Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Jomi, hoelang moesten jullie nog van de gyn zelf proberen?? Wij zijn met hulp van de mmm zwanger geworden en hebben ook een paar jaar mogen/moeten wachten op ons wondertje. Snap je gevoel erg goed en loslaten, tja ik heb nooit geleerd hoe :) Veel sterkte

Dames ga zo effe douchen en dan plat, hoop dat we morgen babynieuws hebben

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ongeveer een half jaar, in februari is mijn cyclus gevolgd en heb ik ook progesteron moeten prikken. Dat was zo allemaal goed, alleen heb ik een korte cyclus en had ik toen een lf van 11 dagen. Maar als ik morgen ongi word heb ik deze en de vorige cyclus een lf van 10 dagen.
    Wij hebben zelf een groot akkerbouwbedrijf en mijn man is dus vanaf nu veel weg. Druk in het land, nu poten, spuiten en selecteren. Vanaf juli/augustus tot eind september draait hij echt hele dagen van 's ochtends uurtje of 7.00 tot 22.00 's avonds. Alle aardappelen, uien, wortelen, enz. rooien. Als dat klaar is wordt het voor hem weer veel rustiger en zou hij ook veel makkelijker mee naar het zkh kunnen. Dat is nu gewoon allemaal wat lastiger. Maar zodra eind van de drukte in zicht is en hier nog niet zwanger, dan ga ik gelijk bellen. Kan altijd wel vrij snel terecht en heb eigenlijk nooit echt lang hoeven wachten.

3. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Jammer geen nieuws inderdaad!! Nou morgen moeten al die ingeleidde bijna mama's toch wel echte mama's worden hoor!! :D

Morgen gaat Chris voor het eerst op het nieuwe kdv wennen. Ben benieuwd, zal wel weer een slopende dag worden. :cool:

Gelukkig is de misselijkheid wat gezakt en de echo was goed! Vandaag officieel 37 weken. Ze word nu op 2700 gram geschat! Jippie!! (Chris was 2480, dysmatuur) 'charlotte' mag komen dus:D

Ik ga slapen, manlief komt thuis! Xx

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden,

Hier helaas weer vroeg wakker !@#@!*#!@*#*@#.. Rotburen ergens zijn geluid aan het maken, dat wil je niet weten. Net alsof er iemand zijn mat aan het uitkloppen is.. Maargoed dat dus al een minuut of 15 lang.. Om 6:15..

JoMi Wat een verhaal meis. Hoop op een prachtig wondertje voor jullie!
    Wish Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Geniet maar lekker van je kersverse gezinnetje.
    Vagans Oeh dat is balen ja als MSN/PC niet meewerkt & dan ook nog een kapotte huistelefoon.. Het zit jullie niet mee. Maar meis bedenk; Aan het eind van die regenboog (hoe lang hij ook is) schijnt voor jullie de zon. En er zit een prachtig klein zonnestraaltje in jouw buik;)
    Lilo Fijn dat het kolven je goed afgaat! Ben wel benieuwd hoe dat zich verder ontwikkelt omdat ik ook vrij snel zou willen gaan kolven/afwisselen met flesjes BV maar iedereen er zo 'tegen' is.
    Hoop dat Maelynn gauw minder krampjes heeft.
    Esmee Hoop dat het goed gaat met Chris op het nieuwe KDV. En wat fijn dat de echo goed was, kan me voorstellen dat het een hele geruststelling voor je is dat deze uk groter wordt geschat. En nog gefeliciteerd met je 37 weken natuurlijk:D

Nou het is nog heeeel vroeg dus ik ga effe ATWT of GTST terugkijken en dan nog wat proberen te slapen. Vanmiddag komt mijn moeder helpen in huis, ben benieuwd hoe laat ze dit keer komt.. (Komt altijd later/vroeger dan ze zegt hahaha)

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeimorgen meiden,

Helaas ik had ook gehoopt op babynieuws;)

Troetel wat irritant wakker worden met van die buren die al zo vroeg herrie gaan maken!

Wish wat fijn dat jullie thuis zijn en dat je al op de been bent!

Vagans ik hoop voor je dat het mee valt allemaal en dat het geen groot kostenplaatje wordt.

Hier net ontbijt achter de kiezen.
    Zo denk ik maar eens badkamer doen en boven zuigen. En strakjes weer fysio. Verder geen plannen voor vandaag

Maar Esmee wij lopen gelijk... Als ik bij jou dan lees dat jou kleintje op 2700 gr wordt geschat, hbe ik echt een beertje in mn buik, 3600gr!

6. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    #3326 Troetelbeer90, 3 mei 2011
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011
    Nou meiden! Er was vannacht wel degelijk babynieuws, maar deze buddy lag te slapen hihi. Zie net op mijn telefoon dat ik vannacht om 1:56 een berichtje heb gehad van GUUSJE!

Buddybericht:
    Wij eten beschuit met blauwe muisjes! Guus is gisterenavond om 22:50 geboren! Hij weegt 3015 gram en is 49 cm lang. Hij doet het zo goed dat hij in zijn wiegje naast me staat. Wie had dat kunnen denken! De bevalling verliep heel vlot, mijn man was er net op tijd bij.
    Liefs Guusje

7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb Guusje even een berichtje gestuurd om te feliciteren uiteraard! :D en even gevraagd hoe het met haar gaat.

Ze voelt zich goed, heeft alleen een wat beurs gevoel van onderen. En ze heeft totaal niet geslapen vannacht. Ze hopen donderdag naar huis te mogen. Ik moet iedereen in het topic bedanken voor de steun!

8. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Guusje: Gefelicteerd met Guus! En wat fijn dat hij gewoon lekker bij je ligt in een wiegje!

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Wow Guus!!! Wat een mooi gewicht!! Van harte gefeliciteerd met jullie ZOON!!!! Hoe heet hij?? Top dat alles zo goed is gegaan!!! Moeten jullie ook blijven ivm met je bloeddruk??

10. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik ben ook weer present, helaas met een baby in de buik...
    Heb een rotnacht gehad, eigen schuld dikke bult (buik eigenlijk) heb denk ik gister veels te veel gedaan en daardoor had ik erg last van mijn rug.... Als ik op de ene manier lag had last van de rug, en op een andere manier had ik pijnlijke harde buiken... Dus helaas niet veel geslapen.

Maar ik heb eigenlijk gister het hele huis gedaan, dus ik ga vandaag alleen de vaatwasser uitruimen en pannekoeken bakken. En Lyanne vermaken natuurlijk, maar die is de laatste dagen zeer goed gemutst.

@ Troetel: Oh heerlijk zulke buren! Vanmiddag lekker poetsen dus?

@ Vagans: Wat jammer van de huistelefoon, dan komt echt alles tegelijk. Wel fijn dat de auto goed bevalt (niet letterlijk nemen, een ziekenhuisbed lijkt me toch beter)

@ Wish: Fijn dat jullie weer thuis zijn!

@ Esmee: Hopelijk gaat het goed vandaag met Chris op het KDV. Fijn dat de echo goed was!

@ Binna: Hoe gaat het bij jullie? Alles goed met je meisjes!

@ Stefanie: Ben je wat bijgekomen van Konniginnedag? Ik heb ook gelet op een hoogzwangere, maar volgens mij heb ik je niet gespot, haha.

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Goedemorgen meiden,

Guusje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, wat een mooi gewicht en wat fijn dat hij bij je mocht blijven

Aukje balen van je rotnacht, vandaag idd maar niet te veel doen en hopen dat dat wat veroorzaakt ;) Wanneer moet je weer naar de VK? Ik ben hier wel bijgekomen, niet zoveel gedaan de afgelopen dagen.

Troetel; wat balen van die buren, hier hebben ze de weg er voor uit en zijn ze al een een week of twee druk vanaf 7:00 maar kan er nog redelijk doorheen slapen gelukkig

Hier zo effe naar de pedicure dus moet effe snel wat eten..tot later!

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Guusje gefeliciteerd met jullie zoon Guus!!

Mooi van gewicht en lengte! Geniet er lekker van meid!

Hier is mn bovenboel weer schoon en fris. Dat heb ik er al vroeg op zitten;)

Hebben jullie ook als je wat in huis doet dat het zweet al gauw met bakken langs je hoofd druipt?
    Hier is het net of er een kraan open staat!

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Aukje Oei balen dat je slecht hebt geslapen. Hoop dat je vandaag een beetje aan je rust toekomt.
    Hier vanmiddag idd lekker poetsen. Is wel nodig ook, sinds het ZH vorige week is alles een beetje verwaarloosd hier (behalve de dingen die écht moesten natuurlijk). De bedoeling is dat ik meer ga toekijken dan zelf wat doen.. Maar dat is heel moeilijk met mijn dwarse hoofd, heb nu nog goede moed dus zal zometeen zelf alvast rustig aan de slag gaan:D

Stefanie; Fijn dat je nog redelijk kunt doorslapen met het werken aan de weg. Ik slaap hier meestal ook overal wel doorheen hoor, maar aangezien vriendlief om 6:10 vertrekt ben ik even wakker, vaak ga ik terug liggen maar rond half 7 start dus iedereen bij de buren op en gaat douchen etc. Tja dan lig ik daar dus wakker van hahaha..
    Meimamma; Voorheen had ik dat idd ook ja. Voor de zw. schap had ik bijna nooit dat ik een druppeltje zweet had. Maar nu zijn het de hormoontjes denk ik? Zweet als een otter als ik nu wat in huis doe haha

Zo hier effe bammetjes eten en dan maar eens wat doen. Heb net al in de slaapkamer alles van de vloer gehaald en op de overloop ook (vriendlief had zijn gereedschap laten slingeren). Straks stofzuigen, de boel insprayen en dan wéér stofzuigen. Druk dagje dus;)

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    goedemorgen meiden!!
    Guusje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een mooie lengte en gewicht! Geniet er maar lekker van samen! Liefs

effe snel ego meiden, probeer vanavond weer uitgebreid op jullie te reageren :)

Ik vertelde gisteren dat Maelynn last had van krampjes. Na een bv en schone luier bleef ze ontroostbaar. Toch haar met pijn in mn hart in haar ledikantje gelegd. Gelukkig was het huilen (lees krijsen) na 10 minuutjes gestopt en is ze in slaap gevallen.
    Heb haar gevoed om 00:30, 04:30 en om 06:00 dus ben tevreden :D
    Heb dr net weer gevoed en nu ligt ze weer lekker te slapen.

Ikzelf ga zo even naar de dokter .. heb een ontzettend pijnlijk gevoel van beneden alsof er iets uit komt zetten .. heel raar. Lopen, staan en zitten doet zeer. Liggen is het enige wat niet pijnlijk is.
    Hoop niet dat het een baarmoederverzakking is ..
    Dokter zei meteen blaasontsteking ... WTF die stomme dokters ook altijd met hun blaasontsteking, wordt er niet goed van. Eigenlijk hoop ik nu wel stiekem dat het dat is en niet iets met mn baarmoeder maar dat zal ik zo horen.

Verder gaan we vanmiddag effe naar het CB om Maelynn te wegen. Ben erg benieuwd wat ze nu is aangekomen, aangezien het CB pas volgende week bij ons op huisbezoek komt.

Ook moeten we vanmiddag naar het gemeentehuis om toeslag kdv aan te vragen. Ook de uittreksels voor het ouderlijk gezag en effe wat info vragen over het kindgebondenbudget. Ben blij als dat allemaal geregeld is.

Nou meiden ik spreek jullie vanavond weer! XxX

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Troetel, klinkt heel bekend dat het moeilijk is om toe te kijken als een ander je huishouden moet doen.
    Ik doe het liever zelf nog nu ik het nog kan. Dan maar wat kalmer aan.
    Mn s-zus wilde morgen komen poetsen, maar dan voel ik me zo bezwaard. Zoals ik al zei het gaat niet zo snel meer maar ik kan het nnog wel zelf;)
    Maar ja als ze dan morgen heel graag wat wil doen mag ze me dr ramen wel doen;)

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Guus en Guusman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Fijn dat hij al lekker bij je mocht staan, omdat hij het al zo goed doet. Nu lekker genieten!

17. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Goeiemorgen!!

Guusje, ook in dit topic: Gefeliciteerd met jullie zoontje Guus!!!!
    We lezen natuurlijk graag het complete verslag en ik hoop dat je snel weer opknapt. Over 2 nachtjes hopelijk dus lekker naar huis!

Aukje: klinkt erg bekend, jouw rottige nacht. Hier al voor de 3e nacht achter elkaar, pfff... Begin het een beetje zat te worden... Maarja, het hoort er natuurlijk een beetje bij nu.

Vagans: irritant als apparaten niet doen wat ze moeten doen! Hopelijk kun je vandaag weer gewoon op msn!

Troetel: erg vervelend om wakker te worden van welk lawaai dan ook! Misschien ergens in de loop van de dag een tukkie om het in te halen? Hier zijn de buren gestopt met schuren (of nog niet begonnen, hahaha) dus misschien kan ik vandaag wel in de tuin liggen pitten!

We willen in elk geval naar de film vanmiddag of in de vroege avond. Moeten het alleen nog even eens worden over welke film :)

Vanmorgen eindelijk maar weer eens 'gesekst' haha, misschien wekt het wel wat op :D

Ik ga even boterhammetjes smeren!

18. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Stefanie: Ik moet morgen weer naar de verloskundige. Als de baarmoedermond dan ver genoeg verweekt is gaan ze me strippen. Als dat niets doet moet ik voor zaterdag nog naar Nij Smellinghe voor een echo en CTG.

Troetel: Gewoon toekijken terwijl een ander aan het poetsen is in mijn huis dat zou ik ook erg moeilijk vinden! Zeg maar gerust niet kunnen haha...

@ Lilo: Hier hielp Cinababy van VSM toendertijd erg goed tegen krampjes. Ook heb je nog infacol, maar dat heb ik zelf nooit gebruikt. Ben benieuwd hoeveel je kleine meid is aangekomen! En succes bij de HA.

@ Meimamma: Ik heb geen last van zweet, alleen 's nachts tussen mijn borsten.... (schaam schaam)

19. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Meimama, ik had net nog zo'n zuchter achter me bij de boodschappen.
    Wat dacht je trouwens van die oudjes die met z'n tweeen (paar voor het koelschap uren staan kijken wat ze willen terwijl jij alleen 2 pakken melk wilt pakken. Kun je 10 keer pardon roepeb eer ze het door hebben. En dan jou boos aankijken.
    @ Sanny, OEI, ja dat kan flink bloeden daar beneden. Ik doe het ook heel voorzichtig met schaar.
    @ Esmee, Chris dus ook al zo'n dondersteen. gelukkig doet hier de kleine wel slapen tussen de middag.
    Nu is hij weer naar het kdv. Chris ook naar een nieuw kdv, spannend, onze jonguh heeft het ontzettend naar de zin daar.
    @ Jomi, Hè jammer meid! Volgende ronde het geluk van de wereld ook voor jou!
    @ Bas, hier ook in de supermarkt de vraag of ik nog lang moet, en vandaag, goh je loopt nog rond!
    @ Aukje, meid wat ben je druk...Vandaag idd maar even pas op de plaats!
    @ Vagans, meid wat een pech. Probeer dubbelop van de auto te genieten!!!
    @ Wish, fijn dat je weer thuis bent!
    @ Lilo, fijn dat het kolven goed ging, mijn vriend gaf de beeb eerst de fles om eraan te wennen. Dit schijnen baby's beter te pakken omdat ze wel beter bij de moeder kunnen krijgen! Is mij verteld door het CB.
    @ Troetel, morgen ben je de 37 weken grens gepasseerd!!! Fijn dat je moeder je kan helpen. Dat zou ik echt fijn vinden als mijn ouders wat dichterbij hadden gewoond. Haddden ze me ook vaker kunnen helpen. (wonen op 2 uur rijden).
    @ Guusje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Zo, even bijgelezen en leuk dat we in ieder geval bericht van Guusje hebben! Nog even spannend hoe het bij Marjan is gegaan.

De kleine man zit weer op het kdv, boodschappen ook al in huis en de pudding voor zoonlief staat af te koelen.
    Vanmiddag mag ik weer naar de VK. Vandaag verder weinig op het program, gister zaadjes zaaien enzo in de tuin is me (en mijn bekken) slecht bevallen.

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sanny Hoop dat je buren vandaag een rustdag houden wbt. schuren/verven. Kun jij lekker in de tuin liggen;)
    Mja misschien doe ik vanmiddag effe een tukje. Voelt altijd zo bezwaard als mijn moeder langskomt, weet niet wat dat is. Dat ik in bed lig en zij in huis is zegmaar. Terwijl ze het helemaal niet erg vindt hoor;)

Haha doe maar zo met je seks. Ondanks alle klachten is de lust hier ook wel degelijk aanwezig van mijn kant, maar mannetje houdt de boot een beetje af. Hij is erg geschrokken van het ZH en wil afwachten wat de VK vanavond zegt.. IRRITANT!! Maar hij bedoelt het goed & lief zullen we maar denken ;)

Aukje; Nee dat is echt irritant hoor, iemand anders zien poetsen.. Ga zometeen gewoon ook zelf alvast beginnen.. Ben benieuwd of het nog gaat. V.d. week kon ik nauwelijks een halve afwas doen..

Eerst effe wasje buiten hangen en dan mn lijstje verder afwerken:)

Deel Deze Pagina