Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Sanny: hahaha ja ik dacht ook letterlijk aan een Veter, strikje erom en klaar! hahaha Gefeliciteerd met het behalen van je uitgerekende datum ;)

@ Troetel: ja ik dacht al zo iets maar aangezien ik het echt niet wist hahaha!

@ Gravid: Kan me helemaal voorstellen dat je zo iets hebt van: mensen laat me met rust!!! Ik wil ook niet dat jan en allemaal precies weet wanneer ik lig te persen hoor! Behalve het gezin waar ik uit kom en jullie natuurlijk ;) Hoop ook niet dat vriendlief zijn kant van de familie gelijk gaat bellen (al kan ik het moeilijk verbieden) maar wat ik al zeg, niet iedereen hoeft te weten wanneer ik bezig ben, beetje het zelfde al men precies weet wanneer je het ligt te doen... tis toch prive!

@ meimamma: HAHAHA geweldig! ik ben nooit zo mondig maar het had wel typisch iets kunnen zijn wat vriendlief hier gezegd zou hebben ;) En het is gewoon waar, die ouwtjes zijn soms nog meer aso dan de jongeren!

@ Guusje: Suc6 meid! dat het maar snel op mag schieten!!!

Hoi meiden, ben ik weer
    ben al ffiets thuis maar ben hier meteen begonnen met de beestjes. Mn kanarie vrouw en mn vink (man/vrouw?) hadden een ei! helaas wel kappot gemaakt! Kan dus zijn dat Vink een vrouw ook is en dit een onbevrucht ei was of Vink is wel een man en dan krijg je een kruising mochten ze uitkomen! haha vet grappig: Vinknaries ;)

Nu nog ff de caafjes verzorgen en dan zijn alle beetjes en planten weer gedaan en kan ik met een gerust hart weer naar mn ouders, zoals het er nu voor staat is vriendlief donderdag (moet ik ook naar de VK) en vrijdag vrij dus zolang kunnen de beestjes het wel zonder me en anders moet ik gewoon tussendoor een keertje naar huis.

winkelen was gezellig ookal zijn we te blut om iets te kopen maja hondenvoer hadden we toch nodig! en nu hier de winkel (waar ik gewerkt heb) weg is verkopen ze geen prins meer in de buurt voor zover we weten, binnenkort ff de dierenwinkels hier in dort rondbellen, maar nu ffies bij alexandrium geweest, daar wist ik het zeker van ;)

2. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Oh meimama die oude wijven ook hè. Zeggen ze wat vande jongeren.
    Ik stond van de week met een grote kar aan de kassa(waar ze me altijd helpen en er zijn 10 kassa's en niet zo druk halverwege de dag natuurlijk) op mijn dooie gemak( want je kunt niet sneller meer) de boodschappen op de band te zetten en komt er achter mij iemand staan die na twee minuten begint te zuchten... (staat DUIDELIJK te wachten tot hij zijn spullen achter mijn schapjes kan gooien want hij had geen zin gehad in een kar of mandje) Dus ik sta stil, kijk nonchalant en zeg; tja je had ook nog niet gezien dat ik hoogzwanger was Zeker, misschien kun je beter een andere rij kiezen :p van je gezucht ga ik echt niet sneller!!
    Sukkel!

*ff klaagmodus aan*
    Bleh, dag weer overleefd. Vanmiddag dus NIET geslapen want Chris had even bedacht om twee:$ uur lang alleen maar te lullen en zingen en roepen in bed. :x
    Nog steeds beetje misselijk en harde buiken en veel bewegen van beeb.
    Lig nu weer even op bed omdat manlief de kleine in bad aan het doen is.
    Ff rust... En om 19.45 echo. En vroeg naar bed vanavond en hopen op een goeie nacht :cool:

*klaagmodus weer uit*

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hahahah Esmee ook een mooie uitspraak;)
    Mensen moeten er maar begrip voor hebben dat wij niet zo snel meer zijn als je hoogzwanger bent!;)

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ik lig aan de ctg! Zelf aangevraagd want heb heel regelmatig harde buiken. Die zijn echt niet fijn maar ik ben zo blij dat er wat gebeurd! Dit zegt niet dat het nu spontaan doorzet maar het werkt! Houd jullie op de hoogte en anders wel via Troetel.

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Guusje: Kan me voorstellen dat je blij bent dat er tenminste iets gebeurd!!

Esmee: Oh dat is ook erg ja, zulke lui!! Ik merk heel erg dat ik een bezienswaardigheid ben ofzo.. iedereen verdraait zn nek zowat om mij na te kijke.. sorry hoor, nog nooit zwangere vrouwen gezien ofzo :(

Vagans: Ja ik reageer al nergens meer op, niet meer op smsjes, niet meer op Msn, echt nergens meer.
    Ben het kots beu.
    En haha, Vinknaries.. klinkt wel leuk :D

Sanny: Daarom houd ik het netjes bij van onder :p zodat ik die ongelukjes niet krijg haha ;)
    Oke, moet nu wel op gevoel.. maar het gaat nog haha :p

Stefanie: Chicken tonight! Dat is voor mij lang geleden, wel een ideetje trouwens voor ergens van de week ;)

Hier heerlijk witte boontjes in tomatensaus op met gebakken aardappeltjes en uitjes.
    Nu even een rompertje in het water gezet, kan die weken en morgen aan de waslijn.
    En als ik heel veel zin heb zo even de afwas doen, maar dat is zo weinig, komt anders morgen wel weer.
    Voel me nog steeds niet fit, veel hoofdpijn en misselijk.
    Buik doet zeer.. UK KOM NOU!!!!! :);)

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nog steeds geen babynieuws, dan mijn nieuws maar even vertellen.

Ik heb vandaag wel veel mee gelezen, maar zag dat het rustig was.

Verder heb ik het eerste bruinverlies alweer gespot :(, dus denk dat ik morgen weer ongesteld word. Dat betekent dat we ronde 16 in gaan.
    Maar we hebben nu wel met elkaar afgesproken dat we het tot eind september/begin oktober zelf proberen. Dit omdat ik het eigenlijk niet meer trek, altijd die ovutesten, temperaturen en het moeten vrijen (door mijn voorgeschiedenis). Ook manlief heeft het dan weer rustiger op het bedrijf en de gewassen dan weer zo'n beetje uit het land zijn.

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Succes en duim dat het door gaat zetten. Denk aan je!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heh Jomi wat vervelend dat je het eerste bruinige bloedverlies al gespot hebt.
    Kan me de teleurstelling goed voorstellen.
    Ik ben ook lang bezig geweest voor dat het uiteindelijk bingo was. Ik heb ook maanden lang de teleurstelling gehad van het ongesteld worden.
    En ik kan wel zeggen dat je dr niet teveel mee bezig moet zijn, maar ja zo makkelijk is dat ook niet.
    Hele dikke knuf meid

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Esmee: haha geweldig die opmerking! En lekker rustig aan doen hoor!

@ Guusje: aaaaaa, het wordt steeds spannender!!!! suc6!!!

@ Gravid: IEUWWW witte bonen... vriendlief vind die ook zo lekker maar ik dus echt niet, hij eet ze of aan boord of als we is bij mn ouders zijn waar hun ze wel lusten en mn zusje ook niet ;)

@ JoMi: He bah meid toch! Ik hoop zoooooo voor je dat het snel raak is! Zou zo leuk zijn ik gun het je van harte!!! En idd zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn dat werkt zo toch niet! Sterkte meid!

Hier weer bij mn ouders, krijgt vriendlief te horen dat het steeds wordt uitgesteld hoe laat die naar boord moet... als we dat eerder hadden geweten hadden we nog even samen de avond doorgebracht, maja niets aan te doen...

Merk wel dat ik een beetje teveel gedaan heb vandaag, mn buik is erg gespannen, mn handen zijn dik (worste vingertjes hihi) en mn enkel doet zeer, nog steeds door die rottige zwik van een paar weken terug! :x Heb dan ook een officiele klacht ingedient bij de gemeente! (niet dat dat helpt maar toch ;))

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Is ook een beetje lastig om hier niet NIET mee bezig te zijn zeg maar.
    Februari ben ik bij gyn. geweest en moest blijven temperaturen en ovulatietesten gebruiken. Cyclus leek goed te zijn, maar met een lf van 11 dagen. Die is nu 10 dagen en ik heb ook 2 vleesbomen.
    Verder heb ik in mijn jeugd jammer genoeg te maken gehad met seksueel misbruik en heb ook 2 rechtszaken achter de rug. Dus vandaar dat het voor mij moeilijk is om er niet mee bezig te zijn. Het is voor mij elke maand weer een gevecht met mijzelf zeg maar, maar het gaat de ene maand beter als de andere.

11. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Jomi heel veel sterkte het is allemaal niet niks. Anders doen jullie het gewoon alleen maar wanneer jullie zin hebben en even niet timen, want als het een verplichting wordt werkt het ook niet levert voor jullie alle bei veel stress op. Vandaag nog foto bij de meibuiken gezet.
    Guusje ik hoop dat je lichaam wat meer werk gaat verrichten want zo in het zh wachten is ook maar saai. Ik hoop dat je vandaag nog je beeb mag vasthouden succes meid.

Marjan jij zet hem ook op he.

In de winkels beginnen ze nu te vragen hoe lang moet je nog is dat een goed teken

xxx Joyce

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Klinkt allemaal heel moeilijk JoMi en heel vervelend allemaal.
    Het is idd heel moeilijk er niet mee bezig te zijn.
    Ik had me ook voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn. Maar vanaf de eerste maand dat ik stopte met de pil was ik gefocust op het wel of niet ongesteld worden. Ik raakte er helemaal gefrustreerd van.
    Ik ben ook de magerste niet dus ging mezelf allerlei verwijten maken.
    Wij zijn op een gegeven moment via de HA naar de gyn doorgestuurd en die ging ook gelijk serieus kijken. Toen kwam voor mij pas de rust van;" Eindelijk wordt er serieus naar gekeken" En toen kon ik het meer laten gaan en gebeuren. Er bleek met ons beide niets aan de hand te zijn en toen we er echt niet mee bezig waren, op vakantie, was het toch spontaan raak.

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnks meiden, daarom hoop ik nu ook dat we nu een streep hebben getrokken tot oktober dat het iets meer rust met zich mee gaat brengen. Ook ga ik niet meer ovulatietesten gebruiken, maar wel temperaturen. Dan kan de gyn ook zien dat mij LF van 11 naar 10 dagen is gegaan en hoe korter de LF hoe meer de kans is dat eitje niet goed kan innestelen. Met het temperaturen kan hij in ieder geval kijken of de eisprong is geweest.
    Maar ik hoop dat het wel iets meer rust brengt tot oktober en geen ovulatietesten meer gebruiken. Denk het wel, tempstijging zie je toch pas na de eisprong en lijkt mij het minder een moeten zeg maar.

Maar goed, nou weer genoeg ego van mezelf. Maar jullie wilden graag op de hoogte worden gehouden en vandaar dit verhaal eventjes. ;) Lucht in ieder geval wel even lekker op.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @jomi o meis dikke knufffff

15. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hai Meiden!

Ik heb vandaag eigenlijk weer te veel gedaan het hele huis gestoft en gezogen, de ramen gedaan enz. Dus ik ga nu even douchen en dan plat.

Tot morgen!

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga afsluiten een Rennie nemen en dan naar bed!

Trusten allemaal!

17. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Nog steeds geen nieuwe baby'tjes...

Dan kom ik morgen maar weer even spieken.

Echt een flutdag gehad vandaag. Niks nuttigs gedaan en toch erg moe... En kon niet in de tuin zitten, want de buren zijn de buitenboel aant verven en waren vandaag aan het schuren. Lekker stoffig! M'n ouders kwamen nog ff op de thee. Was wel gezellig.

JoMi: ik weet ook nog hoe het was om elke keer in onzekerheid te zitten of het raak was. Omdat ik 34 ben (en vriend 41), dacht ik dat het bij ons wel wat langer zou gaan duren. Ik was net een maand begonnen met van die ovu-testjes en toen moesten we in een bepaald weekend 'aan de slag' zegmaar :) maar dat weekend ging ik op een van onze zomerkampterreinen de tenten afbreken. We hebben toen heel vlug zaterdagochtend voordat ik weg ging en zondagavond toen ik bekaf weer thuis kwam 'geklust' en ik dacht: nou, deze maand kunnen we het wel op onze buik schrijven. Volgende maand beter!

Maar toen was het dus raak... Precies als je het niet verwacht. Maarja, er zijn natuurlijk 100.000 van dit soort verhalen, maar er zijn ook heel veel stellen bij wie het gewoon heel veel moeite en energie kost. Als het bruinverlies doorzet en je wordt ongesteld, ga ik de komende maand gewoon heeeeeeel hard voor je duimen!

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hai meiden

Kom effe welteruste zeggen :)

Nog geen babynieuws lees ik, nou hopelijk morgen beter :)
    Vandaag maelynn voor het eerst flesje bv gegeven. Het kolven gaat me goed af. Had 125 ml in een kwartier tijd. Echt ideaal. Moet zeggen dat ik de flesvoeding wel even wennen vond. Vind het bv zo speciaal dat ik dat toch liever geef. Maar ze moet alvast wel aan de fles wennen aangezien wij binnenkort een feest hebben waar we haar niet mee naar toe nemen. Had een flesje van difrax en Tommie tippie. De laatste pakte ze gelukkig beter maar het ging toch te snel voor dr Maargoed als we genoeg oefenen dan komt het wel.

Helaas heeft ze nu een beetje last van darmkrampjes. Heb haar op m'n arm gedragen en haar ruggetje gemasseerd. Nu ligt ze in bedje. Hoop dat het over is. Vind het zo zielig als ze pijn heeft.

Nou meiden spreek jullie morgen weer!

Slaap lekker! Knuffel

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

#$%^&*())(*&^&*
    oftwel GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

zit ik eindelijk weer is op msn, zin om te kletsen
    wordt ik er iedere keer af geknikkert!!!! en als ik er niet af geknikkert wordt dan zien mensen gewoon helemaal niet wat ik tik!!!

Ik kan me daar dan ZOOOOOOOOOOO kwaad om maken, zelfs de beeb merkte dat ik kwaad was en was flink aan het bewegen, had ook het idee dat ze heeeel laag bewoog want daar deed het gewoon zeer...

naja mn vriend is nu toch naar bed dus ik heb het maar opgegeven en ga ook maar afsluiten.

Oja en onze thuis tel is ook nog is kappot!!! blijft maar searching in beeld staan... kunnen we dus NOG MEER geld uitgeven... de problemen stapelen zich verdories ook op!!! De auto bevalt tot nu toe nog wel heel goed ;) das dan weer een pluspuntje

nou meiden slaap lekker, @ Guusje & Marjan: ben benieuwd! @ Gravid: Ik hoop dat het nu toch echt is door zet!

Weltrusten meiden!

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoi meiden

Ff kort berichtje van mij!
    Vanmorgen uit zh gekomn en gaat allemaal goed met Vince en mij..beetje last vd hechtingen maar verder helemaal op de been.
    Ff snel beetje terug gelezen maar ben zo blij dat de bevalling spontaan begonnen is bij mij:DIk reageer later uitgebreider hoor knuffffffff

Deel Deze Pagina