Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    @Stefanis: ik heb altijd geleerd dat soda de wond "dichtdrukt" en dat je beter kunt weken met Biotex Groen (die van de handwas) Jajaja ervaring met een papa die een periode lang veel wondjes/ontstekingen aan zn handen had... errug lastig wanneer je slager bent :(

Monika & Monikaman: gefeliciteerd met jullie mooie menneke Gabriël!!!! Ga lekker genieten

Zo wij gaan met een half uurtje richting ziekenhuis, maar zag op de hyves het bericht van Monika.... dus kon het niet laten even online te komen.

Binna: gefeliciteerd met je verjaardag en succes vandaag!!!!

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    #2762 Wortel, 27 apr 2011
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
    Gelijk heb je Aukje! Even vragen hoe het allemaal precies in zijn werk gaat mocht de kleine er echt niet voor die tijd uit willen. Gelukkig bekijk je het ondanks alles nog positief. Binnen 14 dagen is het achter de rug.:) Succes!

3. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hihi ben ik nu Gravid?

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hè meiden

Even een teken van Leven
    Het inbrengen van de Balon lukte niet dus nu hebben ze gel in gebracht en daar merk ik wel iets van maar nog niet heel veel of dat ik moet puffen. Ze kunnen qua dat ook echt niks voor spellen kan snel kan lang duren tis af wachten

Bedankt voor de felicitaties

@aukje jaa meis bijna 40 weken wel gek denk langer zwanger te zijn als bij de eerst

@Stefanie oei meis doe je wel voorzichtig en wel goed in de gaten houden ontsteking er bij is ook niet fijn

@Guusje meis probeer je niet te druk te maken over de inleiding het is qua in leiden alleen al kijken wat het doet wat er gebeurd en hoe alles reageerd dus erg op je af laten komen ( best moeilijk )

@Gravid hoest met jou en met troetel ???

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @meimamma: wat heerlijk dat je je huisje weer aan kant hebt!! idd alweer een week oud .. de tijd vliegt!

@stefanie: met mijn ritme gaat het ook al veel beter! begin nu een beetje te wennen aan minder slapen ;) gefeliciteerd met je 38 weken!!!

@guusje: wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt! niet stressen meissie! alles komt goed!

@ aukje: wat balen dat je een baggernacht had! hopelijk slaap je aankomende nacht beter! morgen ben je uitgerekend meid :D ben benieuwd hoe het beleid bij jullie is met het overtijd gaan

Onze kleine heeft weer lekker geslapen. heb haar net gebadderd en nu nog een voeding.

vandaag gaan mn hechtingen eruit .. hoop dat het geen pijn doet ;)

en mn bed mag weer omlaag :D kan ik lekker weer naast mn mannetje liggen.
    gelukkig heeft mn bed maar 2 weken omhoog gestaan!

ga zo ook even naar het dorp om een avant borstkolf te halen. Zou het zo super vinden als mn vriend ook een voeding kan geven :)

xxx

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!!

Monika:Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van kleine Gabriel!!!

@Binna:Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en succes in het ZH!!

@Marjan:Succes in het ZH!!

Hier redelijk geslapen!! Vanmiddag om 16.15 weer voor controle naar het ZH...hoop dat ze me weer laten gaan;) Vandaag maar beetje rustig aan doen anders is mn bloeddruk zeker weten hoog!

7. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Goedemorgen dames..

Lig nog in me nest maarf was zo benieuwd naar Monika en ja hoor tot me vreugd!!! Gefeliciteerd Monika en man met Gabriel!!

Lilo wow je meissie alweer 1 week gefeliciteerd

Binna veel succes!!!

Ik las ook dat er vandaag iemand 38 w wass ook gefeliciteerd!!

Hopelijk hebben jullie een mooie dag vandaag
    En ik ook ben ook weer vandaag 36 weken whooohoooo
    Nog een weekje voor ik weer gek mag doen met de wii :d

Toedels en knuffels

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Had je alleen jouw kant van het bed omhoog lilo?

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Aukje... jij Gravid????;):):):):):):):) Sorry! Heb het aangepast!
    Ik ben echt een muts in het onthouden van namen... haal altijd alles door elkaar. Trek het je dus maar niet aan. Hoort een beetje bij mij:cool::)

10. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Guusje, fantastisch 5 pond al! Dochter van de buren had net zoiets, laatste 3 weken was het kindje ineens ook flink gaan groeien. Ze mag nu wel weer thuis bevallen als ze wil!
    @Gravid, zet het door?
    @ boodschappen, nog niets in het voor gehaald. Mag vriendlief gewoon halen als het zover is.
    @ Hopmarjan, spannend vanochtend in het ziekenhuis, succes!
    Ik doe cupcakes op 160 graden ongeveer 20 minuten.
    @ Monika, you go girl! Wow, je zoon is al geboren!!! Van harte gefeliciteerd!
    @ Aukje, dat is een tegenvaller bij je schoonvader. Jammer dat hij het al wil opgeven. Een kleinkind zou idd wellicht een boost kunnen geven.
    Succes bij de VK
    @Binna, heel veel sterkte/succes vandaag!
    Gelukkig ging Silver met een goed humeur logeren!!!
    Enne van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Oh, die gel heb ik bij mijn zoon gehad, kreeg er eerst krampen van en daarna binnen 6 uren na inbrengen bevallen!!! Ging bij mij als een trein!;)
    @ Meimama, dan wordt het allemaal even te veel hè, maakt toch niet uit, even lekker laten gaan. Vandaag al weer wat beter?
    Dat bloesem hier ook last van, niet eens onze eigen boom!
    @ Sunnie, fijn dat alles zo relaxt kan! Hoop dat de 2e nacht ook goed is gegaan!
    @ Lilo wat een mooi schema! Begint nu lekker te lopen hè! Een week alweer, voordat je het weet loopt ze al rond, hihi!
    @ stefanie, soda wil idd wel werken ja, of groene biotex. Doe je vandaag wat rustiger aan?!
    Gefeliciteerd met de 38 weken!
    @ Chaartje, gefeliciteerd met je 36 weken! De WII komt er aan!
    Ik zal om kwart voor 11 naar VK, met mijn urine, ben benieuwd.
    Vriendlief heeft de kleine weggebracht vanochtend. Hoefde ik gelukkig niet door de regen.
    Nu is het droog dus kan ik zelf op de fiets naar VK en dan nog even naar kruidvat.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Monika en Monikaman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Gabriel. Mooi gewicht voor 36 weekjes. Nu lekker genieten en laat je maar lekker verwennen.

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Trouwens meiden ff vraagje of iemand van jullie dat weet.Ik las ergens op internet dat een baby de laatste 2 weken vd zwangerschap amper meer in gewicht bijkomt.Is dit echt zo??? Ik had altijd een beebje die iets voor lag op schema maar vorige week was ie 2650 gram...vind ik dan niet echt groot als ie de laatste week amper meer zou aankomen;)

13. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Binna, gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk gaat de gel z'n werk doen en duurt het allemaal niet zo lang meer!!

Monika+Monikaman nog maar een keertje gefeliciteerd!! (hihi 3e x) Bedankt trouwens Binna, dat je het nieuws al van hyves geplukt had. Ik was een langslaper vandaag...
    Meimama had het al in het andere topic gezegd, dus iedereen is gelukkig op de hoogte!

Lilo: wat fijn dat jullie lekker in je ritme aan het komen zijn!

Stefanie: gelukkig geen nieuwe ongelukken in de badkamer. Ik doe altijd groene biotex om in te weken. Werkt supergoed.

Aukje: oeh, bijna 40 weken! Ik denk ook na elke rottige nacht: ach, ze laten me hoogstwaarschijnlijk niet langer dan 14 dagen over tijd lopen (hoop ik tenminste) dus op uiterlijk 16 mei moet het gaan gebeuren, hihi. Maar dat klinkt natuurlijk wel veeeeel verder weg dan 2 mei!

Troetel en Gravid? Eén van jullie online met updates?
    Denise??

Bloem: succes bij de VK, hopelijk is je urine goed.

Guusje: rustig aan vandaag. Ga ik ook proberen :)

Vagans: al wakker??

Meimamma: kermis slenteren is misschien niet zo'n goed idee nee. hihi

Zo, dat was wat ik nog wist... ben dus net wakker en nog niet zo heel helder. Wel aardig geslapen. In één ruk van 24.00-7.00 uur! Toen moest ik pas plassen en merkte ik ook dat m'n bekken weer zeer deed. Daarna nog wel ingedommeld gelukkig, maar daarnet toch maar uit bed gegaan, want ik had DORST! Gisteren te weinig gedronken (kzit meteen weer verstopt... grrr... dan voelt het allemaal nóg voller aan daarbinnen, bleh) Maar nu al 2 glazen lauw water op en vruchtensap en een activiaatje, dus hoop dat dat een beetje helpt... straks maar weer peren halen, die zijn op)

Om 12.30 moet ik bij de bekkenknakker zijn. Verder gewoon chillen in huis met vriend die op woensdag altijd vrij heeft :D oh ja en vanaaf weer eens zwemmen!

Tot later!

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Binna, die gel lijkt mij ook wel wat. Stond ook over geschreven in het boekje dat ik heb gekregen, maar nog niemand in het ziekenhuis heb ik daarover gehoord. Het verhaal van Bloem geeft hoop! Ik hoop dat je inmiddels meer voelt en dat je vandaag mag bevallen!

Het niet zo zeer dat ik enorm tegen het inleiden opzie, maar wel tegen de onzekerheid van wanneer...

Pfff verpleegster is nog altijd niet geweest. Er waren nu 3 patiënten begreep ik, dus ik zal wel weer aan het eind van de morgen gepropt zijn.

Wie had er vanmorgen regen?!:$ Wil ik ook!!!! En ik wil shoppen! Lekker door het Kruidvat slenteren, wandelen in de zon... heerlijk!

Wish, als je wilt dat je baby aankomt moet je rust, heel veel rust nemen! De mijne heeft daardoor echt een groeispurt gemaakt! Zeker in de laatste weken komen ze aan. Ik hoor steeds dat ze dan vetjes gaan kweken.:)

15. Gravid

Gravid Niet meer actief

Monika & Monikaman: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Gabriel!

Binna: Gefeliciteerd met je verjaardag!! En nogmaals succes vandaag!

Wish: Ze zeggen inderdaad dat de baby de laatste 2 a 3 weekjes bijna niet meer aankom.
    Onze kleine schatte ze vorige week al op 7pond, dus van mij hoef hij ook nie meer aan te komen ;)

Bloem: Nee helaas, vanacht wel krampen gehad.. maar zet nog steeds niet door.
    Succes bij de vk!

Chaartje: Gefeliciteerd met je 36 weken!!

Lilo: Wat fijn dat alles goed gaat! En alweer 1 week, gaat hard he ;)

Wish: Jij ook succes bij de vk vanmiddag!

Binna: Ja nog steeds hetzelfde liedje hier :( Bij Troetel gaan ze vandaag kijken of de uitslagen goed zijn, zo ja dan gaat de gyn kijken wat er verder gaat gebeuren.. Hoop voor dr dat ze lekker naar huis mag.

Hopmarjanneke: Succes in het zkh!

Aukje: Succes bij de vk, en inderdaad..jij alweer op de 40 weken.. je heb de 9 maanden er officieel alweer op zitten ;)

Stefanie: Gefeliciteerd met je 38 weken!!

Guusje: Ja baalde er gister avond echt van.. maar goed, vk nu wel gezegd dat ze gaat kijken, dus ben ik wel blij mee!!

Goeiemorgen meiden!!

Hier ook een bagger nacht!!
    Had heel braaf het zeiltje weer op bed gelegd, maar jemig.. wat zweet en plakt dat.. en slaapt voor geen meter :(
    Daarbij steeds krampen vanacht.. dus bijna geen oog dicht gedaan.
    Nu nog steeds krampen en harde buiken, dus ben blij dat ik om 13.00u naar de vk kan.. en ze heeft gezegd dat ze wou kijke.. dus daar ga ik haar echt nog wel even aan herrinneren ;)
    Vanmiddag komt er iemand langs van netwerk folders..even wat info vertellen enzo. heb vanaf week 19 een folder wijkje.. gewoon in me eigen wijk.. elke dinsdag ff 2 uurtjes folders lopen.
    Extra zakcentje ;) en heerlijk straks met het warme weer, kleine mee.. en lekker lopen!
    Vriendlief helpt me ook mee, hij ene helft van de wijk, ik andere helft.. dus ach.. zoveel werk is het niet, prima te doen :)
    En verder vandaag rustig dagje!! (saaaaai...zit alleen maar te wachte en te wachte, zowat niks te doen meer :(;))

Fijne dag meiden!

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Nog meer rust Guusje??Dan moet ik in mn bed blijven liggen;)

17. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Guusje, hier is er regen. Moet ik zo doorheen fietsen! Nouja, eigenlijk wel verfrissend.
    @ Gravid, jammer hoor!

Ik zal maar eens gaan, moet nog me spullen in een tas doen, die ik nog moet zoeken, enzovoort...

18. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Monika, je maakt het rijtje wat blauwer met de komst van Gabriel! GEFELICITEERD!
    Geen mini voor 36 weken ;)

Binna, gefeliciteerd meid!

Stephanie, hier ook al weken een ontstoken vinger, mijn nagel is zelfs los gekomen :)
    Ik week in soda, mijn man zei waspoeder maar dat doe ik niet hoor!

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Yep! En alleen eruit om te wassen en te plassen!:p De slogan van het ziekenhuis.....:x

Ik ben het zat! Steeds dat wachten op die verpleegsters, de ene arts zegt dit, de andere dat. Iedereen zegt 'genieten nu het nog kan'. Nou ik ben het eigenlijk ineens heel erg zat! Voel me net een jojo. We zeggen dit, we zeggen dat, we zeggen halen, we zeggen niks. Bleh!:(
    Ik kijk gewoon bijna uit naar gebroken nachten....:)

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Iedereen veel succes met alle Vk en ziekenhuisafspraken. Mijn gyn zit nog steed sop schema van elke 2 wk, heb er naar gevraagd maar mee vinden ze niet nodig...hoop dat een eventuele volgende zwangerschap bij de vk kan. Dit is allemaal zo klinisch maar we zullen vrijdag wel zien.

Biotex kan dus ook, volgens mij heb ik dat nog wel bij het vakantiespul liggen. Ik had er gisteren al betadine op gedaan maar vanmorgen zxag het er toch niet lekker uit.

De buren moesten wel lachen van mijn kippen avontuur maar die weten dat hun kippen graag hoog zitten...ze hadden het mij alleen ook wel mogen vertellen :)

Zal zo nog effe wasje doen. Tot straks!!

Deel Deze Pagina