Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Stefanie: Jeetje meid, hopelijk kun je de vloer nog redden!!

Stampertje: Rustig an doen hoor meid, niet teveel hooi op je vork nemen!!

Troetel: Ja als hij condooms niet wil, dan maar wollen sok.. het is het een of het ander natuurlijk ;)

Pfff hier eindelijk mn kasten weer netjes ingedeeld!!
    Morgen laatste slag leggen aan slaapkamer en overloop, en dan is boven eindelijk klaar en netjes!
    Morgen vriendlief ook maar achter zn reet aanzitten dattie de woonkamer en keuken opruim..
    anders weet ik het wel weer.
    mannen :(

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Oei Stefanie wat een klootzooi!

Stampertje kalm aan doen!

Monika jij ook met je steken je bent veel te druk geweest!

Hier net even de babykleertjes maat 50 en 50/56 op kleur gesorteerd;) Weet niet of ik van het weekend al ga wassenm maar ja dan heb ik er weer even lekker tussen geneust he;)

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meimama oeii leukk baby kleertjes wassen

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja ik zit een beetje te dubben over babykleertjes wassen...

Als ik dat van t weekend al ga doen heb ik weer minder tijd te doden tijdens mn verlof.
    Maar ik hoor hier iedereen over die vluchttas en het begint hier ook te kriebellen;)

Maar ja ik denk dat ik nog maar 2 weekjes wacht tot mn verlof, dan heb ik wat te doen...

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meimama nou ik alles al gewassen. heerlijk nu lekker niks beetje achter de pc boek lezen bootschapjes doen shoppen

6. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Tsjemig wat hebben jullie veel gekletst vandaag zeg! Teveel om op iedereen te reageren...

Ben vandaag bij mijn ouders geweest, paps heeft de auto weer (goed)gekeurd. Dus dat ook maar weer gehad.
    Omdat we de hele dag weg zijn geweest en een paar behoorlijk drukke dagen hebben gehad hebben we lekker patatjes gehaald heerlijk!

Over het eerste bevallen: Ik denk ik idd ook Binna en de keizersnede dames. Ik ben dan wel als 1 van de eersten hier uitgerekend, maar ben er wel vrij zeker dat ik niet als eerste ga bevallen.

Over anticonceptie: Hier denk ik tijdens de BV weer de cerazette, en dan na die tijd weer de nuvaring. Spiraaltje was hier geen succes, nooit weer. En condooms vind ik afschuwelijk... mijn man ook dus ja, dan maar hormonen.

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Aukje: Fijn dat de auto weer goed gekeurd is!!

Babykleertjes: Hier alles al gewassen, maar krijg morgen van me broertje nog een lading jongens kleertjes van maat 50 tot ik dacht 74/80..(kennis van zn vriendin hoorde dat ik zwanger was, dus zak kleding an me broertje gegeven) dus daar even tussen neuzen of er wat leuks tussen zit en dan die lading ook maar gelijk wassen en in de kast..

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden weltrusten in ga tukken!

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Slaap lekker meimamma

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ga ook slapen! Tot morgen meiden! Slaap allemaal lekker!

xxx

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: HAHAHAHA, nee ik ben me er wel van bewust dat ik in 2011 leef ;)

@ Stefanie: Oei das niet goed! Niemand zich verbrand???

@ Gravid: haha alle mannen zijn het zelfde, ze beloven het maar uitijnderlijk kan je het als nog zelf doen. Hier is de slaapkamer (waar ook de kleine komt) nog 1 grote puin zooi, serieus de vuilnisbelt is nog meer geordend!

@ aukje: die ring is toch dat ding die je zelf moet inbrengen? dat lijkt mij echt verschrikkelijk! heb dan ook het idee dat hij rond gaat zwemmen enzo en vraag me af hoe makkelijk die dan nog te verwijderen is... En je hebt toch ook het Hormoon spiraaltje... daar wilde ik voor gaan.

Slaap lekker voor de meiden die gaan slapen.

Hier vanaaf de nieuwe box gehaald, hij staat al in elkaar met boxkleed en knuffels en al :D hihi

Nog ff langs mn ouders gereden want mn zus was daar met een cadeautje, had ze een heel leuk boek over een Kikker die honger heeft en de oogjes zijn van stof en daar kan je je vngers in doen en bewegen, zogenaamde wiebelogen hihi echt super grappig.

Bedje lekker verschoond, vriendlief heeft de doggies uitgelaten.
    Nog ff castle af kijken en dan duik ik ook mn bedje in.

Heb al de hele avond buikkrampen, heb het idee dat het mn darmen zijn maar weet t niet zeker. Heb de hele zwangerschap geen last meer van mn darmen gehad! (heb normaal een darmprobleem) dus ja ik zie het wel.

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Vagans, ik gebruikte voor mijn zwangerschap ook de nuvaring omdat ik niet aan de pil mag vanwege bloedstollingsfactor die ik heb. Nou ik kan je vertellen dat dat ding dus nevernooit kan rondzweven hoor. En het inbrengen vond ik in het begin ook eng, maar dat valt zo ontzettend mee. Je schuift hem er zo in en als je hem er weer uit haalt dan stop je je vinger in je vagina en haak je met vinger om die ring en trek je hem er zo uit. Ik von het echt ideaal moe ik zeggen en ik voelde hem nooit zitten en tijdens de sex voel ik, maar ook vriendlief hem niet. Als dat wel zo is dan mag je hem 3 uur lang er uit halen (dus tijdens de sex) en dan er weer in doen dan is hij nog steeds van dezelfde betrouwbaarheid. Maar rondzweven kan dat ding never nooit geloof mij. Hij kan gewoon niet verder!

Ik hoop dat ik wel aan de cezarette o.i.d. mag i.v.m. mijn bloedstolling, want ik wil borstvoeding gaan geven en dan mag de nuvaring dus niet en condooms daar hebben wij helemaal niks mee. Daarna ga ik wel weer aan de nuvaring!

Liefs

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SQ: Thanx voor de uitleg!
    Zeker iets voor me om over na te denken!
    Het zetten van een spiraaltje lijkt me ook niet alles, en dit kan je natuurlijk zelf doen! miss het proberen waard!
    Hoe zit het verder dan met je menstruatie? ik kan het echt niet hebben als het onregelmatig is, ik vind menstrueren namelijk verschrikkelijk! en aangezien ik al een darmprobleem heb wat veel pijn klachten geeft wil ik niet ook nog eens hefitige menstruatie pijnen erbij...

Ik lees je evt antwoord morgen wel, bedankt iig

Ik ga slapen meiden!
    trusten! x

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Slaap lekker meiden, ik ga ook plat.. heb het gehad voor vandaag!!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Zo wat gaat de dag ons brengen

@vangas. Moest daar gewoon aan denken ;)

16. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goedemorgen meiden!

ik mis het lekkere weertje van vorige week een beetje! Ziet er hier nu een beetje triest uit. Maar goed, als ik het moet geloven gaat morgen veel goed maken.

Vagans: De menstuatie bij de nuvaring was bij mij hetzelfde als bij de pil. Je doet de ring gewoon 3 weken in en dan 1 stopweek. Maar je kunt ook "door ringen" net als de pil doorslikken. De nuvaring bevat de helft minder hormonen dan de pil, en dat vond ik zelf toch wel prettig. Ik vind het inbrengen niet lastig, met de sex liet ik hem meestal zitten, maar hij mag er idd 3 uur per dag uit. Ik vind het ideaal, komt ook omdat ik regelmatig een pil vergat, en met de nuvaring heb je dat niet, kreeg een sms wanneer je hem in en uit moest doen, erg handig haha.

Vandaag tussen 9 en 11 wordt het kraambed gebracht, moet dus even wachten voordat we naar de winkel kunnen.

Gister nog alle adressen in Excel gezet, kan mijn man ze vandaag op etiketten printen en is er weer wat van mijn lijstje afgestreept!

Oh ja, pas op voor de 1 april grappen! Twee jaar terug was ik nu ook zwanger, toen was ik 37 weken. Mijn moeder heeft toen mijn zussen gebeld dat ik bevallen was, en dat het een jongetje was dat Feike heette... mijn oudste zus geloofde het ook nog, haha!

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland

Hier heb ik eigenlijk weinig aan toe te voegen. Er zijn gevallen bekend waarbij meiden wel eens tussendoor bloedingen hadden, maar dat gebeurt bij sommige die de pil slikken ook dat heeft meer met je eigen lichaam te maken dan met de nuvaring. Vaak als je dan even stopt en opnieuw begint is het wel weer goed. Ik heb er in ieder geval nooit last van gehad en ben erg tevreden over de nuvaring. Mijn moeder heeft een spiraaltje gehad nou die was meer ongesteld dan niet... Had ontzettend veel pijn (bleek achteraf ook een vleesboom te hebben) Dus daar ben ik al helemaal geen voorstander van.

Zometeen weer werken 3 uurtjes en ik heb totaal geen zin.... Pfff ik ben echt toe aan verlof, want ben iedere keer zo moe in de ochtend!!

Liefs

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!

Wat hebben jullie weer veel gekletst gisteravond;)

Hier nog helemaal niet over anticonceptie nagedacht...dacht gewoon weer aan de pil te beginnen.:(

Gisteravond bijeenkomst gehad van de vkpraktijk.Best interessant..ben nu helemaal op de hoogte hoe alles in zn werk gaat...kom maar op met die bevalling dat doen we ff;)
    Wat me vooral geruststelde is dat vk haast nooit een knip zetten(6% maar) dat uitscheuren beter is:( en als er geknipt of gehecht moet worden met verdoving.

19. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Goedemorgen allemaal,

Nou de vloer is gelukkig gered. We hebben een laminaat vloer in de hal en we hebben gewoon de hele vloer eruit gehaald en alle planken afgedroogd ;). Gelukkig hadden we nog ondervloerplaten liggen want die moesten allemaal vervangen worden. Echt net een waterparadijs. En dat allemaal omdat ik zonodig extra kasten in de gang wilde omdat ik het gevoel heb dat ik mijn spulletjes niet netjes kan opruimen daar :). Ach ja, vloer ligt er weer in, kasten hebben we nog in elkaar gezet en ik heb gisterenavond nog alles ingeruimd. Mijn mannetje zei nog dat hoeft toch niet nu???.....Ja echt wel dus:D. Ik heb misschien niet zo veel schoonmaakdrang maar vooral opruimdrang. Ik heb in de afgelopen maanden al wel 15 plastic bakken bij de ikea weg gehaald. Alles moet een plekje hebben. heb een bak voor luiers, 1 voor mutsjes, 1 voor sokjes, elk maatje heeft een aparte bak...hmmm loopt misschien wat uit de hand.

Hier alweer druk gekletst las ik.

@AC; omdat het wat jaartjes geduurd heeft voordat ik zwanger werd en ik bijna 33 ben gaan we vrij snel door voor nummer 2 ;), dus na 6 weken rust een maandje of 4 condooms en daarna BV afbouwen en door naar de fertiliteitsarts.

@Sex; hier ook op een rustig pitje hoor. Onze kleine wordt druk tijdens de sex en dat leid ons allebei veel te veel af :)

@Wish; dat zijn gunstige cijfers van dat knippen, ik had bijna het gevoel dat iedereen zowat een knip kreeg.

Babydump komt hier zo als het goed is langs om de zijkant van het ledikantje te vervangen (zat een kleine beschadeging op). Ergens tussen 9:00 en 13:00 dus we wachten effe af. Prettige dag dames!!

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Nee vk schijnen het echt heel weinig te doen.Ziekenhuizen zijn daarintegen een ander verhaal.En dan bedoel ik als je op medische indicatie gaat bevallen he...dus niet als je in zh bevalt onder begeleiding van vk.In ZH schijnen ze wel stukken vaker te knippen.Maar ja aan de andere kant...het zij dan maar zo hoor...wat moet gebeuren moet gebeuren zo denk ik dan ook wel weer.Mot er toch uit he;)

Gelukkig dat je vloer gered is Stefanie...wel een heel gedoe maar beter dan een nieuwe vloer.

Deel Deze Pagina