Joehoeee Binnaaaaa!!!!! Eindelijk meid! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! En wederom weer een hele mooie en aparte naam! Past inderdaad perfect bij Silver! Geniet ervan samen met je man!
@ Binna, Wauw Meid! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! En wat een flink gewicht. Gelukkig dat de placenta gewoon kwam. @ Gravid, hoe is je nacht afgelopen meid? Hier ook een rommelige nacht, blèh. Natuurlijk jongeman ook al vroeg wakker. Eerst maar griesmeelpudding gemaakt, kan ik dat niet meer vergeten. Misschien zo cakejes maken. Moet ons toch bezighouden. Vanmiddag komt vriendinnetje van zoon spelen. Ja zelfs met anderhalf hebben ze al vriendinnetjes!
Binna van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Wat een prachtige naam en past ook super bij Silver! Uiteindelijk heeft het dus toch doorgezet! Super dat jullie alweer thuis zijn. Heeft Silver haar zusje al gezien? Geniet maar lekker van elkaar! Hier een vreselijke nacht achter de rug... Werd om 02.30 uur wakker van een enorme misselijkheid. Ging ook maar niet over. Net was het even weg, maar nu is het er weer. Buik was ook heel hard vannacht. Zijn dat voortekenen? Pfff, over een uurtje naar het ziekenhuis; ben zo enorm benieuwd! Staks zeggen ze doodleuk; blijft u nog maar even lopen mevrouw... Dan wil ik wel zelf de gyn spreken en niet een arts assistent die het weer doorbrieft! Fijne dag allemaal vandaag en laten we hopen op nog meer mooie baby's! Echt leuk om 's morgens wakker te worden en zulke mooie berichten te mogen lezen!
@Guusje:Zou fijn zijn als het voortekenen waren!! dan hoef je misschien helemaal niet ingeleid te worden en begint het misschien vandaag wel spontaan!!!
Binna!! Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat een ontzettend leuke naam! Geniet er van meid, je hebt het verdiend! @ Guusje: Vervelend meid! suc6 in het ziekenhuis ik hoop voor je dat ze je niet houden! En idd ik geniet ook van de verhaaltjes van baby's als ik zo sochtends wakker wordt @ Gravid: hoe is het bij jou??? Goedemorgen meiden redelijk geslapen, vriendlief ademde alleen heeeeeeel zwaar. Ben al weer vroeg moeten opstaan zo om 10 uur dat gesprek van mn vriend ivm werk (details komen nog ivm mogelijke meelezers) Nu ff snel de hondjes laten plassen. Pff kan wel merken als je sochtends niet rustig wakker kan worden. Kleine slaapt ook nog volgens mij hihi fijne dag dames en ik spreek jullie snel weer!
Goedemorgen meiden! Ga proberen een beetje te reageren, heb jullie wel gemist de afgelopen dagen. Voel me nog niet helemaal super, maar dat hoort erbij zullen we maar denken. @ Wish; Jeetje dat gaat inderdaad ineens heel snel. Wel apart dat ieder ziekenhuis zo anders is he & ze je laten gaan met die bloeddruk en eiwit in de urine. Hoop voor jullie dat jullie je ukkie gauw in jullie armen mogen hebben, dan is het ook klaar met dat ge-heen & weer naar het ZKH dat moet vast vermoeiend zijn. Enne idd wat Guusje zegt; De ene arts zegt dit en de ander weer dat, dat heb ik ook al ervaren in dat stomme ZKH. @ Marjan; Jij bent vandaag uitgerekend zie ik hihi Be benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt bij jou en hoop dat de kleine zich uit zichzelf meldt Wel minder nieuws van opa, hoop dat daar snel duidelijkheid over komt & dat hij er nog is als jullie kleintje wordt geboren. @ Stefanie; Moet zeggen dat ze het inleiding/halen bij mij ook al lichtjes lieten vallen, het was nu nog niet nodig. Maar het kon wel gebeuren. Dus denk dat het klopt wat Wish zegt @ Guusje; Fijn om herkenning te horen w.b.t. het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe het bij jou nu allemaal gaat lopen. Las wel dat jullie kleintje een groeispurtje heeft gemaakt toch? Dat is wel goed nieuws @ Joyce; Fijn dat je weer bent goedgekeurd. Ben benieuwd wanneer jullie beeb zich aandient. @ guusje; inderdaad zodra er een datum of indicatie gesteld wordt heb je net zon verjaardagsgevoel he. Kan me wel voorstellen dat je er dan aan de ene kant wel naar uitkijkt dat ze beeb gaan halen. Hier is het gevoel ook tegenstrijdig. Het wordt nu gewoon eng dat de zw. Vergiftiging zich verder kan ontwikkelen zomaar ineens PATSBOEM.. Daarom hoop ik ook dat dit niet gebeurd en onze beeb gewoon eentje is die er vroeg uit wil, dan blijft mij, ons kleintje en mannetje dat allemaal bespaard. @ Vagans; Gek he al die veranderingen, dat is hier ook nu pas aan het doordringen. Ik riep elke week wel doodleuk jeej dit aantal weken.. Maar had niet echt het besef van oh over zoveel weken is de baby er. Nu over een week (maar ook elk moment) kan onze beeb zich gaan aandienen eigenlijk. Ze ligt al helemaal vast in bekken etc. Maar het kan ook nog 4 weken duren, das best slopend. Maar de realiteit kwam wel voorbij toen ik al die babytjes voorbij zag komen in het ZKH. @ Gravidje; en dan niet even mij smsen hahaha. Je mag mijn buddydiensten weer opeisen hoor. Hoop zo dat je nu ligt te puffen en mij gewoon niet gesmst hebt @ Binna; Jeetje meid wat een zware & lange bevalling moet dat zijn geweest. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en wat een prachtige naam! Wat een flinkertje is het geworden he Geniet maar lekker van jullie kersverse dochter en rust lekker uit. @ Bloem; Jeetje op die leeftijd al vriendinnetjes haha. @guusje; Ohh ben benieuwd meid, zou wel heel fijn zijn als het voortekenen zijn. Een spontane bevalling vandaag is je van harte gegund Hier een redelijke nacht gehad (vergeleken met het ZKH een perfecte nacht uiteraard). Heerlijk om weer tegen mijn mannetje aan te kunnen kruipen en de hele nacht door te slapen (al zijn het maar 5 uurtjes). In het ZKH kwamen ze me om de zoveel tijd checken & de Po legen dus dan sliep je echt niet lekker. Hoop op meer babynieuws vandaag. En ben benieuwd hoe ik mijn dag niks doen ga doorbrengen en de dag daarna en daarna en daarna en daarna.. Liefs
@ Vagans; Gefeliciteerd met je 36 weken En natuurlijk ook alle andere meiden die weer een week verder zijn
Binna, binnaman en Silver, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sky Lexie. Leuke aparte namen en past mooi bij Silver. Nu lekker genieten!
Binna: Gefeliciteerd met jullie dochter! Gelukkig zijn jullie alweer thuis, fijn dat de placenta dit keer wel zo kwam! Hier vandaag de 40 weken behaald! Jeuh! Gisteravond ging het weer flink rommelen dus dacht nog even dat het misschien door ging zetten, maar helaas. Wel weer en beroerde nacht achter de rug... de zoveelste op rij! Ik ben het zo zat... Ben ook een beetje chaggie vandaag, en L. ook dus ik denk dat we vandaag wat langer voor de TV gaan hangen... Ik meld mij later vandaag weer even en dan ga ik minder ego doen! Nog even in het kort: Sunniequeen en Vagans: Jullie gefeliciteerd met de 36 weken, nog een weekje en jullie kleine mag gewoon komen. Guusje: Succes in het ziekenhuis! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
Binna, binnaman en Silver van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!! De naam past perfect. Blij dat je thuis bent en hoop dat je snel herstelt van je bevalling Wish; balen dat je zo slecht geslapen hebt maar kan me ook voorstellen dat het nu maalt. Meimamma; veel plezier op cursus; bijzondere inzichten mogen natuurlijk gedeeld worden Bloem; wat schattig nu al een vriendinnetje Guusje; succes in het ziekenhuis, hoop op goed nieuws Troetel; blij dat jij je beter voelt, hoop op alleen maar positieve dingen vanaf nu Aukje; jeetje 40 weken, hoop dat het nog op gang komt Hier redelijk geslapen, vandag niets op het programma, dus zal effe verzinnen welke klusjes er nog liggen
Goedemorgen meiden! Effe ego .. Hier gaat alles nog steeds goed. Maelynn is vannacht om half 1 en om half 4 gekomen. Daarna heeft ze van half 4 tot 8 uur doorgeslapen. Heerlijk Verder is ze al wat meer wakker overdags. Normaal is ze helemaal knockout na een voeding maar nu ligt ze nog lekker om zich heen te kijken. Heb er nu naar bed gebracht dus verwacht haar pas weer rond een uur of 14:00. Kan ik nu effe lekker het huisje schoonmaken. Vandaag ook de eerste dag zonder kraamhulp, en dit bevalt me goed. Niet op tijd uit bed hoeven maar lekker mn eigen schema doen. Ben vanochtend al met Maelynn en de hond weeste wandelen. Het ziet er hier grijs uit, maar heb gewoon het regenscherm erop gedaan voor het geval dat het zou gaan regenen. Maar het is lekker droog gebleven. Het wandelen met hond en kinderwagen lukt me aardig. Af en toe wat vervelend met de riem, maar daar moet ik gewoon handig in worden. Nou meiden hoop dat alles met iedereen goed is en dat er snel meer babies geboren worden. Ik ga even mn ding doen! Tot snel xxx
Binna: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter / zusje Voor de dames die nog moeten bevallen; succes allemaal Zet 'm op
Binna, wauw daar is ze dan! Gefeliciteerd met Sky Lexie (roepnaam Sky of echt Sky Lexie?) Lekker beertje Ik moet zo naar de gyn en vanmiddag nog een keer naar het ziekenhuis voor een afspraak bij anesthesist... Over twee weken komt mijn baby ook, joepie! Mijn lijf voelt namelijk OP
Goedemorgen YAY!!! binna gefeliciteerd met je mooie meissieee Sky zo heet me neefje ook leuke unisex naam zooo ben zooo benieuwd naar baby fotos he tis maar een hint hoor mammies die bevallen zijn hahahah hier wel ok geslapen maar ja weer tig keer er uit om te plassen Moet zo de kraamhulp bellen ivm of ze nog een keer komt kijken of dat ik der pas zie als ik ben bevallen frummie is super actief en ik ben nog steeds verslaafd aan ijsblokjes heeeeeeeeeerlijk sjught nou nog een hele fijne dag meiden
@aukje en marjan, volgens mij zijn jullie bij deze ook de eerste uit ons clubje die de 40 weken hebben gehaald!!! Vandaag 36 weken!!! Nog een week dan mag hij/zij officieel komen!!! Vagans ook gefeliciteerd met je 36 weken!!! Ben zo benieuwd wie van ons 2 de eerste is!!! De rest natuurlijk ook gefeliciteerd met een nieuwe week!!! Liefs
Goeiemorgen!! Binna+Steve+Silver: heel hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! Wat een flinkerd zeg!! Was het nou 8,5 pond? Pfoe! Wel heel fijn dat dit keer je placenta ook vanzelf kwam en dat je naar huis mocht! Ennuh: foto's!!! Troetel, fijn dat je weer thuis bent. Kan me voorstellen dat je helemaal beduusd was. Hopelijk trekt het snel weer bij. In elk geval weer lekker in je eigen bedje! Gravid: hopelijk zet het nu door! Aukje: gefeliciteerd met je 40 weken! (ikke maandag, wiehieeee!!!) Wish en Guusje zitten alletwee op het randje, toch? Heel spannend! Wel of niet inleiden enzo... Stefanie: ik word aangestoken door jouw kwarktaart-bak-gedrag! Heb wel zo'n pak in huis, maar moet de kwark en de slagroom er nog bij halen enzo. Dat vergeet ik steeds op het lijstje te zetten, haha en meestal neemt vriend al boodschappen mee als hij vanaf werk komt. Marjan: gek idee dat het echt ieder moment kan gebeuren nu! Wel sip van je opa. Hopelijk maakt hij de kleine nog mee!! Ummm.... jeetje... ben het kwijt Mams belde ook nog tussendoor. Hier: gisteren uitgebreid geluncht in restaurant en toen van half 6 tot 7 geslapen. Daarna gezwommen, maar toch weer last van maagzuur, terwijl ik na die lunch expres niks meer gegeten had... pfff... Dat ga ik dus écht niet missen straks! Wel goed en lang geslapen vannacht. Had gisteravond in bed flink harde buiken en krampen, moest soms echt een beetje puffen om het draaglijk te houden, maar er heeft niets doorgezet en m'n vliezen zijn nog heel, dus het zal allemaal wel... Beeb is nog steeds goed beweeglijk. Morgen weer naar de vk en vandaag lekker helemaal niks. Ja, kleine vriezertje in de schuur soppen, zodat m'n cupcakes er eindelijk in kunnen. Er ligt nu een zak cakejes op het aanrecht te wachten. Maar ben niet echt vooruit te branden momenteel, haha, dus ik zie wel hoe het loopt. Oh ja, dit muziekje is erg leuk om mee door de kamer te dansen/springen (wie weet wekt het iets op, hihi) NON-STOP NYAN CAT!
Binna: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Sky Lexie! Fijn dat de placenta dit keer gelijk kwam! Doe lkkr rustig an en geniet van jullie meiden! Vagans: Gefeliciteerd met je 36 weken!! SQ: Jij ook gefeliciteerd!! Aukje: Gefeliciteerd met je 40 weken! Je hebt het er officieel op zitten nu hopen dat het niet te lang meer duurt! Wish: Balen van je nacht!! Vanmiddag maar probere tukkie te doen! Meimamma: Jij ook al zo'n nacht, niks an he! Succes bij de bv cursus! Bloem: Wat leuk, al een vriendinnetje Guusje: Jij ook al zo misselijk?? Ik had dat gisteravond ook heel erg!! Hoop dat in het zkh alles goed is! Troetel: Geloof best dat het slapen thuis weer heerlijk is!! Lekker vertrouwd! Doe maar lkkr rustig an! Stefanie: Dagje rustig aan doen is ook niet verkeerd toch Lilo: Fijn zeg dat alles goed gaat! En heerlijk dat ze al zo lekker lang slaapt! Rianne: Succes bij de gyn en de anesthesist! Goeiemiddag meiden!! Hier ruk geslapen Gister hele dag weeen gehad, en gister avond kwamen ze ineens om de 10min. en was hartstikke misselijk. Normaal als ik op bed ga liggen, zakken ze af, maar gisteravond ging het op bed gewoon door.. en bleef misselijk. Dus ik schoonzus al gesmst van zeg me alsjeblieft dat dit een teken is, en ja volgens haar kan het een teken zijn van naderende bevalling. Maar helaas.. na op bed nog een uur weeen te hebben gehad, zakte ze weer af Wel heel de nacht menstruatie achtige krampen gehad, maar verder niet. Vanmorgen lekker uitgeslapen, en samen met vriendlief ontbeten. Ook nu nog steeds menstr. krampen.. en heel fit voel ik me niet. Maar goed, komen de dag vast wel weer door Straks even afwasje doen en de was.. en verder weer niks op de planning.. Dagen zijn echt saai zo alleen maar wachten en wachten en niks te doen hebben.. maar goed, we komen dr vast wel Fijne dag meiden!!
@ Troetel: fijn dat je weer lekker tegen je mannetje hebt aan kunnen kruipen vanacht! @ Aukje: Gefeliciteerd met je 40 weken! wordt nu wel heel spannend! @ Lilo: wat fijn dat het zo goed gaat! En ook al weer lekker aan de wandel! Zal hier helemaal wennen zijn met 2 honden!!! maja daarom ook de draagzak voor mij @ Rianne: Spannend hoor meid! suc6! Oja 36 weken vandaag! @ SQ : Jij ook gefeliciteerd he! en idd ben ook wel benieuwd wie van ons 2e eerst gaat haha! Hier hebben we de nieuwe (oude) auto! Vriendlief zn rijbewijs is alleen verlopen en dat duurt 5 werkdagen! Maar een collega en vriend van hem heeft hem ff op zijn naam laten overschrijven zodat wij er alvast mee kunnen tuffen, heerlijk een auto MET remmen! Hij is alleen ouder dan mij haha een Ford Orion van 27 jaar maar hij rijd super! (is vanalles aan vernieuwd enzo) Nu ff thuis wat dingetjes doen en dan 14:10 naar de VK de bevalling bespreken... denk dat ik gewoon zeg: ik wil pijnstilling dus ik kom toch wel in het ZH terecht en daarmee klaar. En als ze dan gaan piepen van dat kun je nog helemaal niet weten... echt wel ik heb zelfkennis