Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ahhhh ligt er waar mn pa met Pulchra stond een plasje... een plasje van schrik... hoe sneu...

2. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Haha ja sanny hier ook geen fietsen meer!! Zelfs de vk zei dat het niet eens verstandig was nu ze al zo ver ingedaald is! Al dat gehobbel is niet goed voor het hoofd en nekje omdat ze bij mij echt Vast ligt.

Ik ga uit bad was opvouwen. Oh nee het is al nege uur zie ik. Dan morgen maar haha, toch niets beters meer te doen hahaha!!
    X ies en slaap lekker allemaal!

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Mijn gyn zei vanmorgen zo ongeveer het zelfde wat fietsen betreft. Bij mij ligt de kleine ook vast en ik vond fietsen ook niet zo prettig meer;)

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Marjan; gecondoleerd met pake. En veel sterkte meid.
    Sanny; Fijn dat je weer bent goedgekeurd:D

wandelwagenbak; Ga ik van de week ook eens doen als mn lichaam het toelaat. Heb er totaal nog niet bij nagedacht haha. Maar heb vorige week wel ‘geoefend’ met opmaken voor mijn nichtje dus dat scheelt:D

Guusje; Gefeliciteerd met je 38 weken:D
    Vagans; Hihi hier is het wandelen ook sinds 1 week veranderd in waggelen. Wel herkenbaar hier ook de kleine in sneltreinvaart ingedaald;)
    Binna; Wat een poepie zeg!

Pff hier flinke strakke buik na 2 happen eten. Erg vervelend hij spant zich echt helemaal aan! Dus ik heb vrij weinig gegeten en dat terwijl we net in de stad lekker kippenpoten hebben gehaald bij Kippie:D Straks nog maar een paar happen proberen;)

Hier net lekker voorraad boodschappies gedaan(& gescand) met mannetje lief en daarna lekker gegeten.
    Nu ga ik em weer lekker knuffelen.

Ohja nog niks van Rianne gehoord??? Ben benieuwd!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

vriendlief belde net: hij zag een hendeltje... goh wat zou dat zijn... DE VERLICHTING!!! hahaha sukkel!

6. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mooie meid Binna :D

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga afsluiten, xfactor verder kijken en naar mn bedje

Tot morgen!!

8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans; Hahahahahahahha geweldig die mannen:D ;)

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mooi meisje jullie Sky Lexie hoor Binna.

@Vagans: ja jij hebt het dan ook nog een stukje dichterbij met je schoonmoeder, dat is voor mijn gevoel nog even een tikkeltje heftiger dan met mijn pake.

@Koninginnedag: hier geen plannen, heb ook niet echt trek om weg te gaan... enne die Duitsers hier vieren geen Koninginnedag :$ :D
    raar hè ;)

Nou ik ga zo ook maar eens sluiten en mn bedje opzoeken.
    Truste ladies! En voor de dames die morgen plannen hebben: veel plezier!!!!

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ meiden die gaan slapen: weltrusten!

@ Troetel: Haha ja sukkel he, maja je moet het maar net ff weten ;)

Vriendlief is thuis om de beestjes te doen, maar gaat gelijk naar bed en morgen weer werken dus ik heb m niet gezien, wel gesproken. Komt die toch met een verhaal!!!

Er lag een grote hoop poep in de flat, had onze buurvrouw (die met die jank hond (husky kruising)) gezegd dat dat door MIJN hondjes kwam...

Maar de onderbuurvrouw (die met de hond waarmee we aan het oefenen zijn om samen bij die van mij te laten) had meteen gezegd: dat kan niet, zowiezo de grootte niet en die hondjes worden tenminste WEL opgevoed :D hihi weet ik meteen hoe ze over me denken (gelukkig positief)

toen mn vriend vertelde dat ik niet eens thuis was (wat de andere buuren al vermoedde en ze geven me groot gelijk) was het natuurlijk helemaal duidelijk dat het niet die van mij geweest zijn HAHA. Stomme buurvrouw, moet ze is tegen mij zeggen!!! Beetje andersmans honden de schuld geven! *bitch*

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Meiden ik duik mn bedje in
    weltrusten en ik ben benieuwd of er morgen ochtend baby nieuws is ;) :D

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Binna, wat een plaatje!!! Geniet er maar lekker van!!!

IK WIL OOK!!!!

Sorry dat moest er even uit!

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Dames effe ego..ben helemaal kapot. Lig al effe op de bank maar echt last van mijn buik. Veel te veel gedaan bleh
    Gyn was alles goed, bloeddruk 80/125 maar de kleine lag nog niet vast, was ie wel verbaasd over. Hoef pas over 2 weken weer, dan ben ik 40+2 ;) hij hoopte me niet meer te zien..
    Morgen wel naar de rommelmarkt. Heb een fijne tuinstoel ingepakt en ik ga lekker van het zonnetje genieten.

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans; Jeetje wat zijn sommige buren toch raar..
    Wel goed dat ze effe op haar nummer werd gezet.
    @ Stefanie; Fijn dat je weer bent goedgekeurd! Alleen gek dat de kleine nog niet vastligt, die wil vast lekker lang blijven zitten bij mama;)
    @ SQ; Haha Ik wil ook:D

@ Dames die gaan slapen; slaap lekker.

Ik ga hier zo ook maar eens plat denk ik mijn buik is al uren keihard:(! Morgen weinig plannen misschien even de stad in, s-moeder staat op de rommelmarkt en ze vindt het altijd wel leuk als we langskomen..
    Nou ik ga eens kijken of ik mannetje van de bank afgesleept krijg.. Die zit met zijn hoofd in een film verdiept!

ohh effe binnenpretje met jullie delen nog:D
    S-moeder zei nog toen we haar vertelden dat we zwanger waren: Niet op koninginnedag bevallen he?!
    Zou je zien morgen dat het gaat beginnen oid hahaha dan vreet ik mn beide nieuwe schoenen op echt waar, geweldig grappig lijkt me dat:D

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Gecondoleerd en veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Is ook allemaal zo dubbel voor jullie. Knuff.

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Wat een mooi meisje en bedankt voor het spammen. Is altijd leuk de babyfoto's.
    Nu lekker genieten!

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nog geen nieuws van Rianne dus.

Vandaag verder weinig mee kunnen lezen, want de visite is net weg en nu staat brut van afwas er nog. Wil het even snel wegwerken, want morgenochtend om 9.30 komt schoonzusje met 2 kids nog voor mijn verjaardag en daarna gaan we hier in het dorp naar de Koninginnedagviering.

Zal er morgen dus ook niet veel zijn.

Iedereen een fijne Koninginnedag gewenst.

Meiden, denk aan jullie!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Hier een goede nacht gehad ze heeft heerlijk geslapen en om de3 uur gegeten

@marjan jeetje meis wat heftig gecondeleerd. Dikke knuf

@jomie. Fijne dag vandaag en vindt leuk dat je met ons mee leeft lijkt me best moeilijk knufff

Wij gaan vandaag rust dag houden willen geen visite als Silver
    Wakker is ze wordt er zo druk van (wat begrijpenlijk is)
    Dus mijn moeder wou even komen nou dat mag als Silver slaapt ben bennieuwt
    En steve en Silver gaan mischien even over de rommelmarkt da is het enigste waar ik van baal dat ik daar niet geen kan daar nou ik zo van maar na heb wat anders om van te genieten ;)

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

Buddy bericht!!! van Wish:

om half 6 vliezen gebroken, daarna weeen gekregen maar onregelmatig, lig in het ZH hou je op de hoogte.

spannenddddddd!!!
    nu ga ik verder slapen, als ik iets weet geef ik het weer door!

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @wish; spannend!! Succes!!

Deel Deze Pagina