mochten jullie me missen kunnen jullie daar nog kijken

@vangas wat een mooi foto'ss

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Lilo: Snap dat je baalt je dat vriend weer weg moet, maar je zal heus wel hulp genoeg krijgen toch ;) En volgens mij doe je het hartstikke goed als kersverse moeder!!! Beetje trots op jezelf zijn hoor meid!!!

@ Binna: thanx, ja mn zwager heeft zon proffesionele camera zeg maar, mag jij raden wie straks baby foto's gaat maken!!! hihi

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb Bloemmmm nog als reserve staan, die bood zich aan toen bij Meedje de "problemen" begonnen. Daar was toen ook sprake van dat ze veel vroeger zou kunnen gaan bevallen.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Dat heet "clusteren", zo zorgt ze er voor dat ze voor de nacht voldoende voeding in dr maagje heeft. En ja, de vraag en het aanbod moeten echt nog op elkaar worden ingesteld. Je zult merken dat het straks echt beter gaat worden met de voedingen.

Sterkte meid, kan me voorstellen dat je het kl*te vindt dat je vriend morgen weer moet werken, maar neem wel goed je rust hoor. Je geeft aan dat er morgen "veel" mensen komen, maar zorg voor je rust!!!!!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    @Vagans mooie plaatjes!!!!!

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Meiden ik ga naar bed

Iedereen een fijne nacht toegewenst!!!

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Lilo; hoop dat het vannacht weer goed gaat en idd overdag bijslapen, probeer elk moment te pakken wat je kan. Hoe is je nieuwe KV bevallen??

Als iemand een reserve buddy nodig heeft...hier gebeurt nog helemaal niets ;)

Vagans; lieve hondjes

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meiden, ik kom morgen (voor zover het lukt) weer gezellig mee babbelen!
    Van Troetel verder nog niets gehoord.

Hier nog steeds in de weeen, dus hopelijk kan ik slapen, of hopelijk zet het door.. (waar ik nie meer op durf te hopen :))
    Als het morgen ook weer zo rommelt, toch -ondanks dat ik woensdag naar de vk moet- de vk maar even bellen.. want lees dat veel meiden toch al ontsluiting hebben door al die voorweeen, en heel snel bevallen.
    Vertrouw het niet zo op 1 of andere manier ;):)

Slaap lekker meiden voor zover mogelijk!

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Stefanie : Aangezien ik al bevallen ben wil ik je buddy wel zijn!
    Als je dat wilt moet je me maar effe je nr pben!

Zo dames ik ben nu dus weer aan het voeden. Heb net effe herhaling gtst terug gekeken zodat ik wakker zou blijven en me niet zo zou vervelen haha.
    Ben bijna klaar en dan weer lekker naar bedje toe!

Slaap lekker xxx

12. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Pff ben alweer anderhalf uur wakker... blegh! Ben moe, maar doe gewoon geen oog dicht! Gelukkig morgen een rustig dagje, L. gaat eerst s ochtends naar de opvang en dan s middags nog even slapen. Dus dan moet ik zelf ook maar even bijslapen.

13. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Troetel; heb je i-net in het ziekenhuis? Ik zie dat je aan online bent!

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

Daar ben ik weer :)

Alles goed met iedereen? Lekker geslapen??

Hier uiteindelijk nog wel wat uurtjes.
    Had om 01:00 de laatste voeding en nu weer een voeding, dus lijkt me best netjes :D
    Alleen na de voeding van 01:00, begon maelynn kei hard te huilen. Maar aangezien dr luier verschoont was, gevoed was kon ik haar niet troosten. Misschien had ze last van krampjes maar ze is heel de dag al een beetje jengelig. Dus hebben we haar met pijn in het hart laten huilen tot ze in slaap viel. Vond dit erg zwaar, maar om haar weer bij ons in bed te laten slapen vond ik niet zn goed plan.
    Gelukkig is ze binnen een uurtje in slaap gevallen.
    Voel me dan meteen weer een slechte moeder omdat ik haar heb laten huilen ...
    Naja we zien wel weer wat deze dag met ons mee gaat brengen. Vriendlief gaat om half 8 werken en dan ben ik alleen met de kraamhulp. Gelukkig heeft mn mannetje vanaf vrijdag weer een week vakantie zodat we effe lekker kunnen bijkomen met zn 3tjes zonder kraamhulp. Moet zeggen dat ik al zoveel kan dat ze eigenlijk niet eens meer nodig is, maar vandaag komt nog redelijk wat visite dus is het wel weer fijn dat ze dr is.

@ Zijn er nog babies geboren?
    @ Troetel: Hoe is het met jou en de beeb gegaan in het ziekenhuis? Hopelijk was het niet te vervelend?!
    @ Denise: Maak me zorgen meid! Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine!

Nou maak deze voeding af en dan duik ik lekker mn bedje weer in!

Ik spreek jullie later vandaag weer! xxx

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@aukje jeetje meis dat was vroeg

@lillo oo moeilijk is dat hè. Ik weet nog dat wij dat hebben gehad
    En dat het nog zo veel meer keer komt

Nou hier niet super geslapen. Straks ommhalf 11 naar het. Ziekenhuis ben erg benieuwd en hoop dat er iets ontsluiting is en we dus wat kunnen gaan doen

@Gravid meis goed iedee om de
    Vk even te bellen en te laten voelen
    Stefanie bied zich aan als jullie 3 buddy mischien een iedee nu jullie beiden bezig en in het ziekenhuis zijn

@Guusje weet niet of je nog online komt maar suces met de groeiecho straks

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Bedankt allemaal! Ben best wel zenuwachtig merk ik. Al hebben we zelf het idee dat ze niks gaan doen, omdat mijn buik (en dus de baby:() best wel gegroeid is de afgelopen weken.

Lilo Je bent een super moeder! Volgens mij is het juist goed ze af en toe te laten huilen. Een uur lijkt me wel lang voor je, maar echt goed dat je hebt volgehouden. Las laatst ergens dat sommige kinderen huilen omdat ze juist niet opgepakt willen worden:(. Jij gaat het helemaal redden zonder je mannetje. Goed dat je je rust probeert te pakken.

Binna hoop voor je dat ze wat kunnen doen vanmorgen. Gewoon goed doorvragen voordat je weer met een kluitje het riet in wordt gestuurd!

Zo ik ga even snel door het huis. Want stel je toch eens voor dat ze me vandaag al gaan inleiden:D
    Er is me al gezegd dat ze dat niet zullen doen, maar ik moet me inhouden om mijn tas niet alvast in de auto te zetten (babytas staat er al in;))

Fijne dag meiden en voor bij wie de bevalling doorzet; succes!

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeiemorgen

Sunnie gefeliciteerd met je dochter en wat een mooie naam!!!!:)

Sanny alsnog gefeli met je 39 weken!!

Vagans wat super van die auto zeg heej! Fijn idee strakjes ook met die kleine een veilige auto!
    Mooie fotoos en mooie buik;)!!

Lilo wat lekker dat het voeden lekker gaat en dat je tussendoor kan rusten/ slapen. En helemaal heerlijk dat je al lekekr aan de wandel bent geweest! Kun je lekker pronken;)

Gravid ik hoop dat het snel bij je doorzet en dat je van al het gerommel afbent!

SQ Dat klinkt gezellig dat feest bij jullie en helemaal met dit mooie weer!!

Troetel eigenwijsje gelukkig dat je gebeld hebt!! En wat de andere dames ook zegen... je kan nooit tevaak bellen!!!

Arri beterschap en wat vervelend voor je zeg!

Aukje geniet lekker van je rust!!

Marjan arme pitter! Maar wel een goede eigenschap dat je dochter zo wil delen;)

Monika wat spannend weer. Nu maar afwachten in hoeverre het door gaat zetten!!

Guusje succes in het zh vandaag!!

Stefanie debiele kippen ahahhhaha:cool:

Zo volgens mij heb ik iedereen wel zon beetje gehad. Sorry als ik je vergeten ben:)

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Zo, fijn om te lezen dat ik na een dagje afwezigheid niet wordt gemist hier;)

Gister verjaardag van de opa van mn vriend gehad. Gezellig met een man of 20 9 hoog op een flat, puf puf zucht zucht! Lang leven het balkon, en gelukkig zijn we laat in de middag gegaan en hebebn we eerst nog lekker in de tuin kunnen zitten niksen.

Gisterochtend komen we beneden hebben we een hele familie mieren in de keuken en bij de deurpost!! Gadverjakkie!!!
    Dus nog voor het ontbijt mieren uitgemoord (sorry) en keuken en alles daar omheen met een soppie met chloor en ajax helemaal schoongemaakt. Werd er helemaal kriebelig va. Gister nog even bij praxis lokdoosjes gehaald. Maar dr is nu geen mier meer te bekennen. Snap niet waar die krengen vandaan komen. Dr staat hier niets geen zoetigheid open???

Vannacht echt belabberd geslapen. Als ik iets ter verhoging onder het voeteneind van mn matras leg krijg ik last van mn rug. Kon vannacht amper nog bewegen zo vast zat mn rug. Met als resultaat slechte nachtrust. Misschien strakjes nog tukken. Moet vanmiddag eerst naar de fysio en later naar de Podo mn zooltjes ophalen.

En ik wil (kan zoveel willen) ff boven mn boeltje soppen en zuigen.

Baby is hier nog altijd lekker beweegelijk. Ik heb sinds gister wel beetje stekelige krampjes die van onder in een golvende beweging naar boven trekken... Voorweeen????
    Maar de kleine is wel lekekr aan het draaien:D
    "
    Zo dat was mijn bijdrage weer voor nu;)

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou gisteravond rond 21.00 was vriendlief weer wat bij de pinken en besloten om er toch nog maar even heen te gaan! Nou de muziek was om 22.00 afgelopen en toen wou meneer nog een patatje bij de snackkar halen. Toen waren we om 22.30 thuis en ging hij de 4 overgebleven stukjes vlees van het gourmetten (zondag) + een beetje shoarma nog staan op bakken en op eten. Daarna zaten we nog buiten aan onze picknicktafel te wachten. Want onze vrienden planten met dit feest altijd hun fiets bij ons in de tuin, want dan hoeven ze geen geld te betalen om hem te stallen en hij staat natuurlijk mooi achter huis en daar komen mensen niet zo gauw. Maar 1 van die vrienden had zijn jas binnen neer gelegd met de fietssleutel er in dus daar moesten we zowieso op wachten. Nou toen was het 23.00 en daar kwam de ploeg aan. Maar goed wij hadden nog 5 biertjes in de koelkast en die moesten dus verplicht op natuurlijk... Nou ja ik was ook nog niet erg moe ofzo alleen blij dat ik zat. Maar vriendlief wou geen bier meer (leek mij verstandig) wat doet hij even later.... gaat hij (omdat het bier op is) aan de pure beerenburg....... De meesten hielden gelukkig wel rekening met mij en vroegen constant of ze naar huis moesten en als ik op bed wou dat ik het zeggen moest, want dan gingen ze... Nou toen kwamen er nog 4 gasten op een fiets in onze tuin staan die wij beiden niet konden.... Dus ik vraag al 4 keer of die alsjeblieft uit onze tuin willen vertrekken.... geen reactie.... Dus vriendlief gaat er op een gegeven moment naar toe en zegt het ook nog een paar keer... pakt een paar fietsen met die jongens om ze om te draaien. Staan ze wat dom te lachen en zeggen jaah we gaan zo wel... Dus ik ga staan en zeg en nu WEGWEZEN!! Zegt 1 dat kan je toch ook wel normaal vragen.... Ik zeg dat ik dat al tig keer gedaan heb en er klaar mee ben. Nou toen gingen ze uiteindelijk weg... Maar ik hoor 1 nog tegen een ander zeggen... Zo is zij nou zwanger of is ze zo dik??? Dus ik schreeuw er achter aan JA ik ben zwanger inderdaad en nou oprotten!!! Wat een sukkels. Vervolgens ging onze vriendenploeg ook al snel naar huis dus toen konden wij op bed.... Nou daar was ik toen wel aan toe... Hormonen begonnen wat op te spelen toen dus werd ook wat emotioneel... Vriendlief ligt nog niet 5 minuten op bed of hij kotst alles er uit..... (goh hoe zou dat nou komen) Dus ik kon het bed nog verschonen en de vloer.... Meneer onder de douche gezet en aan het tanden poetsen...
    Nadat ik alles opgeruimd had en het bed weer schoon had opgemaakt ben ik zelf maar even onder de douche gestapt, want voelde me ook vies na het opruimen en had behoorlijk last van mijn rug inmiddels.... Uiteindelijk dus strontlaat op bed. Hele nacht last gehad van mijn rug en een keiharde buik... Spierpijn gevoel in mij rug van het lange staan en vermoeidheid en mijn buik was keihard omdat die de hele avond op spanning heeft gestaan door het lange staan en laat op bed. Vanochtend ging de wekker van vriendlief.... Normaal kon ik daarna nog een uur langer slapen, maar vriendlief besloot een uur later te beginnen en dus die wekker een uur lang te laten snoozen met het gevolg dat ik dus een uur lang wakker ben gehouden en er vervolgens zelf uit moest omdat ik zometeen naar de VK moet. Nou vriendlief komt er uit en voelt zich echt hondsberoerd dus die heeft het werk afgebeld... Nou dat is echt voor het eerst, hij is echt (bijna) nooit ziek. En hij is al helemaal niet zo dat hij zich ziek meld omdat hij een flinke kater heeft. Wat dat betreft bijt hij zich daar altijd door heen en gaat gewoon aan het werk zoals het hoort. Maar nu.... is hij gewoon echt ontzettend ziek.... van de drank weliswaar.... Alles draait hem en hij zegt... dit heb ik nog nooit gehad.... Hoe komt dit toch... Dus ik kijk hem aan en noem een paar dingen.... Euhm... BIER, VEt eten en beerenburg..... slechte combo!!! Ik ben nu dus strontchagerijnig omdat ik slecht geslapen heb, maar goed ik kan wel weer op bed als ik terug kom van de VK! Hij heeft wel honderd keer zijn excuses aan geboden en mij bedankt voor het opruimen.... en hij voelt zich ontzettend schuldig (terecht hahaha) Maar ik laat hem vanmiddag zodra hij weer wat bij de pinken wel even voor me kruipen natuurlijk hihihihi!!! Dus dat was me het feestje wel!

Liefs

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Binna en Guusje: Veel succes met jullie ziekenhuis bezoekjes!

Troetel: Jij ook nog even succes in het ziekenhuis, hopelijk mag je vandaag naar huis!

Deel Deze Pagina