Guusje en Guusjeman. Van harte gefeliciteerd met julie zoon en wat een mooi gewicht superrr Marjan en man en grote zus(en) van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje super leuke naam Sorry even eggo hier een zware nacht gehad Sky heeft van 11 uur tot half 3 gehuild gekrijst gekreund gedoezeld. Toen haar in gebakerd en toen heeft ze op me borst tot half 4 geslapen toen kon ik haar eindelijk weg leggen en zelf slapen. Ga nu dus weer slapen
@Guusje; GEFELICITEERD MET GUUS! @Marjan: GEFELICITEERD MET DOMINIQUE! @ Meimama; nee hoor die van mij is klein en fijn. Vanaf het begin al wel duidelijk dat ik geen grote kindjes maak geeft niet, moet er ook uit Chris heeft een goeie ochtend gehad. Fijn gespeeld en goed gegeten! Hij slaapt nu al! Hij is om 13 uur naar bed gegaan wat redelijk laat is aangezien het vanochtend 6.45 was. (en dan meestal 12 uur slapen) maar het heeft wel impact gehad, hij sliep al bijna in de auto naar huis. Morgen mag hij ook meteen blijven slapen. Vanmiddag weer vk controle. Zal wel weer snel buiten staan. Heb niets te melden. Nu even dutje doen! X tot vanavond!
*EGO* Nou de afspraak bij de gyn liep gigantisch uit. Degene waar ik een afspraak mee had stond op de verloskamers te helpen dus moest nu naar een andere, maar omdat die gyn alle afspraken nu moest overnemen liep het gigantisch uit en toen ik bijna aan de beurt was kwam net de gyn waar ik de afspraak mee had terug van de verloskamers en kon ik op de valreep toch bij hem terecht. Bloeddruk: 110/75 dus prefect baby ligt nu helemaal vast in het bekken. Hij heeft even gevoeld en zei dat hij het hoofdje er niet meer uit kon krijgen. Gezicht kijkt naar links (vanuit mijn oogpunt gezien) en rug ligt dus rechts. Dus kindje ligt er helemaal klaar voor volgens de gyn. Geschat gewicht ligt nu op zo'n 6 pond! En tijdens de echo was goed te zien dat de aorta al aan het werk was en dat betekende volgens de gyn dat de baby al aan het oefenen is met adem halen en dat betekent dat de longetjes rijp zijn! Dus onze uk is er helemaal klaar voor en mag nu komen hahah! Verder recept mee gekregen voor de fraxipirine spuitjes (antistolling) voor mij in het kraambed straks. Dus dan kan ik die vast in huis halen! Liefs
Even ego: Ik werd vanochtend gebeld door de VK, ze vroeg hoe het ging. Dus ik heb gezegd dat ik baal van de nachten en dat ik het zat ben, maar verder niet noemswaardige klachten heb. Morgen had ik al een afspraak staan, dus dan gaan ze inwendig voelen en kijken of ze kunnen strippen. En ze heeft me aangemeld bij de Gyn. Maar ik werd net al gebeld door het ziekenhuis. Ik heb vrijdag een CTG+ echo en daarna op consult bij de Gyn. Vond het wel heel netjes, heb niet het gevoel dat ze me maar wat rond laten lopen. Je hoort soms wat nare verhalen over overtijd gaan, dus ik ben blij dat er bij 41+1 al gecheckt wordt of de baby het nog goed heeft daarbinnen. Nu ga ik even plat! PS Stefanie: Ben jij bekend met Dr. v/d Hurk??
@ Aukje, Nij Smelinghe staat nu volgens mij op nr 1 van best gewaardeerde ziekenhuizen van NL. Zo zie je maar weer dat ze ook jou netjes bellen e.d. Ik ben weg, naar de VK!
@aukje, ow dat is echt topservice zeg!!! Wat een opluchting dat ze je zo goed in de gaten houden en dat ze zelf actie ondernemen daarin i.p.v. af te wachten totdat jij ergens om vraagt!!
Binna: He wat balen van je nacht! Hoop dat Sky het aankomende nacht beter doet, zodat je zelf ook je rust kunt pakken! Aukje: Inderdaad, wat een service zeg!! Hier bellen ze dus echt niet!! SQ: Fijn dat alles goed was bij de gyn! Esmee: Wat fijn dat chris het zo goed gedaan heeft!! Hier nog steeds ant duimen draaien Strakkies ff boodschappen doen, en vanavond maar op de bank met goeie film. Verder weet ik het ook niet meer
Hier was alles weer prima, bloeddruk weer gedaald t.ov. vorige week. urine weer schoon. Net een drukte daar bij de praktijk. Ze waren een uur niet bereikbaar per telefoon en dan natuurlijk net 2 bevallingen tegelijk! Dus mij alvast uitgelegd dat ik dan naar het ziekenhuis moet rijden. Goed dat ze dat zeggen, ik zou gewoon afwachten ofzo denk ik.
Hey meiden, Effe meelezen en reageren tussen de bedrijven door. Mams is hier flink aan de poets en aan het helpen en ze kwam om half 11 al binnenwandelen. Echt superlief! Marjan van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Geniet ervan Aukje; Mijn klachten zijn inderdaad nog niet verbeterd. Vanavond naar de VK, ben benieuwd. Sunnie; Fijn dat alles zo goed gaat! Binna; Balen dat jij en Sky zon slechte nacht hebben gehad. Hoop dat je een beetje bij kunt tanken nu en komende nacht verder ben ik het effe kwijt hoor meiden, sorry! Ga effe bij mn mams rondhangen om te kijken want die heeft af en toe rare streken tijdens het schoonmaken.. Nu pakt ze net de glassex om de randjes v.d. trap te doen (tapijt)?? En ze stond de 3e verdieping te doen rondom de gipsplaten, gereedschap, badkamertegels etc. Terwijl vriendlief dat eeeeeerst moet opruimen en er beter volgende week gepoetst kan worden omdat het anders stof staat te happen. Die verdieping hoeft puur zo nu en dan schoon bijv. Als er iemand blijft logeren.. Ach ze bedoelt het lief zal ik maar denken Meiden die naar de VK/gyn moeten Succes!!
@ gravid, omdat het nu vakantie is heeft zappelin ook films ervoor, weet dat er om 15.30 een is gestart. De Wij is hier ook binnen, ik leg hem meestal op de wc, moet vaak nogal lang daar zitten en zo heb ik wat leesvoer!
@ meimama, lekker zeg. Ik wilde ook even tukken maar na een half uurtje stonden hier kinderen op de stoep te schreeuwen. Pff. Hoera ze hebben vakantie.
@Bloemmm de kinderen hier in de buurt hebben de "Heitje voor karweitje" tik. Iedere dag komen ze aan de deur! En het irritante is dat het ook dagelijks de zelfde zijn!
Wow meimamma 3 uren? Slaap je dan vanavond wel weer?? ik hen ook even geslapen maar ong. 40 min anders slaap ik vannacht niet.
Ja 3 uren Ik heb vannacht echt zooo slecht geslapen terwijl ik gister aanzienlijk korter heb geslapen smiddags. DUs ik voelde me rond 12en echt een zombie. Maar ja dr zit nu tussen het wakker worden en het naar bed gaan vanavond bijna 8 uur. Dus ik hoop op een goede nacht komende nacht Maar mijn kind en blaas hebben de typische afspraak dat ik om de 2,5 uur snachts moet piesen! Echt kan de klok erop gelijk zetten.
Vriendlief belde net, hij heeft al een week of 2 weinig eetlust, vorige week ook overgegeven enzo en nu kan die weer geen eten binnen houden, of ik toch maar ff een afspraak wilde maken bij de HA. Kan nu alleen al niet meer bellen dus moet dat morgen ff doen en dan voor donderdag na of voor ik bij de VK geweest ben. Hij zelf denkt dat het stress is, werk, ik, zn moeder dus we gaan t maar is ff navragen.
@ Gravid: Altijd handig een fotocamera mijn vriend heeft ook een paar maanden geleden een mooie camera aangeschaft ben al lekker veel foto's aan het maken! @ Binna: balen dat je zn zware nacht hebt gehad! Hopelijk is aankomende nacht een betere! @ Esmee: Fijn dat chris een goede ochtend heeft gehad @ SQ: fijn om te weten dat jullie uk er klaar voor is @ Aukje: Fijn dat jullie vk het goed in de gaten houd! En inderdaad blij toe dat je een ctg krijgt om te kijken of de baby het nog goed heeft in je buikje @ Bloem: Fijn dat de controle weer goed is @ Vagans: Beterschap voor je vriend! Hopelijk is het niets ergs! Effe weer wat babyfoto's spammen hoor Ben zo trost op ons meiske!
Lilo wat een mooi meiske is Maelynn toch!! Vagans kan idd heel goed stress zijn waar je vriend last van heeft, veel sterkte