Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    en nog eentje ;)

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    de laatste :p

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Lilo: wat een schatje is het toch! echt een knap meisje (en dat zou ik niet zeggen als ik dat niet zo vond, dat weet je ;))
    Enne ligt het nou aan mij of ben jij op die laatste foto al weer zo slank!!! :$
    Hoe doe je dat??? ;)

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Haha ja Vagans dat zag ik ook meteen! SLANKE LILO!! En wat is ze toch een dropje en JA SPAMMEN VERPLICHT!!

Vk was weer oké. Niets te melden, bloeddruk ok, baby ligt goed vast, hartje luisteren vond Chris wel bijzonder :D. Hij snapte er niets van! Geen vragen? Nee, ok tot volgende week! Bellen hè als er wat is!?
    Yep!

Nu ff lekker in bad want mijn rug begeeft het want Chris heeft weer bedacht dat hij getild wil worden. gelukkig gaat me dat nog wel prima af.;)

Ik ga straks ook maar eens kwarktaart maken! Heb al een hele week alles staan en zelfs de kwark is al bijna aan de datum. :p

Bye ladies tot later!!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

jullie ook altijd met je kwarktaart, ik zie dat hier vaak voorbij komen hahaha (ik lust het niet zo)
    Geniet van je bad Esmee!

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Marjan en gezin van harte gefeliciteerd met jullie dochter Dominique, een flinke dame. Hoop dat alles nog een beetje heel is :)

Binna; wat vervelend dat sky zo onrustig was, gelukkig weet jij dan hoe je moet inbakeren. hoop dat het vannacht beter gaat

Aukje; Grappig...dr van de Hurk is mijn Gyn :D:D leuke kerel hoor! Al hoorde ik afgelopen vrijdag op een verjaardag van een kennis dat zij 7 maand geleden ook bij v/d Hurk liep en dat die tegen haar gezegd zou hebben dat als alles goed was 43 ook best kon :$:$:$ Maar ik ga er vanuit dat dit niet klopt, volgens mij zijn ze tegenwoordig niet meer zo van het doorlopen ivbm risico's. Maar ben wel benieuwd hoe het vrijdag gaat. Ik hoef vrijdag de 13e pas were naar hem toe en ben dan 40+2, ga er vanuit dat ik behoorlijk overtijd ga lopen en omdat ik maar 1 slagaders in de navelstreng heb zitten wil ik niet teveel overtijd gaan omdat na 40 weken de werking van de placenta ook afneemt en het natuurlijk wel de bedoeling is dan onze kleine meid genoeg zuurstof krijgt. Maar ik blijf voor je hopen dat je vrijdag niet haalt hoor. dat de Vk je morgen stript en we donderdag babynieuws van je hebben :) Zit je bij de geboortegolf?? daar liep ik voordat ik naar de gyn moest

Esmee; wat fijn dat Chris het goed gedaan heeft op het nieuwe KDV en hmmmm kwarktaart. Onze supermarkt heeft de citroenversie niet die ik wilde dus van de week maar eens ergens anders kijken

SQ; wat fijn dat alles goed was en dat de kleine er helemaal klaar voor is...en nu begint het lange wachten ;)

Gravis; pfff het is wel een uitputtingsslag bij jou hoor, blijf voor je duimen maar geloof niet dat het echt helpt :)

Hier niet echt wat bijzonders, vanmiddag stukje zeil gekocht voor de overloop, als tijdelijke oplossing maar ik wil het graag wat stofvrij kunnen houden en dat kan niet met vloerplanken. Vandaag wederom geen zin kunnen maken om de woonkamer te doen. morgen ben ik de hele dag thuis dus ik beloof mezelf plechtig het dan te doen ;)

Troetel; succes bij de VK

meimmamma; kan je die kids niet lekker al je klusjes laten doen ;)

Lilo; ahhh smelt smelt wat een plaatje :):):) en wat de dames zeggen wat een lijntje op de achtergrond

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *even ego*

Ik heb onwijs pijn rechts in mijn buik en het straalt uit naar mijn onderrug rechts.... Als ik stil blijf zitten zakt het wel af, maar zodra ik ook maar 1 beweging maak crepeer ik weer van pijn... what the fuck is dat????????

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Stefanie dat zou idd een optie zijn. Maar als ik al niet wil dat mn s-zus morgen komt poetsen komt dat al helemaal niet goed met een stel van die snotneuzen hihihihi

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ vagans: bedankt meis ;). Ben tot nu toe 10 kilo afgevallen. Heb er niets voor hoeven te doen :) mede door de bv, aangezien dat best wel wat energie vergt. Moet er nog 8 af maar dat komt allemaal wel ;) heb nu nog totaal geen zin om daar iets voor te doen haha. Voor maelynn en lilo zorgen is al een sport!

Thanks meiden voor de complimenten op ons meiske :)

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lilo: Wat een heerlijk meiske hebben jullie toch :)
    En inderdaad, ben blij dat vriendlief er 1 gekocht heeft (dat hij dan niet overlegd heeft, vergeef ik hem dit keer :p) straks lekker veel foto's en filmpjes maken van de kleine!!

Stefanie: Ja vind er echt niks meer aan!! Morgen WIL IK perssee dat ze me inwendig onderzoekt of ik ontsluiting heb, en zo ja dan EIS IK dat ze me stript!!

Esmee: Knap dat je hem nog dragen kunt!! (weet niet hoe oud hij is ;)) maar Lydia vraagt het ook steeds, maar vind het gezegend met haar, ze is bijna 3,5 jaar..loopt maar lekker zelf ;)
    Fijn dat alles goed was bij de vk!

Vagans: Wat balen van je vriend!! Hoop dat het allemaal mee valt voor hem!

Troetel: Heerlijk zo'n moeder ;) maar glassex voor tapijt??
    ach, kan nog gekker hoor haha.. ik gebruik Mequiars ruitenreiniger (echt speciaal voor auto) ook voor de ramen hier in huis.
    En vriendlief gebruikte het laatst voor het oven ruitje en voor zn voetbalschoenen :( multifunctioneel blijkbaar haha.

Bloem: Oh oke, thanx voor de tip! zal eens kijken morgen!

Zo, was weer rustig dagje vandaag.
    Vanmiddag met vriendlief even boodschappen gedaan, meeste nu in huis.
    Vriendlief had lekkere trek, dus allemaal lekkere ijsjes in geslagen, lekkere koek, snoepjes.. hmmm :cool:
    Ook gelijk even kleinste Avent flesje gehaald voor Uk.. is beter als gelijk zo'n grote lijkt me.
    Toen we thuis kwamen de film The Italian Job aangezet, (handig hoor, videotheek op tv ;)) maar tijdens film steeds weer weeen.
    Toen vriendlief ging douchen ik maar lekker mee gegaan :):) en tijdens douchen bleven de weeen ook achter elkaar komen.
    Nu zijn ze heel iets afgezakt, of tenminste.. ze komen niet meer zo snel als tijdens het douchen, maar ze komen nog wel vrij regelmatig.
    Zijn ook stuk pijnlijker dan de andere weeen die ik gewend was, moet ze echt weg puffen, en bij sommige moet ik echt krom staan om ze op te vangen.
    Ik wil eigenlijk nergens meer op hopen, maar hoop toch heel, heeeeeel stiekum dat dit het begin is en het nu wel door zet.
    Maar ja, zal wel niet ;)

Net de afwas voorgespoeld, en wilde even boven de vuile glazen halen, maar denk even gauw op zp kijken ;)
    Ga nu toch echt even afwassen haha.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SQ: jeetje meid geen idee, sterkte en anders ff VK bellen!

12. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik zit bij Wolkom, daar heb ik de eerte zwangerschap ook gezeten en ben super tevreden. Ik heb toen niet voor de geboortegolf gekozen omdat daar toen 6 verschillende VK zaten, en bij wolkom maar 2.

Fijn dat die v/d Hurk een fijne kerel is. 43 weken zie ik niet zitten, haha. Maar ik weet dat het algemene beleid Nij Smellinghe is dat ze niet na de 42 weken door laten lopen, dus daar houdt ik me aan vast. Zover is het gelukkig nog niet! Hoop inderdaad dat het strippen werkt, lees alleen heel veel verschillende dingen over.

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Lilo: o heerlijk meid wat gaat het allemaal goed bij jou (ookal zal het heus wel heel zwaar zijn!!!)

@ gravid: haha hier af en toe ook zon snoepzin! En ik blijf voor je duimen dat het snel doorzet!

Hier net gegeten, wandelende takken veschoont (die neem ik mee naar mn ouders want die moeten om de dag verse klimop en liguster blaadjes hebben) en nu ff op de bank. Mn voeten zijn een beetje dik en weer die ene enkel is dik en pijnlijk :( grrr

14. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gravid, het klinkt wel heel spannend nu. Ik ga voor je duimen!!

Lilo, jij bent ook al flink afgevallen zeg! Hier ook al 10 kilo eraf. Stond er vanochtend van te kijken. Ook wel een groot voordeel van BV denk ik dan ;).

15. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunnyqueen, zie je bericht nu pas.
    Gewoon VK bellen. Helemaal als je het niet kan plaatsen.

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Gravid ik hoop echt voor je dat het doorzet meis. Tis ook helemaal niets dat gemartel zo;)

Lilo wat lekker al 10 kg kwijt. En die overige 8 komt ook wel;)

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

wow , nu wil ik nog meer dat het BV gaat lukken!!! :D

18. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Sunnyqueen: Misschien ligt de beeb op een zenuw ofzo? Is het enige wat ik kan betekenen. Maar ik zou idd ook even bellen.

Gravid: Hopelijk zet het door! En anders succes morgen bij de VK.

Vagans: Pff wat een werk heb jij altijd van die beestjes! Lekker dat je nu weer even bij je ouders bent.

Troetel: Misschien heeft je moeder wel van die oude oma's schoonmaaktips en doet Glassex wonderen voor tapijt, haha.

Esmee: Oh Lyanne wil soms ook nog gedragen worden, opzich gaat dat nog, maar ik hijg dan als een paard. Gelukkig ging de wen ochtend goed!

Lilo en Sunnie: Fijn dat het bij jullie goed gaat en dat de BV zo goed loopt!

Binna: Klinkt als een heftige nacht! Hopelijk heb je overdag wat bij kunnen slapen en wordt de volgende nacht beter!

Morgen dus naar de VK. Ben benieuwd wat het strippen doet! Lees er vele verschillende ervaringen over dus we wachten af. Maar ik vond het ook topservice van de VK en ziekenhuis.

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vagans dat is al een goede reden om bv te geven he ahahhaha

20. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Aukje: Ja ik moet zeggen dat het verzorgen van de dieren nu soms best zwaar is, maar gelukkig doe ik het nog met veel plezier en helpt vriendlief ook mee (grote kooien schoonmaken enzo)

@ Meimamma idd! haha

Zo, vriendlief belde net. De collega die zn toppie van zn vinger af heeft is de stagair/collega (werken/leren) van 19, had natuurlijk super veel pijn en NIEMAND is mee gegaan naar het ZH, mn vriend heeft m daar vanochtend opgehaald, maar als die dat geweten had was die eerder gekomen! Vin ik echt niet kunnen! Zon knul van 19 jaar! komt miss heel stoer over maar was echt in tranen (zou ik ook zijn) echt erg vind ik dat! Die andere 2 die aan boord waaren zijn dan ook ontslagen (ook omdat ze gewoon slecht in hun werk waren)

Maar echt ik stond met mn oren te klapperen hoe on collegiaal kan je zijn!!!!

Deel Deze Pagina