Wish, wij hebben ook nog niks 'verdachts' gezien op de echo's. Het is echt een verrassing. En we vinden het super de super leuk!!! Stefanie, wat een leuk en vrolijk kaartje! Bloem, inderdaad afkloppen dat je nog niet naar het ziekenhuis hoeft! Fijn dat alles verder goed is. Vagans, wat is dat voor een rare baas?! Heb met je te doen. Steeds maar van die gekke dingen die op je pad komen... knuffel! Binna, het werkt dus! Hoop dat je snel je kindje in je armen mag houden! Lig je nu al aan het infuus? Monika, leuk om te lezen dat het jullie goed gaat. Hoop inderdaad dat je kleine man snel zijn glucose kan regelen en jullie lekker naar huis kunnen om daar verder te genieten! Ego, verpleegkundige is net weer weg... bloeddruk 145/90, urine uitslag had ze niet en ctg was weer goed. Maaarrrrrr...... zij vertelde me dat als ik morgen al een rijpe baarmoedermond heb, ze vrijdag weeënopwekkers met het infuus kunnen geven en dan heb ik vrijdag gewoon mijn kindje in mijn armen! WHAAAAA! Dat is overmorgen al!!!!! Nu is morgen helemaal spannend! Stond trouwens al wel in mijn dossier dat ik niet op Koninginnedag ingeleid wil worden!
Goedemiddag meiden,   Dit is wat ik onthouden heb:   @Aukje, sterkte de komende tijd met je schoonvader. Hopenlijk krijgt hij inderdaad nog een opleving zodra de kleine er is en motivatie om toch goed te blijven eten en drinken. Ziet er naar uit dat je toch echt een meimamma gaat worden.... Nou je hebt nog 3,5 dag om een aprilmamma te worden!!   @Monika en man van harte gefeliciteerd met jullie ZOON GABRIEL!! Mooi gewicht voor dat termijn zeg!! Netjes hoor!!   @Meimamma gooi het er maar lekker uit hoor die hormonen... dat kan zo opluchten!!! fijn dat je toch wel redelijk goed geslapen hebt vannacht!   @Denise, meid ik hoop echt dat alles goed gaat en dat je gewoon niet de kans of geen tijd hebt om op het forum te komen. We maken ons wel zorgen om jullie!!!   @troetel meid ik hoop dat je snel weer naar huis mag en dat de uitslagen goed zijn! Thuis zit je toch het lekkerste!   @Stefanie, lekker vrolijk kaartje hoor! En kleurrijk!   @zeiltje... hier niet hoor, mij te warm op bed en het maakt zo'n lawaai. Ik neem de gok en het risico gewoon!!   @Salaris, Ik had mijn salaris gisteren keurig op mijn rekening. De 26e dus! Nou dat vind ik niet laat ofzo....   @Binna, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren er bij! En hopenlijk snel ook een mooi kado er bij!! Mijn moeder is 2 dagen voor mij jarig dus die kreeg ook nog een mooi kado 2 dagen na haar verjaardag. Kan bij jou dus ook zo zijn! Succes in ieder geval!!!   @guusje, zo dan komt het ineens wel heel dichtbij!!! Spannend hoor!!!   @De rest... sorry ben het alweer kwijt. Dikke knuffel voor jullie in ieder geval!!   @Hier gaat alles prima. Vriendlief heb ik gisteren aan het stofzuigen gezet. Hij zat als een zombie op de bank en vroeg zich af waarom hij niet lekker kon zitten. HEb hem 2 pcm in de strot geduwd en gezegd dat hij wel even helpen kon met het huishouden. Beweging is namelijk beter bij een fikse kater dan een beetje op de bank hangen!!! Nou hij heeft ookkeurig geholpen en zei later dat die pcm wel werken.... Nou gelukkig maar. Ik heb wel gezegd dat dit de laatste keer was dat hij bier en beerenburg achter elkaar ging drinken en zodra ik 38 weken ben moet hij er helemaal om denken.... Nou dat zal hij ook keurig doen. Aanpakken die mannen!!! Liefs
@Guusje nee nog geen invus omdat me baarmoedermond nog niet rijp is Bij Silver meteen aan het invus en vliezen gebroké. Toen wel zelfde dag is Silver geboren Nu moet eerst me baarmoeder mond rijp worden open gaan staan
♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥ 28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje BV 28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen BV 29 April Binna(27) 2e kindje ziekenhuis meisje FV 01 Mei Gravid(22) 2e kindje thuis Jongen FV 02 Mei Sanny(34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV 07 Mei Sunnie(27) 1e kindje thuis? meisje BV 09 Mei Lilo(22) 1e kindje kraamhotel, meisje BV 10 Mei Bloem(32) 2e kindje Thuis Zegt het niet BV 11 Mei Stefanie(32) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV 13 Mei GuusjeB(26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing BV 13 Mei Bas1759(30) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV 18 Mei Wish 1e kindje ziekenhuis Jongen FV 21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen BV 22 Mei Denise 2e kindje ziekenhuis Jongen BV 23 Mei Chaartje(31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV 23 Mei Meimama(27) 1e kindje Ziekenhuis Meisje BV 24 Mei Rianne(31) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) BV 25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje BV 26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing 26 Mei Vagans(24) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV Meisjes: 9 Jongens: 5 。◕‿◕。Geboren 。◕‿◕。 21-03-11 Miniemous: (33) Sem en Lynn 13-04-11 Senna: (37 ) Dewi 2450 Gr. 20-04-11 Lillo: (37,2 ) Maelynn 3095 gr. 24-04-11 Sunnie: (38,1 ) Enora 50cm 3250 gr 27-04-11 Monika: (36,4 ) Gabriël 50cm 3150 gr ♥Buddylijst♥ Marjan 28 april / Marieke 5 mei BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei Monika 21 mei / Sanny76 2 mei Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april Wish 18 mei / Vagans 26 mei Troetelbeer 25 mei/ Gravid 1 mei Chaartje79 23 mei / La Palma 7 mei Lilo88 9 mei /Binna 29 april Stefanie 11 mei / Binna 29 april Guusje 13 mei / Troetelbeer 25 mei Bloem 10 mei ????? Denise 22 mei ???? Hoeft geen buddy Rianne Zo de lijst klopt weer hoor!!!
@Guusje:wordt het dan zeker vrijdag geboren?is er geen kans dat het dan alsnog op koninginnedag geboren word? Pfff hier ff boodschapje gedaan op de fiets...begint echt zwaar te worden...vooral mn bekken doen zeer maarrrr heb het gedaan en nu lekker ff wit broodje met aardbeitjes eten jammieeeeeee
Wish, de verpleegkundige was heel stellig. Die meende echt dat het dan vrijdag ook geboren wordt. Manlief was net even thuis en die had ook even zoiets van oké dan... Heel stiekem hoop ik nog wel een meimamma te worden Oeh, aardbeitjes... ik zit aan de kibbeling die mijn moeder kwam brengen. Zo lief!!! Binna, dus je kan ook al weeën krijgen zonder infuus... Krijg je nog te eten of mag dat niet of heb je er geen zin in? Zet 'm op meid! Moet je nog hard werken ook op je verjaardag Vagans succes bij de gyn en ik hoop echt voor je dat ze je willen houden (als patiënt dan hè, niet letterlijk!)
@ Vagans, succes bij de Gyn. @ Wish, hier idd ook met fietsen steeds zwaarder, moet gaan uitkijken dat ik niet omval in dat tempo wat ik nu haal! Ik ga ff plat!
Als je mei mama wil worden moet je vragen of ze je maandag inleiden. Hier ook ff uurtje plat...misschien helpt het om mn bloeddruk omlaag te krijgen voor als ik straks naar zh moet
Haha, Wish, mijn hersenen werken nog redelijk hoor! Ik ga echt voor maandag! Maar ja, zometeen zeggen ze; als je dit laat zitten wordt het een 'natuurlijk' Koninginnedagkindje, tja, dan moeten we er nog maar even over denken... En anders kan ik Willem Alexander altijd nog een brief sturen of hij Konininginnedag wil verplaatsen
Ja doeii. Jij bent lekker dan heb ik steeds koningedag op me verjaardag Willem Alexander is namelijk ook vandaag jarig En we hebben net wat te eten gehad en lig weer aan de ctg Die was er even vanaf wel zo fijn
bedoelde het niet betuttelend hoor Ja denk dat Willempie dat best zal willen en anders moet je je kindje maar Willempie of Beatrix noemen..ook nog een optie
Binna en Wish! Hilarisch! Binna, ik vlag graag voor jou en je kindje! Hé maar fijn dat een de ctg eraf kon. Beperkt je enorm in je bewegingsvrijheid. Oh, ik hoop zo dat het nu lekker voor je doorzet! Go girl!
Binna: Schiet dus niet heel hard op.. hoop dat het niet lang meer duurt voor je! Guusje: Apart idee of nie, dit weekend je kleintje te hebben! Bloem: Fijn dat alles goed was! Vagans: Fijne baas dan Slaat werkelijk nergens op. SQ: Inderdaad, soms moet je die mannen even aanpakken!! Kan heel geen kwaad Nou, ik weer terug van de vk.. Heb zeer duidelijk aangegeven dat ik het spuugzat ben, en gelukkig snapte ze me wel. Ze heeft vandaag geen inwendig onderzoek gedaan, wel uitwendig om te kijken of ik vruchtwater verloor, maar dat was niet het geval. Komt Uk deze week niet, dan moet ik woensdag weer terug, en dan gaat ze me waarschijnlijk wel strippen. Heb namelijk echt duidelijk aangegeven dat ik niet tot wk 42 wil lopen, aangezien het me nu al opbreekt. Gelukkig nam ze me erg serieus!! Nu maar (af) wachten... bleh word echt saai.. niks meer te doen. Weken gaan hard, maar toch duurt het op deze manier lang!
Buddy Bericht Troetel is weer thuis sinds vanmorgen!! Ze probeert zo gauw mogelijk zelf weer online te komen.
Ik moet even wat met jullie delen. Ik ben samen met onze poes zwanger namelijk hahaha!!! Wij hebben 2 poezen in huis. 1 is gesterriliseerd en de ander dus niet en die krijgt nu een steeds dikkere buik hahaha. En ze is als het goed is een week voor mij uitgerekend dus dat hebben we ook weer lekker getimed (NOT hahaha) Maar goed ze is nou al ieder keer een rustig plekje aan het zoeken en om te voorkomen dat ze het in de box gaat doen (zal je net gebeuren...) heb ik nu dus een doos met een lekkere handdoek er in neer gezet. Het boxkleed wat ik bij de Prenatal had gekocht kwam namelijk net binnen in een doos waar je u tegen zegt dus daar heb ik nu maar haar bevaldoos van gemaakt. Ze zit er wonder boven wonder ook nog in hahaha Trouwens echt een mooi boxkleed. Lekker dik en zacht, kan nu al zien dat de kwaliteit veel beter is dan de hema en hij past perfect in de box!!! Liefs
meiden ik ga naar het zh voor controle...duimen jullie voor me dat ze me weer laten gaan? tot vanavond!!!(zei ze heel positief!!)
Hallo Meiden, Hier eerst even ego: Ik kom net terug van de VK. Controle was weer goed, en de kleine heeft op de valreep besloten om toch in te gaan dalen. Lag hij vorige week nog volledig beweegelijk boven het bekken nu ligt ie vast in het bekken! Ben ik best wel blij mee. Ik moet volgende week weer terug, dan gaan ze strippen. En ik krijg sowieso nog die week (dus donderdag of vrijdag) een CTG en echo bij de gyneacoloog mocht ik dan nog niet bevallen zijn. Daarmee wachten ze dus niet tot 42 weken. Ben wel blij dat er dan goed gecheckt wordt of er nog voldoende vruchtwater is, en of de kleine het nog goed heeft daarbinnen. Ik reageer later weer even op jullie!