Rianne: Gefliciteerd met jullie dochter! Hopelijk gaat alles goed! Ik ga richting bed, het rommelt nog een beetje maar niets serieus dus ik hoop op een goed nacht, met heel veel slaap! Trusten meiden!
Joepie! Ik word een meimamma!!!!!!! Ben zo blij! De uitgerekende datum haal ik niet. Dat is al weken bekend. Maar dat ik mei mag halen vind ik super leuk! Als klein meisje wilde ik al een kindje in mei krijgen... Wie zal de volgende zijn die een kindje op deze wereld zet? Ik ben benieuwd! Ook ik ga mijn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal.
Rianne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet heel erg van deze mooie tijd!!
Rianne, man & broertjes... Van harte gelukgewenst met jullie mooie dochter LIORA, wat een prachtige naam!!!! Ga lekker uitrusten en genieten! Is het nu uiteindelijk wel weer een keizersnede geworden? Of nu vaginaal? Voor de anderen: slaapze en rommelze... hoop dat het rommelen serieus gaat worden en dat er morgen nog meer mooi nieuws wordt geschreven! Hier is de ongipijn al weer een uur weg... dus ik verwacht vannacht geen schokkende veranderingen Ga ook zo mn bedje maar eens opzoeken.
Rianne: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Wish: Jullie van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Beide erg leuke namen!! Verder doe ik even heel ego Net Astrix en de olympische spelen zitten kijken, al weeen wegpuffend.. maar uiteraard, zoals ik ondertussen al gewend ben, zetten ze niet door.. Nog even een wasje opgehangen, en ga nu lekker me bed in!! Morgen weer lange dag voor de boeg.. Slaap lekker meiden!
@Wish...gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Vince... @Rianne..gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Liora.. Liefs
Hoi Dames, het nieuws al ontvangen zag ik Ik was gister niet genoeg in het land der levenden om op de laptop online te komen, op Hyves met mijn mobiel wilde nog net Liora is een dame van 2540 gram en doet het tot dus ver goed genoeg om bij mij te mogen zijn! Later meer!
@ Rianne + rianneman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Prachtige naam! Geniet er maar lekker van! @ wish en wishman van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Ook een leuke en stoere naam! Geniet er maar lekker van saampjes! @ hier Net gevoed. Ben benieuwd hoe deze nacht gaat verlopen. Maelynn heeft vandaag overdag heel veel en vast geslapen dus ik bereid me alvast voor op een wat drukkere nacht @ sex: hier 2 maanden geleden. Nu wachten totdat het down under weer hersteld is en dan kunnen we weer hahaha @ Guusje: ik had ook te weinig vruchtwater maar merkte wel degelijk dat m'n water was gebroken. Het bleef lopen Verder ben ik het vergeten. Sorry!! Ik ga proberen te slapen! Slaap lekker allemaal xxx
Wish en gezinnetje gefeliciteerd met VINCE leuke naam Rianne en gezinnetje gefeliciteerd met Liora ook zo een leuke naam wie is de volgende ???? ben zo benieuwd EINDELIJK gaan we mei in kan bijna wel janken van happiness haahah yesss slaap lekker meiden
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Liora, wat een leuke naam. Fijn dat ze het goed doet bij jou. Nu lekker genieten.
Hier heeft het jammer genoeg niet doorgezet, dus ik word een echte meimama! Wilde nog even Rianne feliciteren met Liora. Gefeliciflapstaart en succes met wennen aan een meisje na je drie jongens! Geniet ervan! Nu duik ik m'n bedje in!
Daar lig ik dan, klaarwakker in m'n bed ... Zoals ik al verwacht had, is maelynn een beetje onrustig. Ze slaapt nu eindelijk maar de avond best vaak wakker geweest. Ze was flink aan het clusteren elk uur wilde ze bv. Hopelijk genoeg zodat ze deze nacht lekker aan een stuk doorslaapt. Nou ga maar proberen te slapen! Xxx
@ Lilo: Hopelijk heeft je kleine meid de rest van de nacht geslapen. Wel fijn dat de BV zo goed loopt. @ Binna: Lekker ego reageren en doe rustig aan he. De hormoontjes doen heel veel! @ Wish: Jammer dat je 2 dagen moet blijven, maar wel fijn dat je nog even goed in de gaten wordt gehouden. Supermooie naarm hoor! @ Sex: Hier dus de hele zwangerschap al minder door het vele bloeden na de tijd, maar ook klaarkomen vind ik nu echt niet meer fijn, dus nu staat het op een wel een heel laag pitje. @ Stefanie: Zooo dat is een lange dag! Vandaag maar lekker rustig aan doen. Ben trouwens nog wel op de rommelmarkt geweest dus wie weet heb ik je onbewust gespot. @ Sanny: Jammer dat het niet heeft doorgezet! Join the club zou ik zeggen... @ Chaartje: Ik snap dat de maand mei een hele mijlpijl voor je is! Je bent nu al zo'n stuk verder! @ Guusje: Ik denk dat wanneer het wel vruchtwater is je het wel door hebt, maar dat heb je volgens mij al 10x gehoord dus ik reageer een beetje als een spuitelf, haha. @ Gravid: Gefeliciteerd met je 40 weken! Al is dit een mijlpaal die je liever misschien niet gehaald had... Moet jij woensdag ook weer op controle? Ik hoop dat ze wat voor ons kunnen betekenen! @ Marjan: Bij jou is het rommelen dus ook weer gestopt.. hier ook! Ik wens je alvast heel veel succes voor morgen (en misschien ook wel overmorgen). @ Vagans: Wat vervelend dat je man zo vaak weg is! Hoe is het eigenlijk als je bevallen bent? Heeft hij dan ook een week vrij ofzo? Ik ben alweer een hele tijd wakker, wordt er zo strontchagerijnig van! Ik heb de vaatwasser al uitgeruimd, piepers gejast enz. Ga zo nog maar even proberen te tukken. Gisteravond heeft het weer flink gerommeld, netjes om de 5 minuten maar dat is ook weer afgezakt. Nu wel veel vage pijntjes maar niet echt iets wat op echte weeen lijkt. Ik hoop maar dat dit voorwerk er voor zorgt dat ze me woensdag kunnen strippen...
goedemorgen meiden, Hier een mindere nacht achter de rug .. maelynn kwam om 22:00, 23:00, 00:00 en daarna weer om 03:30 en om 07:00. Dit heeft me wel weer een beetje opgebroken, dus als ze direct klaar is ga ik weer lekker naar bed toe. Hopelijk is ze vandaag wat meer wakker zodat we weer een goede nacht tegemoet gaan. Wat zijn de plannen voor vandaag? Knuff
Goedemorgen Lilo ja ze zeggen dat babies pas na 6 weken hun draai gaan vinden dus je mot nog ff Hier was het weer een nachtje pleeen lol dat de wallen nog niet van me gezicht af kruipen zeg! Gelukkig word ik getroost door vriendinnen die zeggen ja als frummie er is dan word het nog erger.. Maakt mij niet uit want dan heb ik frummie naast me!! Soms knijp ik um wel een beetje van goh Char je gaat het alleen doen want vriend zit in Suriname en dan belt hij op en stelt ie altijd wel een rare vraag en dan denk ik gelukkig hoef ik nu alleen 1 kind opte voeden ahahahah. Strakkies even naar het graf van me jongen..kaarsjes aan grafje schoonmaken.. Heb nog steeds niet het gevoel dat hij daar is hij zwermt echt om me heen en beleefd alles met me mee. Ga er daarom ook niet zo vaak heen maar omdat ik nu bij me ouders verblijf gaan we vaker. Trouwens hier iemand nog wat van Denise gehoord?? Ben benieuwd of er ook een 1 mei baby komt Yay de maand mei waar we zo naar uit hebben gekeken is aangebroken!!! Nog ff liggen en dan opstaan want wil ook nog ff me doos ontharen hihihi Wat zal ik blij zijn als ik die binnenkort gewoon normaal kan zien weer hahahah Fijne dag he dames!! Knuffels van mij en frummie
♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥ 28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje BV 28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen BV 29 April Binna(27) 2e kindje ziekenhuis meisje FV 01 Mei Gravid(22) 2e kindje thuis Jongen FV 02 Mei Sanny(34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV 07 Mei Sunnie(27) 1e kindje thuis? meisje BV 09 Mei Lilo(22) 1e kindje kraamhotel, meisje BV 10 Mei Bloem(32) 2e kindje Thuis Zegt het niet BV 11 Mei Stefanie(32) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV 13 Mei GuusjeB(26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing BV 13 Mei Bas1759(30) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV 18 Mei Wish 1e kindje ziekenhuis Jongen FV 21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen BV 22 Mei Denise 2e kindje ziekenhuis Jongen BV 23 Mei Chaartje(31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV 23 Mei Meimama(27) 1e kindje Ziekenhuis Meisje BV 23 Mei Esmee81(30) 2de kindje Ziekenhuis Meisje BV 24 Mei Rianne(31) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) BV 25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje BV 26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing 26 Mei Vagans(24) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV Meisjes: 10 Jongens: 5 。◕‿◕。Geboren 。◕‿◕。 21-03-11 Miniemous: (33) Sem en Lynn 13-04-11 Senna: (37) Dewi 2450 Gr. 20-04-11 Lillo: (37,2) Maelynn 3095 gr. 24-04-11 Sunnie: (38,1) Enora 3250 gr50 cm 27-04-11 Monika: (36,4) GabriĆ«l 3150 gr 50 cm 28-04-11 Binna: (39,6) Sky Lexie 4375 gr 53 cm 29-04-11 Rianne (36,3, wk) Liora 2540 gr. 30-04-11 Wish: (37,3) Vince 2810 gr 48 cm ♥Buddylijst♥ Marjan 28 april / Marieke 5 mei BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei Monika 21 mei / Sanny76 2 mei Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april Wish 18 mei / Vagans 26 mei Troetelbeer 25 mei/ Gravid 1 mei Chaartje79 23 mei / La Palma 7 mei Lilo88 9 mei /Binna 29 april Stefanie 11 mei / Binna 29 april Guusje 13 mei / Troetelbeer 25 mei Bloem 10 mei ????? Denise 22 mei ???? Esmee81 23 mei - ? (ik roep wel tegen die tijd of er iemand mijn buddy wil zijn. Heb iPad altijd bij de hand) Hoeft geen buddy Rianne
Goedemorgen, Hier had ik mijn slaap kennelijk nodig. Heb echt goed geslapen vannacht. Natuurlijk wel paar keer naar dewc en ben alrijd wakker als ik me omdraai maar niet wakker gelegen en voel me al een stuk beter. Volgens mij is die kleine in mijn buik ook knock out Voel haar een beetje maar volgens mij is die ook aan het bijslapen. Lijf voelt in ieder geval goed dus ga me er niet druk om maken. Aukje; ik heb nog extra gelet op elke hoogzwangere vrouw die langskwam..zo van zou het?? Wij zaten naast de stand van smelne fm waar ze die balonnen oplieten voor het kerkje. Chaartje; sterkte voor straks, lijkt me toch behoorlijk moeilijk. Hier me idd ook maar eens opameken voor de hopenlijk laatste ingewikkelde onthaarsessie Mannetje wil niet helpen, vind ie eng Ga effe bedenken wat ik wil eten..tot straks
Goodmorning! Hier 2de nacht op rij goed geslapen, heerlijk! Vriendlief gelukkig ook goed geslapen dus die voelt zich ook gelijk wat bter. Hopelijk komen we dan vandaag nog wel van de hut af Dus maar eens afwachten wat we gaan doen vandaag! Scheren: Ik had me vd week van onder zo gesneden dat ik er nog last van heb Lastig als je het niet meer ziet en op de tast moet doen. Dus ik waag me dr maar ff niet aan tot ik zeker weet dat het goed geheelt is voor ik weer open trek