Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Monika: Zet m op meid!!!!! Nog ff en je hebt je wondertje in je armen!!!!

@ Hopmarjan: Suc6 met het uitlaten van je honden ;)

@ Aukje: Wat vervelend van je s-vader!!! Suc6 bij de VK morgen!

Zo, ik ga ffies een koppie thee zetten.

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Monika, zal het dan nu echt doorzetten? Ik hoop het zo voor je! Zet 'm op en dan wordt het straks genieten geblazen! Go girl!

Aukje, dat is verdrietig nieuws zeg van je schoonvader. Leven en dood liggen soms wel erg dicht bij elkaar. Sterkte!

Allemaal bedankt voor jullie visie op mijn inleiden... Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken!

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Succes Monika!!! we denken aan jullie!!!

4. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Aukje: bah, wat een naar nieuws voor je schoonvader!

Gravid: haha, zo kan ik het ook. Net als je vriend steeds de 'voorspelling' en dagje verder schuiven :D Hopelijk krijgt hij gauw gelijk!

Marjan: ik doe eigenlijk dezelfde temperatuur als op het pak staat. Die van gisteren moesten op 160 graden en dan kijk ik na 15 min hoe ze eruit zien. Maar dit zijn wel bleekscheten gebleven... Moet daar zelf dus ook nog mee gaan uitproberen. Had ze gisteravond ook vergeten in een zak te doen, dus toen ik er vanmorgen eentje proefde, wassie ook wel een beetje droog helaas... Maar ik vul ze nog met citroenpudding, dus dat scheelt hopelijk wel iets in de droogte. Morgen ga ik andere mix proberen, want deze vond ik qua smaak ook niet helemaal fijn. Echt zo'n 'kant en klaar-smaak' (was zo'n pak waar alleen water bij hoefde)

Ben net na het buddybericht naar Roelofarendsveen geraced voor het ligbedkussentje en was nog nét op tijd! Morgen lekker chillen in de tuin als het weer het toelaat! Onderweg keihard meegeblèrd met m'n oude cd van K-otic, van dat programma Starmaker 10 jaar geleden, hahaha. Kende alle teksten nog uit m'n hoofd :D

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    hahaha ja die kant-en-klare-nog-water-toevoegen-mix ken ik. Zitten wel lekkere smaakjes tussen, maar lang niet allemaal.
    Misschien dat ze daarom bij ons ook wel droog waren hoor... omdat ze niet in een zak gingen. Maar de "bakker" zou deze week nog wel even een lekker beslagje maken .... waar ik mn vingers bij af zou likken. Nou die "bakker" is al 14 jaar "bakker-af" en heeft nog maar weinig taarten/koeken gebakken de laatste jaren. Dus ben benieuwd. Ik heb die rol hier in huis overgenomen. :D

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Monika: succes meid!!!!! hoop dat t nu echt gaat doorzetten en dat je over een aantal uren jullie wondertje in je armen mag hebben.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Oh ja, ik denk trouwens niet dat ik morgenochtend voorafgaand aan ZH-bezoek nog online kom hoor... moeten er om kwart over 10 zijn en de ochtenden zijn hier meestal wat rommelig. En de oppas komt ook al om half 10-kwart voor 10 hier naar toe..... dus niet direct ongerust worden.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @monika kom op meis zet hem op je kan het. en hopelijk denk je baby ook zo

@vangas lijkt me ook erg moeilijk om alle afspraken zo te plannen.

@sanny oeii lekker meis heerlijk genieten in de tuin

@gravid voor als je morgen niet meer spreek suces en sta op je strepen bij de vk

@marjan suces met de controle

@Aukje he bah meis dat is geen fijn nieuws
    suces bij de controle

@meimama dus de oorlog kan uit breken. ik heb hier wel beschuit en boter en muisjes en kofie maar meer niet ja de standaart vooraat. er moeten toch wel bootschapen worden gedaan

nou ik heb vandaag nog maar even alle was weg gewerkt is dat teminste geen zorg. Silver haar kofer samen in gepakt die was helemaal happy (mama heeft het er moeilijker mee) en toen kwam me moeder nog even langs want die merkte vanmorgen wel dat ik me erg rot voelde. toen besproken dat we bij hun aten en na het eten Silver daar naar bed gedaan. en daarna naar huis nog even alles klaar gelegen voor me man. de slingers en de kraamzorg map om te bellen. en dan gaan we straks maar naar bed want morgen gaat de wekker want om half 7 moeten we ons melden. ben onwijs benieuw hoe het gaat. en zal jullie of zelf of via me buddy's

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Monika, spannend en zet 'm op. Denk aan je!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hé Binna: dikke knuffel voor je!!! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop voor je dat alles goed gaat "werken" en dat je morgen gewoon je eige "dikke" frutsel mag vasthouden.

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier net een emo dip gehad. Ik brak even! Lag na het douchen even op bed vanwege de auw!
    Toen kwam vriendlief met een verhaal boven en kwam bij me zitten en toen kwamen de waterlanders!
    De pijntjes en het slechte slapen zijn de boosdoener gok ik

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ hopmarjan: fijn dat je t ff meld, hoeven we ons niet meteen zorgen te maken!

@ binna: ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd!!!! suc6!

pff waar is denise nou :( Hoop zo dat ze er om leuke redenen niet is!!!

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Meimamma: *Knuffie*

14. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Binna heel veel succes morgen!!!

15. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Binna: Nogmaals heel veel succes morgen! En alvast gefelciticteerd met je verjaardag!!

Meimamma: Lekker laten gaan die waterlanders! Hopelijk voel je je morgen weer wat beter!

Sanny: Whaa ja K-otic! Wat leuk, sentiment haha. Trouwens mooie buikfoto zag ik vandaag voorbij komen.

Ik ga nog even de vaatwasser uitruimen en dan op bed... Ik heb vandaag veels te veel gedaan (ramen beneden, de badkamer, toilet, boven alles gezuigd en gestoft, beneden verdieping helemaal grondig gestoft, en gezogen en twee wasjes gedraaid) Dus ik hoop dat ik het vannacht niet bezuur.... Maar morgen is L. de hele dag weg en dan hoef ik alleen twee wasje op te ruimen en de beneden verdieping te dweilen.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vagas ik weet het niet qua denies ik kijk ieder dag op haar hyves maar daar is ze denk ik niet meer geweest
    ik maak me toch wel een beetje zorgen vindt het gek hoop dat alles goed is

17. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Binna heel veel succes morgen

Monika heel veel succes vanavond hopelijk zet het door

Mei mamma dikke knuffel

hier zittende met een heel erg bewegelijke frummie die rek en strek oefeningen doet en me in me heup kietelt

heerlijk genieten is dat toch

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Trusten ladies.... ga ook nog ff douchen en dan horizontaal met een goed boek van Tess Gerritsen.

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: Ja ik vind het ook niet fijn, maar daarom wil ik liever denken dat het door iets leuks komt snap je ;) maar maak me idd ook wel zorgen!

@ Chaartje: Heerlijkd dat je zo geniet van je kleine frummie!!

@ Hopmarjan: Weltrusten!

Meiden ik wil ff zeggen hoe bijzonder ik het vind wat een hecht cluppie we zijn, ik heb echt heel veel steun aan jullie als ik weer is een tegenslag heb gehad en ook als ik iets leuks te melden heb of weer ff lekker een foto van een van mn beesten te kunnen spammen zonder: o daar komt ze weer met dr beesten te horen ;)

Dit moeten we echt vasthouden!!!

Nu ga ik afsluiten en duik mn bedje in, morgen 13:45 Gyn, toch stiekem een beetje zenuwachtig, hoop zo dat ik bij hun onder controle mag blijven!!!

Hier flinke rugpijn dus ik ga lekker plat, jullie ook allemaal weltrusten en een hele dikke knuffel vanuit hier!

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Alvast gefeliciteerd! en heel veel succes morgen!!

Meimamma: Net wat Aukje al zei, gewoon lekker laten gaan die tranen!! Geeft helemaal niks!! *dikke knuffel*

Aukje: Jij ook al druk geweest dus.. ik net zo.. wil echt alles opgeruimd en netjes hebben nu, voor geval uk zich meld ;)

Hier net de vk even gebeld,
    zat heel relax en ontspannen op de bank, voelde ik ineens wat lopen :$
    Dus ik naar wc, was het geen dikkere afscheiding of wittig, maar gewoon water..
    Dus ik twijfele.. na aandringe van vriendlief toch vk maar gebeld, en toen moest ik heel genant 10min op de po gaan zitten wiebele en kuche en op me hand blaze om te kijke of ik dan ook vocht verloor.
    NIET DUS :( dus volgens vk haar woorden geen vruchtwater.
    *zucht*
    Maar goed, moet het even in de gaten houden, bij twijfel vanacht gewoon weer bellen, en morgen wil ze kijken hoe of wat!!!

Slaap lekker alvast meiden, kruip dr ook zo in!!

Deel Deze Pagina