Binna: He meid, voorweeen zijn balen, maar kan me indenken dat je de naweeen nu ook wel zat bent!! Hoop dat het niet zo lang meer aanhoud voor je! *knuffel* Wat lief van Silver dat ze haar knuffel aan Sky geeft!! Troetel: Ja ik ben ook niet zo groot hoor haha.. mag blij zijn met mn 1.68m En neej nog niet gegoogeld. zal zo is doen. Nou vriendlief ondertusse zn nest uit.. maar kan hem beter het eerste uur ontwijken denk, wat een saggo momenteel Zie ik een, ja wat is het.. soort van zilvervisje lopen.. of 1000pootje.. geen idee wat voor beestje het was, in ieder geval vies beestje.. OP ME DEKBED slaatie gewoon dekbed van zich af... loopt na benede.. en vangt niet even dat beestje. En nu zie ik natuurlijk nergens meer dat beestje.. die kruipt gewoon lekker ergens in bed rond Denk maar nie dat ik vanavond ga slapen voor ik dat beestje heb gevonden... brrrr.
Ieuwww Gravid krijg de kriebels van jou met je beestje hahahaha.. Ik ben er ook zo een hoor dat ik niet zou gaan slapen. En die mannen maar nonchalant doen over onze beestjes-angst hihi. Toevallig; ikke ben ook iets van 1.68
@ Binna: fijn dat het goed gaat!!! Pff had ik hier netjes genoeg geld voor de entingen, nee wordt er weer een rek afgeschreven van de mobiel van vriendlief (VEEL TE HOOG) want ja dat staat op mijn naam omdat hij een BKR registratie heeft, en ook heeft ONLINE 2x abbo kosten afgeschreven!!! nu dus niet genoeg meer gelukkig wil mn mama het wel voor schieten (we gaan met alle hondjes tegelijk) maja wel kut. Nu ook met die auto die we moesten kopen enzo is het geld al zo goed als op dus ik kan eigenlijk geen boodschappen meer doen tot volgende maand de 25ste... lekker kut allemaal dus KLOTE GELD OOK
Troetelbeer, als ik het zo lees heeft die gyn echt wat steekjes laten vallen (of ze hebben mij in een harnas gepropt...). Balen! Ik hoop voor je dat je de volgende keer goed kan aangeven hoe jij het ziet. Succes!
Troetel: Ja ik vind die beestjes (wat het ook zijn mag, tis echt zo'n lang lichtbruin beestje met heeeeeel veel pootjes ) echt brrrr... ben dr nie bang voor ofzo, maar heel erg leuk vind ik ze ook weer niet, en helemaal niet als ze in me bed kruipen zie nou dat beestje nog maar is te vinden Vagans: he meid wat balen **Dikke knuffel**
ja ik weet het gewoon ff allemaal niet meer hoor meiden keek net op de rek van vriendlief, nog wel 2,17... nou daar moeten we het mee doen t/m 25 mei en wie weet is de kleine dr dan al lang en dan kan ik niet eens beschuit met muisjes kopen, ik kan dan zelf niet eens eten... tuurlijk gaan we proberen een oplossing te vinden maar soms wordt het me gewoon allemaal ff teveel.
Vagans, wat een rot situatie weer... weet niet zo goed wat ik moet zeggen om je te helpen. Een hele dikke knuffel vanaf hier!
Ja ach de rot situaties volgen elkaar op en wij hadden nou niet bepaald 300 euro liggen voor die auto dus dat was ons boodschappen geld zeg maar. Ik weet al wat vriendlief zn oplossing wordt: Blijf jij maar bij je ouders en ik eet wel niet... maar ik vind dat dus geen oplossing... grr
Vagans: Meis toch, het zit ook allemaal niet mee he Hoop dat je gauw een oplossing vind!! *Dikke knuffel* Hier is 'het beest' ondertussen gelukkig weer gevonden en dood.. Kan ik met gerust hart gaan slapen vanavond Foto lijstje ondertussen klaar met echo van ons kleine ventje.. Vriendlief is auto ant wassen, en daarna even naar de action voor cadeaupapier, en een cadeautje voor oudste dochtertje van zn broer. Dan nog even kraamcadeautje zoeken voor babytje van zn broer, en nog even naar de Plus.. en dan maar douchen en richting me broertje en zn vriendin. Hopelijk blijft Uk vandaag nog even zitten haha, moet dr nie an denke dat we straks uur van huis af zitten en het dan begint haha..
Nou ik vond de bruiloft erg emotieloos moet ik zeggen. De jurk is typisch koninklijk. Niet te veel bloot, met kant en sleep. Staat haar wel mooi, maar mijn smaak is het niet! Wel een erg mooie vrouw die Kate! Ik vond de bruiloft van wimpie en maxima veel mooier en gevoeliger. Heb net weer even op youtube DE traan terug gekeken en daar komt echt veel meer gevoel bij kijken dan bij deze bruiloft zeg!!!
Haai allemaal, Spannend hoor al die beebjes!!! Hier vanochtend alweer hard gewerkt aan allerlei babywasjes en rommelarijtjes. Zo kun je de hele dag bezig zijn kennen jullie dat? Vriendlief zou vandaag thuis werken in de ochtend en daarna naar het nieuwe huis om te klussen. Maaaarrrr is gisteren avond met een vrien enig even sde stad in gegaan toen ze hier al flink aan het bier hadden gezeten conclusie gevolg; stomdronken om 3 uur thuis en woelend in bed, nog een half uur liggen luisteren en op mijn hoede dat hij niet ziek ging worden, daarna met een kettingzaag een oerwoud omkappend ben ik maar op de bank gaan liggen zo, ook geen last meer van! Vanochtend om 11 uur bruut de gordijnen open gedaan en koffie neergezet! GOEDEMORGEN!!! hahaha En oja, geniet er nog maar even van want morgen met koninginnedag is de laatste dag dat er gezopen gaat worden en vanaf dan sta je droog tot na de bevalling, dan weet je dat vast HIj is net naar het nieuwe huis... Hopelijk voor hem hoeft hij niet veel te doen hahaha. Ik ga Chris om 3 uur daar weer brengen want ik heb vanmiddag een afspraak bij TALPA voor het programma PAINGAME!! Ja dat ontzettend belachelijke 'ik wil wel eens weten wat pijn doet programma' haha. De details volgen later! Ga dus nu even mezelf een beetje tv klaarmaken haha want ze moeten me nog even 'goedkeuren' want tja hoe hoogzwanger is 'hoogzwanger' hahaha Jullie horen het nog wel! Bye
SQ: Ik heb het niet gevold, alleen even gekeken hoe de jurk was.. daar was ik dan wel weer even benieuwd naar Vond het een mooie jurk, maar ook niet mijn smaak..Haar staat het wel erg goed! Esmee: Oh wat leuk zeg, Neem alleen aan dat je niet zelf mee gaat doen En nee, ik ken het niet meer..dat ik hele dag met van alles bezig ben. Heb werkelijk alles al klaar.. zit nu echt te wachten
Vagans; Meis toch het zit jullie ook niet mee he. Lief dat je moeder de inentingskosten voor de hondjes wil voorschieten. Hoop dat jullie eruit komen, lijkt me zeker niet fijn zo met de baby die eraan zit te komen. En wat je vriend zegt: bij je ouders eten en hij niet eten is natuurlijk ook geen oplossing. Gravid; Doe je wel rustig aan meid? Anders ben je straks daadwerkelijk aan het bevallen in de auto hahah. Maar jullie durven wel zeg zo vlak voor uitgerekende datum en na al dat gerommel bij jou nog zo'n eind gaan rijden. Hier is het niet dat ik aan huis gekluisterd ben maar alle mensen visite e.d. die komen toch maar mooi naar ons i.p.v. andersom haha. Bruiloft; Hier ook niet gevolgd. Probeer mn dag te vullen met op oma-tempo wat dingetjes doen en heb tussendoor genoeg afleveringen gemist terug te kijken. Ben wel benieuwd naar de jurk, ga zo eens effe spieken op i-net Esmee; Hahahaha lachen zeg die man van jou. Groot gelijk hoor. Hoop dat hij er flink van geleerd heeft. Enne Paingame? Wat is dat voor programma? Ik ga zo google eens raadplegen! * hele dag met dingetjes bezig zijn; Ken dat wel hoor kon dat voorheen ook zo goed. Als ik dan de babykamer in stapte kon ik zo uren later er pas weer uit wandelen.. Je hebt veel dingetjes die je niet echt plant maar die wel moeten gebeuren en die kom je dan tegen hihi. Lekker dat rommelen! hier; Vanmorgen geprobeerd wat cementsluier weg te poetsen. Het weekend dat ik werd opgenomen hadden we nl. net de badkamer gevoegd en de kraan erop en het water er weer terug op. Maar de cementsluier is dus achter gebleven.. Mag van vriendlief eigenlijk niks eraan doen maar verlang zo naar bubbelen in bad!! Van het weekend wil hij kitten maar dan moet de cementsluier grotendeels van de tegels alvast.. Maar ja hoe langer dat zit hoe slechter het eraf gaat En dat is nu dus het geval.. Maar het was best zwaar werk dus heb het niet helemaal af kunnen maken. Verder op t gemakje bedje afgehaald, gerommeld in de babykamer. Was opgevouwen en een nieuwtje opgehangen, nog een wasje gedraaid en nog wat kleine dingetjes. Zometeen als de hoofdpijn weg is gehaktballen maken & even een verzenddoos klaarmaken voor pakketjes van mp. Misschien nog de afwas en als het lukt nog een beetje cementsluier weghalen.. (oepsie ik doe dus weer veeeeeeel te veel! maar het stilzitten is zoo moeilijk)
Troetel: Ja, wilde het eigenlijk niet doen,.. maar vind het ook zo sneu voor me broertje om niet te gaan. Stel dat uk niet voor 10 mei komt (waar ik niet van uit ga, die komt heus wel eerder ) dan zie ik me broertje 5maanden niet. En ach, bij Lydia ging ik met 41 weken ook nog naar me ouders, op uur rijden afstand Uk komt echt wel als we thuis zijn, lichaam speelt daar wel op in denk in. (hoop ik )
@guusje: mag me tussen half 8 en 8 uur melden, nuchter ivm medicatie die ik ga krijgen. En dan krijg ik in het ZH mn ontbijtje Neuh ga die wonderolie ook niet proberen hoor. Dus je mag nog steeds niet thuis genieten? @wish: hoe was het bij de VK? Edit: spannend ook voor jou dus... maar dan zijn we maandag al met 3 die worden ingeleid @meimama: en hoe was jou bezoekje? @aukje: vervelend zeg dat L zo humeurig is. Fijn dat de choco helpt en dat jij weer een beetje opknapt. @vagans: ik heb al maaaaaanden mn ringen niet meer om. Bij M denk ik alleen de laatste twee maanden niet meer om gehad. Balen meid van die rekeningen.... vlug achteraan misschien dat je nog snel iets terug kunt krijgen van ze. @troetel: nou dan gewoon lekker rustig aan doen hoor, die koppijn is ook niks! En als ik je zo hoor.... dan hoeft frummel wat jou betreft niet heel erg lang meer te wachten. Sterkte ermee. @bloem1978: ja vervelend is het wel met pake, maar we kunnen er wel allemaal vrede mee hebben. Al blijft een dergelijk verlies altijd moeilijk. Het is wel de laatste..... Oh ben jij ook van Drachten? Ik oorspronkelijk ook... heb er tot mn dertiende gewoond en ben ook daar in het ZH ter wereld gekomen. @stefanie: wel gezellig zo'n vrijmarkt om mee te doen.... veel plezier! Wie weet kom je Aukje nog wel tegen @sanny: nee geen nieuws over pake... maar dat betekend "goed" nieuws maw zolang we geen berichten horen van mn ouders, dan is hij nog steeds onder ons. Heb al geprobeerd te bellen met mn ouders, mede ivm ECG wat mn vader vandaag zou hebben. Maar ik vermoed dat ze beide aan het werk zijn ofzo... of ze hebben vergeten de telefoon door te schakelen naar de mobiele. Succes bij de VK, hoop dat je niet op de fiets hoeft @Rianne: spannend meid!!!!!! Hoop voor je dat je vandaag je meisje in je armen mag hebben!!!!! @gravid: spannend hoor, klinkt wel als slijmprop... maar schijnt weer niets te zeggen over het verloop van je bevalling. Veel plezier met je broertje. Is idd niet makkelijk 5 maanden weg (ik ben bijna 10 maanden in Fr geweest) Hier verder weinig veranderingen, vandaag wat gepoetst en opgeruimd enzo. Opvang voor M is geregeld, ze gaat vanaf zondagavond naar mn schoonzusje in Friesland. Die belde zojuist ook om door te geven dat mn ouders onderweg waren naar pake... Dus dat ziet er niet goed uit.
Gravid, inderdaad schijnt je lichaam erop in te spelen, maar soms hoor/lees ik verhalen waarbij dat dus helemaal niet het geval was... nou ja, het rommelt bij jou al zo lang... komt vast niet vandaag! Succes! Hopmarjanneke, sterkte met pake... ik vind het heel wat. Troetel, jij doet inderdaad teveel met zúlke klachten... rust is echt belangrijk hoor (en heel moeilijk om te nemen...) Kun je niet iemand inschakelen die voor jou de cementsluier wegpoetst? Heb ik hier ook mensen voor ingeschakeld Esmee, go girl! Vertel die man van je maar even precies hoe het allemaal gaat vanaf nu Bruiloft, ik vind het wel een mooie jurk! Wel is het allemaal wat kil inderdaad. Bij Maxima en Willem was het inderdaad wat Hollandser. Leuk dat we maandag met z'n drietjes tegelijk worden ingeleid. Ben benieuwd wie het eerste is! Ik weet trouwens niet of ze gelijk met het infuus beginnen of dat er eerst nog wat gerijpt moet worden... Zondag maar even vragen. Ik ben namelijk uit de thuismonitoring en zit nu in de ziekenhuismonitoring Haha, ze hebben weer zieken dus of ik naar het ziekenhuis wilde (lees: moet) komen dit weekend. Ah, mijn babykamer gordijnen zijn er! Ga even die man koffie geven! Tot straks!
Zo meiden ff proberen op iedereen te reageren.Mn hoofdje is vergiet dus hoop dat ik iedereen heb. @Esmee:Je gaat toch niet meedoen aan dat programma?!! Dat doet pijn hahhahaha lijkt me wel leuk programma om te zien!! @Troetel en Guusje:Ik had 0,50 mg eiwit in mn urine.De reden dat ik naar huis mocht was dat ik verder geen klachten heb.Geen hoofdpijn,geen vocht vasthouden niks.Wel moet ik zaterdag EN zondag naar zh voor controles.Mn bloeddruk is al tijden te hoog dus dat was ook geen reden om nu ala minuut op te nemen. Ik besef wel dat ik volgens mij wel veel "geluk"heb met dit zh dat ze me nog niet hebben opgenomen. @Vagansfff wat een drama dat geld he! Is het nog goedgekomen met het salaris van je vriend? Hij zou toch ook wat extra's krijgen ivm extra werken? @Gravid:Hahaha jij met je beestje...was denk ik zo'n oorkruipertje??Veel plezier bij je broertje! @Marjan,Guusje: Worden er 3 babys geboren maandag!! @Troetel:Ik lees regelmatig dat je pakketjes klaarmaakt voor MP...wat verkoop je dan zoal? Ik verkoop nog weleens wat boeken maar verder doe ik er nooit wat mee.
Gravid; Ja snap het ook wel hoor meissie dat je je broertje nog wil zien! Enne wie weet beval je bij hem hahahaha. Heeft ie gelijk zijn neefje gezien Marjan; jij ook al maandag, klopt ja! Maandag wordt babyboom dag fijn dat opvang voor M. is geregeld. Vervelend nieuws van pake. Maar moet maar zo denken dat het beter is voor die man als hij straks rust heeft, dit is een vermoeiende strijd. Guusje; Oh ja ik krijg genoeg hulp hoor Mannetje wil alles van me overnemen en mijn moeder komt dinsdag het huis poetsen. Het kost me echt al enorme moeite om niet te stofzuigen. Heb vanmorgen heel effe stiekem een stukje geswifferd, werd zo gek van die kattenharen! Mannetje wil alles uit handen nemen en doet dat ook, gister zei hij ook van zeg maar wat er moet gebeuren dan doe ik het. Maar arm mannetje had knalrode ogen en was doodmoe. De 3 dgn ziekenhuis heeft hij van 5:30 tot 24:00 non stop gelopen, gerend, tussendoor gewerkt, beestjes verzorgd, spulletjes voor mij gehaald etc. het enige moment dat hij kon zitten was als hij op t bezoekuur kwam. Van het weekend zet ik hem wel aan het werk Wish; WOW 0,50 mg eiwit??? Volgens mij heb je dan inderdaad geluk dat ze de baby niet nu direct halen!! Ik werd opgenomen met 0,34 (net over de grens heen!!) verkoop; Ik verkoop eigenlijk vanalles Rommeltjes, oude spulletjes van ons, elektra dingetjes van mannetje die we over hebben etc. Het loopt echt goed de laatste tijd
Wow wat spannend hier. Rianne ik ben benieuwd naar je kleine wonder en hoe het met jou gaat. Zo en Wish bij jou is het ook al flink aan het spoken ik ben benieuwd of je de maandag haalt. Succes meiden. xxx Joyce
Hopmarjanneke: Ja dat idee had ik ook! En inderdaad, zo vaak zie ik me broertje niet, maar vind dr niks an dat hij voor 5maand weg gaat Maar hij doet de opleiding sport en recreatie van Vacansoleil, en moet nu 5maand stage lopen op 1 van hun campings in Frankrijk. Guusje: Klopt, ze zeggen dat je lichaam er op in kan spelen, maar is inderdaad niet altijd het geval. Ach ja, een uur is opzich niks.. dus mocht het op heenweg toch beginnen, zijn we ook zo weer thuis, en mocht het bij me broertje beginnen, dan zijn we ook zo thuis.. ga er vanuit dat het niet binnen een uur komt Wish: Nee was niet zo'n oorkruipertje (oorwurm zoals wij zegge ) was meer een duizendpootje denk ik. Zo, cadeautjes zijn gehaald.. ook alvast voor me 2 nichtjes.. nu even lekker douchen.. en dan op naar de BBQ Ben er vanavond mischien nog wel even!! Liefs!!