Binna Binna dat was een lange bevalling maar je moet maar zo denken je hebt er wel een prachtig meisje voor terug gekregen. De placenta duurde de vorige keer bij mij ook vrij lang, maar gelukkig niet te lang. Succes met herstel en geniet van jullie meissies. xxx joyce
@ Binna: jeetje wat een verhaal! nog ingescheurd of iets? (mijn grootste angst hihi) Geniet lekekr van die kleine hoor! echt super leuk! @ Sunnie: fijn dat het zo goed gaat! Hier weer bij mn ouders, alleen het kan gezelliger... Ineens begint mn moeder over de adressen voor de geboorte kaartjes... die heb ik nog niet *schaam schaam* maar ze heeft gelijk dat moet geregeld worden en ik ga er vanaaf aan beginnen! Begint ze ook over de baby kamer, en zowiezo ons hele huis. Komt ze met dat ze zich schaamt dat mensen zien dat het het huis van haar dochter is (ik ben niet zo opruimerig) en dat de slaap/kinderkamer een griebis zooitje is zoals je ziet in krottewijken... nou de tranen kwamen opzetten maar ik heb ze (tot nu toe maar ze is in de keuken) weg kunnen slikken. Niet leuk om te horen en nee we verdienen geen schoonheidsprijs maar ik doe ook maar mn best volgens mij heeft ze niet eens door hoe bot ze over kwam, maar ik voel me er aardig klote onder
knuffel voor vagans!!! ben ook geen opruimerig type hoor maar als je me huisje nu ziet lol nu ik er niet in woon is het zOOOOO netjes hahaha hou me hart vast gewoon als ik er weer woon met frummie
Vagans: Dat is wel een botte reactie van je moeder.. Je doet je best, en je voelt je er fijn, dat is toch het belangrijkste. Denk maar niet dat het hier zo picobello opgeruimd is. *dikke knuffel* Binna: Wat een verhaal meid!! Nu maar lekker rustig genieten van jullie meiden! Sunnie: Fijn te lezen dat alles goed gaat!! Troetel: Ook niet leuk om te horen dat je grote kans heb dat ze langer blijft zitten! Nu maar hopen dat het mee valt Hier net heerlijk gegeten, gehakt met ui en mais en aardappelpuree.. Als ik veel zin heb, zo die afwas maar ff wegwerken, en anders komt het morgen wel Vanmiddag uur lang weeen om 5min gehad, dus net even wezen douchen, ging het gewoon door.. maar daarna, tijdens het eten, zakte het uiteraard weer af ** DIEPE ZUCHT** nu wel weer weeen, maar uiteraard weer onregelmatig..
oja ben wel maar een half kilotje aangekomen (nu 9 in totaal) en kreeg een complinentje over mn mooie streeploze buikje
Vagans: Valt mee wat je bent aangekomen, erg netjes!! Ik kom nu juist ineens heel veel aan maar volgens de vk is dat puur vocht wat ik vasthoud. En ja inderdaad, word helemaal stapelgek er van!!! Pfff word even kriegelig hiero. Broertje belde vanmiddag om te vragen of we morgen naar zijn (vervroegd) verjaardags feestje komen. (pas 15mei jarig, maar gaat 10mei naar Frankrijk) En tegelijkertijd afscheids feestje omdat hij voor bijna 5 maanden naar Frankrijk gaat. Maar financieel komt het ons eigenlijk niet uit om de tank vol te gooien, maar mn broertje wilde ondanks dat hij het ook niet breed heeft de helft betalen zodat we toch konden komen. Want er hadden er al veel afgezegd, en hij wilde ons toch graag nog even zien voor hij naar Frankrijk gaat. Dus hartstikke lief van um natuurlijk. Nu is het zo dat ik mijn vader vrij veel geld geleend heb vorig jaar, en vanavond krijgen we deel terug al. Dus met andere woorden, we kunnen morgen de tank vol gooien en naar verjaardag/afscheidfeestje gaan van me broertje. Dus ik zeg zo tegen vriendlief: wat doen we morgen? ja zegtie, we hebben als goed is weer geld. Ik zo : ja dan kunnen we best gaan, vind het anders ook zo lullig voor hem. Ja zegtie maar voor andere is het ook lullig. (we hebben veel mensen moeten afzeggen omdat we gewoon niet konden komen) ik zo voor wie dan. Ja voor me broer en zn vrouw. schoonzusje is bijna 6 weke gelede bevallen, en zijn we nog nie heen geweest. Maar het mooie is, toen zn broer vader werd, 6 weke terug, heb ik direct zelfde dag nog schoonzusje gebeld om te feliciteren! Vriendlief heb ik 3!!!! weken achter zn reet aan moeten zitten om zn broer te bellen om hem te feliciteren met zn dochtertje! Na 3 weken heeft hij eindelijk zn broer gebeld om hem met de geboorte van zn dochtertje te feliciteren. ik heb hem steeds achter zn reet an moete zitte, hij zou nie uit zichzelf bellen, heeft ook nooit er over gehad dattie zn nichtje wou gaan bewonderen.. en nu ineens nu ik zeg dat ik het lullig vind als we niet naar verjaardag/afscheid feest van me broertje gaan, gaat hij zeggen dat hij het lullig vind voor zn broer en zn vrouw pfff sorry hoor, maar dan ben ik ff pissig. Dus heb nu ook nijdig gezegd van weet je wat als je straks geld van me pa heb, stap je morgen in de auto, rij je naar zaandam (' even' 2 uur rijden, fijn hoor als je met voorweeen zit) kheb de deur dichtgeknald, denk zoek het maar ff uit. kan ik nie tege dan :x
Binna, klinkt heftig die bevalling meid Even ego, ik lig weer in het ziekenhuis... Had om 11:55 een controle staan en mijn bloeddruk was verhoogd, 97 onderdruk dus moest bloed prikken en urine inleveren. Ook CTG gemaakt maar die was goed, de uitslag van bloed en urine niet dus mocht blijven... De datum van 12 mei ga ik zo niet halen zei de gyn, morgen bespreken we een nieuwe datum en bekijken het per dag... Gelukkig een laptop bij me en een data kabel, ze hebben hier internet in dit primitieve ziekenhuis Da's mooi want mijn BTW aangifte moet nog steeds de deur uit morgen...
Rianne: He bah meid, weer int zkh hoop dat bloeddruk en urine morgen weer wat beter zijn! wel fijn dat ctg goed was! En fijn dat je internet heb, scheelt wel weer
Succes Rianne, Tot 12 mei duurt idd nog lang als je zo'n hoge bloeddruk hebt ik hoop voor je dat die zakt en dat je nog even van kdag mag genieten en dat het daarna dan maar gepland wordt. Veel succes Vagans dikke knuf dat je moeder dan meehelpt hier is het ook niet netjes we zitten nog steeds midden in verbouwing en zo maar mijn moeder komt wel elke week dat ze normaal op Bas zou passen komt ze nu elke week om mee te helpen met opruimen en poetsen. Zo kan het ook dat ze dat dan doet heb je veel meer aan dan dat gezeur. Succes. xxx joyce
@ Rianne: Vervelend dat je in het ZH ligt, *knuffel* en sterkte! @ Gravid: Echt he dat zou zo mijn vriend kunnen zijn pff... mannen!! Gewoon doorzetten om naar je broertje te gaan hoor! Hier net gegeten, spitskool (bah) vriendlief heeft een prepaid kaartje gekocht maar er klopt iets niet aan de afsluiting. Normaal kan je dan nog wel gebeld worden en smsje ontvangen enzo maar hij kan dus NIKS... ook stond op internet dat de laatste rek wel betaald is alleen die daarvoor niet... vaag. Ff voor bellen morgen.
@Vagans... Knuff meid...is niet leuk als je moeder je huisje zo aan het "afkraken" is!!! @Gravid...nou wie weet dringt het nu door bij je vriend...hoop ddat jullie gewoon heen gaan meid!!! @Rianne...baaleh meid dat je in het zh ligt...sterkte meid! En hoop dat je bloeddruk snel zakt... Liefs
Vagans wat vervelend dat je een stndje van je moeder krijgy. Maar het gaat erom dat jij je fijn voelt in JOUW eigen huis! Fijn dat je vriend nu een pre paid kaartje heeft dan issie in ieder geval bereikbaar Rianne wat vervelend dat je in het zh ligt. Joyce hoe is het nou met jou??? Gravid ...mannen!!! Hier denk ik dat het een beetje rommelt ofzo? Maar ik weet niet wat ik voelen moet of wat ik voel. Ik heb af en toe harde buiken maar niet pijnlijk. Een stekelig/ krampig gevoel van mn vagina naar boven. Voelt alsof het ligt begint en dan in korte tijd iets fanatieker word. Tis meer een naar gevoel als dat het pijnlijk is... Is dit herkenbaar?
Rianne; heel veel sterkte in het ziekenhuis. Hebben ze ook uitspraken gedaan over hoe groot je kindje is?? Willen ze rekken tot 37 weken of gaan ze wachten totdat het echt heel erg lijkt op zwvergiftiging??? Gravid; echt mannen...... Vagans; als je moeder er zo'n moeite mee heeft waarom komt ze niet helpen dan, ze snapt toch ook wel dat het nu zwaar is.
Ja Meimamma wonder boven wonder is alles goed en erg rustig na verbazing van iedereen. Heb wel steekjes hier en daar maar ja niets noemenswaardig zeg maar. Dus ja nu denk ik misschien blijft de beeb nog wel langer als 40 weken zitten. Verder doet de beeb het goed volgende week weer op controle bij eigen gyn en ben dan wel weer benieuwd wordt alles weer gemeten enz. En bij jou begin het te borrelen ik ben benieuwd. Hier ook wel redelijk wat harde buiken maar is normaal zeggen ze zolang je de beeb maar goed blijft voelen dus tja ik blijf braf nog even op het wachtbankje zitten denk ik. xxx Joyce
@Meimamma: hier ook constant een gespannen buik, VK zei: als je ik buik alleen al aanraak voel ik hem gewoon aanspannen! Hier wel steken alleen dan in mn bil en dan weer in mn vagina. Moet gewoon stilletjes blijven zitten @ Stefanie: Ik denk niet dat mn moeder het zo rot bedoelde als het overkwam (denk ik) en zei vind dat mn vriend meer moet doen in huis (heeft ze ook wel gelijk in) en ze is er achter dat hij nog steeds rookt en zegt dan: dan moet i zn peuken maar laten staan dan had je een pot verf kunnen kopen voor de kinderkamer... snap je een beetje... erg lastig allemaal! Hier nu ff GTST kijken, zoals ik ookal tegen meimamma zei, steeds een gespannen buik en als ik beweeg van die steken, kan ook komen omdat ik in een korte tijd miss ietsjes teveel gedaan heb
Stephanie, de echo vanmiddag kwam op een mooi gemiddelde van een baby van 36,6 weken dus mijn dame ligt prima op schema! Ze willen morgen een nieuwe datum met me afspreken (het liefst na 37 weken inderdaad) en het van dag tot dag bekijken of we die dan gaan redden maar 12 mei werd het niet in ieder geval dus nog even spannend.
Rianne: spannend hoor, maar ook vervelend van je bloeddruk zeg. Hier vanmiddag nog maar eens even met de Hebamme gebeld om door te geven hoe het gisteren was gegaan en dat wanneer ze voor zondagnacht/maandagochtend niets hoort, dat ze dan rustig aan kan doen ivm het inleiden. Zij mag nl niet in "mijn" ZH bevallingen doen. Op zich niet erg hoor, de Hebamme's in het ZH heb ik inmiddels geloof ik allemaal al wel een keer gezien, en ook het halve gyneacologisch team. Dus dat vind ik niet erg Maar ja toen ik aangaf dat we hoopten op alsnog een spontane bevalling, .... dan moest ik maar aan de ricinusolie (50 cc) .... oftewel Wonderolie. Hier had ze goede ervaringen mee. Tegen de avond cq voor de nacht innemen... met een uurtje of 2 zou ik dan "Richtig Stuhlgang" hebben, maar het zou ook goed inwerken op mn baarmoeder Mja, de ervaringen hier en op het internet mbt groter risico op "vervuild vruchtwater" zie ik ook niet zo zitten, ondanks dat ik toch sowieso in het ZH ga bevallen. Ook vriendlief is het daar mee eens.... als het komt, dan komt het en anders maandag eerst maar eens beginnen met een pilletje Heb wel veel harde buiken, maar dat is al een poosje zo.... en dat heeft ook niet echt veel opgeleverd als ik de gyn gisteren zo mocht geloven.
In het andere topic is het laatste nieuws dat Palma de verloskundige op bezoek heeft omdat ze nu 11 harde buiken in een uur heeft...
Hey Meiden, Wij zijn vanavond nog even bij schoonvader geweest, die waren vandaag weer in het ziekenhuis geweest en hadden weer wat tegenslagen te horen gekregen dus daar moesten we maar even langs. @ Rianne: Jij ookal in het ziekenhuis! Succes daar, gelukkig loopt je kleine wel goed op groei! Sterkte! @ Gravid: Lekker zo'n vriend... gewoon gaan zou ik zeggen! @ Vagans: Balen van het mobieltje, maar hij is dus nu wel bereikbaar? Verder weet ik het niet meer! Sorry! Tot morgen!