Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

thanks voor de knuffies meiden.

Ik ga ook plat met een p-molletje
    Hopelijk goed nieuws van Monika morgen.

Weltrusten!!

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hup monika hup zet hem op meid.

Binna succes morgen weer ik ga morgen ook weer op controle. Dit beebje zit officieel al 2 dagen langer in de buik als Bas. We wachten en wachten.

xxx Joyce Succes you all.

3. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    echt he vagans ik heb steeds billetjes te pakken hahah te grappig

slaap lekker

4. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond allemaal,

Heb een beetje bijgelezen (nog niet goed om helemaal bij te zijn) maar zag wel wat spannende dingen!!

Monika succes!! Je kan het, zet hem op. Ik hoop morgen goed nieuws te lezen.

Binna, ik zal morgen aan je denken. Super spannend.

Marjan, succes morgenochtend.

Ik hoop dat alles goed is met Denise. Laten we hopen op snel een goed bericht.

Succes morgen bij de gyn Vagans.

Hier gaat alles goed. We zijn enorm aan het genieten van de kleine meid.
    Merk dat we alles lekker op ons gemakkie doen en eigenlijk ook heel ego op onze manier.
    Ouders, broers en zussen komen langs maar wel verspreid.
    Zo hebben wij nog lekker onze rust. Voelt echt goed. Vrienden etc komen later wel, als wij ook helemaal gewend zijn.

We maken ons klaar voor de 2e nacht. Ben benieuwd hoe die loopt. Graag hetzelfde als vorige nacht, dan gaat het helemaal goed komen.

Trusten.

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Sunnie: leuk om je updates te lezen en fijn dat het relaxed gaat!

Binna: heel veel succes morgen!

Vagans en Marjan: slaap lekker!

Meimamma: niks om je voor te schamen hoor, die tranen. Lekker laten lopen!

Geen smsjes meer van Monika gehad en ik duik nu ook m'n bedje in. Erge krampen in buik en pijn in rug. Net een heel hevige ongesteldheidzegmaar. Ben benieuwd, haha. Zal wel weer afzakken als ik in bed ga liggen, net als gisteren.

Trusten allemaal! (en sorry voor op wie ik niet gereageerd heb!)

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Marjan, Vertederend hoor dat ze je komt halen om te zingen. Veel succes morgen. Hoop dat je urine wel goed is, ben benieuwd naar de datum :p

Vagans; hoop dat er snel wat meer rust komt en dat vriendlief gewoon weer effe thuis is. Jullie hebben allebei nog effe tijd nodig om zo meteen vol energie papa en mama te zijn.

Monika; ik hoop dat je volgende bericht een samenvatting van een hopenlijk voorspoedige bevalling is!!!

Aukje; sterkte, hoop dat hij nog effe mag genieten van je kleine frummel. We hebben de kippen vanavond wer overgedragen aan de buren en ze waren er alledrie nog...scheelt al je weet dat je hoog in de boom moet zoeken als je ze kwijt bent ;) Doe je wel een beetje rustig aan!

Binna; alvast gefeliciteerd, ik denk aan je. Veel succes

Meimamma; hoop dat je lekker slaapt vannacht en dat de kwaaltjes wat minderw orden waardoor je weer effe bij kan tanken

Gravid; het lijkt echt niet door te willen zetten bij jou he :(

Sunnie; geweldig dat alles goed gaat, idd op je gemakje klinkt erg verstandig. Hoop dat jullie een goede nacht hebben.

Lilo; ik hoop dat je vannacht ook wat kan slapen en dat de kleine meid haar ritme wat vindt!

Ik maak me ook steeds meer zorgen om denise; het duurt zo lang dat ik me steeds meer zorgen maak om haar kleine frummel. Zit niet op haar hyves maar staat er ook niets bij haar krabbels?? Zo zie ik ook of er iemand bevallen is uit mijn pufclubje, de felicitaties zijn er vaak voordat diegene zelf weer wat post.

Hier vanavond toch nog effe de badkamer afgemaakt, wilde hem ook schoon hebben. gelukkig geen nieuwe verwondingen ;)
    Zo weer een heel verhaal...ga zo effe hondje doen en dan lekker naar bedje toe!! Truste meiden

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Heel veel succes morgen en alvast gefeliciteerd.

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    hi meiden

effe ego hoor ;) moet nl met 1 hand typen aangezien ik aan het voeden ben :p

hier gaat alles goed! De kleine kwam gisteren om:

10:00
    14:00
    19:00
    21:45
    23:35
    04:35

En daarna viel ze ook weer rustig in slaap! super fijn dus.
    vanaf gisteren sliep ze ook in haar ledikantje, en dit gaat superrr!
    ben nu nog aan het voeden en ga zo weer mn bedje induiken. hoop dat ze zo ook weer direct in slaapt :)
    ik spreek jullie straks weer

xxx

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ohja ze is vandaag al weer een week oud.. jee wat vliegt de tijd :D

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorge. Meiden

Qua Dennies ik chek haar Hyves iederee dag

Wil niemand voor wezen maar tromm geroffel
    Buddy nieuwssss

Monika bevalen van een zoon Gabriel
    Hij is 50 cm en 3150 gram en ze zijn in het ziekenhuis gaat goed
    (dit staat op Hyves )

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Monika en monikaman van harte gefelciteerd met jullie zoon.
    wat een super naam

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥

28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje BV

28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen BV
    29 April Binna(27) 2e kindje ziekenhuis meisje FV
    01 Mei Gravid(22) 2e kindje thuis Jongen FV
    02 Mei Sanny(34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV
    07 Mei Sunnie(27) 1e kindje thuis? meisje BV
    09 Mei Lilo(22) 1e kindje kraamhotel, meisje BV
    10 Mei Bloem(32) 2e kindje Thuis Zegt het niet BV
    11 Mei Stefanie(32) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV
    13 Mei GuusjeB(26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing BV
    13 Mei Bas1759(30) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV
    18 Mei Wish 1e kindje ziekenhuis Jongen FV
    21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen BV
    22 Mei Denise 2e kindje ziekenhuis Jongen BV
    23 Mei Chaartje(31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV

23 Mei Meimama(27) 1e kindje Ziekenhuis Meisje BV
    24 Mei Rianne(31) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) BV
    25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje BV
    26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing
    26 Mei Vagans(24) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV

Meisjes: 9
    Jongens: 5

。◕‿◕。Geboren 。◕‿◕。

21-03-11 Miniemous: (33) Sem en Lynn

13-04-11 Senna: (37 ) Dewi 2450 Gr.

20-04-11 Lillo: (37,2 ) Maelynn 3095 gr.
    24-04-11 Sunnie:(38,1 )
    Enora 50cm 3250 gr
    27-04-11 Monika:(36,3 ) Gabriël 50cm 3150 gr

♥Buddylijst♥

Marjan 28 april / Marieke 5 mei

BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei

Monika 21 mei / Sanny76 2 mei

Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april

Wish 18 mei / Vagans 26 mei

Troetelbeer 25 mei/ Gravid 1 mei

Chaartje79 23 mei / La Palma 7 mei

Lilo88 9 mei /Binna 29 april

Stefanie 11 mei / Binna 29 april

Guusje 13 mei / Troetelbeer 25 mei

Bloem 10 mei ?????
    Denise 22 mei ????

Hoeft geen buddy

Rianne

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #2753 binnabinna, 27 apr 2011
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
    goeimorgen meiden

Sorry zie nu dat de lijst niet helemaal klopt zitten smilies bij en zo maar kan hem via me tel niet veranderd dus doe het als ik weer thuis ben

zo wij zitten er klaar voor. ik heb redelijk geslapen dus dat is wel fijn. Ben nog niet echt zenuwachtig. meer zo van gaat ze doen hoe gaat het lopen en zo. (hou wel van conrole ;) )
    Jullie horen me nog wel.

voor de meiden die vandaag op contole moeten suces

en gravid en vangas spreek van uit julie gevoel en sta op je streepen

troetel hoop dat je vandaag naar huis mag.

@lillo jeetje meis een weekje al weer en wat fijn dat ze het zo goed doet.

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!!!

Monika en Monikaman van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk is de bevalling meegevallen! Geniet er maar lekker van! Dikke knuffel!

Binna van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis!!
    Hopelijk gaat het vandaag gebeuren voor je! Wel erg leuk dat het zo dicht bij je verjaardag geboren wordt!! Dikke knuffel!

Zo lekker geslapen nog van 05:30 tot 07:45. Nu effe broodje eten en wachten tot de kleine wakker is. Ze was al wat met dr handjes aan het spelen dus ze zal elk moment komen!

XXX

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Monika en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie ongetwijfeld prachtige zoon, gabriel!!!!

Binna gefeliciteerd met je verjaardag meid!

Binna ben benieuwd hoe het gat uitpakken in het zh vandaag. Ik hoop natuurlijk niet meer als positief;)

Monika al met al is het gister na die 3 cm ontsluiting dan nog wel aardig snel gegaan he?!

Lilo wat heerlijk dat je meisje het zo goed doet zeg!! En alweer een week oud, gaat snel he!

Stefanie kon je geen rust vinden met je badkamer hihihi;) Heeeeeellll herkenbaar hoor;)

Ik heb gister voor het slapen gaan 1,5 p-molletje genomen en 2 keer moeten plassen verder best lekker geslapen (gelukkig). Wel pijnlijk met draaien maar lang niet zo erg als de afgelope nachten.
    Ik zou vanmiddag met een vriendin naar de kermis gaan, maar die ga ik afbellen straks denk niet dat ik dat ga trekken. Maar ff een dagje kalm aan doen.
    Moet alleen weer stofzuigen boven!! Had alle ramen gister tegen elkaar los gezet en nu is er op de badkamer en babykamer een hele zooi bloesem naar binnen gewaaid, heel fijn! Verder heb ik mn huis gister helemaal spik en span gemaakt dus vandaag weinig omkijken na;)

16. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Monika en Monikaman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Gabriel!!

Lilo; gefeliciteerd met de eerste week van maelynn, klinkt alsof ze haar ritme al wat begint te vinden. Hoe is met jou ritme, begin je je draai al wat te vinden?

Binna; Succes!!

Meimamma; ik ga meedoen met je rustige dagje :)

Bleh volgens mij gaat mijn vinger onsteken, weken in soda ofzo werkt toch ontsmettend??

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    O,ja 38 weken!!!!!

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Sanny lekker genieten vandaag van je ligbed en kussen! Vorig jaar hebben wij er ook 1 gekocht en ik heb door het vele thuis zitten van de afgelopen weken al bijna een nieuw kussen nodig!;)

Hopmarjanneke, succes vandaag! Ben benieuwd wat ze zeggen.

Binna, Lees nu pas dat je al zo vroeg in het ziekenhuis moet zijn… succes! Denk aan je! Enne je gevoel van controle hebben over de dingen die gaan gebeuren is hier heel herkenbaar hoor!
    GEFELICITEERD met je verjaardag! Wie weet vandaag wel een heel bijzonder cadeautje!:)

Vagans, zo’n forum is ook gewoon super! Mijn man zei gisteren gelijk; heb je het al op het forum gezet? Hij is ook heel benieuwd hoe het met Denise is… echt heel leuk! Succes bij de gyn. Ik hoop dat je er kan blijven!

Gravid, helaas gisteren geen aanleiding om te gaan bevallen, maar wel fijn dat je vk zo reageert. Je wordt wel serieus genomen!

Bas succes met de controle vandaag! Hoop niet dat je nog heel lang moet wachten op je ukkie!

Sunnie wat super dat jullie zo genieten van de kraamtijd! Lekker dat het bezoek gespreid komt.

Stefanie, wat zeiden de buren van de vermissingen? Ik geloof dat ik dubbel zou hebben gelegen!:) Wel fijn dat je ze alle 3 weer terug kon bezorgen!
    Zo jij durfde wel gisteravond met je badkamer!
    Gefeliciteerd met je 38 weken! Iedere dag is er weer 1 dichter bij je kindje! Weet niet zo goed of die vinger van je in de soda kan...

Lilo, moet je toch eens zien wat een mooie voedingstijden! En dat met 1 week! Tsjonge… alweer een week oud!

Monika GEFELICTEERD met jullie zoontje! Mooie naam! Hoor je niet veel. Leuk! Wat een mooie lengte en gewicht! Geniet van jullie lieve mannetje!

Meimamma, geniet vandaag een beetje van je rust.

Hier heerlijk geslapen. Moest me om 8 uur mijn bed uitsleuren, want ja, ziekenhuis kan zich om half 9 al melden... Denk dat de stress om de groeiecho er toch wel inhakte. Hoop dat ik nu weer een beetje bijgeslapen ben. Al zit ik nu met de stress om het eventuele inleiden...:)
    Hier weer een rustig dagje. Zoals iedere dag de afgelopen 4,5 week...:(

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Stefanie gefeli met je 38 weken!
    Je kan je vinger in de soda doen ja dat ontsmet;) Of biotex als je dat hebt.
    Maar je kan ook betadine op die plek doene n dan een pleister er omheen.

Guusjew ik zal dan maar niet tegen je zeggen geniet van je rust he.... Hopelijk is alles positief in zh.

Hier is het frisjes buiten... Heerlijk!

Ik kom er net achter dat ik helemaal geen borstel en kammetje voor de kleine heb. Straks maar ff naar de hema!

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Monika: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Al met al nog best vlot gegaan volgens mij?

Binna: Gefeliciteerd en heel veel succes vandaag (volgens mij is dit de 3e keer, maar dat is alleen maar beter!)

Stefanie: Inderdaad je vinger weken in Soda, en heb je ook iets van trekzalf? Werkt ook altijd goed!

Guusje: Nog even meid! Succes vandaag.

Lilo: Alweer een week, wat gaat het snel! En ze heeft zowaar ook al een schema, en dat met BV. Knap hoor!

Sunnie: Fijn dat je zo kan genieten in de kraamweek. Goed dat jullie visite even een beetje op een laagpitje houden. Komt allemaal nog wel, eerste even genieten van je kersverse meid!

Meimamma: Goed dat je je vriendin hebt afgebeld, geniet van je rustdagje! Vervelend he die blaadjes, hier ook elke keer. Maar ik wil ook lekker luchten dus ja...

Troetel: Ben benieuwd hoe het bij jullie is!

Gravid en Vagans: Succes vandaag bij de controles!

Hier weer een bagger nacht... 1 troost: er kunnen nog slechts 14 volgen met de baby in de buik :cool:.
    Vanmiddag weer naar de VK, ben benieuwd hoe snel ik dit keer weer buiten sta. Al wil ik dit keer wel even vragen wat precies het beleid is bij overtijd gaan. Daar heb ik tot nog toe niet over na willen denken, maar nu kom ik er denk ik niet meer onderuit....

Deel Deze Pagina