Ha dames, nog even "snel" op de valreep een berichtje. Morgen starten met tabletjes om de boel wat op te wekken. Ben benieuwd of het wat gaat doen. Dacht vandaag wel dat er mogelijk iets veranderd was... heb twee keer diarree gehad en had aan het begin van de avond heldere/schone afscheiding ipv de normale melkachtige afscheiding. Frummel is nu erg druk aan het bewegen en dat geeft me wel wat druk in mn onderbuik en onderrug.... dus misschien dat het allemaal spontaan op gang komt... en anders maar met een beetje hulp Ben blij dat M goed wordt opgevangen door schoonzusje en zwager, kreeg al een smsje dat ze sliep als een roos en helemaal wild was van hun katten. Dus geen zorgen om M. Ze blijft daar ook wat langer... mede ivm de begrafenis van pake op woensdag. Dan kan E daar evt ook naar toe, mits frummel er dan al is uiteraard. Gussje, jij morgen ook succes!!!! En ben benieuwd wie van ons eerder is Leuk zo'n wedstrijdje Ach zenuwachtig.... nee ik zie het wel, laat het op me af komen en misschien ga ik proberen in bad te bevallen... als die verloskamer vrij is tenminste. Ze hebben drie verloskamers, maar maar eentje met een bevalbad. Ook hier wel updates via SMS maar ook ik blijf vermoedelijk iets van 48 uur in het ZH, is gebruikelijk in Duitsland.
Gutenmorgen meine Damen, vandaag gaan we beginnen.... over een klein half uurtje vertrekken we richting ZH. Ben benieuwd hoe het vandaag mag gaan verlopen. Heb nu een buddy en twee reservebuddy's dus dat moet wel goed komen. Guusje ook jij vandaag veel succes. Meedje sterkte bij VK/gyn en hoop dat jij ook snel meer mag "weten" BLOEMMMM: helemaal vergeten.... Vanharte gelukgewenst met jullie mooi bloempje MIRA NAZ. Aukje: komen jullie me snel vergezellen? Voor de anderen... tot gauw
Hup Marjanneke ( nou zit dat kinderversje in me hoofd!) Heel veel successs vandaag Guusje ook Ben benieuwd wie als 1e bevalt Goedemorgen dames Lekker geslapen of net zo als ik om het uur zowat een bezoekje gebracht naar de plee hahah Wel raar gedroomd over mensen die ik al helemaal niet meer tot me fam beschouw en betrapte mezelf erop dat ik zo open weer met ze was. Was maar blij dat het een droom was want bleh Bloemm en hubbie gefeliciteerd met Mira Naz mooie naam En strakkies mogen jullie naar huis dus wel thuis Knuffels
Goedemorgen!! Ik ben beneiuwd hoe het Marjan en Guusje vergaat vandaag!! Hier bagger geslapen. Vaak plassen, krampjes van de voorweeen ppppfff. Nu maar een beetje in huis aan het klooien om me niet teveel met die voorweeen bezig te houden. Vandaag 37 weken!!!
@ Bloemmm, gefeliciteerd met jullie dochter! @ Guusje en Marjan, heel veel succes! @ Meimama, gefeliciteerd met je 37 weken, een echte mijlpaal, nu mag het komen!!! Hier weinig te melden. Bekken pijnlijk, maar das niks nieuws. Zal de was op gaan hangen. Ja we waren vroeg vanochtend, met dank aan zoonlief!
Hier is het ook aan het rommelen, maar ja, net als gister, eergister, enzovoorts enz. Lyanne is naar de oppas ik ga eerst even snel nog wat in het huishouden en dan misschien maar even douchen (dat doe ik dus momenteel ook 2-3x per dag..) Maar ik heb trouwens wel als een os geslapen, na al die baggernachten op een rij echt een verademing! Guusje en marjan: Heb het denk al 10x gezegd maar heel veel succes! En idd Marjan ik hoop jullie heel snel te volgen! Bloemmm: Pluk de dag zullen we maar zeggen! Met welke termijn ben jij eigenlijk bevallen bij je zoon? Meimamma: Gefeliciteerd met je 37 weken! Chaartje: Vervelend zo'n nacht! Ik ga even poetsen meiden, tot laters!
Zo hier kan de koningin binnen komen mn benedenboeltje is weer lekker schoon. Morgen de bovenboel maar doen. Maar ja das niet zo veel als hier beneden. Woensdag komt mn s-zus op de koffie en die wilde ook wel helpen hier in huis. Maar ja dan voel ik me zo bezwaard Maar ja als ze gaat aandringen mag ze me de ramen wel ff doen morgen Aukje wat heerlijk dat je als een os hebt geslapen! Dat zal zeker een hele verademing zijn! Hier het weekend 2 nachten heerlijk geslapen en vannacht weer rot. Maar ja zal ook wel wennen zijn dat het bed nu anders is opgemaakt met zeiltje en de hele rambam
@ Meimamma: Gefeliciteerd met je 37 weken! @ Hopmarjan SUC6 vandaag!!!! @ Guusje: Jij ook heel veel suc6! Hier niet zo heel goed geslapen, veel eruit om te plassen. Soms had ik het idee dat het gewoon begon te lopen!!! maar ik op mn hand blazen en er kwam niks dus het zal wel goed zijn. Nu ff ontbijtje maken en vandaag de beestjes verzorgen/schoonmaken. In huis nog wat rommelen en dan vanavond weer naar pa&ma want vriendlief moet dan weer werken. Fijne dag meiden!
Veel succes met rommelen vandaag Vagans, geniet nog even van je vriend Hier alweer uitgerommeld. Ja kan boven nog wat doen, maar dan heb ik morgen niets. Misschien zo een Harry Potter in de dvd speler doen??
Meimma; we zijn naar Thor geweest, wij houden beide erg van sf/actie films Was erg leuk maar ook ergluid dus zat me geluik druk te maken om de kleine (die ook erg druk was). En gefeliciteerd met 37 weken!! Gewoon lekker rustig aan doen en HP is ook erg leuk Bloemm en bloemmman van harte gefeliciteerd met julliie dochter Mira Naz Rianne; balen dat je geen foto's kan plaatsen maar we wachten geduldig Aukje fijn dat je in ieder geval lekker hebt geslapen. Kan nu toch echt niet lang meer duren... Guusje en Marjan, ik denk vandaag aan jullie. Hier niet zo veel op de palnning, zo effe beneden aan de slag. Man is vandaag vrij dus die zal boven 2 radiatoren aansluiten en de paar laatste gipsplaten erin en damn is het toch wel weer genoeg geweest met de verbouwing voorlopig...Ik wil het boven netjes kunnen hebben en niet een stoffige babykamer :x haha maar hij doet wel erg zijn best hoor, klust hard door maar niks gaat me snel genoeg, heb nu zoiets van de baby moet binnen blijven totdat dit allemaal klaar is, nou dat wordt dus echt wel 40 weken
Hai meiden! Hier weer een betere nacht achter de rug. Heb maelynn om Half 12, half 4 en half 7 gevoed en ben haar nu weer aan het voeden . Vanochtend heeft ze nog lekker effe bij ons in bed gelegen. Ze begon namelijk een beetje te jengelen rond een uur of 8 dus heb ik haar lekker bij ons gelegd en heeft ze nog effe lekker tot 10:00 geslapen. Papa heeft net haar luiertje verschoont gerum maelynn maakte het niet makkelijk. Ze zette het op een krijsen haha tranen met tuiten. En toen was ze weer aangekleed en toen was het weer over, maar nog wel even na snikken aaaaahh zo schattig Heb trouwens 3 waskussenhoezen maar kan er wel 7 aanschaffen met dat geplas van haar. Iedere keer als ik net de luier weg haal om snel de andere luier eronder te doen plast ze nog een keer grrrr geen een hoes heeft het langer volgehouden dan 1 dag. Ga denk ik nog effe wat simpele goedkope halen Nou zo gaat ze nog effe een dutje doen en daarna gaan we naar een verjaardag Nogmaals voor Guusje en Marjan: succes meiden! Zet hem Op! Liefs xxx
@ Lilo, ja die waskussenhoezen gaan hard. Heb je uit je kraampakket nog van die matrasjes over? die gebruikte ik eerst op als waskussenhoezen. of gewoon een handoek erop.
[FONT="]Goedemorgen! Hier lekker uitgeslapen tot 10:30, had het kennelijk nodig Maar ik voel me nu wel ontzettend brak. Maar effe ontbijten en dan wasjes ophangen en opvouwen. Binna; Meis voel je niet verplicht om hier te reageren. Doe lekker rustig aan Het is al fijn om af en toe een update van je te lezen. Aukje; Kan me voorstellen dat je een beetje moe wordt van alle smsjes, belletjes, en vragen. Alsof je het zelf leuk vindt dat die kleine zo lang blijft zitten. Hier gelukkig alleen mijn moeder die zo nu en dan doorzichtig vraagt hoe het gaat haha. Maar even afkloppen, wie weet komt het nog nu ik de 37 wkn nader. Guusje; Jeetje dat is vervelend voor je schoonzusje inderdaad. Het zal haar vast goed doen om jou even te zien nu ze in het ziekenhuis ligt. Je zal dit niet meer lezen maar ik zal mijn buddy-diensten waarnemen Meimamma; Grappig om te horen over dat voedingskussen. Hier ook een gigantisch gevecht de laatste tijd. Mannetjelief is ook verzot op het kussen haha. Gefeliciteerd met je 37 weken Rianne; Balen van de foto dat dat niet wil lukken zeg! Ik ben wel benieuwd naar jullie kleine meisje Vagans; He dat klinkt herkenbaar dat veel moeten plassen en die grote druk op je blaas net alsof het er zo uitloopt. Heb al een paar keer gecontroleerd hier of het écht wel urine was.. Lilo; Ah tis zonde voor je mannetje dat Maelynn het verschonen zo moeilijk maakte. Maar hij leert het vanzelf he Dat van die waskussenhoezen kan ik geloven ja! Ik heb van mijn tante wat doeken gekregen (italiaanse doeken) en mijn moeder zei dat ze vroeger een paar hydrofielen erop legden want toen hadden ze die mooie badstoffen hoezen nog niet. Dus ik hoop dat wij daar mee door komen in combi met de waskussenhoezen Bloemmm; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik heb een beetje meegelezen in het indiaantjestopic en je bent volgens mij een flinke tijd bezig geweest. Rust maar lekker uit en geniet samen van de kleine meid! Nog geen buddynieuws van Guusje. Ik houd mijn telefoon veilig in mijn broekzak en de pc staat aan, dus zodra ik wat hoor post ik het hier Heb haar net een smsje gestuurd hoe het is, ben benieuwd. Zo maar even een wasje ophangen of 2 wasjes en dan weer even uitpuffen. Liefs [/FONT]
@lilo; daar zijn nou die 10000 hydrofiele doeken voor nodig waarval die 'ervaren' moeders het over hebben. Hier niet zo'n geweldige dag. Beetje misselijk, hitte aanvallen, drukke kinderen (binnen en buiten de buik) nog overal op te ruimen ZOOI en dan komt vanmiddag ook de makelaar 'even' langs om wat gegevens op te halen. Lieve vrouw maar ze lult vijf kwartier in een uur en wil van alles met ons appartement doen waar ik nu even niet over na wil denken want hoofd staat nu naar nesteldrang en babyspullen die nog niet af/compleet zijn! Ik ga dus nu even een tukje doen zodat ik haar straks war beter Jan hebben Tot strakslieve mamas!
Esmee; Rustig aan meid, kan goed begrijpen dat je niet zo'n trek hebt in die makelaar haha. Hopelijk kun je het na een tukje wat beter verdragen. Buddy nieuws: Guusje heeft nog altijd 1 cm ontsluiting dus ze heeft een hormoonvreter gekregen om de baarmoeder week te maken. Kortom het is wachten, wachten en nog eens wachten. Ze krijgt 3 x per dag ctg. Het inbrengen v.d. hormoonvreter was niet heel fijn maar verder merkt ze er niks van. Ze hoopt zelf dat het niet al te lang duurt want ze is gewoon klaar om te gaan bevallen, ze heeft geen zin om dagen te wachten! Zodra ze aan het infuus mag hoor ik het van haar. & Ik moest de groetjes doen aan iedereen
Ohja heb Gravid ook effe een smsje gestuurd, kon me niet herinneren dat ik iets van haar terug had gelezen op de vorige pagina's. Wellicht is ze gewoon aan het bijkomen van het autoritje gisteren Maar ik dacht toch even checken. Helaas (nog) niks terug gehad, dus dat maakt het wat spannend!!!
Buddy bericht! Krijg net smsje terug van Gravid. Niks aan het handje! Nog steeds flink gerommel maar zet niks door. Ze is heel moe en niet helemaal in orde dus wie weet is het een voorteken? Ze komt straks wel effe online. Ik heb het maar druk met gebuddy vandaag, als het bij mij dan maar rustig blijft hahaha
@ Lilo: haha ja huilende babytjes kunnen ook schattig zijn hihi @ Troetel: Ja het is nu echt gewoon RENNEN naar de wc, vooral snachts. En hopen dat ik niet hoef te niezen En wat een super Buddy ben jij! je hebt het er maar druk mee! @ Rianne: lekker rustig aan doen! @ Guusje: Suc6 meid!!!! * miss heel dom maar ik bedenk me ineens: wtf is een hormoonvreter?????? Wij gaan zo ffies naar Rotterdam Alexandrium. Eventjes er uit met zn 2e ipv hele dagen achter de pc op de bank te hangen, is wel ff lekker om met elkaar bezig te zijn zeker omdat vriendlief al zo veel werkt Maar we gaan niet te super lang want dat trek ik niet meer hihi.