Guusje, succes morgen! Denk aan je. Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Is lief van jullie, doet me goed. Ik laat het jullie wel weten wanneer ik zwanger mocht zijn, hier of in het mama topic. Want zal jullie toch wel wat blijven volgen, ook al is het misschien alleen meelezen straks. Of eens een keertje reageren op verjaardag of iets dergelijks. Of een keertje adviesje of zo geven, mocht het nodig zijn. Ik ben natuurlijk al mama en je weet maar nooit.
@guusje heel veel suces en sterkte morgen en ik duim dat je snel mama mag worden @marjan heel veel suces en stertke morgen en hoop dat je snel mag bevalen @meimama dat was ik. ik vindt het daar door haast niet zweten
Guusje: ben zoooooooooooooooooooo benieuwd hoop zo dat het lekker vlot gaat voor je!!!!! super veel suc6!!!!!!
Marjan jij natuurlijk ook heel veel sterkte en succes morgen. Hopelijk gaat het bij jou ook allemaal voorspoedig!!
Effe kort want we gaan zo naar de bios: Guusje en Marjan echt heeeeeel veel succes morgen en ik hoop dat alles voorspoedig gaat!!!
Guusje en Marjan...heel veel succes meiden!! Hoop dat de bevalling voorspoedig gaat en jullie snel jullie kleintjes in je armen hebt.... Liefs
He Marjan ga je ook morgen bevallen nou dan ook heel veel succes en geniet van je kleintje. xxx Joyce
Guusje en Marjan heel veel succes morgen hopelijk komen ze snel!!! JoMi hoop echt dat het jouw dit jaar ook nog gegund is hoor en dat je in 2012 dan lekker kan kroelen met een kleintje dikke knuffel van ons!!!
Nieuws uit het indiaantjes topic.... Bloemmmm en man zijn om 21.14 uur trotse ouders geworden van een meisje. Nog geen verdere details bekend Meiden ik ga afsluiten en met mn vriend knuffelen in bed! Guusje en marjan nogmaal veel succes voor morgen ik zal aan jullie dneken!!!
YAYYY voor Bloemm GEFELICITEERD VROUWTJE EN MAN met jullie dochter !!!! whoohooo daar is de 1e mei baby en nog wel op 1 mei!! joepieeeeee
Kom net terug van schoonouders en ben bekaf, maar wilde nog even Guusje en Marjan succes wensen voor morgen! Ben benieuwd naar de namen van jullie kleintjes! Trusten!
@ Bloemmm: Van Harte gefeliciteerd! Geniet lekker van jullie wondertje! @Hopmarjan: Jij ook super veel suc6 morgen, ben benieuwd wie er eerder is maar vooal dat het voorspoedig gaat!!! Hier alle adressen opgezocht voor de geboortekaartjes en het zijn er in totaal (incl HA, VK, KZ) 48 geworden
@rianne (beetje laat) gefeliciteerd met jullie dochter!! @Marjan en Guusje; succes morgen!!! Ik ga slapen! X aan iedereen!
@ Marjan en Guusje: succes morgen! Ben benieuwd naar jullie kleintjes! @ bloem en bloemman: van harte gefeliciteerd met jullie prinsesje! Geniet maar lekker van je gezinnetje! @ vagans: m'n vriendin vertelde me dat het inderdaad lijkt alsof het voor de eerste keer daar komt dus ik zie er wel een beetje tegenop. Ik moet zeker weten dat het daar goed geheeld is voordat we sex gaan hebben Verder ben ik het effe vergeten xxx
Meiden ik ga naar bedje toe, aangezien de hondjes heeeel lief zijn geweest van de week en niets hebben gesloopt mogen ze vanacht weer een keertje op bed slapen gezellie trusten iedereen!
Bloemmm en bloemmman van harte gefeliciteerd met jullie dochter Alle andere meiden slaap lekker hoop dat ik dat ook doe. Net een voeding gegeven dus op naar de volgende Oooo en die tieten pfff ze doen zeer ( leuk hoor geen borst voeding geven haha )
Guusje en Marjan, succes morgen!! Vandaag is onze kleine precies 1 week oud. Wat gaat de tijd hard! Heerlijk om die kleine in mijn armen te hebben, maar mis mijn buikje toch ook wel. Succes alle meiden die aan het rommelen zijn. Ben benieuwd!
Kan geen foto op hyves zetten in het ziekenhuis... De internet verbinding opent geen sites die beveiligd zijn... (https) :x Kan dus thuis pas!
Bloem en Bloemman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ben benieuwd naar de naam, maar nu eerst maar even lekker genieten.