Pfff, weet niet wat ik nu ineens heb.. Ging net lekker even douchen, ineens hartstikke misselijk/duizelig... baby hartstikke druk, flinke steken in me doos... whaaa... Nu gegeten, maar misselijkheid/duizeligheid nog nie echt weg, baby blijft druk, en steken/harde buiken blijven ook.. straks maar lekker bankhangen en optijd bed in.
Hey meiden @Guusje wat fijn dat jullie kindje gegroeit is. En snap wel dat je niet het wiekend wilt dat had ik ook hoor maar ja tis nu echt afwachten Wat het doe bij mijn @vangas jeetje ook niet leuk dat je mannetje zo veel werkt knuff @Gravid meis ik hoop dat dit nu betekend dat het door zet @monika ik snap je helemaal ik had het ik graag gedaan. Maar zaterdag is ook wel een mooi dag hoor altijd de vlaggen uit voor je kindje
Hier even een ego berichtje. Zal niet veel online zijn vandaag. Weeen komen en gaan, maar het zijn rugweeen geworden. Waardoor ik me geen makkelijke positie aan kan nemen en daardoor dus ook steeds kramp heb bovenin mijn buik. Ik probeer nu al hazeslaapjes tussendoor te doen, omdat het me nu al enorm aan het uitputten is. Hopelijk later meer nieuws.
@ Monika: Spannend meid! Zet hem op als het zover is he!!! *knuf* voor de pijn! @ Binna: Is idd niet zo leuk nee , maja extra werk betekend extra geld. Maja ik mis m nu toch echt wel. hij is er morgen en donderdag, t weekend werken en dan moet die dinsdag al weer aan zn eigen werkweek beginnen! dus ja hier zit ik verschrikkelijk in de verdrukking, ik voel me helemaal vol en kortademig, hoe ik ook zit het doet me zeer... pff
Binna: Ja het is heel stom, ik kan me namelijk nie meer bedenke hoe de weeen de vorige keer begonne, en hoe die aanvoelde.. het is net of het weer helemaal nieuw is. Monika: spannend zeg, hoop dat het bij jou nu ook echt door gaat zetten! Vagans: Dikke knuffel meis!!! Pfff hier weeen om de 7min, kneiter harde buik, flinke steken.. giga rugpijn, weet echt niet hoe ik moet zitten of staan Durf bijna niet te hopen dat dit het is, en het nu doorzet... zal straks vast wel weer afzakken allemaal
Net even een "brok-in-keel-momentje" E.elke mag graag gitaar spelen en speelde net "Papa" van Stef Bos. Komt M.ariëlla de slaapkamer ingerend "Memmie komme". Moest mee doen muziek maken. Begint ze het refrein te zingen "Papa..... JOUOUOUOU" samen met E.... heerlijk!!!! Ook "Halelujah" is hier een favo liedje... "lujaaaa..... luuuujjjaaaaa" Even uit t bolle koppie (met dementie uiteraard) Monika: rustig aan, maar wel opletten met die hoge buikpijn! Kan duiden op zwangerschapsvergiftiging. Gravid: hoop toch echt dat t nu wel doorzet voor je. Binna: ook voor jou morgen veel succes!!! @extra boodschappen: koffie, thee, koffiemelk, filters, extra fris, roze muisjes... geen beschuiten want wil eigenlijk cupcakes doen, wc papier Zag een paar mooie buiken voorbij komen!!!! @stefanie.... nu al twee ongelukjes in de badkamer ik zou er vandaag niet meer komen hoor.... drie keer is scheepsrecht toch @guusje: fijn dat je kleintje nu toch goed is gegroeid!!!! Voor wie ik vergeet.... sollie Morgenochtend kwart over 10 mag ik me melden in het ziekenhuis voor CTG, echo en onderzoek en dan is het afwachten wat de gyn er van vindt. En wat voor datum hij nu in zn hoofd heeft voor inleiden. Verwacht dat hij me niet direct wil houden bij goede uitslagen.... mja... ben een beetje bang voor mn urine, aangezien die vorige woensdag nog steeds niet schoon was.
Hopmarjanneke: Oh dat is wel erg lief zeg, als ze zo kunnen zingen!! Heerlijk genieten dan he! Spannend morgen dus voor je! Hoop dat alles goed is! Vagans: ja ik hoop nergens meer op.. valt toch alleen maar weer tegen.
Gravid wat een onrustige bedoeling weer bij jou. Vagans een foto in je portomonee is idd een goede optie Guusje wat fijn dat je kindje gegroeid is! Binna en Marjan beide veel succes morgen!! Net met vriendlief boodschappen gedaan. Maar das echt niet leuk meer! Heb me nu een pijn!!! Rug heupen/ bekken, liezen voeten zeur zeur zeur ik weet het maar doet echt auwww!!! En dan heb ik alleen maar gelopen en mn vriend verder alles gedaan! Maar ja wel weer een mooi voorraadje aangelegd hier, dus de oorlog kan uitbreken. Zo ff douchen en dan ff warme straal op mn buikie.
@ Gravid: Tsja ik snap je wel idd. @ Meimamma: Boodschappen doen is ook niks voor hoogzwangere nu lekker rustig aan doen he!
even heel kort tussendoor: Marjan, ik heb geen iegen cupcakerecept.... ik gebruik heel makkelijk zo'n pak cakemix en verdeel het dan over van die kleine papiertjes. Ben niet zo'n culinair wonder, hahaha. Soms voeg ik nog wel wat citroenaroma toe. Dat was het even. Moet weer terug naar karwei, want we zijn vanmiddag het hoofdkussentje van de ligstoel vergeten en om 21.00u gaat 'ie dicht... tot straks denk ik!
Echt he... sinds in samen leef met een schipper moet ik zoooo veel regelen. Als hij weg is maak ik de afspraken en moet dan weer met hem heen en weer bellen enzo... Naja morgen gaan we ff langs bij s-zus en broer van mn zus die ons de auto gaan verkopen mits we er tijd voor hebben want ik moet naar de Gyn, boodschappen doen en hij is er vanaf 18:00 niet meer. Donderdag (ja lekkere volgorde) moet vriendlief zn rijbewijs verlengen. En dan is het ook nog zo dat de baas nog geen geld heeft over gemaakt! dat terwijl dat de 25ste moet gebeuren... dus met een beetje pech staan we dan nog met lege handen ook... naja ik heb iig voor de afspraken gezorgd en vriendlief mag het financiele gebeuren regelen. ik hoop maar dat alles lukt zoals ik wil
Oh okay, en hoelang bak je ze dan af? op welke temp? Ik heb bij de laatste keer ook gewoon mn normale cakebeslagrecept gebruikt... en dan 25 minuten op 180 graden (hetelucht) maar ze waren achteraf wel wat droog.... misschien toch maar 20 minuten proberen.... of wel gewoon 25 minuten en dan 160 graden Zo nu mag ik eerst even een paar hond"jes" gaan uitlaten, ventje heeft nogal veel rug/heuppijn... loopt er al de hele middag krom van en ibu heeft nog niet echt veel geholpen. Nou ja.... dat uitlaten komt neer op: deurtje open... hondjes vliegen naar buiten... 50 meter lopen cq waggelen... poepen/plassen, rondje rennen en weer 50 meter terug en dat maal 2 (honden gaan 2 aan 2 uit momenteel) Morgen krijgen ze dan wel weer meer "aandacht".
Goedenavond! Guusje: Wat goed dat je kleintje zo goed gegroeid is! Het is gewoon bijna al 5 pond! Wel jammer dat je gewoon aan de thuismonitoring moet blijven. En wat betreft het inleiden geef ik je groot gelijk. Gravid: Wat een gedoe bij jou zeg! Hopelijk is die afspraak morgen bij de VK helemaal niet morgen. Vagans: Vervelend dat je je mannetje zoveel moet missen. Kan dan extra zwaar zijn! Hopelijk wordt het financiele gedeelte nu geregeld! Binna: Heel veel succes morgen in het ziekenhuis! Ik hoop dat het toch een beetje snel verloopt!j Verder weet ik het niet meer sorry! Mijn man moet de nacht door, ze zijn op zijn vroegst 01.00 uur klaar maar kan ook veel later worden. En hij vertelde vandaag ook even dat hij vrijdag in Amsterdam werkt, nou prima maar bij de eerste beste wee moet ie naar de auto sprinten! Vandaag ook de uitslagen gehad van de onderzoeken van schoonvader. En die waren niet goed, de uitzaaingen in de botten zijn veel erger geworden en ook de bloedwaardes zijn niet goed. Ze gaan nu bestralen maar dat is pijnbestrijding, dus om het nog wat makkelijker te maken. Ook hebben ze er goed op aangedrongen dat hij meer moet eten en drinken en als hij dat niet doet dat hij dan regelmatig opgenomen moet worden om aan te sterken. Hopelijk gaat hij het nu ook eens doen... Hij denkt zelf dat hij nog maar een paar weken heeft te gaan, en is helemaal van de kaart. Ik hoop dat ukkie snel komt en dat hem dat nog even een keer een boost geeft. Morgen trouwens weer naar de VK, ben benieuwd hoe alles ervoor staat.
Monika: Wat spannend!! zet hem op meid!! Aukje: Daar hoop ik stiekum ook op, maar vrees het ergste Denk niet dat vriendlief gelijk krijgt, maar vandaag zei hij al dat uk morgen komt, die schuift vrolijk steeds dagje door
Esmee: Fijn dat de kleine vast ligt in het bekken! En dat de controle goed was. Stefanie: Oei wat een ongelukjes, badkamer maar even vermijden. Hoe staat het met de kippetjes!
Haha Gravid je vriend heeft gelijk die blijft optimistisch, en zo kan hij op een keer zeggen dat hij gelijk had!