Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @binna; GEFELICITEERD MET SKY LEXIE!!

@flower: GEFELICITEERD MET ZOON AIDEN!

Ik lig echt gebroken op de bank dus reageer later og wel verder!

X aan iedereen

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Guusje: Wat fijn dat de Gyn het helemaal geen probleem vond om maandag in te gaan leiden. Veel succes met je laaste loodjes nog!

Troetel: Succes bij de VK!

Ik ga ok even op bed, na 3 nachten van ongeveer 4-5 uurjtes slaap ga ik toch maar even overdag bij slapen.

3. Gravid

Gravid Niet meer actief

Hopmarjanneke: Jij natuurlijk ook alweer 40 weken!! Spannend nu ;) En inderdaad, dit breekt me helemaal op op deze manier.
    Maar goed, we komen er vast wel ;)

Troetel: Succes bij de vk, ben benieuwd!

Guusje: Wat fijn zeg dat je nu weet waar je aan toe bent!!
    En het zou natuurlijk mooi zijn als het strippen aanslaat!

Esmee: Lkkr rustig an doen meid, en anders even lekker tukkie proberen te doen!

Stefanie: Inderdaad lekker laten uitzoeken!! Niet druk om maken!

Aukje: Slaap lekker even! Hier probeer ik overdag ook even uurtje gestrekt te gaan!

Hier het aanrecht ondertussen weer leeg en schoon.. zo de was maar even afhalen, kan het schone beddengoed er aan, en dan is dat ook weer klaar.
    En dan ook maar ff lkkr op bed denk.. mooi boek er bij.. komt helemaal goed ;)

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: foei foei foei (hier ook teveel gedaan hoor ;)) enne ik heb 2 verzorgingstassen hihi

@ Troetel: ik hoop voor je dat de bevalling snel begint hoor meid!

@ Hopmarjanneke: wat een vervelende situatie, en wat ligt leven en dood dicht bij elkaar! *knuf* gesprek van mn vriend ging wel goed, nu ff afwachten ;)

@ Chaartje: ik ben ook nog steeds niet uit de dingen die ik mee wil nemen naar t ziekenhuis hoor haha

@ Stefanie: Hij kost idd niks aan wegebelasting :D das toch fijn!

@ Guusje: SPANNEND!!! nog ff en je hebt je kleintje in je handen! super hoor!

@ Flower: Gefeliciteerd met jullie zoon! gave naam!

Nou net terug van de VK, weer een andere (een nieuwe) vriendlief even heeeel duidelijk gemaakt hoe die over sommige dingen dacht, maar zei beet ook behoorlijk van dr af toen vriendlief een beetje onredelijk begon te worden, maja ze snapte het ook wel.

Ff besproken wanneer je moet bellen enzo en zei zegt: Jij gaat gewoon naar het ZH onder medische indicatie dat je thuissituatie niet optimaal is zeker niet met de trappen! JEEH! :D enne ze is wel blij want als zei dienst heeft durft ze zowiezo niet bij ons binnen door de beestjes ;) haha

pff vergeten te eten vanmiddag, nu net 3 beschuitjes op maar voel me nog rillerig. Naja ff de beesten verzorgen dan moet vriendlief weer werken en dropt die mij bij mn ouders.

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net terug van de VK; bloeddruk goed.. En jahoor weer de bevestiging van een flinke dame. Ze zei dat ik geluk heb want het grootste moet er later uit whahahaha. Het hoofdje is het kleinst en netjes op groei. Maar buikje en beentjes zaten toch al tegen de 39 weken aan qua groei!!

Vriendlief doodleuk vragen of dat dan betekent dat de baby zich ook eerder aandient.. En toen zei ze lacherig; nee dat betekent vaak het tegenovergestelde. Grote baby's blijven vaker langer zitten.. Heel fijn! NOT

Mag nu om de week komen (dinsdag alweer:D) en even urine meenemen de volgende keer zodat ze dat kunnen checken. Als ik me beroerd voel, grieperig of wat dan ook en ik trek het niet meer moet ik aan de bel trekken voor extra controle.

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Wow Guusje spannend!! Maar hoop ook voor je dat het zondag spontaan begint...zou ideaal zijn.Dat strippen doet dat zeer?? Is toch de baarmoedermond iets losser maken ofzo?Fijn dat er zulke lieve mensen in dat zh werken...geeft toch een geruststellend gevoel.

Wij gaan zo weer richting zh urine wegbrengen...daarna kinderwagen ophalen en nog wat boodschappies doen.

@Troetel:zo die van jou heeft dus gespierde beentjes;)

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Troetel, die kleine van jou maakt gewoon een goede start! Maar kan me indenken dat je zoiets hebt van WOW!:$

Wish, strippen doet echt zeer! Mijn baarmoedermond lag nog helemaal naar achteren, dus ze moest heel diep voelen. Dan wil je echt achteruit kruipen... Het strippen zelf vond ik wel meevallen, maar het naar binnen gaan... AUW! Gelukkig had ik het al een keer gehad en wist ik dat het pijn ging doen. Heb geprobeerd me op mijn ademhaling te concentreren. Ging redelijk.
    Heel stiekem hoop ik dat de kleine spontaan op 1 mei komt, maar ik weet niet of hij/zij al zo gehoorzaam is;):)

8. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    HeBinna gefeliciteerd met jullie tweede dochter en wat een practige naam helemaal in stijl.

flower ook nogmaals gefeliciteerd met jullie jochie.

xxx joyce

9. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Guusje, Idd het is wel een mooie meevaller zeker als de klachten v.d. zw. vergiftiging terugkomen.. De gyn zei ook: beter een grote baby in dat geval dan een kleine baby;)

Kan me trouwens goed voorstellen dat dat strippen zeer deed. Ben ook al eens een keer inwending onderzocht om te kijken hoe het ervoor stond met de baarmoedermond. Blegh het naar binnen gaan en dat haar hand als het ware tegen de baarmoedermond aanstootte voelde echt niet prettig wilde idd ook omhoog kruipen. Mijn bmm lag toen ook nog enorm naar achteren (was met 25 wkn).
    Als je het zo omschrijft voelde het hier ong. hetzelfde.

Hoop voor je dat de kleine zich spontaan meldt op 1 mei;)

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

nou gaat goed hoor hier. Silver kwam vanmorgen samen met opa en oma. en oma had gevraagd hoe heet je zusje.Dus zei zegt Sky en me moeder zegt je zusje is nu bij mama en papa.toen zei ze nee duurt nog even oma.
    maar toen ze hier kwam was het helemaal goed. Ze kwam bij me kijken en had een cadeautje mee (een knufel die van haar was ) Later heeft ze een tekening zitten maken dus helemaal goed.

mijn bevalin:

nou werd dus woe 27-04 in geleid met gel want een balon lukte niet omdat mijn baarmoedermond heel ver naar achter stond.
    De gel deed al snel ze werk en zo rond 11.00 uur had ik regelmatige weeen die pijn deden en ik weg moest puffen.
    Maar bij het toucheren bleek dat ze nog niks gedaan hadden.nog helemaal geen ontsluiting en de baarmoedermond stond nog steeds zo ver naar achter. toen kreeg ik rond 15.00 uur heftige weeen heel erg op me rug. (en die heeft een blokade door een aanreiding) dus dat was niet fijn. gelukkig kon ik douchen en toen werd het minder. daarna weer weeen maar niet meer zo heftig en hadden ze het er over dat ik naar de afdeling zou gaan. Om 21.00 weer aan de ctg. en eigenlijk meteen krijg ik heftige weeen. met veel steken in me doos en anus. Om 21.40 trek ik de weeen niet meer en vraag om pijnstilling en op dat moment breken me vliezen. de pijn stilling laat erg lang op zich wachteen en in die tijd pfffff ik heb toch gegild geschreeuwd en gedaan. ik kon ze totaal niet opvangen en werd helemaal gek. momenten dacht ik echt. ik sta nu op en loop weg ;) toen om 11.00 onderzoek en weer geen ontsluiting. meteen geregeld voor de ruggen prik die is om 12.00 uur gezet. maar werkte uiteindelijk maar aan een kant. en snel daarna kreeg ik pers weeen ik kon ze gewoon niet tegen houden. dus zei weer voellen. nog steeds niks. heb toen gezegd als ze er nu niet uit komt dan maar een ks ik ga niet veder zo ik trek dit niet. toen een inwendig onderzoek via echo en ik had dus wel onsluiting maar me baarmoedermond stond gewoon onwijs naar achter.
    en om 1,49 is ze geboren na 14 minuten persen. en daarna na 17 min kwam de plasenta wat een fijn gevoel was dat voor mijn. het was voor mijn zo belangijk na hoe het bij Silver is gegaan.
    en toen moest Sky suiker testen en ik moest geplast hebben en als dat zo was mochten we naar huis heerlijk.

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Guusje wat fijn dat je weet waar je aan toe bent. En ik hop toch wel een beetje voor je dat die kleine een spontane opwachting maakt;)

Troetel dus grote kindjes blijven langer zitte. Nou dan weet je wat je kan verwachten;) Je zou denken dat grote kindjes dr eerder uit zouden komen??

Hier net weer 3 uurtjes getukt heerlijk! Maar nu hardstikke duf en even rustig wakker worden!

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wauw Binna dat is een heel heftig verhaal. En wat heeft die ontsluiting lang op zich laten wachten.
    el een heerlijke geruststelling voor jou dat de placenta gauw mee kwam.

Geniet van je grote geluk meid!

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Poeh, Binna, dat is ook echt een heftig bevallingsverhaal! Ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven. Kan me helemaal indenken dat het fijn was dat de placenta zo snel kwam!
    En nu genieten van jullie meisjes hè! Lief om te lezen hoe Silver ermee om gaat. Lijkt me toch ook best een stap voor zo'n meisje. Moet ineens van alles delen met haar zusje.

14. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Binna; heftig verhaal hoor. Je hoort idd wel vaker dat de ruggeprik maar aan 1 kant werkt...maar dat ze een echo nodig hadden om te zien dat je al ontsluiting had. Blij dat Silver en zo lekker kalm mee omgaat :)

Guusje; hoop voor dat je een natuurlijke meimamma wordt maar dat het niet verschrikkelijk gaat rommelen de komende dagen zonder dat het doorzet. strippen klinkt pijnlijk maar ja alles voor de kleine ;)

Troetel; is idd wel beter dat de baby al wat reserves heeft met 36 weken ivbm de klachten maar hoop dat de kleine zich dat niet al te laat aandient..

Hier net onze slaapkamer een grote poetsbeurt gegeven en heb maar heel optimistisch de wieg al in onze kamer gezet (stond in de kinderkamer). Zal jankend op bed :) kan me er zo weining bij voorstellen hoe het straks zal voelen maar kan inmiddels ook niet meer wachten, vooral nu de babyboom echt op gang komt

15. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    *** breekt in ***

Binna van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter sky!
    Geniet vd komende periode.

Veel liefs

*** breekt uit ***

16. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Oef Binna, klinkt heftig, je bevalling! Maar gelukkig gaat het nu goed met jullie. En lief hoe Silver ermee omgaat! Ik hoorde van m'n moeder dat ik spontaan weer in bed/broek ging plassen toen ik een broertje kreeg, terwijl ik al lang zindelijk was! (ik was bijna 4) Echt aandacht vragen dus, hihi, schaam...

Hopelijk blijven dat soort dingen jullie bespaard!
    Geniet van jullie beide meisjes!!

17. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Binna, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Klinkt als een heftige bevalling, maar het zit erop.
    Geniet van elkaar in deze mooie periode.

18. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ego:

Met ons gaat alles goed. Heb nog wel wat last van de hechtingen, maar vandaag zijn ze eruit gegaan. Ben benieuwd of dat wat verlichting gaat geven.

BV is goed op gang aan het komen, had wel even het gevoel dat het niet zou gaan lukken. Tepels waren zo enorm gevoelig. Maar stuwing komt op en ze drinkt nu volledig bij mij. Bijvoeding nog niet gegeven vandaag.

Wat een heerlijke tijd is dit toch. Niets moet, alles mag en gewoon heerlijk genieten van dat kleine wonder en elkaar. Straks kom ik wel weer lekker uit mijn stulpje ;).

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Binna..gefeliciteerd met jullie dochter Sky...klinkt als een heftige bevalling...maar nu kunnen jullie lekker genieten met zijn 4tjes!!!

Liefs

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Sanny dat broekplassen klinkt bekend. Mijn ouder hebben een nieuw huis gebouwd toen ik 4 en zindelijk was. Ik ging ook weer in mijn broekplassen. Volgens de huisarts was ik mijn huisje kwijt:D

Deel Deze Pagina