Troetelbeer, allereerst een hele dikke knuffel voor jou! Neem je rust en laten we hopen dat je klachten verminderen. Denk aan je! Enne dat gevoel over het ziekenhuis is vrij herkenbaar hoor! Wish, Ik ben in shock! Steeds doen ze niks en nu willen ze misschien overmorgen al gaan inleiden???!!! Vraag me echt af waarom ik nog met baby in mijn buik rondloop... Snap het niet zo goed bij jou... Weet je hoeveel eiwit je had? Goed dat je nog even wat dingetjes zelf kan doen. Maar houd ook in je achterhoofd dat ze helemaal niet gaan inleiden vrijdag... De één zegt dit en de volgende zegt weer heel iets anders, maar dat is mijn ervaring. Succes en veel plezier met het regelen van de laatste dingetjes. Denk aan je! Hopmarjanneke, D-day... Fijn dat je al echt ergens naar toe kan leven. Spannend hoor allemaal in jouw privé situatie. Denk dat jij ook wel een dikke knuffel kan gebruiken; dus bij deze! Voor een aantal is het nu toch wel spannend aan het worden... leef met jullie mee ladies! Aprilmamma of Meimamma, wat boeit het ook. Als we maar mamma's mogen worden! (En ik hoop zo dat Denise het al is...!)
Marjan: Fijn dat alles goed was met Frummel en dat ze je uiterlijk maandag in gaan leiden! Wel een gedoe zeg met je Pake, sterkte! Wish: Zo das ook spannend! Ben benieuwd! Stefanie: Nou een ziekenhuis date kan best leuk zijn. Maar ik hoop het toch echt van niet, ben er zat van, hopelijk komt hij nog voor die tijd! Troetel: Gelukkig ben je weer thuis! Is toch veel prettiger dan in het ziekenhuis. Succes morgen bij je VK! Vagans: Gelukkig weet je nu sowieiso dat het het een ziekenhuis bevalling wordt! Jammer genoeg zegt vroeg indalen niets over vroeg bevallen... Guusje: Bij jou komt het einde echt in zicht, nog even door bikkelen en dan is het zover! Over inleiden enz.: Volgens mij worden hier in verhouding veel mensen ingeleid of lopen in het ziekenhuis. Hier gelukkig niet, opzich vind ik een "natuurlijke/ spontane" bevalling het fijnste. Maar stiekem ben ik wel jaloers op de meiden die met 37- 38 weken hun kindje in de armen kunnen sluiten. Maar ruilen dat wil ik dan weer niet, haha.
Monika gefeliciteerd met jullie engel. Geniet van jullie jochie. Hier was de controle goed volgende week weer terus een feit de beeb laat deze keer lekker op zich wachten. xxx Joyce
Het is inderdaad net iets anders als je hoopt en denkt dat het gaat. Maar we hebben ons maar te schikken. Zelf ervaar ik het niet als stressvol, maar wel als een onzekere tijd. Net was hier een vriend die mijn man op kwam halen. We zaten even te kletsen en mijn man vroeg; 'Heb je het al verteld van de komede dagen?' Nee, dat mag jij doen... Merkte gewoon dat ik er de puf niet meer voor heb. Eigenlijk hoop ik dat ze morgen bij mij al gaan beginnen. Weer naar huis en weer terugkomen de volgende dag heeft niet echt mijn voorkeur. Krijg er zo'n gevoel bij als vroeger toen ik bijna jarig was...
Hier een berichtje van mijn. Nog steeds weeën die ik weg moer puffen en die pijnlijk zijn. Vanmidag trok ik het niet meer maar ben toen gaan douchen en daar door gaat het nu wat beter. Ik ga zo naar een gewonen kamer lig nu op de verloskamer want ze verwachte niks meer en ze gaan ook niks meer doen omdat dat voor de baby te veel zou zijn. Qua ontsluiting weet ik niet want die onderzoeken doen me heel erg zeer (vorige keer niet) dus willen ze dat niet te vaak doen @Stefanie we hebben bij onze groep ook wel veel te maken met dingen er om heen Zwangerschaps vergifting. Suikerziekte te klein bij de geboorte bij 1e kindje. Te groot bij de geboorte 1e kindje @troetel fijn dat je weer thuis bent @wish. Wow dat is ook spannend @Marjan oei meis heftig en spannend voor maandag @aukje. Ik snap je gevoel helemaal hoor. En dat terwijl ik die van mijn nu toch wel binnen enkele dagen vast ga houden
@ Binna: Veel sterkte met de pijnen! Hoop dat het vanzelf lekker door gaat zetten en wij binnenkort de eerste fotos van jou ukkie zien! Ben ook erg benieuwd naar de naam! Hier lekker ff met de doggies gewandeld, deden het netjes, waren los en hebben goed geluisterd toen was de kleine het zat en gaf me harde buiken en zei ik: komt goed, VROUWTJE gaat al naar huis... hahahaha moet nog ff onthouden dat ik voor haar mama ben hihihi lag in een deuk
@Guusje:Ik snap dat je in shock bent,dat ben ik ook haha.Ze meten mn eiwit in eerste instantie met een stickje en daaruit zien ze eiwit daarna moet ik 24 uur urine inleveren en dat was 2 weken geleden voor het laatst...toen bleek het wel mee te vallen uiteindelijk.Denk daarom dat het nu ook wel mee zal vallen...eigenlijk hoop ik niet dat ze vrijdag inleiden...zit dan idd ook met koninginnedag plus sterfdag van vriend zn moeder...ook niet echt leuke dag dus. We zien het wel!!
Monika en man van Monika, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon. Geniet van deze mooie periode! Binna, gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat de ballon niet werkte. Nu hopen dat de gel toch nog aanslaat. Lilo, fijn dat die kleine meid een beetje ritme aan het vinden is. Het bed kan voor jullie weer omlaag, wat lijkt me dat heerlijk!! Hoe was het uithalen van de hechtingen? Guusje, kan me voorstellen dat je het zat begint te worden. Hier ligt er ook een Hema Molton en nu na de bevalling (en tijdens) het blauwe zeiltje er extra onder gelegd (onder hoeslaken). Gravid, jammer dat ze niet gelijk willen strippen, maar wel fijn dat ze woe een poging gaan doen. Dat is al iets. Aukje, fijn dat de baby is ingedaald. Troetel, fijn je weer te lezen. Naar die hoofdpijn maar wel fijn dat het vooralsnog geen zw vergiftiging is. Hopenlijk zetten de signalen niet door. Wish, balen van die bloeddruk. Dat is wel shocking nieuws om vrijdag ingeleid te worden. Je weet wel waar je aan toe bent, en het kan altijd eerder komen! Marjan, fijn dat je weer bent goedgekeurd. Ik hoop dat ze spontaan komt! Sorry als ik wat mensen vergeet. Baby laat wat van zich horen, dus zal later een update geven. Maar wilde natuurlijk Monika feliciteren en ben dan gelijk weer veel te benieuwd naar jullie allemaal. Het wordt zo spannend!!! Fijne avond/nacht.
Haai Hier ook een 'normale' zwangerschap en hopelijk bevalling hoor stond wel onder controle ivm dysmastuur de vorige keer maar dat is nu niet van toepassing. Ik loop dus gewoon bij de kl.vk omdat het protocol is maar verder niets bijzonders. Ik sta ook met 15 min weer buiten en heb verder geen klachten. Het enige wat ik merk is dat de kleine nu 'vast' ligt want dat geeft ruimte bovenin, maar niet onderin En dat ik nu wat meer harde buiken heb om niks dus hetbzal wel oefen werk zijn. Heb ook echt het gevoel dat het nog wel 3 weken gaat duren... Ga zo naar bed om wat uurtjes in te halen. Morgen staat stucadoor weer om 8.30 weer op de stoep!
@ esmee: fijn toch een ''normale'' zwangerschap hier morgen om 10 uur een afspraak voor vriendlief zn werk, daarna om 12 uur rijbewijs verlengen en 14:10 VK. Zal dus niet zo heel veel heier zijn (denk ik meld t ff alvast ) en ow ow ow Denise waar ben je nou???
Esmee jij zit dus nog lekker in een verbouwing zo op het eind! Wish ik wil dus eigenlijk ook niet dat ze vrijdag inleiden, maar de verpleegkundige zei dat als ze vrijdagmorgen met de weeopwekkers (infuus) kunnen beginnen dan heb je die dag ook je kindje in je armen. Bij mij gaat het eiwit gebeuren ook op deze manier. Eigenlijk is het protocol dat ik 2 x per week 24 uur moet sparen, maar omdat daar steeds niks uitkomt hoeft dat gelukkig niet meer. Tjonge, ik vind het echt spannend. Wie van ons twee heeft vrijdag zijn kleintje in z'n armen?
Binna: Heel veel succes morgen en vannacht! Sunnie: Gaat bij jullie ook alles goed, met jou en de kleine meid? Bas: Wanneer was jullie eerste geboren (termijn). Hier ben ik nu ook langer zwanger dan de eerste keer. Esmee: Gaat het een beetje met de verbouwing/ verhuizen? Tot morgen meiden, ik ga op bed nog even boekje lezen heb een erg mooi boek!
@aukje: ti's nog veel erger, tis een dubbele verbouwing. Er is een wandje geplaatst in ons appartment waar we nu zitten om zo een babykamer te creëren omdat we pas in augustus naar ons nieuwe huis kunnen in verband met... Jawel...een verbouwing!!! Op dit moment is er dus nog steeds geen babykamer die af is! Ik heb zonet de eerste baby was gewassen die ik morgen op ga vouwen en dan heb ik nog twee kratten te gaan. De ledikant moet nog omhoog want Chris heeft sinds een week zijn eigen grote bed. De box word morgen opgezet dus die kan ook even als opslag dienen. Dan mag er eigenlijk niet teveel zooi in huis staan want volgende week worden er nieuwe foto's gemaakt voor de makelaar en de styliste komt morgen om er voor te zorgen dat het zo aantrekkelijk mogelijk word gemaakt voor potentiële kopers. En verder ben ik redelijk cool eronder NOT maar bedankt voor het vragen Wat jij met je schoonvader (toch, sorry als ik ernaast zit) mee maakt is vele malen erger dus mij hoor je niet. De beeb is er nog niet en alles komt echt wel af hoor. Tis die beste drang hè Nu ga ik echt naar bed. Heb al een uur maagzuur, jammer, was alweer even geleden
Even ego, hier al 2 uur weeen om de 10 min. En heel misselijk erbij...teken???? ga nu lekker naar bed, kijken of ik slapen kan! slaap lekker meiden! Liefs!
Gravid dat lijkt me een begin van een bevalling succes meid, maar houd het wel in de gaten als je te misselijk wordt zou ik even vk bellen. Aukje Bas was er met 36w6d en vandaag ben ik officieel 37w2d. Heb mijn banner verder staan omdat mijn ei eerder was maar houden toch vast aan eerste datum he. He Esmee hier hetzelfde ook nog aan het verbouwen en de kamer van de beeb is ook nog niet af. Binnabinna ook succes ik hoop voor je dat het door gaat zetten. xxx joyce
Ja oke maar dan moeten ze wel voor infuus kiezen en niet voor gel ofzo toch? dat lijkt me langer te duren
Goeimorgen meiden. Ik kom jullie kennis laten maken met onze Dochter Sky Lexie Bevaling was een hel maar gelukkig kwam mijn Plasenta En zijn we nu dus thuis Ze weegt 4375 en is 53 cm ze is vanacht om 1.49 geboren
Goedemorgen!! @Binna:Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! En wat een mooie naam!! Past helemaal bij de naam van Silver!!! Gelukkig dat je naar huis mocht...geniet ervan! @Gravid:hoe is de nacht bij jou verlopen?Is er al een beebje? Vannacht rottig geslapen...lag er al vroeg in maar steeds wakker gelegen en liggen denken aan vanalles
Binna en binna man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sky Lexie. Wat een gewicht zeg. Gelukkig zijn jullie weer thuis. Geniet er van en ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.
Binna, man en Silver gefeliciteerd met jullie kleine meid! En wat een geweldige naam! Gravid hoe is het bij jou? Hier ook een klootnacht gehad. Veel maagzuur en plassen ggggrrrr:x Zou er bijna tegenop zien om savonds naar bed te gaan met die rotnachten! Zo weer BV curcus en misschien dan vanmiddag weer even tukken.