Nou dusseee. Was natuurlijk niets Baarmoedermond is aan het verweken en het waren waarschijnlijk voorweeen. De kans dat het door gaat zetten ( want ik heb ze nu nog steeds ) is wel aanwezig, maar dat het nog een paar dagen kan duren is ook mogelijk! Pffff met andere woorden: NOG STEEDS NIETS. Ze zei goed uitrusten en als ze pijnlijk worden even weer bellen! Slaap lekker meissies
oe... spannend van La palma! Hier rustig, tv aan het kijken (Castle) erg pijn in mn rug dus als het afgelopen is vlieg ik meteen mn bedje in!
@ La palma: o das dan weer jammer Met een beetje geluk zet het toch nog lekker door ! blijft toch spannend hoor!
La Palma, balen dat het niet doorzette maar hopenlijk duurt het nu niet te lang meer. Dames ik ga zo afsluiten, tot morgen en allemaal lekker koesse
Vagans, wat ongelooflijk jammer zijn zulke opmerkingen over je huis. En dan ook nog van je moeder Eigenlijk zou je er lak aan moeten hebben. Het is immers jouw leven, maar oh, wat kan ik me je gevoel goed voorstellen! Een hele dikke knuffel! En wat Bas zegt vind ik eigenlijk ook! Laat je moeder even komen helpen! Je bent hoog zwanger, hebt veel dieren een vriend die er meer niet dan wel is tja dat is hulp toch welkomer dan gezeur. Gravid, wat een situatie zeg! Dan wordt alles zo lekker op de weegschaal gelegd. Lastig hoor! Ik hoop dat je nog naar je broertje kan om hem te feliciteren en doei te zeggen! Rianne, wat balen dat je moest blijven! Verhoogde bloeddruk en negatieve bloed en urine dat is inderdaad blijven. Gelukkig is met de baby alles nog goed, maar jij bent ook onwijs belangrijk! Spannend hoor wat ze morgen gaan zeggen. Ik leef enorm met je mee! Wel super dat ze daar internet hebben zeg! Hebben ze in Amersfoort nog altijd niet Houd ons op de hoogte! Ah ik lees dat ze bij jou hetzelfde willen gaan doen als bij mij. Zeker tot 37 weken proberen te rekken, maar ze bekijken het echt van dag tot dag en per uitslag Ik soms wat betuttelend (als je zelf nergens last van hebt), maar het is ook wel een heel veilig gevoel (vond ik). Joh, ik ga vrijdag 13 mei ook niet redden Baby is dan al bijna 2 weken oud! Bas, spannend zeg! Het rommelt bij jou, maar dat is dan ook alles braaf blijven zitten op dat wachtbankje! Hopmarjanneke, voor wonderolie zou ik ook niet gaan hoor! Heb daar ook wat vervelende dingen over gelezen en het is nog niet eens bewezen ook. Gewoon de natuur een kans geven en anders het medische team maandag. Sterkte! Wel leuk trouwens dat we maandag beiden naar het ziekenhuis gaan om in te leiden! Hoe laat mag jij aanwezig zijn? Net als Binna om 7 uur? La Palma wat spannend! Ah, lees al dat het niets is wat jammer! Jij kijkt er ook al zo naar uit! Tja hoe moeten wij leken nu weten of het serieus is of niet?! Goed dat je gebeld hebt hoor! Enne leuk dat je het hier ook even komt melden. Ondanks dat we uit 2 meitopics bestaan leeft iedereen nog altijd met elkaar mee. Ik hoop voor je dat het snel door mag zetten! Slaap lekker! Van het strippen kun je harde buiken krijgen zei de gyn... maar ze vertelde niks over een beweeglijk kindje.... AUW! Slaap lekker allemaal! Ben trouwens benieuwd wie er morgen babynieuws te melden heeft!
Ik ga ook lekker slapen. Wel bijgelezen, maar geen puf meer om te reageren. De hele avond bezig geweest met marsepein kleuren en figuurtjes maken voor op de geboortecupcakes Morgen de laatste hand eraan leggen en de laatste sessie cupcakes de oven in en dan ligt alles in elk geval klaar, hihi. Maarja, wel veel te lang gestaan aan het aanrecht en ook best druk aan het kneden geweest om de kleuren goed te krijgen, dus teveel gedaan en nu een erg pijnlijke buik... (met wel een beweeglijke uk erin gelukkig) Ik ga m'n bedje opzoeken. Oh ja, wie gebruikte er nou roosvicee laxo en waar koop je dat?? Trusten!
Sanny: Roosvicee Laxo gebruik ik ook, en kun je gewoon bij de supermarkt kopen. Hier bij de Plus staat hij bij het baby schap tussen de andere roosvicees. Nou, hier heb ik het zover gekregen dat we waarschijnlijk toch gaan en zondag naar zijn broertje en diens vrouw. Ik doe even ego, duik lkkr me bedje in,..ben ineens hartstikke moe! Tot morgen meiden, slaap lekker allemaal!
Goedemorgen meiden Ohh wat kan ik hier van genieten zeg. Als ik niet meer kan slapen dan lekker achter de laptop op i-net. Dat is beter dan uren naar de klok staren! Alleen een beetje gek, hier al sinds 5:55 een harde buik over het geheel die aan lijkt te houden. Meisje net gevoeld 5 minuten geleden 1 keer en nu wat meer. (reageert vast op mamas getyp haha) Maar mn buik blijft hard, aanhoudend. Maar effe in de gaten houden. Binna; Wow een heftige bevalling inderdaad meid. Maar een prachtige dochter heb je ervoor teruggekregen. Wat leuk dat Silver zo goed reageerde. Geniet maar lekker van jullie dochters. meimamma; Je zou inderdaad denken groter kind; eerder eruit! Vriendlief dacht ook zo haha. Maar we hebben hier een voorgevoel dat ze eerder komt (iedereen behalve ik, weet zelf niet zo goed hoe ik erover moet denken). Iedereen zegt 2 wkn loop je nog. Dus we zullen het zien Heerlijk dat je een middagdutje hebt kunnen doen Sunnie; Fijn dat alles zo goed gaat, geniet maar lekker van elkaar en neem de tijd. Vagans; Hahahaha begin jij maar weer over inscheuren. Pff nu de grootte van het kindje geschat is ben ik daar ook steeds banger voor!! Maarja houd maar in mn achterhoofd dat het gewicht vaak een indicatie is en nog flink kan afwijken. Meissie toch wel balen dat je moeder zo reageert. Hoe schoon verwacht ze dat het nu is? Je bent hoogzwanger, komt ze toch effe lekker helpen. Poe zeg, je moet alles alleen doen als je vriend aan het werk is. Misschien valt het haar zwaar dat haar dochter niet alles zo schoon houdt als zij zelf o.i.d. maar iedereen is weer anders, dus dat moet ze maar accepteren. Meid trek je er niet teveel van aan (voor zover dat lukt) jullie huisje is goed op jullie eigen manier. Je wil het hier overigens nu ook niet zien qua puinzooi.. Gravidje; Ohh die mannen toch! Rianne; Wat rot meid dat ze je weer hebben opgenomen. Vervelend als die donderwolk steeds boven je hoofd hangt dat het kan gebeuren zegmaar. Hopen dat de uitslagen gauw weer goed zijn en je weer naar huis mag. Aukje; Balen van de tegenslagen w.b.t. je schoonvader. Heel veel sterkte! Marjan; Hoop dat het zichzelf in gang zet dan, die wonderolie heb ik ook al eens wat over gelezen maar dat schijnt niet alleen maar positieve werking te hebben idd. Palma; Zo het was dus weer even spannend. Maar wat een domper dat het weer niets is. Hoop dat het snel veranderd meid! Gravid; Haha nou hopen dat je niet ineens gaat bevallen dan Maar wel fijn dat jullie toch even langs jouw broertje en zijn broer&vrouw gaan! Liefs
Goedemorgen meiden! Ben alweer uit de veren want we moeten tegen 8en richting zh.Ben gewoon zenuwachtig wat ze willen gaan doen...inleiden of niet.Hoop dat ze het over het weekend heen tillen want ben me toch moe pfff...dagen slecht geslapen en druk geweest dus lijkt me niet slim vandaag te beginnen mar ja wat moet dat moet. Mocht het vandaag gebeuren hou ik jullie op de hoogte knuffffffffff
Oeh Wish spannend meid! Heel veel succes zometeen in het zkh. En hoop inderdaad dat ze met evt. inleiding dan wachten tot na het weekend. Liefs
Wish spannend zo in het zh! Hopelijk pakt het positief uit! Hier slecht geslapen. Heb hele nacht krampjes gehad! En harde uiken en dan voornamelijk bovenin mn buik! En ik ga smiddags niet zo lang proberen te slapen dat gaat denk ik ook ten koste van mn nachtrust. Vriendlief is ook niet lekker in orde die is zn longen uit zn lijf aan het hoesten en slaapt daardoor ook slecht. Lekker stel zo samen Strakjes op controle bij de gyn. Neem ook maar even een potje urine mee. Vanwege vochtvasthouden en die krampjes enzo ff checken. Vanmiddag mn voetjes een plezier doen bij de pedicure
Goedemorgen! Wish, spannend!!!! Ben ook heel benieuwd wat ze gaan doen. Geef goed aan wat je zelf graag wilt. Bij mij luisterden ze daar echt heel goed naar. Ik hoop bij jou ook! Sterkte, maar ook genieten hoor! Dit is gewoon een hele bijzondere dag voor jullie. Wat ze ook gaan zeggen of doen.
Goedemorgen meiden! Eerst even ego: Mijn man is gewoon vertrokken naar A'dam (ook al daar) hier naast de harde buiken geen activiteit. Wel weer een k*tnacht gehad, de 5e op rij ofzo... En ik ben een beetje halfjes, dikke keel en hoofdpijn door de holtes. Negen maanden niet ziek geweest en 1 dag overtijd en het gaat los! Blegh. Net al even kruidenthee gedronken, en zoutoplossing gemaakt, hopelijk werkt het. En L. heeft ook een rothumeur, gisteravond dus weggeweest en lag ze te laat in bed, maar ze was ook 1,5 uur eerder wakker omdat ze wakker werd van S. Dus die heeft gewoon slaapgebrek. Hopelijk slaapt die vanmiddag lekker lang, S. komt rond 3-en al thuis dus dan mag hij het overnemen. Wish: Succes vandaag! Zijn er nog meer meiden die vandaag op controle moeten??
Oh, Aukje, dat is ook niet niks! Getsie zeg zul je net zien dat je helemaal brak aan je bevalling mag beginnen... Nou ja, misschien heb je nog even om op te knappen. Beterschap!
@ Troetel: hier ook steeds constant gespannen harde buiken die niet echt pijn doen... ik raak er al aan gewend @ Wish: Spannenddddd!!!! @ meimamma: suc6 bij de VK! @ Aukje: he balen als alles tegen zit! *knuf* Goedemorgen dames hier redelijk geslapen, wel een beetje een misselijk gevoel en ik krijg mn ringen om mn rechterhand niet om! Eind van de middag met de hondjes naar de DA voor de entingen, verder niks in de planning.
Aukje; He bah balen dat alles tegenzit nu. Dat is niet fijn Vagans; Ja maar ik hoor van iedereen dat harde buiken komen en gaan. Dit gespannen gevoel in combi met mijn hoofdpijn, bloeddruk en eiwit in de urine zijn sympt. van de zw. vergiftiging. Maar zolang mn urine en bloed goed is en de bloeddruk redelijk is er geen reden tot paniek. Dus zolang mijn klachtjes niet erger worden bel ik nog niet, maar fijn is anders. Dacht vanmorgen effe te gaan douchen om de pijn te verminderen maar had gewoonweg de energie niet om naar boven te lopen laat staan te douchen.. Succes bij de DA strakjes. Hier vandaag ook niet veel op de planning, maar wel proberen wat te doen. Al mag ik van mannetje niks & kan ik ook bijna niks (heb gister vanaf 17:00 weer aanhoudende drukkende koppijn net alsof ik een hersenschudding heb.. Ben om 18:00 ook in slaap gevallen voor korte hazenslaapjes) Zo maar even mezelf een beetje opfrissen en met de hond gaan wandelen. Daarna de beestjes eten geven en dan weer even op adem komen. Liefs