WHAAAA wat een nieuwtjes allemaal....! Wish, denk aan je! Vliezen breken betekent niet dat het vandaag al doorzet. Als het wel zover is; zet 'm op! Denk enorm aan je!!! Rianne, babynieuws?????? Binna, wat een ontzettend onwijs mooi lief meisje!!!! Daar word je gewoon spontaan verliefd op! Denise we hopen nog altijd op goed nieuws! Gaan we gewoon van uit! Ego, ons enige uitstapje vandaag is over 3 kwartier het ziekenhuis (controle) dus ik ben weer even weg. Wilde even snel kijken of er weer baby's bij waren gekomen...
Goedemorgen! Wish wat spannend op deze koninginnedag! Ben beneiuwd hoe het verder gaat meis! zET M OP! Rianne hoe is het bij jouo gegaan met de geboorte van je kleine meisje? Denise ik hoop dat het allemaal goed is!!! Hier lekker geslapen, zal wel komen omdat ik gister geen middagdutje heb gedaan. Vriendlief heb ik nog maar even laten liggen. Daar kon ik aan zien dat ie een klootnacht heeft gehad. Die is zoooo ontzettend aan het hoesten! Gelukkig niets van gemerkt offie daar vannacht last van heeft gehad Gezellige dag meiden die wat gaan doen. Hier weet ik nog niet zeker of ik wat ga doen. Tis hier weer aan het rommelen met krampjes
Wish zet hem op meid en idd nog niets gehoord van rianne begin wel ongeduldig te worden want ze zou toch al gistermiddag bevallen moeten zijn. xxx Joyce
Goedemorgen meiden, @Marjan..gecondoleerd meid! @Wish...spannend meid....heel veel succes!!!! @Rianne...ben erg benieuwd of jij je kleine al vast hebt.. @Vagans...wat een stomme buurvrouw idd...beetje aso om jou zomaar de schuld te geven! @Binna..wat een prachtig meisje is Sky...!!! @Meimamma...wel fijn dat jij geen last van het hoesten van vriendlief hebt gehad! @hier... aantal keren eruit vannacht om te plassen en iedere keer last van een harde buik, ook met draaien in bed last van kramp onder in mijn buik! Zal wel oefenen zijn ... Ga straks ff marktjes bekijken en verder ook niet heel veel doen.. Fijne dag allemaal.. Liefs
@ DR88, in ZH geboren, daarna tot 13e in dorpje in gemeente heerenveen gewoond, daarna naar Dorp 10 km van DR88. Nu in 8erhook! @bruiloft, vond het ook een mooie jurk. Simpel maar smaakvol! @ Gravid, stoer dat je toch gaat! Tip: Shell tankstations hebben de schoonste WC's! @ Marjan, gecondoleerd, gaat dan ineens toch snel hè. Het blijft verdrietig. Jammer dat je niet bij de begrafenis kan zijn. @ Vagans, valt het toch weer mee, de geldzorgen. @ Sanny, fijn dat alles weer goedgekeurd is! @ opmaken kinderwagenbak, als het goed is maakt de kraamverzorgende alles voor je op. Was hier tenminste zo. @ Binna, wat een heerlijke meid op de foto! @ Stefanie, goed idee van die tuinstoel, zitten nu goed. Misschien vandaag ook wat meer blijven zitten?! @ Wish, Wauw meid, het is al zover, spannend! @ Meimama, hmm weer aan het rommelen, hopen dat het niet zo gaat als bij Gravid. @ Rianne,, meid hoe is het gegaan? @ stampertje, vervelend dat plassen hè. Klinkt idd als oefenweeen. Hier ook veel moeten plassen vannacht. Best wel door gebroken nu. Vanochtend weer flinke steken in de zij, bandenpijn, die staan flink op spanning. Mijn plan om met zoonlief naar de optocht te gaan maar laten schieten. En om met hem over de vrijmarkt te gaan zie ik ook niet zitten. Zit nu lekker relaxt met zijn fruit voor dvd van Teletubbies, (slechte moeder ben ik). Manlief is uiteraard weer weg.....Heeft wel beloofd op tijd thuis te zijn om samen nog even naar een bouwmarkt.
Hier de box aan het opzetten. Ik was zelf maar begonnen, maar op een gegeven moment de kluts kwijt geraakt.... Nu is R. zo lief om het voor me af te maken Gravid hoe gaat het bij jou??? Nog een update van Wish???
Nog geen nieuwe update van wish, ik ga er van uit dat ze wel een smsje stuurt als ze daar aan toe is Hier ook super veel moeten plassen vanacht! Hangt het in de lucht ofzo??? haha Niet zo veel op de planning, vanmiddag ff braderiertje lopen denk ik, dus miss dat ik dan iets later ben met doorgeven mocht ze dan net smssen, heb geen internet op mn mobiel helaas. Nu maar is ff lekker douche, en kleine had vanmorgen (zoals alle ochtenden) weer de hik hihi
Haii meiden! Heb helaas niets terug gelezen, maar ga het vanaf nu weer bijhouden Hier gaat alles helemaal goed! Maelynn doet het super! Ben zo trots dat ze maar 1x in de nacht komt. Echt super fijn. Gelukkig ook niet meer zn last van de kraamtranen. Sinds de kraamhulp weg is kan ik lekker mn eigen ding doen zonder dat ik rekening moet houden met iemand vreemds! Ben lekker veel aan het knuffelen met dr en we gaan al regelmatig een wandelingetje maken . Ze vind het in de kinderwagen erg fijn. Nog plannen voor vandaag meiden? Wij krijgen vanmiddag nog wat kraamvisite en daarna gaan we gourmetten bij mn s-ouders . Oohh zo lekker met dit weer! Kan er helemaal van genieten. Verder met mij zelf gaat het ook wel goed .. heb alleen nog best veel last down under .. branderig bij het plassen, soms niet eens kunnen plassen en een heel beurs gevoel. Hoop dat het snel overgaat anders ga ik toch maar even langs de huisarts. Mn bekken doen weer vreselijk veel zeer baal ontzettend want ze stonden net weer recht voor de bevalling maar weet niet hoe het er nu aan toe is. Het doet iig erg zeer om te zitten dus hoop dat dit zo hoort en dat het over een paar weken minder is. Nou meiden ik ga nog effe een tukkie doen! Tot later xxx
@ Lilo: wat knap dat ze snachts maar 1 x komt! lijkt me ideaal! Super ook dat je al lekker aan de wandel bent met haar. Gaat het al wat makkelijker met Lilo ernaast? beetje gewend?
Lilo, wat heerlijk dat je meisje 's nachts maar 1 keer komt! En wat leuk om te lezen dat ze ook zo van het wandelen geniet! Super!!! Wel jammer dat jij nog zoveel pijn hebt! Laten we hopen dat het snel vanzelf weer over gaat. Succes! Wish, go girl! Het is een prachtige dag om een kindje op deze wereld te zetten! Ik heb de vlag al voor jullie uitgehangen! Iedereen die weg gaat, veel plezier! Ik ben enorm jaloers, wil ook zo graag de gezelligheid in! Hier controles waren weer goed. Nog zeer weinig baarmoederactiviteit en ook nog geen gebroken vliezen, maar dat vind ik niet erg. Het is alleen wel de vraag of ik maandag gelijk aan de weeënopwekkers kan of dat ik eerst nog een hormoonvetertje krijg... Schijn ik morgen meer over te horen.
@ Guusje: fijn dat de controles goed waren en ik ben heel benieuwd wat ze allemaal met je gaan uitspoken
Binna: Wat fijn dat Sky het zo goed doet! En voor Silver wel fijn even met haar papa weg, kan me goed indenken dat ze alles wat druk vind af en toe. Geniet jij vandaag heerlijk van je kleine meid Wish: Spannend bij jou dus!! Hoop voor je dat het niet lang op zich laat wachten!! Marjan: Gecondoleerd meid! Heel veel sterkte! Stampertje: Veel plezier vandaag! Bloem: Heb onderweg niet naar de wc gehoeve, maar inderdaad.. de shell stations hebben de schoonste wc's!! dat is echt wel fijn! Meimamma: Ja gaat redelijk.. veel weeen nog steeds, die ook pijnlijker worden.. maar verder 'rustig' Vagans: Leuk dat je even langs de braderie gaat!! En ik vond het altijd irritant als de kleine de hik had.. vond ik irritant gevoel. Lilo: Wat balen dat je bekken weer zo zeer doet! Dat is ook iets waar ik na bevalling tegen op zie, dat bekken klachten niet verdwijnen. Maar fijn dat je meisje het zo goed doet en snachts lekker slaapt! Veel plezier vandaag met gourmetten!! Guusje: Fijn dat alles goed was!! En ja, ik had last van die sliertjes maar was alleen gister..verder geen last gehad..dus weet ook niet. Goeiemorgen meiden!! Nou, dat was me het ritje wel gister middag. Uur in de auto, en kleine man was er niet mee eens.. die heeft me hele weg dwars gezete We zijn heel even bij tankstation gestopt, dachten dat het daarna nog wel even zou duren voor we er waren, maar na tankstation waren we er al met 10min.. dus grootste gedeelte van de rit in auto gezeten.. was niet heel slim, alles deed me zeer. Maar goed, feestje was gezellie. Me ouders en me 3 zusjes waren er ook, dus was ook leuk, had me 3zusjes januari voor het laatst gezien, dus werd weer tijd haha Zo rond half 11 waren we weer thuis.. en toen was ik gebroken Als alles hier rustig blijft gaan we morgen weer hele rit maken, alleen dan van anderhalf uur, dus dat word dan zeker weten wel 1 a 2 stops.. anders trek ik het echt niet. Vandaag weinig op planning, zo even boodschappen doen, en vanmiddag even langs de markt slenteren met vriendlief. Kheb weer veel weeen, dus maar even kijken hoelang ik het vol hou. Gister avond toen we thuis waren ook veel weeen gehad, en merk wel dat ze pijnlijker worden. Dus hopelijk goed teken Vriendlief riep hele zwangerschap dat uk op koninginnedag zou kome, nou..dan moet uk vaart zetten haha Meiden, fijne dag vandaag!
Vagans, wij zijn ook benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.... ik laat het maar over me heen komen. Gravid, het wil ook maar niet doorzetten hè?! Wie weet krijgt je mannetje nog wel gelijk. Je bent nu al zo lang aan het rommelen, wie weet gaat de bevalling daardoor wel heel snel. Succes!
Even kort, want ik wil m'n boterhammetjes gaan smeren voor ontbijt! Wish: zet 'm op!!! En Rianne, hoe is het bij jou gegaan? Iemand nog iets gehoord van Denise? Sorry, later meer, maar ik rammel van de honger, hihi
@stefanie veel plezier vandaag in Drachten. Hoop idd dat je de gyn niet meer hoeft te zien @oei Wish, spannend meid!!!! Sollie... kom zo weer.... wordt even achter de pjoeter vandaan gebonjourd ivm aanpassingen in de slaapkamer.... lees WIEG
niks meer van wish gehoord dus ik denk geen verandering. Net op de braderie, aardbeien 3 dozen 3 euro! yeah! nu moet ik me inhouden want mn moeder lust ze ook hihi! ook slabbetjes met : mijn liefste tante (of iets in die trant) maja mn zusje liep er bij... nu is mn pa ff terug kijken of ze er nog 2 hebben (voor mn zus en zusje) leek me wel leuk dat ze dat in huis hebben als ze een keer moeten oppassen en anders gewoon voor de leuk. nu ff snel wat drinken en dan nog ff naar de winkels, wil nog een roze pen om de enveloppe van de geboortekaartjes mee te beschrijven.
hai dames en hoe maken we het deze koninginnedag ik zit lekker binne bij me moeders lekker rustig had gister controle in het ziekenhuis bij de gyn en die was helemaal verbaasd om me te zien die dacht dat ik al bevallen was en die waren er echt van overtuigd maar alles wat goed frummie doet het ook prima was wel lachen want ze ging me buik onderzoeken hoe frummie lag En die lag wel voor de in/uitgang maar was nog niet ingedaald want ze kon nog wel vrij bewegen moest wel lachen want ze voelde dus naar frummies hoofd en die werd helemaal boos en dus moest ik het geklaagschop aan voelen van mamma zie je niet wat die vrouw met me heeft gedaan woensdag weer controle en dan ben ik ook 37 weken YESSSS kan niet wachten een fijne dag meiden
Chaartje, wat ontzettend fijn dat het allemaal zo goed gaat! Leuk hoe die kleine reageerde op al dat gevoel! En woensdag alweer terug en 37 weken! Super zeg! Geniet ervan! Vagans Wat leuk van die slabbetjes! En een roze pen om mee te schrijven.. oh, ja jullie hadden witte enveloppen. Dan is het wel erg leuk! Op roze zou je het maar moeilijk kunnen lezen... Haha, hier nog altijd namengedoe Dit keer de schrijfwijze We zagen vanmorgen in het ziekenhuis dat ook deze week weer een meisje met onze naam is geboren... Boeit mij niet echt, maar met de schrijfwijze zouden we er nog iets (aparts) van kunnen maken. Echt geweldig wat een twijfelkonten wij zijn. Baby wordt al bijna geboren!