Oeh spannend voor Marjan en Guusje! Ik heb ook geen ervaring met hormoonveters Vagans. Ik zie nu iets voor me wat ze om de baarmoedermond heenstrikken, maar dat zal wel onzin zijn, hihihi. Troetel, jouw beeb moet inderdaad even geduld hebben vandaag, want je bent nodig als buddy, hahaha. Hier tot kwart over 11 in bed gelegen. Eerste deel vd nacht heel slecht geslapen. Kon geen goede houding vinden en was steeds m'n oordoppen kwijt en vriend snurkt nu door hooikoorts Maar vanaf een uurtje of 7 wel goed geslapen en in elk geval pijnloos gelegen en dat is al heel wat. Lijkt me dat m'n lijf daar ook wel van uitrust. Vriend is ontbijtboodschappen aan het halen, want we hadden gisteren het brood opgemaakt en waren vergeten nieuw te halen. Hoop dattie snel komt, want ik heb trek!! Ennuh... vandaag ben ik uitgerekend! Tot later!
net effjes boodschappen gedaan, dat begint onderstussen ook een redelijke opgaaf te worden. Troetel; je hebt het idd maar druk met je buddies Ach hebben ze straks alle tijd voor jou toch.. Zal zo effe boodschappen opruimen en stofzuigen, heb ook maar eens cake, slagroom en rozemuisjes gekocht
Vagans; 'Fijn' om te horen dat ik niet de enige ben die 's nachts moet rennen naar de wc en hopen op niet niezen hahaha. Ach weet je ik mag toch niet veel doen dus is wel fijn om wat bezigheid te hebben wat betreft buddy's Hormoonveter; Haha zie dat ik met mijn slaperige hoofd hormoonvreter had geschreven.. Beetje dozig Het moet natuurlijk een hormoonveter zijn. Sanny; Gefeliciteerd met je 40 weken!! Hoop dat jullie beeb zich snel meldt. Stefanie; Over boodschappen gesproken. Zal hier het beschuit van de week ook maar weer eens inslaan. Die gekke man van me kreeg gisterochtend ineens trek in beschuit.. Dus die heeft zowat de hele rol leeggegeten en ik had er expres 1 klaarstaan voor de evt. vroegere kraamvisite (voor het feest haal ik dan wel nieuwe).. [FONT="] [/FONT]
Bloem: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Troetel: Thanx voor ff doorgeven hier En als jij begin, ach dan moet ik tussen de bedrijven door maar ff buddy berichtjes plaatsen haha Sanny: Gefeliciteerd met je 40 weken!! Nu maar hopen dat ook jou Uk niet lang meer op zich laat wachten! Stefanie: Handig inderdaad om dat vast in huis te hebben, heb hier ook al pakje met muisjes staan en rol beschuit. Vagans: Wat leuk dat je er even samen tussenuit gaat!! Veel plezier!! Guusje: Succes vandaag!! Marjan: Jij ook succes!! Hoop dat het bij beide niet lang meer duurt!! Esmee: Oei, drukke dag dus!! Wel aan jezelf denken hoor!! Aukje: Snap precies wat je bedoeld!! Hier ook continu smsjes, mailtjes, enz.. Meimamma: Gefeliciteerd met je 37 weken!! En balen van je voorweeen, hopelijk zetten ze gauw door! Goeiemiddag meiden!! Was ik ook weer Gisteren lange dag gehad, zaten om iets over half 1 in de auto, en om 14.15 uur waren we op de camping. Gingen via Duitsland, (camping ligt op grens NL-DL) en op de grens nog even bij de Shell gestopt, wat wel even fijn was. We hadden ons nieuwe nichtje ook nog niet gezien, maar wat een schatje was dat. Ze was gistere precies 6 weken.. dus scheelt straks niet veel met onze Uk. Vond het ook geweldig om te zien hoe vriendlief met haar omging, steeds vasthouden, en knuffelen.. en bij elk huiltje keek hij alweer in de wagenbak.. echt super lief. (Al heb ik wel zo iets van kleintjes mogen best even huilen, dus straks bij de onze laat je hem maar mooi even liggen, hoeft er echt niet met elk kikje uit ) Maar vond het wel geweldig om te zien hoe hij er mee om ging, ook hij kan nu echt niet meer wachten tot onze uk er is. Gister avond ging ik op de camping even naar de wc om te plassen, en bij het afvegen zag ik wat lichtjes bloed Dus ik tegen schoonzus gezegd, oh zegt ze..dat kan een begin zijn. Gelukkig kwamen vriendlief en zwager al snel terug met de frietjes.. dus we hebben gegeten, en nog een bak koffie gedaan.. en toen maar lekker naar huis gegaan.. moesten tenslotte nog ruim uur rijden. Onderweg wel weeen gehad, maar thuis zakte ze uiteraard weer af :x Word dr echt mega stront saggerijnig van. Hele nacht beetje krampjes gehad vanacht, en nu ook weer weeen, maar ik hoop niks meer. Word dr gewoon boos van ondertussen.. dit breekt echt op. Ben ook hartstikke moe momenteel, terwijl ik vanacht gewoon goed geslapen heb. Ben misselijk, heb hoofdpijn.. kortom.. zit nie lkkr in me vel! Verder word ik stront saggerijnig van alle opmerkingen, smsjes, krabbels op hyves enz. Ik heb expres me msn al op offline staan, zodat ik zeker weet dat niemand tege me gaat lope zanike.. op hyves heb ik expres ook al niks meer gezegd.. word er echt moe van. Verder krijg ik honderden smsjes: Is het er al? (ja allang.. nee tuurlijk niet.. dan had je het wel gehoord ) Duurt het nog lang? (ja nog heel lang, ben blij dat ik een olifant ben (23maanden zwanger)) zwaar het die laatste loodjes (neee hoor hoe kom je er bij ) pffff... ik sms al nie eens meer terug. Maar goed, vandaag maar even een wasje doen.. en verder weinig plannen, zeg van morgen nog tege vriendlief, deze dagen zijn echt saai.. niks meer te doen en alleen maar aan het wachten. Blij als Uk er is, kraamdagen voorbij zijn, vriendlief weer werken is.. gewoon normale leven en ritme weer!! Liefs!!
@ Bloem: Ik heb inderdaad nog van die matrasjes over .. wist nog niet wat ik er mee zou doen, maar nu wel Slaap lekker! @ Troetel: Jij het het inderdaad maar druk met je buddydiensten! Wel super fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden Ik leg er nu ook hydrofiele doeken op. Maar heb er maar 12 en dat is dus eeeecht niet voldoende ga er binnenkort maar eens een hoop bij halen. Super makkelijk die dingen. @Esmee: haha ja nu snap ik waarom iedereen zoveel van die doeken in huis heeft Slaap lekker! @vagans: heerlijk effe met zn 2tjes eruit @sanny: gefeliciteerd met je uitgerekende datum!! @gravid: meis kan me goed voorstellen dat je er stapelgek van wordt! al dat gerommel en die vragen van bekenden ik zou ook sjaggie worden hoor! *uk van gravid laat je vandaag maar zien* hoop dat het werkt @hier: Maelynn voeden en daarna verjaardag van oma tot vanavond meiden xxx
Gravid; Weet niet of ik begin voor jij begint hoor.. (snap je t nog?) haha. Hoop natuurlijk wel dat het bij mij vroeg begint.. Voorgevoel zegt zo rond 8, 9 of 10 mei.. Maar ja vrees dat ik doorloop tot het bittere einde en dat ze me nog laten doorlopen ook..
Sanny gefeli met je 40 weken! Gravid oww heel irritant zeg al dat gevis van mensen. Ze horen zien of lezen het wel als het is geboren!! Ik had net een vriendin aan de telefoon. Ik was brood halen en toen had mn telefoon niet mee. 2 Gemiste gesprekken op mn tel toen ik thuis kwam. Dus belde ik terug en gelijk de vraag.... Ik dacht al dat je aan het bevallen was omdat je niet op nam! Ja hallo ik moet nog 3 en als ik pech heb 5 weken dus relax ff zeg! Ik bel wel als het er is! Boodschappen doen is idd een opgaaf zeg. En dan had ik niet eens veel nodig. Had nog woorden met een eigenwijs oud kreng! Ik had alleen brood en zij een kar vol zooi. En ze ziet mij naar de kassa waggelen en zet gauw de kar pontificaal voor mn buik om eerder bij de kassa te zijn grrrr. Dus toen zei ik van; Mevrouw als die kar raak was geweest tegen mn buik hd u een probleem gehad. Die mevrouw schijnheilig van; Ow waarom dan? Dus zei ik van; ze zeggen dat de jongelui ongemanierd zijn, maar u bent een slecht voorbeeld voor de oudere. Als die kar tegen mn buik aan was gekomen had ik u de winkel uit gebonjourd. Nou toen was ze helemaal verontwaardigd en zei van; nou komt u maar voor hoor met die buik!! Ik zei nou wat attent van u op een overdreven toon. Dont mess with a pregnant woman En vooral niet met een die moe is! hahha
Meimamma: Ja ik kan daar dus ook niet tegen, zulke lui Dan hebben ze aan mij ook een slechte. En inderdaad, al dat gevis,.. die smsjes enz... om helemaal stapelgek van te worden.. Ze horen vanzelf (of niet ) wanneer het er is. Troetel: Hoop voor je dat ze je niet tot het eind laten lopen..!! Lijkt me niet eigenlijk met al die symptonen die je hebt. Pff hier nog steeds hoofdpijn, misselijk, moe... Net maar ff belasting formulieren ingevuld.. word je soms ook gek van. Zo maar ff wasje in de machine doen, en de andere was opvouwen en wegleggen, is dat ook mar weer klaar!
Over gevis gesproken.. Mn moeder belt hier net ook (alweer) terwijl ze morgen langskomt haha. Gelukkig hield ze het kort. Maar ze wilde weten hoe het ging, ach kan het van haar nog wel hebben Gravid; Ik hoop het ook niet, maar you never know he Gyn deed bij vertrek uit het ZH nonchalant over mijn klachten en de VK afgelopen week ook. We zullen het zien! 'Je moet bellen als je je beroerd voelt net alsof je een zware griep hebt of aanhoudende vastzittende hoofdpijn die niet weggaat'. Dat zeiden ze beiden.. Dus ik: Ja dat heb ik nu (en vandaag trouwens nog steeds).. Geen reactie.. Dus zal morgen even met mn voeten stampen en zeggen dat ik me NOG zo voel en graag wil weten hoelang ze willen dat dat duurt. Nu is er nog niks mis met ons beebje en mijn lichaam trekt het (nog) wel.. Maar tot welk moment wachten ze?? Hier ook maar een beetje aanrommelen, net de bank schoon gemaakt met zo'n plakroller voor haren.. Maar de hoofdpijn begon weer nog erger op te spelen (kan dat nog?) dus moest ik (alweer) effe gaan zitten..
Hoi allemaal Manlief is er met telefoon dus kan even zelf reageren. Lig weer aan ctg en heb net mijn 2de harde buik gevoeld en gezien. Joepie!!!! Maar dat zegt helemaal niks... Marjan je bent een super buddy die het er maar druk mee heeft! Een hormoonveter is een touwtje dat ze naast je baarmoedermond leggen. Niks geen geknoop dus haha! Succes allemaal en ik hoop snel babynieuws te kunnen melden.
haha meimamma; jij doet gewoon wat ik alleen maar denk. Had ook zo'n doos bij de kassa, ik ben heel duidelijk hoog zwanger en stond er met 1 pak drinken....en gewoon doen alsof je niets ziet
Guusje; Fijn dat je zelf effe kan reageren Laat al die harde buiken & weeen maar komen dan Heel veel succes!
Guusje: Hoop dat het gauw wil doorzetten bij je!! Succes! Hier even lekker anderhalf uur op bed gelegen.. maar nog steeds moe zijn en nie fit. Verveel me ook gigantisch Echt erg dat wachten
Stefanie normaal ben ik ook niet zo uitbundig hoor als me iets niet aan staat. Maar sinds ik zwanger ben ben ik ook wat monidiger Ik kwam kijken of er nog babynieuws was, maar tis rustig hier. Net nog 2 uurtje liggen tukken, heerlijk. Nu eten maken, slavink, aardappelkroketjes uit de oven en doperwten.
Oeh, ik hoop dat het nu echt bezig is, Guusje! En dat alles met Marjan ook goed gaat! Hier ook heel veel telefoontjes smsjes, berichtjes op facebook enzo. Kreeg zelfs gisteren en vandaag een kaartje met de post Tot nu toe hou ik het aardig bij met reageren en vind ik het wel gezellig. Maar als het teveel wordt, hou ik gewoon een radiostilte, hahaha. Maar inderdaad gisteren door het stofzuigen de telefoon niet gehoord en ook meteen een vriendin die dacht: oeh, ze ligt vast te puffen!! Maarrrr helaas... (want zelf zou ik het heeeeelemaal niet erg vinden als het nu gewoon begint) Vandaag echt helemaal geen voortekenen Ja, als de kleine beweegt, wordt m'n buik pijnlijk hard, maar dat is altijd, dus daar ben ik inmiddels wel aan gewend. De kont ligt nu ook weer aan de linkerkant en vanmorgen rechts, haha. Echt een draaikont! Vanmiddag had ik het lumineuze idee om op het toilet de wat langere haartjes 'daar beneden' met een schaartje te kortwieken. (de zijkanten scheren had ik wel goed bijgehouden, ook omdat ik elke week ga zwemmen, maar de landingsbaan in het midden werd me wat te harig zegmaar, haha) Ik heeeel voorzichtig knippen, maar natuurlijk knipte ik ergens in m'n vel, boehoe... Bloeden joh! Niet voor herhaling vatbaar dus.... (maar tis wel weer netjes daaronder ) Nou, ik ga weer ff m'n farmville bijwerken op facebook. Eet smakelijk allemaal voor straks!
Idd erg rustig hier. We zijn allemaal zo hoogzwanger dat we ook niet zoveel meer doen volgens mij Zou vandaag nog van alles doen maar is niets van gekomen, als ik nu moet bevallen bel ik mijn moeder wel effe of ze mijn huiskamer wil opruimen zodat het niet zo'n troep is als de kraamhulp komt Ach we maken morgen ofzo wel weer zin. Sanny het zijn van die ongelukjes zoals bij jou dat ik al effe opzie tegen de (hopenlijk) laatste trim en knipbeurt..Ikl zie mezelf idd zo misknippen Ga zo chicken tonight zoetzuur maken...hoezo ook al geen inspiratie voor het eten meer