@Vagans. Dat vind ik idd ook niet kunnen. Nogal hufterig gedrag dat ze zon jongen alleen hebben laten gaan. Terrecht dat ze zijn ontslagen!
Vagans: Lekker achterlijk van die collega's zeg Terecht dat ze ontslagen zijn!! Hoop dat het naar omstandigheden nu goed gaat met die jongen! Hier even stik saggerijnig.. Eerst al in me uppie de giga afwas gedaan (vriendlief bleek achteraf barstende hoofdpijn te hebben, en is op bed gaan liggen. Dus dat zegt wel wat, aangezien hij dat nooit doet.. dus toe maar) Maar toen gingen de katten even irritant lopen doen.. haalden echt bloed onder me nagels vandaan met dat k*t gedrag. Toen heel eigenwijs was afgehaald en andere was mee naar boven gezeuld.. en die opgehangen, ondertussen volop in de weeen, die giga zeer doen, met regelmaat komen, maar uiteraard niet doorzetten..:x Vriendlief slaapt al, en aangezien ik toch nix meer te doen heb en me op zit te vreten, ga ik ook maar lekker plat. Verwacht dat de weeen weer afzakken, maar wie weet Slaap lekker alvast meiden!
@ Gravid: he bah, snap dat je je ff nie zo lekker in je vel voelt. Vriendlief net op msn, hij was thuis ging snel slapen want voelde zich toch wel met de minuur ellendiger voellen, belt die 5 min later dat hij al weer naar boord moet want er moet vanacht gesleept worden! Ik heb gezegd dat ik wil dat hij naar huis komt als het echt niet gaat, straks mist hij meer dan een vingertop!!!
Vagans: gets wat een gedoe bij je vriend op werk zeg! Vervelend dat hij dan toch moet werken als hij niet in orde is. En inderdaad lekkere aso-collega's dat ze die jongen alleen lieten gaan... Worden er dan wel weer snel nieuwe mensen aangenomen, of komt er nu nog meer werk op je vriends schouders terecht? Dat kan hij er nu natuurlijk niet echt lekker bij hebben... Gravid: ik hoop zooooo voor je dat het dit keer doorzet!! Ik ga zo ook plat, maar zal in gedachten voor je duimen! Lilo, wat een leuke foto's en wat een fijn vooruitzicht dat de liko's er ook weer makkelijk afgaan! (al zal dat misschien per persoon wel verschillen, of niet?) Ik ben in totaal 14 kg aangekomen en hoop dat het door de bv dan weer redelijk snel een beetje normaal wordt. Kun jij alweer je normale broeken aan? Of zijn we de komende tijd nog steeds veroordeeld tot de positiemode? En ik ben zo benieuwd hoe een lege buik eruitziet... Is dat een hangend flapje, of gaat dat wel weer redelijk elastisch terug? Of ligt dat een beetje aan je leeftijd en of je huidje nog rekbaar is, hihi. Tjeeeemig, ik ben echt benieuwd! Sorry meiden, maar de rest weet ik even niet meer. Net terug van de film en de Mac Film (Somewhere) was een nogal traag verhaal, dus ik was steeds snel afgeleid. Ook doordat de beeb echt superdruk aan het bewegen was de hele tijd. Had de hele tijd zo'n punt uit m'n zijkant steken waar dan een voetje zat, hihi. Ik ga nu dus lekker met een boek m'n bed in. Welterusten en tot morgen!
@ Sanny: oe lekker MAC, enne hier ook vaak een voetje tegenwoordig! Zoooo lief! Er is een nieuw iemand (tijdelijk geloof ik) aangenomen maar toch komt er nog veel op de schouders van mn vriend terecht helaas en hij moet dit maar vol zien te houden... Zn baas vind het wel vervelend dat zeker wel maja zonder hem loopt daar alles in de soep!!! Voor alsnog is vriendlief morgen avond vrij en donderdag. Verder weten we nog ff niet, hoop vrijdag ook! en ff kijken wat de HA zegt natuurlijk.
Meiden ik ga afsluiten en naar bed. Ben me aan het verzetten tegen het snaaien. Ik heb eigenlijk best honger. Maar ja geen zin in maagzuur dus maar even flink zijn hihih Trusten en hopelijk hebben we allemaal een goede nachtrust
@sq: ik had zoiets ook al een paar keer gehad en gisteren ook bij het omdraaien in bed. Helse pijn in mijn lies als ik maar 1 cm mijn been op wilde tillen. Toen even in mijn lies 'tegendruk' gegeven en er trok spontaan iemand haar voet terug! Weg pijn! @ kind tillen( weet niet meer wie het vroeg) Chris is 23 maanden en ong 11 kilo. Ti's een fijn mannetje dus geen olifantje wat er op mijn heup hangt hij weet ook dat hij mama goed vast moet houden en stil moet zitten @bv en kilo's; na Chris was ik binnen twee weken op gewicht (van begin zw 72 kilo naar 68 ivm misselijkheid, toen op einde 80 kilo) van 72 kilo en na 5 maanden was ik 62 kilo Niets voor gedaan behalve bv geven en oké, hard werken! ik ben benieuwd wat het resultaat nu gaat zijn. Ben nu ruim 17 kilo aangekomen @ gravid; ik denk aan je, wat een baal klote zooi zeg! Hopelijk morgen beter nieuws. Ik duim voor verweking en strippen. Ik ga ff een gaviscon opzoeken.
@ sanny; ik denk dat de eerste kilo's bij de meeste vrouwen er zo vanaf vliegen. De laatste kilootjes verschilt denk per persoon. Toen de kleine net was geboren was m'n buik een beetje blubberig. Maar iedere dag werd dat steeds minder en kreeg m'n buik weer meer stevigheid. Nu is m'n buik zo goed als weg alleen nog wat extra vet die ik waarschijnlijk weg moet trainen maar mag niet klagen natuurlijk. Qua broeken kan ik nog niet m'n oude broeken aan. Draag nog steeds de positiebroeken. Het zal denk ik ook nog wel even duren voordat ik die weer aan kan krijg ze nu nog niet over m'n bovenbenen maar hoop van de zomer weer m'n eigen broeken aan te kunnen ... Lijkt me een mooi streven Meiden ik ga zo lekker slapen. Ben bekaf. Morgen gaan we lekker naar de stad toe. Slaap lekker allemaal! Hoop op babynieuws morgen Xxx
Wat betreft de pijn, Als ik zit heb ik er bijna geen last van... heb er al op lopen drukken, maar dat helpt niks.... Neemt de pijn niet weg en voel ook niet een lichaamsdeel van de kleine daar. Ik heb vooral pijn nu als ik ga staan en bij het lopen ook wat en als ik voorover buk... Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het is net of steekt iemand er een mes in en wordt er even flink heen en weer gewiebeld er mee... En dit zit dus aan de rechterkant van mijn buik ongeveer 10 cm omhoog vanaf mijn lies... en dan aan de zijkant. De baby daarentegen is echt ontzettend druk de hele avond al! Mijn buik is vooral aan de bovenkant, bijna constant in beweging. HEt is net of houd die kleine een feestje daar binnen. Echt waar het is 1 grote golfbeweging constant en voel die voeten dan ook regelmatig tegen mijn ribben aan, maar deze pijn zit ergens anders en voelt ook heel anders. Ik heb niet gebeld, aangezien de pijn alleen bij bepaalde bewegingen aanwezig is en ik de baby dus wel ontzettend goed voel! Misschien is het inderdaad de baby of een zenuw, maar ik wacht nu eerst even af hoe ik de nacht door kom en of het morgen beter is. Dan kan ik altijd nog bellen! Bedankt voor de tips in ieder geval!!! Liefs
@Sanny. Nou toen ik bevallen was van Silver jeetj ik schrok van me buik ik dacht echt hoe moet dit goed komen. Pfff wat een slapen massa maar dan gaat je baarmoeder zaken en alles weer op ze plaats en dan wordt het al een stuk beter. En tja trainen moet je toch wel. En de eerste weken vondt en vindt ik het juist erg fijn nog me zwangerschaps broek trekt hem wat mooier naar achter me buik @vangas jeetje meis wat een gedoe en beter hun ontwlagen wat een eikels wel baken voor je man etje @Gravid ik vindt het zo erg voor je meis wat een hel die weeën dikke knuf @sq. Als je last houd gewoon vk bellen of zei weet wet het is @lillo wat een plaatje is je meisje
Hier nog niet ongi en vandaag omotest. Dus nog steeds op wachtbankje. Verder iedereen een goede nacht en tot morgen.........uhhh vandaag al.
Ben alweer een hele tijd wakker, blegh! Maar vandaag is het stripdag! Ik ben benieuwd, zijn hier meiden die ervaring hebben met stirppen? (in de zin van strippen om een bevalling op te wekken dus...) JoMi: Ik zit niet in al die termen, maar wat bedoel je met omotest?
Goeimorgen meiden @aukje ik ben bij Silver gestript. Ti's niet heel pijnlijk (of bij mijn toen niet ) en heb er toen geen bevaling van gekregen maar wel ontsluiting zodat ze beter konden opwekken @jomi knufff Hier een super nacht gehad. Hebben een andere fles en infacol (voor vastzite de lucht buik en darmkranpjes ) en ging super nu nog af wacht tot ze gaat poepen al sinds maandag avond niet. Ze heeft nu ook de hele nacht geslapen in der eigen wieg Ben benieuwd hoe het vandaag gaat Steve gaat zo werken
Goedemorgen mammies 2 be VANDAAG 37 WEKEN HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA moet zo op controle maar ben nog zooo moe slecht geslapen ook bleh Aukje heel veel succes vandaag en knuffels voor elke mamma die dat van mij wilt hebben fijne dag vandaag
@ Lilo, wat een mooi grietje, zeker een meid om trots op te zijn! @ Esmee, hier denkt zoontje ook steeds dat ik hem de trap weer optil, dus niet!!! Zo lekker licht mannetje, de onze is met zijn 20 maanden ruim 13 kg! Fijn dat het bij de VK weer goed was! @ kwarktaart, ik maak het de laatste tijd met vruchtenyoghurt of boerenyoghurt, erg lekker! @ sunnyqueen, klinkt als bandenpijn. Hier veel last van! Is heel erg pijnlijk. Ik omschrijf het als net hebben gegeten en dan gaan hardlopen, heb je ook van die steken in je zij. @ Gravid, En NU gaat het doorzetten! Potverdorie! @ Aukje, hoop dat je te strippen bent en dat het aanslaat! @ Sanny, vond de beeb de film ook te traag? @ Chaartje, gefeliciteerd met je 37 weken! Succes bij de controle! Hier weer dagje voor mezelf, jongeman op kdv. Zo maar even in de badkamer kijken en wasje ophangen.
Meiden ik heb een topdag!! 1) Ik ben sinds gister mijn huissleutels kwijt en die kan ik nergens vinden... 2) Na een k*tnacht ben ik helemaal na de klote. 3) En als klapper: De auto is naar de mallemoeren! Of eigenlijk de dynamo van de auto. Maar dat wordt een duurgrapje! Kwam ik net achter toen ik L. met de auto naar de opvang bracht. Een geluk, mijn vader is automonteur dus die komt vanavond hier een leenauto brengen en neemt deze mee. Hopelijk komen we er nog mee bij de VK. Man is vandaag thuis, dus die neemt even wat taken over vandaag. Erg lief, want eigenlijk werkt hij gewoon vanuit huis.
Bloem: Oh heerlijk, even dagje voor jezelf! En inderdaad, van mij mag het ein-de-lijk doorzetten!! Chaartje: Gefeliciteerd met je 37 weken!! En wat balen van je nacht! Succes bij controle vandaag! Binna: Wat fijn zeg dat het zo goed ging nu!! Nu eerste dagje alleen met de kids dus, spannend!! Aukje: Succes vandaag als ze gaan strippen!! Ik ben bij vorige zwangerschap ook gestript, vond het niet heel erg zeer doen, meer een wat rot gevoel. Weet niet precies meer hoe snel het daarna aansloeg, geloof dat ik na het strippen binnen een week bevallen ben. Jomi: Omotest?? Wat bedoel je daarmee? Goeiemorgen meiden!! Ik ook weer eens optijd me bedje uit Na een hele avond en halve nacht weeen, heb ik wonder boven wonder toch nog wel lekker geslapen! Begon gister middag dus met weeen, die na het douchen ook niet stopten. Gister avond rond 21.30u me bed in gegaan, pijnlijke weeen bleven doorgaan, en kleine Uk schopte ook nog eens heel hard, en op aparte manier.. dus was even een huil uurtje voor me Vriendlief heel lief mok warme melk gemaakt.. maar weeen bleven doorgaan. Dus vriendlief zei al, als ze een half uur om 5 min komen, dan bel je maar en moete ze gewoon maar even komen. Rond 23.00u weer naar bed gegaan, weeen bleven komen.. zo om de 6 a 7 min. En helaas zakte ze rond 01.00u weer af :x Normaal heb ik ze op bed niet echt, en nu bleven ze komen, dus had klein beetje hoop dat het ging doorzetten, maar helaas. Vanmiddag om 13.45 bij vk zijn, en ga dan EISSEN dat ze me inwendig onderzoekt of ik ontsluiting heb, zo ja dan dan EIS ik dat ze me stript. Trek dit niet meer. Dus ben benieuwd vanmiddag!!