Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Monika Van Harte met de geboorte van jullie zoon!!!!!!
    Geniet er lekker van!!!! :D

@ Chaartje: Ik pak ook steeds billetjes van hoor ;)

@ Sunnie: Wat fijn dat jullie zo lekker aan het genieten zijn!!! En je doet het helemaal goed hoor als je deze dagen even alles lekker ego op je eigen mannier doet!!! Dat gaat hier straks net zo!

@ Lilo: wat fijn dat het goed gaat met voeden! die tijden zijn nog wel bij te houden ;) en suc6 met het verwijderen van de hechtingen!

@ Binna: Van harte Gefeliciteerd! en suc6! Spannenddddd!

@ meimamma: Lekker rustig aan doen vandaag!

@ Stefanie: Ja in soda doen is goed alleen weet ik niet of het daarvoor al teveel is dichtgetrokken... Feli met je 38 weken!

@ GuusjeB: Haha mijn vriend heeft het ook altijd over het forum haha echt zo van: o dat staat zeker op het forum of O dat is zeker een van de meiden van het forum ;) hihi zelfs mn ouders krijgen netjes iedere keer een update als er een babytje is, mn moeder vind het heerlijk die baby plaatjes ;)

@ Aukje: zo kan je het ook bekijken van die nachten haha! Suc6 bij de VK!

@ Hopmarjan: suc6!

@ wish: suc6 vanmiddag!

@ Sanny: suc6 bij de Bekkenknakker hihi en veel plezier vanaaf met zwemmen!

@ gravid: ben super benieuwd of ze nou echt wat gaan doen!!! Op je strepen staan he meissie! dit is ook niet leuk steeds die pijn!!! Suc6!

* Geboortekaartjes: Alle geboorte kaartjes van de kersverse mama's al verstuurd? ben zo benieuwd hoe ze er uit zien!!!

Goedemorgen meiden!
    Hier amper geslapen! :( elke keer dat ik me omdraaide werdt ik wakker omdat het zeer deed (en ik draai nogal veel) mn neus wilde niet open, moest niezene n door mn mond ademen en nu heb ik nog zon rottig kriebbel hoestje ook Grrrr :x

Vriendlief is thuis en komt me rond 1e ophalen en dan gaan we naar de Gyn, ben benieuwd!

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Vind die uitspraak zo vreemd he Guusje...geniet ervan nu het nog kan. Pffffff alsof we straks niet genieten...tuurlijk zal druk worden maar genieten zullen we he!!!! En op dit moment vind ik er ook weinig te genieten aan.Kan amper meer wat...om de haverklap naar dat ZH kleppen;)

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wish, wat fijn om te lezen dat jij het ook zo ervaart. Tuusrlijk geniet ik nu ook wel, maar ik wil gewoon weer mijn leven terug. Zelf bepalen wat ik doe enzo...

Binna hoe is het? Zet het al door?

Geboortjekaartjes ja! Daar ben ik ook onwijs benieuwd naar! Showen ladies!!!!

Hier gisteren besloten dat we een tekst hebben voor op het kaartje. We hadden er al 1 echt wel een mooie, maar die wordt zo vaak gebruikt... ben ik niet echt van, maar vond het ook niet heel boeiend ofzo. Nu hebben we er 1 die je niet vaak tegenkomt en die ook erg mooi is. Nu alleen nog even weten wat we krijgen; een meisje of een jongetje...
    We grappig; sommige mensen zeggen: "Weten jullie nog niet wat jullie krijgen na al die echo's?!"

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ojaaa dat is ook zo...tis nog een verrassing voor jullie he? helemaal spannend dan! Ook geen vermoeden gezien op de echo's?

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

oja, vriendlief heeft zich gisteren voor de 2e x BIJNA versproken met de naam. Gelukkig had niemand het door!!! pfff

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Zeiltje op bed.....
    Hoe maak je je bed op met dat zeiltje eigenlijk?
    Molton, hoeslaken en dan zeiltje?
    Zeiltje, molton en dan hoeslaken?
    Of...
    Molton, zeiltje en dan hoeslaken?
    Ik zou al gauw voor optie 2 gaan.... Lijkt mij het minst te zweten maar ja kan maar zo dat ik er naast zit??

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Meimamma, wij hebben een speciaal hoeslaken wat geen water doorlaat en die heb ik direct over het matras. Daarover een dunne topper, molton en hoeslaken. merk er niets van. De rest kan toch in de was en het gaat erom dat je matras beschermt is.

Geboortekaartje; wil jullie wel laten zien welke we uitgekozen hebben (via de site) maar het concept in PDF is geheim want daar staat de naam op ;) Wij hebben de bovenste alleen de lay-out is wat anders omdat we links een gedichtje hebben en de datum, tijd e.d. onder haar naam staan. O, ja en zonder de katten want dan had onze hond er ook bij gemoeten en dat werd maatwerk en we hebben niet eens gevraagd hoe duur dat was :)

Geboortekaartjes - Gribbeltje.nl - Geboortekaartjes op maat

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Maakt niet zoveel uit meimamma maar ik zou zeiltje molton hoeslaken doen.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

molton, zeiltje, hoeslaken is het hier.

Pff vriendlief belde net, is ZIJN telefoon ook afgesloten is. heeft die *piep* zn rekeningen niet betaald... en ik wist hier niks van!!!:x

Zn baas heeft nog geen geld over gemaakt (had de 25ste binnen moeten zijn) dus hij belt krijgt die te horen: waarom heb je het laminaat niet gelegd (hadden ze door drukte geen tijd voor) WAT HEEFT DAT ER NOU MEE TE MAKEN???:( dus dat ging die nu eerst doen...:$

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    jeetje Vagans wat balen; hij moet nu toch goed bereikbaar zijn. En wat is dat met die baas. Je vriend werkt nu toch zelfs extra en dan het geld niet overmaken, echt belachelijk!

11. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ stefanie, lekker vrolijk kaartje zeg!
    Wij hebben er een helemaal op maat gemaakt bij babycards. Kan ik pas laten zien als de beeb er is. Past helemaal bij de naam!

@ zeiltje, hier ook waterdichte molton er eerst op daarna molton en hoeslaken. Geen last van!

Net goedgekeurd door VK, Urine was schoon, moet nu wel iedere keer meenemen.
    bloeddruk 120/75, is goed voor dit stadium. Nog steeds veel vruchtwater, beeb heeft nog alle ruimte daardoor. Kindje wordt geschat op 7/7,5 pond, iets zwaarder dan mijn zoon.

Pfoeh, gelukkig nog geen ziekenhuis voor mij! Al durf ik dat niet te hard te roepen (gezien er met Vagans gebeurde).

12. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ vagans, wat balen zeg! Kan je vriend niet tijdelijk zo'n prepaid ding nemen?
    En die baas, lekkere vent zeg!

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hier was het salaris ook later...komt door de paasdagen he dan doen de banken ook niks.

@Bloem:gelukkig dat alles goed was!! 7,5 pond is geen kleintje!!

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Binna:Hoe was het in het zh??

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Stefanie: leuk kaartje!

@ Bloem: haha ja je moet het niet te hard roepen nee ;)

@ Wish: als zn baas het gister over had gemaakt was er niks aan de hand maar dat heeft die dus gewoon niet gedaan en nu doet hij het niet voordat het laminaat ligt (hoe belachelijk)

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Hier gaat het. Heb wel weeën die ik weg moet zuchten en soms erg lang duren

Tip voor het zeiltje

Molton zeiltje badhandoek en dan matrashoes zeg maar dan kraakt en zweet het minder

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dank jullie wel voor alle felicitaties.

Hier nog aan het bijkomen. Gabriel ligt op dit moment nog aan een infuus met glucose, omdat deze te laag was ivm vroeggeboorte. Over een paar daagjes lekker naar huis.
    Ik heb ook een paar hechtingen omdat ik een klein scheurtje had, maar verder alles ok met mij.

Vertel jullie later nog wel het hele verhaal, maar laat nu alles even over me heen komen.

@Binna dank je wel voor het neerzetten. Hij is alleen geboren met 36w4d ;)

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Monika gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Lekker herstellen nu en genieten van jullie wonder!

19. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Monika: leuk dat je even wat laat horen! Nogmaals gefelicteerd!

Ik heb hier ook zeiltje op de matras vast getapt met leukosilk, en dan badhandoeken eroverheen en dan molton, hoeslaken. Bij mij kraakt het nagenoeg niet en blijft goed liggen zo.

Zo even plat daarna even uitgebreid douchen en naar de VK!

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Oh Binna: Klinkt alsof de gel wel aanslaat! Hopelijk gaat het een beetje snel! Succes meid!

Deel Deze Pagina