Bedankt Binna! Heb gisteren volgens mij de slijmprop verloren en vandaag is mijn maandverband nogal nat en ruikt zoet (ja, lekker detail). Dus ik dacht; misschien zijn ze wel gebroken... Binna, deze dag is al bijna voorbij en hopelijk ook je vervelende hormoontjes. Sterkte meis!
Oh, Binna, wat een leuke site!!!! En niet eens zo onwijs duur. Ik heb hem opgeslagen in mijn favorieten! Wie weet bestel ik nog wel wat leuks. Vind die geboortekaartjes op het lakentje geborduurd helemaal super!
@ hopmarjan: haha lekker toch die ijsjes! en toch fijn dat ze goed opgevangen wordt, kan jij je even op jezelf richten! @ GuusjeB: heb jij daar nog zin in dan? ben benieuwd wat je mannetje er van zegt Meiden, over sex gesproken.... Ik heb iedere keer geklaagd dat vriendlief me niet wilde en niet eens aankeek enzo. Dit is nog niet verandert. Maar al zou het verandert zijn NU zou ik echt NIET meer willen hoor!!! zit me allemaal veel te veel in de verdrukking enzo. Jullie nog wel actief?
Nou hier effe ego klagen dan, ben helemaal kapot. Had gister al te veel gedaan dus de de hele nacht en vandaag een onafgebroken pijnlijke harde buik gehad en schijnbaar kan de kleine meid in mijn buik daar niet van slapen want ze is gistervond, vannacht en vandaag eigenlijk de hele dag actief geweest. Rommelmarkt was wel leuk, we waren er al om 6:00 en vanavond om 16:30 weg. lekker in de zon gezeten en leuk verkocht maar veel te veel als je ruim 38 wk bent...maar mijn buik is nog steeds keihard en pijnlijk. ga zo douchen en naar bed. We zouden morgen naar vrienden maar dat heb ik maar afgezegd. ben mijn grenzen wel lekker tegengekomen
Hier ook al maanden geen sex all the way. Vind het wel jammer, want ik kan iedere dag wel Helaas ziet manlief het niet zitten. We hebben het er al vaker uitgebreid over gehad. Ik kan me er ook wel iets bij indenken. Voordeel van een klein kindje en een klein buikje; ik vind het nog steeds niet echt in de weg zitten. Ben wel benieuwd wanneer het hier weer gaat gebeuren, want na een bevalling zou ik als man zijnde helemaal geen zijn meer hebben.
Oei, Stefanie, dat is jammer zeg! Laten we hopen dat de douche je buik laat ontspannen en dat je lekker kan slapen vannacht. Verstandig dat je morgen hebt afgezegd. Zal je lichaam ook wel fijn vinden.
Ow Guusje nee ik moet er niet aan denken maar dat komt meer omdat ik dan meteen harde buiken krijg en niet lekker kan liggen enz. xxx Joyce
Wish! Gefeliciteerd met jullie kleintje Vince!! Tof, weer een jongen in het lijstje! Hier even ego: nu om de 10 minuten heeeeel pijnlijke krampen+harde buiken die best lang aanhouden. Vriend is kruik aan het maken, hihi. Waarschijnlijk is het weer vals alarm, maar je weet het niet...
Marjan; Wie weet gebeurd er vanavond of morgen nog wat spontaan Guusje; Haha en hoe reageerde manlief? Binna; Lekker rustig aan doen meid, hoort er allemaal bij. De dag is zo weer voorbij en dan hopelijk heb je morgen een betere dag Geniet lekker van je 2 prachtige dochters. Dikke knuffel vanuit hier! Stefanie; Meis doe je rustig aan of probeer je de bevalling op gang te brengen hihi!? Neem vannacht en morgen lekker je rust, kun je vast wel gebruiken! borduursite; Oh ja die had je al vaker gegeven Binna. Zal eens kijken hoe snel en tegen welke prijs zij ons lakentje kan maken Dankjewel voor de tip! seksueel actief; Is stukken minder hoor. En het voelt ook echt niet meer zoals voorheen.. Heb al een paar keer het gevoel gehad van he dat hoort er niet in hahahahaha. Er moet alleen wat uit binnenkort! En de 1 na laatste keer kreeg ik giga krampen en de laatste keer was vlak voor de ziekenhuisopname. Dus weet niet hoe vaak ik nog wil vóór de bevalling hihi Hier zo lekker naar bedje denk, lekker knuffelen met mannetje en filmpje kijken. Slaap lekker meiden!
Dames; onderstaand komt van de Hyves van Rianne, heeft ze gisteravond laat gepost. Ze is er!!! Liora @ bedje bedje bedje...
@ Stefanie: oe vervelend meid! en idd, gewoon je grenzen stellen! @ GuusjeB: Haha nee ben ik ook bang voor, dat vriendlief me erna helemaal niet meer wil! @ Sanny: sterkte en misschien wel zelfs suc6 @ Troetel: Oe ben wel jaloers op je! Zou ook graag met vriendlief willen knuffelen maar helaas
Rianne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een mooie naam. Ik hoop dat je wat ok voelt en snel herstelt!!
Rianne + man: Van harte Gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en jullie nu lekker aan het genieten zijn!
@Guusje Als je op je hand blaast komt er dan ook natig heid Want ze breken niet altijd helemaal en dan kan je een scheurtje hebben @sqnny oei spannend meis hopenlijk morgen de eerst mei baby
Rianne super gefeliciteerd met je dochter en wat een prachtige naam zeg. Rust goed uit en geniet van jullie meisje. xxx Joyce
Rianne; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een prachtige unieke naam Geniet lekker en herstel maar rustig.
Jahoe! Rianne en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam! Ik hoop dat met jullie alles goed gaat. Je hebt ons wel even in spanning laten zitten hoor! Binna, natuurlijk! Dat heb ik nu al zo vaak gelezen, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht! Maarre... volgens mij zit er zelfs nog geen scheurtje in mijn vliezen:x Zal wel horen bij die slijmprop. Zucht!