Esmee Mijn mams woont ook op 1,5 uur (met de trein) afstand van hier. Met de auto is ze er (gelukkig) sneller, maar haar versnellingsbak is naar zijn grootje dus moet ze zich weer verplaatsen met de trein.. Ze woont +- halfuur tot drie kwartier van NS af en dan moet ze nog 3 kwartier van Zeeland naar Brabant met de tjoek tjoek. Maar ze komt trouw elke week op visite en is net zo'n poetskont als ik normaal dus wil dolgraag helpen haha.. Ze kan het niet alleen met een 'bakje koffie', helpen geeft dr meer voldoening. Ben er wel blij om dat mijn mams zo'n afstand aflegt om ons te zien hoor. S-moeder woont om de hoek maar die is wat ouder en heeft fikse reuma dus kan weinig helpen in het huis (al wil ze het wel). Maarja dat vraag je dan gewoon niet. Balen dat je bekken het niet zo goed aankunnen, dat je gister teveel hebt gedaan. Vandaag een beetje bijkomen Ben benieuwd naar wat de VK zegt vanmiddag en hoe het er voor staat bij jou Ik moet vanavond ook naar de VK! 37 weken grens; JAAA MORGEN Alleen volgens de VK de 24e of 26e (laatste houden ze aan)uitgerekend dus ben ik hem donderdag pas gepasseerd.. Maar wij houden mooi de 25e aan
@guusje en man, gefeliciteerd met jullie Guus!! Wat een goed gewicht zeg!En fijn dat de bevalling vlot verliep!!! @Hier, alles prima hoor. Gisteravond lekker filmpje gekeken met vriendlief op de bank. Straks weer voor controle naar de gyn om 11.20! We hebben hier gisteren de afwas laten staan en vriendlief zei dat ik vandaag er absoluut niet aan mocht komen omdat ik gisteren al genoeg had gedaan en dat hij de afwas wel doet als hij weer thuis is van zijn werk.... Nou dan zal ik me daar maar braaf aan houden he... hhahaha! Liefs
Guusje: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat fijn dat alles goed gaat en hij lekker bij je ligt!! SQ: Dan is het te hopen dat je vriend de afwas straks doet Als ik hier de afwas laat staan, staat hij er donderdag nog. Vriendlief wacht eerst liever tot we geen schone borden en bestek en niks meer hebben Troetel: Wat fijn dat je moeder ondanks die reistijd toch elke week komt! Mijn moeder woont ook op uur rij afstand van ons vandaan, maar denk maar niet dat ze komt. Ja, straks met kraamdagen, en zoals met verjaardagen enz... maar verder weinig. Bloem: Succes bij de vk!! Sanny: Help het je hopen haha.. hier leverde zelfs dat niks op Lilo: Wat naar van de pijn Hoop dat het allemaal mee valt voor je! En inderdaad, eerste wat artsen kunnen zeggen is blaasontsteking, als of alles blaasontsteking is! Meimamma: Succes bij fysio straks!! Aukje: Bij jou dus ook nog niks Hoop dat ze je morgen kunnen strippen en het dan aanslaat!! Goeiemorgen meiden!! Nou, hier ook nog steeds geen baby Gisteren weer flink weeen gehad, maar zoals ik ondertussen al gewend ben, zakte het vrolijk weer af. Hele nacht wel krampjes gehad, en ook nu de hele morgen al weeen. Maar ook dat zal in de loop van de dag wel weer afzakken. Ben ondertussen echt stront saggerijnig en boos, elke keer weer die teleurstelling dat ze afzakken :x En dan ook nog eens een ontlasting waar ik super veel moeite mee heb, en wel zoveel dat ik na de ontlasting gigantische hoofdpijn heb en buikpijn. Nou, volgens mij is dat niet helemaal goed.. dus vandaag maar weer aan de peren en kiwi's en morgen bij de vk even vragen of ze een middeltje weet. Want dit is echt geen pretje.. Verder weer lange saaie dag vandaag.. even de afwas en een wasje doen, en verder maar weer een beetje uit me neus peuteren en duimen draaien.. Fijne dag meiden!!
@ Guusje + Guusman : Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!! En wat super dat alles zo goed gaat!!! Geniet er van! Je hebt het verdient! @ Wish: Wat fijn dat het goed gaat met jou en Vince! @ JoMi: Ook al zon vent die veel weg is, sterkte daarmee hoor! Hoop dat hij snel een keer op het juiste moment thuis is @ Esmee: Fijn dat de echo goed was! En Gefeliciteerd met je 37 weken! echt een mijlpaal! @ Troetel: Jeetje meid das ni leuk wakker worden zo!!! En je hebt gelijk, mijn zonnestraaltje zit te bewegen in mn buik @ Aukje: Wel rustig aan doen he meid! Oe lekker pannenkoeken! (ik houd alleen van pannenkoeken als ontbijt hihi) Enne hahahaha nee was niet van plan in de auto te bevallen, of het moet zoooo snel gaan dan vind ik alles goed! @ Meimamma: Ja hier heb ik het ook veel sneller warm! @ Lilo: Je bent een super moeder in mijn ogen als je ook je kindje even durft te laten huilen! Super! En wat rot van je pijn! Hoop dat het iets onschuldigs is! @ Sanny: hihi wie weet helpt het! @ Bloem: Oe zaadjes zaaien lijkt me nu idd niet de meest fijne bezigheid! @ SQ: Suc6 bij de Gyn! @ Gravid: NOG NIET Jeetje meid ik had nou toch wel verwacht dat het een x door zou zetten, je maakt zo wel je eigen persoonlijke soap hoor hihi Nou hier rot geslapen, dichte neus en veel plassen... Vriendlief belde vanmorgen die was zn collega naar huis aan het brengen want die miste een stuk middelvinger omdat die tussen een luik kwam (mag die nog van geluk spreken dat het niet heel zn hand was) fijn joh dat werk... Ook nog te horen gekregen dat 1 nieuwe kapitein weg gaat en de 17 jarige zoon van de vriendin van de baas kanker heeft. Dus het zal wel extra druk worden en vriendlief is eigenlijk de enige die genieg weet om in te springen... Ik moet de kleine meid dus nog maar ff binnen houden anders ligt heel het bedrijf op zn kop denk ik! En ben benieuwd wanneer ik vriendlief weer zie... maja dit zijn geen leuke dingen waarom die extra moet werken natuurlijk...
Hey lees bij de indiaantjes dat Marjan is bevallen vanochtend van een flinke meid! Marjan, van harte gefeliciteerd met je dochter!
Guusje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat klinkt het heerlijk positief! Geniet ervan!
@ Gravid, getver, wil maar niet doorzetten hè bij jou. Wat een gerommel zeg! @ Vagans, houd die meid nog maar even binnen dan. Hier is vriendlief ook onmisbaar voor het werk. Hij neemt echter wel een week vrij als de kleine er is. (technische dienst van een groot bedrijf) Dan moeten ze een xtern bedrijf inhuren. Weten ze ook weer wat ze aan mijn vriend hebben.
Berichtje uit het andere topic.. Buddynieuws! Marjan is vanochtend om 7.47 bevallen van een dochter Dominique. Ze is 4120 gram en 53 cm!
Marjan, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dominique. Nu lekker genieten van jullie nieuwe wondertje!
Marjan: Ook hier nog maar een keer: Gefeliciteer met jullie dochter en zusje! Ppfff Gravid bij jullie wil het ook maar niet doorzetten. Vind wel dat wij nu aan de beurt zijn, maar ik weet niet of hier ooit echt uit zichzelf begint. Ik wordt morgen gestript, jij ook toch? Ik hoop teminste dat het mogelijk is... Ben bang dat de VK zegt dat alles nog potdicht zit. Troetel: Erg lief van je moeder dat ze wil komen poetsen, ik zou ook voorzichtig mee helpen. Jou klachten verbeter nog niet?? Vagans: Tja misschien bevalt de auto nog beter dan een keukentafel hihi. Pannekoeken ben ik ook gek op, vooral nu tijdens mijn zwangerschap. Maar ik wil het alleen eten als L. de dagen daarvoor goed groente en fruit heeft gegeten. Bloem Zaadjes zaaien is nu niet een prettige bezigheid, vooral niet als je al last hebt van je bekken. Sunnyqueen: Succes bij de gyn! Nou ik heb zowat de hele ochtend op mijn kont gezeten. L. kon zich vanochtend prima zelf vermaken. We zijn wel even naar de winkel gewandeld, maar voor de rest echt niets gedaan. Al willen jullie nu niet zien hoe de woonkamer eruit ziet; die ligt bezaait met duplo, plopboekjes en keukengerei, haha.
Dag meiden, Zo weer terug van de dokter. Ze hebben even naar mn onderkantje gekeken en alles zag er goed uit. Niet ontstoken of geïrriteerd. Wel kwam er weer een hechting los, dus denk dat ik nog een beetje last heb van die inwendige hechtingen die zelf oplosbaar zijn. Ze gaat wel effe mn urine op kweek zetten om te kijken naar een blaasontsteking, maar zo konden ze niets zien aan mn plasje @ Sanny: Gezellig naar de bios! @ Aukje: Hopelijk is je baarmoedermond genoeg verweekt zodat ze morgen een strippoging kunnen doen. Je hebt al lang genoeg gewacht lijkt me zo Thanks voor de tip voor de kraampjes, zal van de week eens kijken. @ Bloem: Succes maar weer bij de vk! @ SQ: Succes bij de vk vanmiddag! @ Gravid: Kan je alleen maar een dikke digiknuffel geven! Heb het zo met je te doen! @ Vagans: Wat super lief van je!! Doet me goed om te horen! Balen dat je vriend weer zoveel moet werken, maar inderdaad geen leuke dingen waarom hij extra moet werken! @ Marjan: Van harte met jullie dochter! Prachtige naam! Geniet er maar lekker van! Hopelijk is de bevalling goed gegaan!
Guusje en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Guus. Heerlijk genieten van elkaar!! Marjan en man, gefeliciteerd met de geboorte van Dominique. Mooie naam. Ben benieuwd jullie bevallingsverhalen te lezen en natuurlijk foto's van die kleine kanjers! Met ons gaat alles goed. Ik heb wat last van de hechtingen en dat is wel erg vervelend. Gisteren zijn de laatste knoopjes (Ze voelen als KNOPEN!!) eruit gehaald. Vandaag voel ik me 10 keer beter, dus ik denk dat die erg aan het irriteren zijn. De kleine doet het fantastisch. Ze drinkt goed en zit alweer aan haar geboortegewicht. Vannacht heeft ze ons goed laten slapen. Ze kwam (na haar laatste voeding om 22:00 uur) om 02:00 uur en om 05:00 uur waarna we met z'n allen door geslapen hebben tot 10:00 uur vanochtend. Dat is niet standaard natuurlijk, maar af en toe zo'n goed nachtje doet een kersverse mama en papa erg goed! Sorry, even ego, maar lees wel mee!!
@ Aukje: Idd pannenkoeken zijn nou niet zo gezond dat je ze dagelijks moet eten @ Lilo: Fijn dat alles goed was, en dat van een goede moeder zijn meen ik echt hoor! Zo wil ik het ook gaan doen aangezien ik verkeerde voorbeelden in mn omgeving heb van moeder en vaders die na elke kik naar de kleine toe gingen. @ Sunnie: Wat fijn dat alles zo goed gaat! Heel leuk om te horen! Hier straks maar even met de hondjes wandelen, het ene hndje van mn ouders is weer aan de dunne dus die is mn moeder nu in bad aan het doen... dat heb je met lang harige hondjes als ze aan de diarree zijn helaas.
@ vagans: ik ben ook van mening dat je niet bij elke kik naar je kleine moet gaan. Lilo is ook aan de dunne. Bij het uitlaten bleef het weer lekker in de haren hangen. Dus moest ze weer gedoucht worden. @ sunnie: wat fijn dat de kleine het zo goed doet! En wat je zegt een goede nacht doet echt goed. Vervelend he die stomme hechtingen. Zal blij zijn als het daar benee weer als van ouds is
@ Lilo: Er schijnt (althans hier) buikgriep te heersen onder de honden. De een komt er vanzelf van af en de ander heeft een kuurtje nodig, dus houd het ff in de gate
Marjan: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Sunnie: Wat fijn zeg, dat alles goed gaat!! Lilo: Dank je En wat fijn dat alles er tot nu toe goed uit zag!! Aukje: Ja vind ik ook hoor Maar ben ook bang dat het morgen bij de vk tegenvalt.. Durf nergens meer op te hopen eigenlijk. Hier vandaag camera'tje binnen gekregen, vriendlief had gister fotocamera besteld.. wist ik heel nie.. en die kwam vanmorgen. Wel kei leuk ding, en super handig straks natuurlijk Verder nog eigenlijk niks gedaan vandaag, veel weeen en kom nergens an toe. Saai, saai, saai. Net de WIJ binnen gekomen, dus ga zo ff lkkr plat, tijdschrift lezen