Ben ik weer! Inderdaad een vreemd idee Guusje: morgen (of overmorgen) je uk in je armen, maar geen bewegingen meer in je buik! Ik denk dat ik dat ook wel zal gaan missen als 't eenmaal geboren is... (hoewel ik af en toe zo'n pijnlijke trap krijg, dat ik denk: heeee kappen!! Hier word ik ook alleen maar lamlendig van veel zitten. Helaas ben ik verslaafd geraakt aan een windows-spelletje: spider solitaire en dat kan ik echt uuuuuren achter elkaar doen. Dan zit ik dus op m'n krent en ik merk dat m'n rug die houding niet zo fijn vindt (op eetkamerstoel) Helemaal niet handig dus en het vreet tijd. Dus ik kom zo maar weer van m'n krent af om de was op te hangen en er een nieuwe in te gooien en om te stofzuigen, want nu alle naaiprojecten af zijn, mogen de pluisjes en draadjes wel eens van de vloer (ik stofzuig niet zo erg vaak.... heb wel het goede voornemen om dat als de beeb er is vaker te gaan doen, maar nu met z'n tweetjes zonder huisdieren vond ik het gewoon niet zo vaak nodig, hihi (en vriend al helemaal niet, ghehe) Nou, aan de slag maar en tot later!!
Rianne man en broertjes van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Even eggo hier een super nacht gehad En hadden het over de kraamzorg gehad die doet niet zo veel Dus vol goei moet om er vandaag op een positiefs manier wat van te zeggen meld ze zich ziek. Hebben nu een andere super mens Viel haar ook op dat er niks gedaan was. En ik had nu vanmorgen zelf de was gedaan dom want dat was te veel van het goede nu hoofdpijn en een zere rug. Dus ga nu op tuk @troetel probeer nog wel even in bad te gaan anders kan je na de bevaling ook nog 6 weken niet @Gravid hoop zo dat je snel mag bevalen @Guusje ik ken jou gevoel zo goed heb het nu twee keer gehad en twee keer bewust afscheid genomen van me buik heel apart @jomi oo meis wat balen van de test ik gun het jou zo knuff
@ Guusje: Raar idee he, straks zon lege buik... je bent dan weer helemaal in je eentje en niet meer met zn 2e... @ Binna: Wat jammer dat de KZ niet zo veel doet! wel fijn dat het opgemerkt wordt! Ben benieuwd hoe het bij mij gaat verlopen.
Zo meiden ik ben gisteren de hele dag weg geweest met vriendlief en het was behoorlijk laat geworden vannacht! 3 uur!!!! dus ben vandaag wel gesloopt. Vriendlief is nu naar voetbal (Heerenveen-Ajax) en ik doe even helemaal niks vandaag. Ik heb vandaag echt een rustdag! Ik heb dus wel bij gelezen, maar echt geen puf om op alles te reageren dus ik reageer alleen even op het buddynieuws en babynieuws!! @Bloemm, meid zet hem op! Succes en geniet straks maar mooi van jullie meisje!!! @Wish en man, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Vince! Lekker genieten! @ Rianne en man, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Liora!!! sorry meiden niks persoonlijks verder, maar ben echt even op!!! Liefs
SQ; lekker rustig aan doen en we zien je wel weer als je bijgekomen bent Binna; lijkt me wel lastig als je een kv krijgt die niet doet wat ze hoort te doen. Ik heb ook geen vergelijking maar ik heb hier recht op 8 uur per dag dus ik denk dat er sowiezo wel momenten zijn dat ze niets doet omdat er niets te doen is. Blij dat je nu een leuke vrouw en hopen dat die blijft. Ben de commode maar eens aan het inruimen. Had alles is plastic bakken vanwege het verbouwen maar moest nu toch maar eens. Ook op de slaapkamer maar een laatje in mijn nachtkastje ingeruimd met luiers, zoogcompressen, billenmdoekjes en zalf. Hoef ik 's nachts mijn bed amper uit Zo nog effe een keukenla inruimen met babyspul en we zijn alweer een stapje dichterbij..
@ Stefanie: Wat fijn dat je goed hebt geslapen vannacht! Hopelijk aankomende nacht weer zo lekker slapen! @ Meimamma: Ook al zo lekker geslapen fijn is dat he! Ai dat lijkt me pijnlijk van onder. Inderdaad maar effe wachten tot het geheeld is @ Troetel: Doe maar goed rusten jij! Hopelijk doet je been het snel weer meid! @ Gravid: gefeliciteerd met je 40 weken! 1 ding is zeker .. binnen 2 weken heb je je kleintje in je armen. Maar hoop dat je niet zo lang meer hoeft te wachten meid! @ Sanny: Jammer dat het valsalarm was, maar je naamslinger is iig af @ Rianne: Ik heb je een hyves verzoek gestuurd ben erg benieuwd naar je dochtertje! @ Vagans: Ik ben zelf ook erg benieuwd wanneer we weer kunnen durf nu absoluut nog niet, ookal zou ik wel graag willen haha .. ik houd maar even de 6 weken aan die de vk ongeveer benoemde. Over het voeden: Als ik aan de 6 a 7 voedingen per dag kom dan is het voldoende. Omdat ik haar op "verzoek" voed moet ik er wat vaker uit. Maar heb begrepen dat het "klusteren" bepaalde dagen zijn. Of je hebt dan ook "regeldagen". Ik moet het allemaal nog een beetje uitzoeken hoe of wat Probeer haar nu overdag toch wat meer te voeden zodat ze snachts wat minder komt. Maargoed mag allang blij zijn dat ze het zo goed doet aangezien ze nog geen 2 weken is @ Jomi: Moet vandaag wel een moeilijke dag voor je zijn! Jammer dat je een negatieve test had vandaag! Maar zoals je zelf al zegt, blijf moed houden meid! In ieder geval een dikke knuffel! @ Guusje: Wat moet het spannend voor jullie zijn om te weten dat het morgen gaat gebeuren! Hopelijk slaap je vannacht een beetje! @ Binna: Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Hoe doet je meisje het? Wat balen dat je KZ het niet goed doet! Inderdaad wat van zeggen hoor, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je eigen was doet! @ Ego: Wij zijn vandaag naar een tuincentrum bij ons in het dorp geweest. Voor het eerst met ons meiske op stap in de auto. Wat heeft ze lekker geslapen in de maxi cosi. Het ging helemaal goed en ze heeft geen kik gegeven. Net weer gevoed en nu ligt ze weer lekker te slapen. Heb vandaag al 3 voedingen gegeven dus moet er nog 3 a 4. Ben benieuwd hoe aankomende nacht verloopt .. haha blijft spannend Mijn vriend heeft vandaag de kleine verschoont, hij moet het toch ook een beetje leren he haha zo grappig om te zien hoe hij ermee omgaat zo voorzichtig maar wel super goed. Hij is nu lekker een week vrij en ik laat hem zoveel mogelijk met de kleine doen, mocht ik een keer weg zijn zonder de kleine dat hij het allemaal zo kan overnemen. Maelynn gaat vanavond weer met papa onder de douche zo super qute om te zien Nou ga effe proberen een tukkie te doen! Hopelijk volgt er weer snel babynieuws! Kan niet wachten totdat iedereen is bevallen en we lekker alle babyervaringen met elkaar kunnen delen XxX
zo hier weer effe languit op bed. Even bijkomen! Heb wasje opgevouwen+opgeruimd en een nieuwe opgehangen. Ook weer 1tje in de machine, lijkt net een wasserette. Maarja wat moet dat moet. Vorig weekend niet zoveel kunnen wassen (i.v.m. mengen v. voegmiddel buiten hihi) en van de week was dat ook niet vriendlief zijn prioriteit.. Dan draait hij em wel maar hangt m niet op (erg handig).. Verder ledikantje opgemaakt (met een oerlelijk lakentje van s-moeder!!). We hadden maar 1 lakentje hahahaha.. beetje dom! Maar gelukkig slaapt ze eerst in de wieg. & ook nog wat gerommeld in de babykamer. Nu effe wat rekeningen betalen en dan even reorganiseren met mijn nachtkastje zodat de wieg beter past (staat nu niet binnen handbereik.) Liefs
Lilo wat leuk dat jullie al op stap zijn geweest met de auto! Binna, balen zeg van die KZ. Lijkt me lastig om er iets van te zeggen. Laten we hopen dat deze blijft! Wieg en verschoonspulletjes liggen/staan niet binnen handbereik. Gaat ook echt niet passen! Iedereen vraagt hier thuis of ik zenuwachtig ben voor morgen... krijg een beetje het idee dat ik dat moet zijn, maar ben juist heel relaxed. We zien het morgen wel. Klinkt misschien heel stom maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe een wee voelt. (herinner me nog even aan deze zin als ik bevallen ben) Nog geen nieuw babynieuws?
Binna wat balen dat je zon kraamhulp had die weinig deed. Wel fijn dat je nu een goede inval hebt Guusje wat spannend voor joou morgen! Wel knap dat je er zo relaxt in staat! Lilo heerlijk hoor met je kleintje op stap! Troetel lekker kalm aan doen jij he! Niet teveel willen! Vagans lekekr dat je mannetje mee eet vanavond
Hier de hele middag al voorweeen. Bah bah! Op visite geweest bij mn oma. Daar waren mn zusje zwager en kids ook erg gezellig! Maar met die voorweeen ben ik toch het liefste thuis
Oh, Meimamma, kan me dat helemaal indenken. Je weet maar nooit wanneer ze doorzetten en nu moet je je ook nog een beetje goed houden omdat er allemaal anderen bij zijn. Neem aan dat je nu weer lekker thuis bent. Laten we hopen dat de voorweeën weer stoppen, want je moet eigenlijk nog even zie ik. Sterkte!
Ja ben nu lekker thuis. En de voorweeen zijn niet continu maar tussen de bedrijven door Maar tis idd niet prettig als er anderen bij zijn. Ben dan toch het liefst op mezelf Ik moet idd nog wel even ja. Maar als het deze week gebeurd mag het van mij ook Maar ja afwachten maar he
JoMi. ik vind het zo knap van je dat je bij dit topic nog betrokken bent en al zoveel rondes de moed erin houdt. Ik hoop echt voor je dat het niet lang meer duurt en je dan een super zwangerschap hebt met een droom bevalling meid! Kruidvat, voedingskussen? Gaat snel kijken want heb er ook nog geen Guusje, hopelijk morgen voor jou een baby! En niks raars dat je nu nog even vanalles doet, deed ik ook toen ik wist dat ik opgenomen ging worden, ik heb veel gedaan in die twee uurtjes thuis hahaha Geen idee wanneer we naar huis mogen, als ks patient zou ik morgen mogen op dag 4 maar het ligt aan de baby, daar hangt het vanaf en daar kan je geen voorspellingen over doen helaas... Ik hoop zelf dinsdag! Ik ben ook nieuwsgierig naar hoe een echte wee voelt en ik heb al vier koters dussss hihihi Kraamverzorgsters, ja je moet het net treffen, net als zusters in een ziekenhuis... Je weet gewoon niet wat je krijgt maar als je niet tevreden bent, vraag dan om een ander hoor!
hey meiden nou deze kraamzorg blijft en die andere was wel aardig maar deed gewoon niet wat ze moest doen. deze zei jeetje man kan eerst achterstalig onderhoud doen wel balen vanmidag ik tilde Silver op terwijl ik op een stoel zat. en me rug is al zwak en doet erg zeer. ga ik er door. dus nu doet het nog meer zeer. en ik zit al op een max aan pijnstilers bah voor me gevoel mis ik heel veel. maar ben gewoon nog erg moe en je wordt zo geleeft die dagen dat ik gewoon geen tijd en energie heb om bij te lezen sorryyyy
Ik heb alles bijgelezen, maar niet alles onthouden... Guusje: Heel veel succes morgen in het ziekenhuis! Binna: Fijn dat deze kraamverzorgster veel beter is, en dat ze blijft natuurlijk. Voel je aub niet verplicht om hier veel te reageren, ik vind het al leuk om zo nu dan een update van je te lezen! Rianne: Hopelijk komt de BV goed op gang en leert je kleine meid om goed aan de borst te drinken! JoMi: Ook ik vind het onwijs knap dat je ons nog steeds volgt en hoop dat het bij jou snel weer raak mag zijn en dat de kleine dan minstens tot 38 weken bij je blijft plakken. Wij hebben een vrij druk dagje achter de rug, maar dat was wel een fijne afleiding. Vanochtend op visite geweest bij schoonouders en vanmiddag kwam hier visite en die hebben nog even een hapje meegegeten. Wordt trouwens in middels wel gek van alle smsje, mailjtes en belletjes... Vandaag een sms van een vriendin waarin stond dat ik snel die jongen eruit moet persen omdat ze volgende week voor 3 weken op vakantie gaat... Uhmm ja ik zou niets liever willen! Maar is natuurlijk lief bedoeld. Bij mijn schoonouders was de buuf op visite en die vroeg "Waarom wil je die kleine zolang voor jezelf houden?" Heb ik niet eens op gereageerd, haha.
@ Lilo: Ja ik vind zoals jij het beschrijft het borstvoeden ideaal gaan en krijg er zelf steeds meer zin in! En ben ook heeeeel benieuwd hoe de sex is na je zwangerschap, ben als de dood dat jet net zo is als je eerste x en dat was niet echt heel prettig... Wat leuk dat je met zn 3tjes op stap ben geweest! @ meimamma: Snap helemaal dat je met voorweeen liever thuis bent! Zou ik ook hebben (denk ik) @ Binna: Vervelend van je rug! lekker rustig aan doen hoor meis! @ Aukje: lijkt me soms wel irritant als iedereen zich er zooo mee bemoeid en een mening heeft. Niks van aantrekken hoor! Hier weer ff thuis samen met de honden en vriendlief, heb bijna al mn spullen bij mnouders gelaten want ja daar ben ik morgen aaf toch weer omdat vriendlief dan weer moet varen... Nu ff lekker genieten en samen een filmpje kijken
Guusje zet hem op morgen. Hier verder bekaf heel veel gedaan in huis enz en vanimiddag gezellig bezoek en samen lekker grieks gegeten. xxx Joyce
OH, Aukje! Dat zijn ook lastige uitspraken! Lief bedoelt inderdaad, maar jij zou je kleintje natuurlijk ook heel graag zelf vast willen houden! Succes met dit soort uitspraken. Hoorde net dat mijn schoonzusje weer in het ziekenhuis is opgenomen met 40 graden koorts Ze is een maand geleden bevallen en moest toen ook al terug voor kraamvrouwenkoorts. Vind het zo sneu voor haar. Misschien dat ik morgen wel even bij haar langs kan (ze ligt 1 verdieping lager). Hier rommelt het gewoon niet:x Echt balen, had zo gehoopt op een spontane natuurlijke bevalling. Bedankt voor al jullie steun. Omdat we morgen om 08.00 uur in het ziekenhuis moeten zijn, zal ik hier waarschijnlijk niet meer zijn. Marjan heel veel succes morgen! Ben benieuwd wie van ons eerst is en of dat er misschien nog iemand ons voor is! Mijn man heeft zijn telefoon met internet mee, dus ik zal misschien zelf wel posten en anders heb ik Troetelbeer als buddy. Mocht ik een hormoonveter krijgen dan gaat manlief gewoon weer werken. Hij kan er met 15 minuten zijn als het nodig is. Mocht het morgen raak zijn (I hope so!) dan zal ik hier de eerst komende dagen niet te vinden zijn, omdat ik net als Wish zelf al 48 uur moet blijven en dan is het nog afwachten wat ons kleintje doet. Lieve meiden, allemaal onwijs bedankt voor het meeleven in de afgelopen maanden en met name de afgelopen weken. Ik hoop dat iedereen nog geniet van zijn zwangerschap, dat iedereen een vlotte bevalling mag hebben en dat iedereen die zo'n mooi wondertje in haar armen mag hebben hier enorm van mag genieten! Go girls! Liefs, Guusje
Guusje succes morgen en geniet van je ukkie nu in je buik en morgen in levende lijve. Dikke knuf en tot snel. xxx joyce
Guusje heel veel succes gewenst voor morgen. Hopelijk gaat het allemaal van harte Vagans geniet lekekr van je avond met je mannetj. Aukje lekekr irritant dat je telkens belletjes, smsjes en mailtjes enzo hebt van mensen die maar vragen of die kleine dr al is enzo. Hier het bed met zeiltje enzo opgemaakt. Eerst tussen zeiltje en molton nog badlakens gedaan. Ik weet niet wie nou zei dat dat hielp tegen het zweten. Maar ja nu eens kijken hoe dat slaapt vanavond Hier is het de laaste nachten ook "vechten" in bed om het voedingskussen. Mn vriend vind het ook heerlijk liggen. Ik heb er 2 maar ja dan wordt het nogal krap in bed. Dus ik heb m nu als een unoxworst in bed liggen kussen we beiden een beetje onze benen kwijt Maar ja ik ben zwanger dus ik heb het meeste recht hahahha