Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hihi oke. Ja die van mij moppert af en toe dat het lijkt alsof ik wel elke dag zin heb.. Oepsie;):D

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    hahah troetel :p

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Erg he?:p en zo'n laag libido heeft ie niet, mja..

Ik plaag m ook met : nu moet je je kans grijpen, t mag nog puur natuur. Straks moet je je boterhamzakjes meenemen;):)

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    ja maar na de bevalling kan het een poos helemaal niet he...je vloeit toch nog een tijd enzo en dan nog het herstellen van alles

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Babydate: Lijkt me gezellig!
    Ik denk ook dat Binna de eerste is hier. Misschien nog wel voor de geplande keizersnedes
    Sex: Hier ook naar een minimum gedaald. Ik heb er ook niet veel zin meer in. Mn vriend wel wat meer, dus ik voel me ook vaak best schuldig.
    Voordat ik zwanger was was het bijna dagelijks en nu is het misschien 1x in de week.
    Hier ook meer last van droogte. Ik hoop dat ons sexleven wel wat meer op de rit komt na de bevalling enzo.

Ik kreeg vanmiddag een heel lief smsje van vriendlief waarin ie afsloot met... een dikke kus en ik hou heel veel van jullie! Tranen trekker;) Ik vond het zooo lief!

Hier laatste dagen nogal aan het bounty snaaien! Heerlijk. Ik heb een zak minis gekocht gister maar de bodem is al in zicht, foei!

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Die van mij zie ik weleens moederloos kijken als ik tegen m zeg dat je na de bevalling toch zeker wel 6 weken niet zal kunnen sexen.... ;)

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meimamma: Oei.. lief smsje :) altijd leuk he!!
    En die van mij moppert nog heel nie of wat.. as ik sex wil moet ik um zelf aanhale haha.. denk dat hij ook nie goed meer durft :p
    Ach, na bevalling komt alles hopelijk weer op normaal niveau zoals het altijd was :D
    Enne.. bounty's hmmm... ben zelf ook zo gek op Nuts en Snicker
    Hou op Hou op hahaha :D

Dacht hier alles beetje opgeruimd te hebbe..
    Wil vriendlief alweer de kasten anders hebben.. dus conclussie: weer 1 grote puin hoop hiero :( (mannen nesteldrang ofzo?????)
    Gelukkig ben ik boven bijna klaar, dus toch nog iets netjes hier.. en baby kamer natuurlijk..
    hoop dat vant weekend woonkamer en keuken ook weer netjes zijn.. hou nie van die bende.. nu al helemaal nie ;)

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou hier ook totaal geen moeite wat sex betreft! Ja het missionarisstandje is de ene keer prima, maar de andere keer zit mijn buik toch in de weg en gaat het pijn doen, maar dan doen we gewoon ander standje. Eigenlijk is de hoeveelheid keer hier hetzelfde gebleven als voor die tijd en dat is een gemiddelde van 1 x per dag zeg maar. Vriendlief noemt me niet voor niks nymfomaan hahaha!!!

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

SUnnyQ nog 1x per dag!!!!!! wauw!!!
    Ik heb de puf niet meer;)
    Voor mn zwangerschap was het hier ook gewoon dagelijks, maar nu zou ik niet wetenw aar ik de energie vandaan moet halen;)

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Oooh meimamma lekker een bounty :D

@ sex: Nee na de bevalling zal het niet zo snel gaan inderdaad .. gelukkig heeft mn vriend er geen problemen mee en snapt hij het volkomen. Maar voel me toch wel schuldig hoor

Oooooooohhhh snickersss die wil ik NU!

Wow SQ 1x per dag :D wat een libido zeg hahaha

Wij hadden voor de zwangerschap zn 1 a 2 keer hooguit sex in de week. NU is het alweer 3 weken geleden ..

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    tjah ik moet er wel bij zeggen dat het hier ook wel eens er bij inschiet als we beide geen puf meer hebben, maar vaak wordt het dan de volgende dag in gehaald door het 2 keer te doen dus dan blij het gemiddelde nog steeds op 1x pr dag hahaha! Ik denk dat het een verslavind is hihihihihihihihihi

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Pff sq waar haal je de energie vandaan...

sex, ik krijg er idd harde buik van en na afloop heb ik een zere rug, zo erg dat ik de dag erna bijna niks gedaan krijg.

Voor de zwangerschap was het ook niet iedere dag, maar zeker 4 a 5x per week ;)

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: Hier wilde vriendlief het al niet meer toen ik net zwanger was :( En hier ook een dip dagje hoor, maja en de zwangerschap speelt mee en mn voet natuurlijk...

@ wish: zelfs die diensten zijn hier niet aan de orde, hij kijkt gewoon totaal niet meer naar me. En dat terwijl die altijd riep dat zwangere vrouwen op hun mooist zijn... nou ik ben dan zeker de uitzondering...

@ Troetel: WHAHAHAH boterhamzakjes :p

@ meimamma: ah, das wel lief!

@ SQ: Ben jaloers op je! zo was het voorheen bij ons ook... en nu NIKS *boehoe*

@ Lilo: och 3 weekjes maar... probeer is 26 weken!!! *zucht*

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Soms zoekt mijn vriend weleens "toenadering" maar dan wimpel ik me gewoon af. Soms niet heel taktisch. Maar ik heb er echt niet altijd de puf meer voor. Daarom echr R.E.S.P.E.C.T voor jou SQ!

15. Gravid

Gravid Niet meer actief

Sunny: 1x per dag, pfff waar haal je de energie vandaan.. mag hier blij zijn ast 1x in 4 weke gebeurd :p
    Gewoon niks geen puf meer..

Troetel: Aangezien vriendlief nu loopt te mauwen dat hij geen condooms wil, zal ik hem de tip van je boterhamzakjes eens geven.. :p
    En hier momenteel ook dipdag.. vriendlief heeft verdorie serieus heel de woonkamer en keuken overhoop gehaald :x
    * diepe zucht * en uiteraard moet hij over uur weg.. dus zitten met andere woorden morgen nog in de zooi.. en ik weet zker dat als ik er vanavond/morgen nie achteraan ga, dat we dr zaterdag nog in zitten.
    Zo gaat dat namelijk altijd met vriendlief, begint ergens an, en maak het nie af.
    Bleh, leuk hoor.. nesteldrang, en alles netjes willen hebben.
    kan die zooi momenteel niet meer aanzien :(

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Anticonceptie na bevalling: Meiden wie van jullie heeft hier al over nagedacht?

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Anticonceptie: Nou ik heb zo iets van je gaat maar lkkr condooms om doen.. ;) (vriendin heeft zoontje van 3 maand, en alweer zwanger.. wil graag brusje voor deze uk in toekomst, maar nie zo snel as zij ast ff kan :):))
    Wil namelijk niet aan de pil, aangezien ik dr allemaal horror verhalen over hoor, of te wel, allemaal lichamelijke klachten..
    En daar zit ik nie op te wachten.
    Maar vriendlief loop nu dus te mauwen dat hij dat echt nie wil, met andere woorden.. ik zal aan de pil moeten.
    maar ik ben zo iemand die zo iets heeft van waarom moet altijd de vrouw er voor zorge.. waarom de vrouw altijd aan de anticonceptie,.. waarom de man niet.
    Dus as we toch op het sex onderwerp zitten, waarschijnlijk hebben we dat na de bevalling nooit meer ;) hahaha.
    Dus dan toch Troetel dr tip maar aan hem geven, boterhamzakjes.. misschien dat hij dat wel wil, en anders heb ik nog wel een wolle sok :cool:

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    heb dit tuniekje net nog besteld. Misschien dat ze het al aan kan tijdens de geboorte. Neem het iig wel mee voor de zekerheid :D oooh als ik die super kleine uber qute kleertjes zie dan kan ik al helemaal niet meer wachten :p

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Oh die is erg leuk Lilo!! Super schattig!!

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    He meiden

zo he ik gaat even op bed liggen. en waar gaat het hier over Sex ttttt dames dames ;)

@lillo ooeii schatiiggg

na de bevaling gaan we maar eens kijken wat te doen qua anticosepetie. al die hormonen ben ik eigelijk wel zat.

Deel Deze Pagina